Seks met een vrouw

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Seks met een vrouw

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 16:05

Hoi, ik ben Charlotte en ik ben net 18 jaar, nog redelijk jong dus. Ik heb een relatie van 2 jaar met mijn vriend, maar ik zit met een (nogal genant) probleem. We hebben nog nooit geneukt en ik ben dus nog steeds maagd. We zijn wel op alle andere gebied al intiem geweest (we hebben al orale en anale seks gehad, inclusief vingeren en aftrekken). Het probleem is dat ik de laatste tijd steeds minder zin krijg in seks met hem.. al van toen ik 15 was, droomde ik over seks met een andere vrouw (waar ik mij voor schaam). Ik beweer niet dat de seks bij mijn vriend slecht is, maar stiekem droom ik er toch van om eens een ander vrouwenlichaam te ontdekken. :oops: Ook heb ik nu regelmatig het probleem dat ik niet nat meer wordt wanneer mijn vriend naakt voor me staat en geile dingen tegen me fluistert. Slechts wanneer hij al bezig is me te beffen of te vingeren, slaag ik erin om uiteindelijk nat te worden, maar bij mezelf denk ik dan meestal aan vrouwen. Ben ik nu biseksueel? Hoe zou het komen dat ik de laatste tijd niet echt geil meer wordt? Ik vinger me maar 1 keer in 2 weken meer, terwijl dat vroeger veel vaker was. Zou dat iets met mijn hormonen kunnen temaken hebben? Ik ben niet aan de pil.

Help me!! Ik zoek echt naar een antwoord op mijn vragen :(
Bedankt en groetjes xxx

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 29 maart 2006, 16:46

het eerst waar ik aan moest denken toen ik je verhaal las..

maybe beetje off topic..

Waarom ben je nog ``maagd`` maar heb je wel al anale sex gehad.. (mij lijkt het namelijk een minder voor de hand liggende volgorde..)

Iets met geloof ofzo.. of wil je het zelf nog niet.. :?:

Ik zie ook weleens een mooie vrouw lopen.. en denk dan, zo das een mooie meid :wink: Ook ik heb weleens over sex met een vrouw gedroomt/gefantaseerd.. maar dat betekent niet meteen dat je bi bent :D denk dat iedereeen wel is een periode heeft dat hij/zij fantaseert over sex hetzelfde geslacht niet mis mee hoor en al helemaal niet om je voor de schamen of dat mensen het een x uitproberen :)
Proud to be faut

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 18:07

nee ik ben niet echt godsdienstig :)
de reden waarom wij eerst anale seks hadden is omdat ik nogal jong was toen dit gebeurde, en dat ik nog niet meteen vaginale seks wou omdat ik er nog niet echt klaar voor was. mijn vriend bleef me aanmoedigen om anaal eens uit te testen omdat ik dat erg leuk vond. daarom doen wij het in omgekeerde volgorde. ik vind het eigenlijk best wel fijn en ik ben blij dat we het zo gedaan hebben :)

wat betreft mijn seksleven met vrouwen, ik heb het nog nooit geprobeerd maar zou het wel eens willen doen, ik zal eens praten met mijn vriend !

groetjesxx

Lilith
Berichten: 9
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:36
Locatie: België

Berichtdoor Lilith » do 30 maart 2006, 11:58

Vriendjes zitten er doorgaans niet mee dat je zin hebt in een vrouw. Die vinden het meestal gewoon geil :lol:
De mijne in ieder geval toch.
Heb ook jaren met die gevoelens gezeten en dat wist hij ook. Hij maakte er in ieder geval nooit een probleem van, ook niet toen we enkele weken geleden met een ander meisje in bed belandde...

Ga ervoor :wink:


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten