ook bigevoelens, vaak zin in vrouw

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

ineke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:19
Locatie: noorden van land

ook bigevoelens, vaak zin in vrouw

Berichtdoor ineke » vr 24 maart 2006, 13:30

hallo allemaal ,heb net deze site ondenkt, beetje laat ,maar ik ben dan ook blond he.
ben een 45 jarige vrouw en zit met dezelfde gedachte al vele jaren.
mijn man weet er van en laat me ook vrij om een andere vrouw te
ontmoeten ,maar inderdaad waar vind je die,en ook niet alleen voor de sex,ok gezellige dingen doen.[quote][/quote]

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » za 25 maart 2006, 11:19

Beste ineke

Probeer eens www.chatgirl.nl/ maar opgepast voor de mannen die zich uitgeven voor een vrouw,maar wees gerust daar kom je heel snel achter.

Tevens zijn er in de handel sexbladen voor les en bi meiden.

Wees steeds oprecht naar wat je zoekt en wat je wil,dat is de enige weg naar het suc6.

Groetjes

ineke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:19
Locatie: noorden van land

Berichtdoor ineke » ma 27 maart 2006, 20:54

dank je voor je antwoord,ben op chatbabe geweest,is wel spannend, maar inderdaad je weet niet of het een man is of een vrouw.
en ik heb toch ook wel zoiets van elkaar eerst ontmoeten en dan verder,
maar dat is moeilijk te vinden. maar hoop dat het er een keer van komt.

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » ma 27 maart 2006, 21:08

Hey

Ik weet dat het niet eenvoudig is maar vraag een foto. Geen foto,dus ook niks en stuur zelf niet eerst een foto of probeer een cam.

Er zijn genoeg vrouwen die zoeken wat jij ook wil.

Groetjes

Esther123
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 maart 2006, 18:41
Locatie: Z-H

Berichtdoor Esther123 » di 28 maart 2006, 18:57

Hi Ineke,

ben zelf ook zoekende, zelfde achtergrond als jij en zoek eigenlijk ook de mix. Toch is het leuk om min of meer op de versiertoer te gaan. Eens in de drie maanden is er Flirtation in Panama, Amsterdam. Leuke feesten for women only. Lekker relaxed sfeertje, kijken mag. Wordt georganiseerd door Letsbeopen, tevens naam van de website.
Vindt het lastiger worden in mijn eigen omgeving; je bent toch bang voor eventuele negatieve reakties. Zoals Chester schreef dat er genoeg zijn die dit ook zoeken... ik heb ze nog niet echt ontmoet!

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » di 28 maart 2006, 19:02

Hmm hoor ik daar een click?

:P

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » di 28 maart 2006, 21:29

Hey Esther123

Globaal gezien is het aanbod meer dan ruim genoeg,maar of zij jou type is en omgekeerd is een ander verhaal.

Je weet wij ervaren dat eveneens om de geschikte man voor ons beide te vinden ( mijn man is bi ),het aanbod is daar ook zeer ruim maar de geschikte man vinden is eveneens een ander verhaal.

Toch lukt ons dat,maar het is enig zoekwerk en dicipline.

Wie weet zoals Snooch_M schreef kan het een click zijn voor jullie beide.

Groejes

Suzy

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » wo 29 maart 2006, 7:36

Daarnaast zijn ze op swingerssites vaak op zoek naar een vrouw voor vr-vr contact of een trio. Mss is het iets om daar te kijken, alhoewel ze wellicht daar eerder een vrouw erbij zoeken....

Probeer anders in chatrooms je nick aan te passen die verwijst naar het bi-zijn. Dan verder chatten, mss MSN uitwisselen en cammen om te voorkomen dat je niet met fakers te maken hebt. (ja, wel een cam kopen dan als je er geen hebt... ;) )

Het lijkt idd makkelijker gezegd dan gedaan en ik hoor dat vaker hier.

Suc6!

S.

ineke
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:19
Locatie: noorden van land

Berichtdoor ineke » wo 29 maart 2006, 17:00

bedankt voor jullie reacties, hee;lief allemaal, en inderdaad misschien is er wel een klik via dit bericht, als je verder van gedachten wil wisselen Ester houd ik me aanbevolen, geheel vrijblijvend. hoop iets te horen, hoeft niet hoor!

toppertje13
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 02 april 2006, 11:13
Locatie: omgeving waalwijk

Berichtdoor toppertje13 » zo 02 april 2006, 12:32

hallo ineke
ik heb hetzelfde als jij ik ben een 48 jarige getrouwde vrouw die ook steeds meer de behoefte krijgt om sex met een vrouw te beleven,maar waar vind je die vrouwen??
Is erg moeilijk,omdat je het in je eigen woonplaats niet bespreekbaar durft te maken,want je weet niet of de mense daar begrip voor hebben,er word nl nooit door iemand over gepraat terwijl het schijnbaar steeds meer voorkomt dat vrouwen er behoefte aan hebben.
spontane sportieve vrouw,bisexuele gevoelens zoekt vriendin om leuke dingen samen te doen!!

bloem
Berichten: 20
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 23:51

bigevoelens /zin in vrouw

Berichtdoor bloem » di 04 april 2006, 8:50

hoi,
kijk eens op contigocontact ,leuke site voor bi en lesb vrouwen.
heb ook wel eens gereageerd op een advertentie .
ik overweeg nu om zelf eens een advertentie te plaatsen.

succes, Bloem


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten