Heterovrouwen-bestaan-niet

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9547
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Carina » vr 11 december 2015, 21:39

Ik pleit er vooral voor dat een vrouw kan zijn zoals ze is. En dat dat ook goed is.
Of dat nu wel of niet biseksueel is.

Ik val niet op vrouwen. Heb dat ook nooit gedaan. Ik word ook totaal niet opgewonden van twee vrijende vrouwen. Net zo min als van 2 vrijende mannen. En of een ander nu wel of niet voor me beslist dat dat anders is, omdat onderzoek dat uitgewezen zou hebben, maakt me niet uit.

Ik besta niet, want ik ben een heterovrouw.
En het bevalt me prima.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Jippie » za 12 december 2015, 21:51

Bah!... wat politiek correct.

this is shespot..zoek je grenzen op, durf anders te zijn.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor erotiek » ma 14 december 2015, 9:55

Je bent zoals je bent, denk ik maar.
Iedereen in zijn / haar eigen waarde houden. :!: :!: :!:

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Anwen » wo 11 mei 2016, 23:38

Zo. Lekker gefapt?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor erofun69 » do 12 mei 2016, 9:04

Zo. Ik vond het wel geloofwaardig.
Althans, de eerste 4 woorden. Daarna niet meer :mrgreen:
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Spelfje » do 12 mei 2016, 16:11

@Erofun :lol: :lol: :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor deco » do 12 mei 2016, 16:47

Ik vondt het verhaal vooral moeilijk leesbaar zonder hooftleters en comas en dan vooral die schreifvouten..... :mrgreen:

Erofun......had hetzelfde idee. :D6
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor FrankPolder » do 19 mei 2016, 0:46

plots waren er meer dan vier handen mn pik aan betasten een zesde hand pakte mn balzak
Waarom je per se een verhaal wilt vertellen als je niet kunt schrijven, is mij al een raadsel. Maar onnauwkeurigheid ondermijnt het leesgenot van deze langdradige mededeling wel heel erg. 'Meer dan vier handen': hoeveel dan precies? En mocht dat in de opwinding niet duidelijk zijn, hoe weet je dan dat die laatste hand de zesde is? Kijk, dan haak ik af.
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Inya » do 19 mei 2016, 12:54

Sorry maar ik kan me niet inhouden: mierenneuken is ook een vak hee.

Mag iemand die niet netjes rijdt dan ook niet meer de weg op?
Waar staat dat in dit forumdeel dat hier alleen waargebeurde verhalen geschreven mogen worden?
Gaan jullie dan ook even commentaar geven op een aantal verhalen in de 'Lezen' sectie, die in dezelfde stijl geschreven zijn?

Dat het niet jouw stijl of perfect is hoeft toch geen reden te zijn om iemand te bashen? Ik dacht dat we hier wel beter wisten, en wat meer relativeringsvermogen hadden om commentaar op een andere manier te brengen.

:D12
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Spelfje » do 19 mei 2016, 16:59

Ik heb wel moeite met het feit dat Karioke69 dit topic gebruikt voor een eigen verhaal. En ben het ook met FrankPolder eens dat áls je een verhaal publiceert het ook goed leesbaar moet zijn.
Een verhaal voegt weinig toe op een discussieforum vind ik. Mocht je jezelf als verhalenschrijver serieus nemen dan kun je je verhaal altijd insturen aan de redactie van Shespot.

Of ben ik nu een mierenneuker? :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Inya » do 19 mei 2016, 17:37

Jeetje Spelf wat ben je een ontzettende miere... Nee, ik vind je geen mierenneuker :DD

Maar... er staan op dit forum wel meer verhalen dus ook Karloke mag zijn verhaal hier kwijt, vind ik.
Daarnaast zijn de reacties niet sec feedback of kritiek, ze zijn geladen met sarcasme en veroordeling.
Ennnnn sjah, niet iedereen kan goed schrijven, qua stijl, grammatica en/of spelling.

Het verhaal is ook niet mijn cup of tea, maar er zijn wel meer dingen hier niet mijn stijl. Dat vind ik geen reden om daarop dan met veroordeling en sarcasme te reageren :wink:

Balannnssssss, mensen! :D33
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Nelly » za 21 mei 2016, 13:19

Ik heb zo'n verhaal liever niet tussen de echte entry's in een topic - het haalt de ervaringen van mensen die wel over zichzelf vertellen onderuit.

Gebruikersavatar
Ona
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 30 november 2016, 17:42

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Ona » za 20 mei 2017, 0:09

Ik heb wel al seksuele gevoelens voor een vrouw gehad. Ik heb voor de zekerheid de definitie van biseksueel eens opgezocht:
- Als jongen/man verliefd worden op zowel jongens/mannen als meisjes/vrouwen.
- Als meisje/vrouw verliefd worden op zowel meisjes/vrouwen als jongens/mannen.
- Met andere woorden je wordt verliefd een mens zonder daarbij te kijken naar de gender (het man of vrouw zijn).
Maar ik sta niet op die manier in het leven, dat ik zowel een man als een vrouw kan tegenkomen om een relatie mee te starten. Dan denk ik dat ik hetero ben met een extra kantje zeker :) Al de definities en hokjes zijn moeilijk omdat ik niet weet in welk hokje ik pas. Misschien gewoon in mijn eigen hokje.
Ik heb me in mijn leven nog maar een paar keer aangetrokken gevoeld tot een andere vrouw en het gevoel is ook anders dan bij mannen. Misschien omdat ik er dan niet echt een relatie aan toevoeg of omdat het gewoon anders voelt. Het is vooral dat zij iets in mij raakten telkens.

Ik heb vorige week ook voor het eerst biseksuele filmpjes (mmv) bekeken. Ik had nog nooit mannen met elkaar zien vrijen maar ik vond het mooi. De mannen lieten zich veel meer gaan in hun gevoel en er was veel meer interactie met de anderen. Wel grappig detail dat me opviel: met een vrouwenhand rond een piemel, leek de piemel groter dan een mannenhand. Logisch maar het viel me op :)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor Mannekijn » ma 22 mei 2017, 17:33

Ona, fantastisch opgemerkt over die vrouwenhand/mannenhand. Nooit zo bij stilgestaan.

In mijn ogen is bisexualiteit een moeilijk te definieren het gebied tussen 0% (dus heterosexueel) en 100% (dus homosexueel), dat kan varieren in de tijd. En zelfs de 0% en 100% hoeven niet vast te zijn.

Waar zich mijn eigen bisexualiteit bevindt? :st: Ik word verliefd op vrouwen, niet op mannen. Ik ben bicurieus en zou sex met een man kunnen hebben, maar voel geen behoefte om een man te kussen of een MM-relatie. Van MMV filmpjes kan ik opgewonden raken, mits het echt is en ook de dame zichtbaar van het samenspel van de mannen geniet.
Al met al zou ik ergens op 20% uitkomen.

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Heterovrouwen-bestaan-niet

Berichtdoor brother » di 23 juli 2019, 14:50

Mijn vriendin zegt dat ze lesbische seks niet zou afwijzen als de aanzet op een zeer vriendelijke, warme en 'liefdevolle' wijze gebeurt dwz als alle omstandigheden er zijn. Groot was mijn verrassing. Boos ben ik pas geworden toen ze een keer zegde dat als ik er niet zou zijn/niet meer zou zijn, ze liever met een lesbische vriendin zou samen wonen dan opnieuw met een man. Daarmee wou ze zeggen dat met mij en of andere mannen niet te leven valt. Dat kwam aan.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten