Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

Sss22
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 20:21

Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Sss22 » ma 15 december 2014, 20:40

Beste leden,

Ik ben hier nieuw :D5

Sinds kort ben ik zo nieuwsgierig naar sex met een vrouw ( ik ben zelf een vrouw ). Ik verlang er gewoon echt naar. Verliefd zou ik niet kunnen worden op een vrouw maar wel opgewonden.

Wie herkent zich hierin en wat hebben jullie ermee gedaan?

Gr. Sss

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Lolly1968 » di 16 december 2014, 11:11

Laat je niet tegen houden zou ik zeggen. Niet forceren,maar als het op je pad komt,aanvaard het dan en consumeer!
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Kat73
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 13:27
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Kat73 » ma 29 december 2014, 13:52

Hey Sss,
Gewoon een keer uitproberen. Dan weet je meteen of het iets voor je is. Ik had mijn eerste ervaring een jaar of 10 geleden. Wil nu niks anders meer, ben helemaal overgestapt naar de vrouwen. Het is zoveel intenser dan met een man.

Kat

HighheelsRunner
Berichten: 1
Lid geworden op: za 03 januari 2015, 21:54

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor HighheelsRunner » za 03 januari 2015, 21:57

Erg herkenbaar... sta momenteel op hetzelfde punt als jij. Groot verlangen naar, maar nog geen actie ondernomen. Ben nog op zoek naar een goede manier om in contact te komen met andere dames met dezelfde instelling, anders dan via een datingsite. Als iemand tips heeft...

Kat73
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 13:27
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Kat73 » di 06 januari 2015, 15:46

Hallo Highheels,
Je zou een keer naar een vrouwenfeest of vrouwencafe of iets dergelijks kunnen gaan, en daar kennismaken met iemand. Ik moet zeggen dat er daar volgens mij wel de meer ervaren dames rondlopen. Misschien heb je een COC bij jou in de buurt waar weleens iets georganiseerd wordt. Maar zoek je iemand die ook onervaren is met vrouwen dan kom je toch snel bij het online kennismaken en eventueel een keer afspreken. Ik vond het in het begin ook een beetje eng maar het valt echt heel erg mee in de praktijk. Succes!

Kat

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Couple » wo 07 januari 2015, 17:08

Aan de ervaringen van mn vrouw te horen is het vrij makkelijk om een vrouw te versieren als vrouw zijnde.
Je hoeft echt niet naar een lesbo cafe ofzo.
Laatste ervaring van haar was toen ze stappen was met vriendinnen. Om heel kort te zijn, ze kwam binnen in een dancing en 1 uur later toen ze naar de wc ging kwam een vrouw haar achterna gelopen. Ze vond mn vrouw mooie lippen hebben en vroeg of ze die mocht kussen, en hebben ze toen ook gedaan.
Probleem is altijd als mn vrouw zegt dat ze een man heeft en wel een trio wil doen haken ze af hahah.
Je moet wel een beetje lef hebben. Als een vrouw op een bepaalde manier naar mijn vrouw lacht stapt ze er ook op af om een praatje te maken. Maar zoals ik al zei, zodra ze zegt dat ze een man heeft druipen velen af :(

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Couple » wo 07 januari 2015, 17:42

Vergat dit nog, bilove.nl kan je makkelijk een date vinden.

Je moet wel betalend zijn anders kan je je mailtjes niet lezen.

TIP: als je contact hebt, gewoon zo snel mogelijk om telefoon nummer vragen om te bellen. Zitten namelijk veel fakers (mannen die zich voordoen als vrouw) die proberen om erotische fotos van je los te krijgen.
Als je zegt dat je hun telefoon nummer wilt om echtheids check te doen haken ze snel af.

Kat73
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 13:27
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Kat73 » vr 09 januari 2015, 10:43

Goedemorgen Couple,
Er is een enorm overschot aan stellen (man-vrouw) die een keer een trio willen met een vrouw erbij. En dan hoeft de vrouw van het stel nog niet eens bi te zijn, want vaker vindt de man het een geil idee om sex te hebben met twee vrouwen. Als de vrouw voorstelt er een tweede man bij te halen dan loopt de man van het stel gillend weg :lol: . Ik begrijp heel goed dat een vrouw alleen niet zit te wachten op een stel. En als er al vrouwen zijn die dat willen, hebben ze een uitzoek waar je U tegen zegt. Ik bedank zelf al helemaal voor bi vrouwen, ook als ze op dat moment geen partner hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat jij/jullie een trio zien zitten. Maar ik denk dat je een grotere kans maakt met een ander stel dan met een vrouw alleen. Succes in ieder geval :) .

Grt,
Kat

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Couple » vr 09 januari 2015, 16:02

Goedemorgen Couple,
Er is een enorm overschot aan stellen (man-vrouw) die een keer een trio willen met een vrouw erbij. En dan hoeft de vrouw van het stel nog niet eens bi te zijn, want vaker vindt de man het een geil idee om sex te hebben met twee vrouwen. Als de vrouw voorstelt er een tweede man bij te halen dan loopt de man van het stel gillend weg :lol: . Ik begrijp heel goed dat een vrouw alleen niet zit te wachten op een stel. En als er al vrouwen zijn die dat willen, hebben ze een uitzoek waar je U tegen zegt. Ik bedank zelf al helemaal voor bi vrouwen, ook als ze op dat moment geen partner hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat jij/jullie een trio zien zitten. Maar ik denk dat je een grotere kans maakt met een ander stel dan met een vrouw alleen. Succes in ieder geval :) .

Grt,
Kat
Je hebt gewoon helemaal gelijk. Alles klopt wat je zegt.
Het is ons wel gelukt hoor. We hebben uiteindelijk wel een single vrouw gevonden die met ons afspreekt. Maar daarvoor wel eerst 50+ keer moeten reageren op profielen.
Maar zoals je zei hebben vrouwen voor het uitkiezen.
En zoals je zei, daten met een stel is veel makkelijker. Hebben we ook gedaan.
Nu laatste half jaar eigenlijk niet meer gedate. Word weer eens tijd denken we ^^

Monica
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 augustus 2015, 22:48

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Monica » za 15 augustus 2015, 22:59

Beste dames op SheSpot,

Ook ik ben nieuw hier en ik zie dat ik reageer op een topic waar het laatste een half jaar geleden is gepost...

welnu... ik ben al 20 jaar nieuwsgieriig naar seks met een vrouw, het is er (nog) niet vanzelf van gekomen.

Ik vind online daten geen probleem en wel leuk maar de enige geschikte site die ik gevonden heb is http://www.bilove.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb echter niet zulke positieve recensies gelezen. Heeft er iemand van jullie ervaring mee?

Monica

Gebruikersavatar
Elisa76
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 17 augustus 2015, 20:20

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Elisa76 » ma 17 augustus 2015, 21:22

Hier nog zo eentje :mrgreen: Groot verlangen naar een vrouw maar moeite met de weg op het Internet.

Blijkt lastiger dan ik dacht om een leuke vrouw te vinden die hetzelfde wil als ik zonder dat er meteen een trio aan te pas komt. Niks mis met een trio overigens maar niet zonder mijn eigen vent en vind maar eens een stel waarbij beiden bi zijn met wie het klikt :roll:

En dan wil ik ook nog eens geen sex date maar het friends wit benefits idee :lol:

Anyway, ik zoek rustig :lol: verder
To feel aroused is to feel alive.

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor erotiek » wo 14 oktober 2015, 10:59

Beste leden,

Ik ben hier nieuw :D5

Sinds kort ben ik zo nieuwsgierig naar sex met een vrouw ( ik ben zelf een vrouw ). Ik verlang er gewoon echt naar. Verliefd zou ik niet kunnen worden op een vrouw maar wel opgewonden.

Wie herkent zich hierin en wat hebben jullie ermee gedaan?

Gr. Sss
Volg gewoon je gedachten en gevoelens.
De uitdaging aangaan en uitproberen.
Ik denk dat dit de beste weg voor je is. Succes.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor Spelfje » do 15 oktober 2015, 0:20

Oja, denk jij dat Erotiek?
En waarom dan?
"Women are made to be Loved
....not understood"

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor erotiek » do 15 oktober 2015, 7:31

Oja, denk jij dat Erotiek?
En waarom dan?
Na mijn weten is dat de beste weg.
Advies vragen kan altijd, maar degene die beslist ben jezelf.
En dat kan alleen als je je gevoel volgt. Blijven zitten helpt ook niet.

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: Nieuwsgierig naar sex met een vrouw

Berichtdoor just_the_thought » do 15 oktober 2015, 9:08

Wijze raad!


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten