Tinder

Alles over social media, apps, blogs, vlogs en computers in het algemeen.

Moderators: Oceann, JanWbr

Merel1976
Berichten: 3
Lid geworden op: di 07 juli 2015, 14:38

Tinder

Berichtdoor Merel1976 » di 07 juli 2015, 14:43

Ik vroeg me af of een van jullie ervaring heeft met seks op een Tinder date?
Ik zit tegenwoordig op Tinder en merk dat ik het best wel eng/spannend vind om überhaupt al op date te gaan met een onbekende. Nu hoorde ik dat mannen op Tinder meer voor de seks gaan dan echt voor een serieuzere date. Heeft iemand hier ervaring mee? 8)

Merel1976
Berichten: 3
Lid geworden op: di 07 juli 2015, 14:38

Re: Tinder

Berichtdoor Merel1976 » wo 08 juli 2015, 9:43

Iemand wel ervaring met Tinder, of ook niet?! :D6

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Tinder

Berichtdoor Snoozie » wo 08 juli 2015, 9:53

Geen ervaring met Tinder 8)

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Tinder

Berichtdoor zwartepiet » wo 08 juli 2015, 15:23

Jammer genoeg ook niet :wink:
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Tinder

Berichtdoor Vaudeville » do 09 juli 2015, 12:57

Geen ervaring mee nee, maar Tinder is toch ook hoofdzakelijk gericht op sex? Als je een serieuze relatie zoekt lijkt me dit niet de manier, maar wie benik..;)

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Tinder

Berichtdoor Noortje » do 09 juli 2015, 15:16

Zelf heb ik geen ervaring met Tinder, maar wel met een andere datingsite. Ook daar zijn veel mannen op zoek naar seks. Dat is denk ik op allerlei datingsites. Omdraaien kan ook niet. Een goede, lieve vriend van me die snakt naar een serieuze relatie hangt ook op Tinder uit.

Ik denk dus dat als je seks wilt, het niet uitmaakt op welke datingsite je rondhangt: je zult het vinden.

LadyofAcid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 15 juli 2015, 20:30

Re: Tinder

Berichtdoor LadyofAcid » wo 15 juli 2015, 21:17

Ik heb een tijdje Tinder gehad, heb met 2 mannen afgesproken en heb 2 leuke dates gehad.
Maar ze zijn uiteindelijk op niet veel uitgedraaid.
Met de eerste heb ik geen sex gehad en na een week toen ik wat onzekerheid toonde over zijn andere tinder matches werd ik ineens op alles (gsm, Facebook, whatsapp) geblokkeerd....
Met de tweede heb ik op de 2e date sex gehad, heeft 2 weken geduurd en toen besloot hij dat hij toch een klik miste en mssh niet klaar was voor een relatie. Hij is nog een maand mijn sexvriendje gebleven tot ik iemand leerde kennen op speeddate.
Als je een match hebt en begint te chatten merk je wel wat de intenties zijn denk ik. Sommigen beginnen al direct met 'zin in sex?' Tja, dan is het jouw keuze wat je daarmee doet...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Tinder

Berichtdoor Venus » vr 21 juli 2017, 8:55

Natuurlijk zijn er altijd mannen (en vrouwen!) die op seks uit zijn, maar meestal heb je dat zo door. Die sturen vrij directe berichten. Maar er zijn er ook genoeg die wel een serieuze relatie zoeken. Mijn ervaring op Tinder is dat je het met humor moet benaderen, dan heb je de leukste contacten. Ik heb een aantal keer Tinderdates gehad. Soms eenmalig, soms wat vaker, soms met seks en soms niet. Maar nooit echt negatieve ervaringen gehad. En nu al een maand of 4 een Tinder-relatie :D

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

Re: Tinder

Berichtdoor Beheer » zo 30 september 2018, 11:14

Is een seksdate door Tinder net zo normaal geworden als een ouderwetse date zonder seks?


Terug naar “Online”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten