DAMES IN SMAAKVOLLE SEXY LINGERIE: wordt nú lid!

De plek om te praten over televisie, films, kijktips, kunst, tentoonstellingen, fotografie enz

Moderators: Oceann, JanWbr

Geensiemon

DAMES IN SMAAKVOLLE SEXY LINGERIE: wordt nú lid!

Berichtdoor Geensiemon » di 08 mei 2007, 13:51

Zo lang de mensheid nog zal bestaan zal er over gezongen, geschreven, gehuild en geschilderd worden: de pracht van vrouwelijke vormen! En niets heters, mooiers, lekkerders, spannenders, geilers, dus dan de naakte vrouwelijke vormen toch?

Nou... aangewakkerd door de internetrouwheid wellicht, maar vrouwen in smaakvolle lingerie hebben mij altijd méér opgewonden dan helemaal bloot. Een schouder, ronde bil, holle taille, ranke nek, volle schaamlippen, een natte clit: bloot windt mij geweldig op, dat is het punt niet. Maar niets is zo sexy als nèt niet helemaal bloot. Beter gezegd: niets kàn zo sexy zijn als net niet helemaal bloot. Want in de praktijk is doorgaans juist het tegenovergestelde waar. Kijk maar eens op XXX-internetsites, in 'vieze' boekjes en achter de ramen. Dames in smaakvolle sexy lingerie zijn een zeldzaamheid!

Sexy en smaakvol is voor iedereen weer anders en ik vind het verschrikkelijk moeilijk om goed te omschrijven (één voorbeeld zegt meer dan een heel lulverhaal), maar voor mij komt het ongeveer neer op eenvoudige modellen en stoffen maar supergeraffineerd: satijnen hemdjes met spagettibandjes, kanten randjes in een jurkje of een licht doorkijkbroekje. Alles een beetje losvallend, zodat de stof over de ronde vormen valt en zo verschrikkelijk veel ‘te wensen’ overlaat. En natte stofjes doen het ook overigens ook goed, de miss wetshirt die kennen we intussen wel maar waarom geen doorweekt jurkje of slipje over een onmiskenbare kut of kont?

Nou geil ik niet op de lingerie op zich, wat net als laten we zeggen een zakdoek of een sok is dat maar een stukje stof. En ik hoef het al helemaal niet zelf aan te trekken (ooit op ontdekkingreis natuurlijk wel eens uitgeprobeerd natuurlijk, maar dat was en blijft eenmalig omdat ik nog nooit zo hard heb moeten lachen als toen ik mezelf in de spiegel zag!). Iedereen mag doen wat ie wil, maar alleen een vrouwenlijf geeft lingerie voor mij nu eenmaal een ziel!

Ik ben dus zo verschrikkelijk gek van dames in mooie smaakvolle lingerie, zeg maar gerust dat ik een lingerie-fettisj heb. Maar ik vrees dat ik de enige met deze afwijking ben. Want heel ‘erotisch’ internet staat vol met vleeswinkels of hoerig spul! En alle lingerie die er op ‘het nette’ internet te vinden is wordt is weer zo veel mogelijk van sexuitstraling ontdaan. En aangezien de virtuele wereld de werkelijkheid altijd weerspiegelt… doet dat mij het ergste vrezen!!!

Vandaar dat ik bij deze hier op Shespot de Geensiemon’s vereniging ter bevordering van dames in smaakvolle sexy lingerie op richt!
:!:
Laatst gewijzigd door Geensiemon op di 08 mei 2007, 15:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » di 08 mei 2007, 15:09

Waar kan je lid worden? :wink:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 mei 2007, 15:17

En, wat nog belangrijker is:

Wat brengt ons dat lidmaatschap? Wat houdt het in?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » di 08 mei 2007, 15:28

Korting op de mooiste, stijlvolste en duurste lingerie?? :P
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 mei 2007, 15:30

Count me in! :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » di 08 mei 2007, 15:40

ook grote maten?? :? :lol:
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 mei 2007, 15:46

Vanzelfsprekend Pandora! Voor elke vrouw natuurlijk. Anders kan Geensiemon het wel schudden met zijn nieuw op te richten vereniging.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 08 mei 2007, 15:47

ik ben al lid 8)

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » di 08 mei 2007, 15:48

nou... dan wil ik ook wel lid worden.... kost dat?? 8)
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » di 08 mei 2007, 15:52

Yes! An wil ook lid worden :D
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » di 08 mei 2007, 16:47

Dames, jullie moesten die enorme smile op m'n gezicht zien die jullie spontane aanmeldingen veroorzaakt!

Waar kun je lid worden?
Lid worden van de enige echte geensiemon's vereniging ter bevordering van dames in smaakvolle sexy lingerie doe je natuurlijk alleen op Shepot. Heel makkelijk een aanmeldingetje in dit draadje volstaat (moeilijk doen we alleen bij opzeggingen :twisted: ).

Wat houdt het lidmaatschap in?
Zo veel mogelijk stijlvolle lingerie kopen en dragen. Dus vraag je elke keer af: moet ik écht de huur wel betalen en hebben de kinderen deze week écht weer eten nodig of kan ik er beter een nieuw setje van kopen! En wie zegt dat je het alleen thuis of onder je kleren zou mogen dragen? Wordt vernieuwer en ga in je meest sexy setje werken, tanken of naar de tennisclub. (Bang voor de reacties? Ik ga wel met je mee en dan mag je tegen iedereen zeggen dat dat van mij moest :mrgreen: ).

Korting op dure lingerie?
Na het promoten van mooie lingerie is het (uiteraard!) hoofddoelstelling om korting te bedingen op het duurdere - smaakvolle -werk. Maar daarvoor moeten we met véél zijn, héél veel :D

Ook grote maten?
Fun over size is de basisregel voor het genieten van lingerie. Hoe meer plezier hoe sexier! (En hoewel de size de fun niet beïnvloedt, laat de fun míjn size zeker niet onbeïnvloed 8) )

En de kosten?
Nou ook dat valt reuze mee, gewoon een plaatje of praatje van wat je mooie of lekkere lingerie vindt om te dragen en wat je daar bij voelt. En om het helemaal gemakkelijk te maken kun je daarbij de hulp van het verenigingssecretariaat inroepen...

Wat zijn de regels?
-Je moet je aan de regels van Shespot houden, de forumgedragsregels zijn integraal bindend verklaard.
-En al hou je je aan de Shespotregels, dan ben je uiteraard uitsluitend aan je PC staand/liggend/zittend in mooie sexy lingerie niet alsnog in overtreding.
-Pas op met foto's: Voor shespot moeten die klein zijn maar ten alle tijden een haarscherpe kopie op posterformaat aan de voorzitter te worden gezonden. Zie ook 'hoe plaats ik een foto'.

Hoe plaats ik een foto?
1) Trek eerst je mooiste en meest sexy lingerie aan.
2) Ga naar de voorzitter om een foto te laten maken.
3) Plaats de foto alsvolgt: zie virtuele kroeg en topic "raad de foto" eerst posting... daar staat precies hoe je dat moet doen... (met dank aan Pandora).
Laatst gewijzigd door Geensiemon op wo 09 mei 2007, 16:31, 3 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 mei 2007, 16:52

Oke, bij deze meld ik me officieel aan als lid.
Om de voorzitter, secretaris en om de hele bende daar tevreden te stellen zal ik er een foto bij plaatsen van mijn favo setje. (alleen bh dan, oke)


En bij deze meld ik me af. :)
Laatst gewijzigd door Shazzz op zo 01 juli 2007, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » di 08 mei 2007, 17:05

nou... ik word ook lid.....

Afbeelding


en moge er nog vele volgen grijnssss

Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » di 08 mei 2007, 17:06

@Madelief: Klopt, dan ben je officieel lid nummer 001.
@Shazia: Top! Je bent officieel lid nummer 002.

Van harte welkom en veel plezier!

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » di 08 mei 2007, 17:08

@Pandora: Met die grijns ben ik het helemaal eens. Je bent nu officieel lid nummer 003.

Welkom en véél plezier!


Terug naar “Kijken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten