Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

De plek om te praten over televisie, films, kijktips, kunst, tentoonstellingen, fotografie enz

Moderators: Oceann, JanWbr

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » zo 06 augustus 2017, 14:35

~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Vaudeville » ma 07 augustus 2017, 10:42

Is de verdeling hier ook zo? Is seks voor de vrouwen hier ook minder lekker dan voor mannen? Ligt het ook aan de mannen die "het" alleen maar willen terwijl er zoveel meer is?

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Mannekijn » ma 07 augustus 2017, 18:30

Interessant filmpje.
Wij tijdgenoten, mits in de vrije wereld, mogen blij zijn dat we ons kunnen laten informeren en vrij kunnen praten over seks, dat helpt in ieder geval. Een ruime generatie geleden was er de pastoor of dominee die jou vertelde hoe het moest. Buiten dat was het aanfreudelen.
Overigens worstelen ook mannen nu nog wel met seksualiteit, vergis je niet.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Inya » ma 07 augustus 2017, 20:58

Mjah, het is een statement inderdaad. En onderbouwd.

Maar ik vind het jammer dat er niet een volgende stap wordt gesuggereerd. Natuurlijk is weten waarom iets is zoals het is goed, het geeft richting naar een oplossing. Maar alleen stellen dat vrouwen minder lekkere seks hebben is hetzelfde als bijv. stellen 'mijn baan is niet leuk'. Liever had ik gehoord dat direct ook de open vraag gesteld zou worden: 'wat ga je hier zelf aan doen?' (gericht aan vrouwen en mannen). Want ja, er is een geschiedenis die ons vrouwen op dit punt brengt. En ja, er is een verschil in anatomie dat maakt dat stimulatie bij vrouwen anders werkt. Maar de enigen die hier wat aan of mee kunnen doen zijn jij en ik, nu en morgen. Vocaliseer en presenteer jezelf in bed, go get yourself those damn orgasms! :lol:

Ik weet niet of de genoemde percentages ook voor Shespotters gelden, maar voor mij persoonlijk niet. Ik heb niet altijd een orgasme (soms bedoeld, soms onbedoeld) maar ik heb ég wel heule fijne seks :D7
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Snoozie » ma 07 augustus 2017, 21:19

'Aanfreudelen' :love:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Universiteit van Nederland: Waarom is seks minder lekker voor vrouwen dan voor mannen?

Berichtdoor Mannekijn » di 08 augustus 2017, 11:45

Bedankt Snoozie. Aanfreudelen vond ik zelf ook wel leuk gevonden, gelet op de inhoud van het filmpje.


Terug naar “Kijken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten