Kijktip: Lauren: Swingers

De plek om te praten over televisie, films, kijktips, kunst, tentoonstellingen, fotografie enz

Moderators: Oceann, JanWbr

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Kijktip: Lauren: Swingers

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » zo 04 september 2016, 15:56

Lauren in Engeland (Londen) bij een exclusief swingersfeest.
http://www.npo.nl/lauren/29-08-2016/AT_2062466
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Kijktip: Lauren: Swingers

Berichtdoor Inya » zo 04 september 2016, 21:51

Zojuist gekeken, leuk! Vooral ook een mooie reactie van Lauren achteraf, na het feestje :D
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Re: Kijktip: Lauren: Swingers

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » zo 04 september 2016, 23:11

@ Inya
Ik vond die reactie van Lauren ook leuk! Het is zoiets van eerst beleven en dan pas kan je er wat van zeggen.
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Hottub
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 12:47

Re: Kijktip: Lauren: Swingers

Berichtdoor Hottub » wo 07 september 2016, 11:51

Het was inderdaad een leuk programma. Ik had wel wat meer (schimmige) actie willen zien.

Omdat mensen die het feest willen bezoeken waarvan de reportage gemaakt werd a.d.h.v. foto's geselecteerd werden door de organisator en omdat een leeftijdsgrens gesteld werd, kwamen er alleen mensen op zo'n feest die er goed uitzien en die jong zijn. Als er dan voldoende zichtbare actie is kan ik me voorstellen dat je (in dit geval Lauren) zin in sex krijgt ('zien eten doet eten').

Mijn vrouw en ik zijn een aantal keren naar een parenclub geweest, meestal op mijn verzoek en mijn vrouw ging dan mee om mij een plezier te doen. Omdat in de club waar wij geweest zijn weinig zichtbare actie was en omdat er niet geselecteerd werd op uiterlijk en leeftijd bereikte mijn vrouw niet de gemoedstoestand waarin Lauren wel is gekomen (dus van neutraal heen gaan naar zin krijgen in sex als je er bent en van anderen geniet).

Begrijp me goed, ik vind dat iedereen welkom moet zijn in een club (jong en oud, mooi en minder mooi) maar het helpt natuurlijk wel als er voldoende sexuele actie is waaraan mensen meedoen die prettig zijn om te zien.

Zijn er clubs in Nederland waar en plein public de liefde bedreven wordt?


Terug naar “Kijken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten