Journaallezers

De plek om te praten over televisie, films, kijktips, kunst, tentoonstellingen, fotografie enz

Moderators: Oceann, JanWbr

Von Kakelstein

Re: Sabine Hagedoren

Berichtdoor Von Kakelstein » ma 24 augustus 2009, 19:52

Naar Sabine Hagedoren heb ik een paar jaar geleden met verbazing zitten kijken. Nog steeds blijf ik even hangen als ik haar tegenkom bij het rondzappen.
Al is zij inmiddels wel een mollige moeke geworden en als ik goed kijk zie ik haar soms met uitgebluste ogen, moe van die verantwoordelijkheid, presenteren. Gelukkig maar dat het VRT 1 Journaal nu een nieuw Vlaams stuk heeft zitten, hoe heet die dame ook al weer?
Ze heeft inderdaad een kilootje ofzo erbij gekregen de afgelopen jaren maar ik vind het nog steeds gezellig om haar het belgische weer te horen voorspellen terwijl ik gezellig met mijn vriendin 's morgens een beschuitje eet.

(als dit niet braaf is ;-) )
Dat is een gezond commentaar mijns inziens.
Ik heb ook niks tegen het openlijk uitkomen voor het waarderen van fysieke schoonheid verder, begrijp me goed, maar wel tegen het afbranden van fysieke verschijningen die niet meer helemaal aan een ideaalbeeld voldoen waar ze eerder misschien wel aan voldeden. En gelamenteer over dat mensen elders mooier gekleed gaan dan hier schaar ik onder de noemer ' Het gras is groener waar je het groener wilt zien' onder invloed van wat voor sferen of beperkingen dan ook.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 24 augustus 2009, 21:03

Ik vind mollige vrouwen juist leuker dan dunne spichten. Maar Sabine is nu wel een beetje te veel moeke naar mijn smaak.

En als andere vrouwen moeten werken terwijl ze daar geen zin in hebben is dat ook zielig. Net als voor Sabine.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 25 augustus 2009, 15:56

Wat me vooral opvalt is dat ook hier van vrouwen meer verwacht wordt qua uiterlijk. Tenminste onze mannelijke journaallezers zijn niet onverdeeld beauties, terwijl de schoonheden bij hun vrouwelijke tegenhangers talrijker zijn.

Maar over Sabine Hagedoren, die borsten in profiel trekken mijn aandacht weg van de inhoud! Wat moet ik nu daarmee?

"E"

Berichtdoor "E" » di 25 augustus 2009, 17:07

edit
Laatst gewijzigd door "E" op ma 16 november 2009, 0:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 25 augustus 2009, 17:25

:lol:

Wat dacht je hiervan:

Nieuwsanker te knap

De Franse nieuwslezeres Laurence Ferrari (42) moet van haar werkgever naar de plastisch chirurg. Volgens heel wat 60-plussers maakt zij het tv-journaal ongeloofwaardiger omdat ze te sexy is.
De Fransen storen zich er kennelijk aan dat zij van de actualiteit op de hoogte worden gebracht door een intelligente knappe dame. Hoewel Ferrari al als ‘meest galante nieuwslezeres’ werd verkozen, is de wat oudere Franse kijker helemaal niet bevangen van de vrouw haar charmes. Doordat ze te sexy is, zou ze zelfs kijkers wegjagen.

De Franse tv-zender TF1, Ferrari’s werkgever, vond er niets beter op dan haar een ‘make-under’ te laten ondergaan. Met andere woorden: ze wordt lelijker gemaakt.



Afbeelding

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: Journaallezers

Berichtdoor Flippo » di 13 oktober 2015, 20:58

Al jaren volg ik de Franse weerberichten van de zeer deskundige weervrouw Anaïs Baydemir. Als zij om half zeven 's ochtends opkomt, word ik al helemaal vrolijk. Wat een ehrm... goedgeklede vrouw is dat. En wat lacht zij guitig. Met een goed humeur spring ik uit bed, klaar om de dag aan te gaan. En als ik geluk heb komt zij in het avondjournaal ook nog even langs.

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=A6TfR3dnp3k" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=06rXhR6o-1c" onclick="window.open(this.href);return false;


Terug naar “Kijken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten