06

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 121

Berichtdoor zee » ma 25 juni 2007, 23:03

"Oleg? Hier Enna."
"Ja, ben er."
"Geen bijzonderheden. Ze zijn net naar binnen gegaan."
"Ik? Oortje in, statief geplaatst, luxaflex neergelaten."
"Kantoor is leeg, op de verdieping onder me wordt volgens mij nog gewerkt."
"Nee, prima zicht zo. Zoals ik net al zei: geen geluid."
"Niet zo schreeuwen. Kan ik er wat aan doen dat jullie haar misliepen?"
"Geef die hond maar weer de schuld. Volgens mij lag het meer aan zijn baa..."
"Ja ja..."
"Oleg, you ok, me ok, ok? Relax."
"Niemand, alleen de portier heeft me gezien natuurlijk."
"En gesproken. Hij nam me wel goed op, maar geen verdenking, ik zie er corporate genoeg uit."
"Vanwege mijn looks, ja ja... charmeur."
"Gewoon krulletjes, wat nou... ik was gewoon beleefd tegen hem... wil je nog dat ik rapporteer eigenlijk?"
"Ja... ze zijn gaan zitten nu."
"Ik... hoezo gedetailleerder?"
"Nou, moet ik het hele interieur opnoemen, wat ze nu inschenken, of wa..."
"Welk pakje?"
"Ohh... okee, ik..."
"Ja ja jaaa, natuurlijk, de briefing."
"Ik doe het ook nog maar net hoor."
"Wie dat aanheeft? Nou, die stewardess natuurlijk."
"Nee hoor, ik zie er maar één. Die met het donkere haar."
"De blonde vrouw niet, die heeft een herenoverhemd aan."
"Nee Oleg, ik ben niet onzorgvuldig. Ze heeft enkel een herenoverhemd aan."
"Dat zeg ik. Met losse knoopjes."
"Om dat te beantwoorden moet ik even inzoomen. Even geduld..."
"Drie losse knoopjes. Twee van boven, één van onder. Geen bh."
"Nóg meer details? Ik dacht dat..."
"Okee, rapport: vier personen en één kat in de kamer. Op de sofa de bewoner, man, donker warrig haar, gekleed in shirt en boxershorts. Ernaast de blonde vrouw in openvallend herenoverhemd. Ertegenover in een fauteuil de stewardess, donker haar, staand naast haar de piloot, beiden in Finnair uniform. De kat loopt nu de kamer uit."
"De man in boxershorts lijkt wat verlegen, hij staat op, treuzelt wat..."
"Positief, de kamer uit."
"De kat."
"Ja."
"Jezus... Cypers, bruin/zwart gestreept, rode halsband met een belletje eraan."
"Ohhh, zeg dat dan... donkerblauw jasje, hij donkerblauwe pantalon, zij rok, beiden witte bloes, hij blauwe das, zij blauw sjaaltje om de hals."
"Je moet toch echt eens beter Nederlands leren praten, Oleg. Dit schiet niet op zo."
"Ja, ja... tis goed."
"Vrouw staat op, loopt gehaast naar achteren... wat zou ze...?"
"Ze komt terug, ze telefoneert."
"Op de stewardess inzoomen?"
"Okee, ik snap het... dit is wel max vergroting nu..."
"Hmm.. moeilijk te lezen, maar op haar badge staat: Mariisa Laaninen."

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 122

Berichtdoor zee » ma 25 juni 2007, 23:05

"Heee Els met Mar!"
"Waar zit je?"
"Oh, wat een herrie joh... feestje? Zit je bij..."
"Ja ik zei nog tegen Sas, zou ze d'r voicemail wel hebben afgeluisterd? Ik had nog willen be.."
"Nee precies! Sas en ik zouden naar de Ghost of Spirits beurs, maar die buren waren zo pisnijdig vanwege die kutkabouter, ongelofelijk gewoon! Heb daar nog uren staan klooien om dat ding weer recht te zetten. Maar heb je 'm nou nog gezien of he..."
"Edwin natuurlijk! Zei ik toch! Ik zei nog tegen Sas, die gaat vast naar Schiphol, zal je net zien dat jij..."
"Ja precies! Hahahaha!"
"Nee joh ik..."
"Tuurlijk, je kent me toch! Ik..."
"Zei Sas ook! Ik..."
"Ja, ja... Els ik..."
"Els ik sta nog op de beurs, Sas is ff plassen. Maar ze gaan hier zo Mongools neuriën en dan moet het he-le-maal stil zijn, dus ik moet het wel kort houden, want de telefoons moeten allemaal uit, anders lukt het niet, zei de presentator. Extreem lekker ding overigens, met prachtig lang haar, woeste blik en een soort van omslagrokje aan, tja, Sas zei nog, ze zei daar zit vast niets onder, zo lekker kijkt hij erbij, hahaha! Maar goed, Edw..."
"Misgelopen, goed zo! Ik heb het altijd een typische jongen gevo... oh daar is Sas, hee groeten van Sas!"
"Ja is goed, okee... Maar ben je nu met...?"
"Els, ik... Sas zegt dat ik nu echt moet nokken, er neuriën er al een paar op het podium. Weirde stemming hier joh, heerlijk! We moeten zo allemaal meedoen, en dan schijnt er iets heel geks te gaan gebeuren, nou zal me benieuwen want heb je Sas weleens horen neuriën? Hahaha!"
"Ik stop nu hoor, Sas wordt pissig! Nou doeiii!"

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 123

Berichtdoor zee » ma 25 juni 2007, 23:39

"Oleg, er wordt weer ingeschonken. De stemming lijkt wat losser dan net."
"De kat ligt nu bij de stewardess op schoot."
"Ik krijg pijn in mijn rug zo... even een stoel pakken."
"He he, dat is beter."
"Verder geen actie."
"Nou ja, behalve dat de piloot nu de fles bijna laat vallen... loopt naar achteren, uit mijn beeld... de blonde vrouw leunt tegen de man op de sofa, de stewardess aait de kat."
"Volgens mij heeft de piloot opnieuw muziek opgezet. Loopt dansend terug in beeld, de fles nog in zijn hand."
"De blonde vrouw staat op, pakt de fles af en danst nu samen met de piloot... de stewardess lacht, de kat springt van haar schoot..."
"Correct, er wordt klaarblijkelijk een feestje gevierd."
"De stewardess staat op, loopt uit beeld..."
"...En komt weer terug, ik denk een ander nummer opgezet... het koppel danst nu langzamer."
"De piloot trekt het overhemd van de vrouw wat omhoog, al dansend... de stewardess gaat weer zitten, pakt haar glas."
"Hmm... de man op de sofa gaat verzitten, trekt zijn t-shirt over zijn boxershorts..."
"Ik denk dat hij... uhh..."
"Hij zit naar haar billen te kijken..."
"Pffff... krijg het warm..."
"Oleg... get off it, sexist."
"De vrouw plukt wat aan de piloot zijn uniform, ik denk dat ze wil dat hij zijn jasje uittrekt."
"Hij lijkt het wat ongemakkelijk te hebben..."
"De man op de sofa, de piloot heeft het erg naar zijn zin zo te zien."
"Wat ze drinken...? Even zien... rare letters, maar ik lees... Zhirins..kaja... Vodka... of Russia."
"De man staat op, verdwijnt een beetje kromlopend uit beeld... mmm... lekker strakke boxer zeg..."
"Ja ja, ben bij de les... rustig."
"Nee, geen Sputnik."
"Er gaat hier ergens een telefoon over, Oleg."
"Nee, niet daar, hier, deze verdieping."
"De portier... Zeker weten?"
"Okee."
"Man komt terug met... oho, ik denk bingo Oleg... tweede stewardessenpakje in beeld!"
"Badge niet te zien, rustig nou... ik zoom in..."
"Ja ja, weet ik... ik was toch bij de briefing... laat me nou..."
"Vrouw draait zich om naar de man, laat de piloot los... stewardess komt bij de vrouw staan..."
"Ze zijn vrijwel even groot ja."
"Man geeft kleding aan stewardess, er wordt gelachen zo te zien..."
"Stewardess geeft kleding over aan blonde vrouw. Haar overhemd hangt nu wel erg ver open."
"Nee, badge niet in beeld, de rok ligt over het jasje... geduld..."
"Vrouw loopt uit beeld met de kleren... piloot en man lachen... stewardess volgt vrouw uit beeld."
"De kat loopt de kamer weer in."
"Ja, het is niet anders... kan het niet leuker maken."
"Ik moet plassen, damn..."
"Nee, ik ga niet, niet nu..."
"Vrouwen komen zo terug...oh wow!"
"Neee, niet de badge... de man draaide zich naar het raam... mmm... full frontal..."
"Ik let op, fuck Oleg ik ben niet gek!"
"Hou je kop nou... het is gewoon een lekker ding, mag ik?"
"Enna dit, Enna dat... jaloers kreng..."
"Ohh bingo, bingo... hang on..."
"Vrouwen in beeld, beiden uniform!"
"De badge van de blonde, gauw..."
"Ja, ik... man ik moet pissen als een..."
"Marisa Laninen!"
"Positief, ik zie het toch - oh shit, nu komt de piloot ervoor staan..."
"Ga opzij lul... damn, komt boxerman er ook nog bij..."
"Oleg, hou je kop, je tettert me doof."
"Ik kan de haartjes op zijn arm zien... geduld..."
"Opzij, opzij... eindelijk... check, yes, één a!"
"De blonde, ja."
"Oleg, ik..."
"Er komt iemand aanlopen."
"Niet daar, hier..."
Laatst gewijzigd door zee op ma 25 juni 2007, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 25 juni 2007, 23:42

hmmm nu ik weer helemaal blij.. lang geleden maar t wachten meer dan waard
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

engel
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 22:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor engel » ma 25 juni 2007, 23:50

oef, spannend!
Afbeelding

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 124

Berichtdoor zee » di 26 juni 2007, 0:39

Hoi, dit is de voicemail van Enna. Ik kan je nu even niet te woord staan. Spreek wat in na de piep.

"Enna, hier isj Oleg. Portier isj njiet beneden in de lobby. Isj hij boven bij jou?"

(...)

Hoi, dit is de voicemail van Enna. Ik kan je nu even niet te woord staan. Spreek wat in na de piep.

"Enna, hier isj Oleg. Ik kan niet uit auto nu. Neem op Enna!"

(...)

Hoi, dit is de voicemail van Enna. Ik kan je nu even niet te woord staan. Spreek wat in na de piep.

"Wat een kutsjituatsjie... Enna!"

(...)

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » di 26 juni 2007, 15:49

Je schrijft geweldig Zee :D
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 125

Berichtdoor zee » di 26 juni 2007, 23:22

Voor het leesgemak is het navolgende telefoongesprek voorzover mogelijk in het Nederlands vertaald.

"Ljoeba hier."
"Ik zit te eten, hou het kort."
"Wát!"
"Vervloekte kaprstsj! Hoe haal je het in je verwekelijkte Korsakovbrein! Waar..."
"Niks mee te maken, ik..."
"Laat me uitpraten Oleg!"
"Wat? Waarom is Natacha niet meegegaan? Wie heeft dat beslist?"
"Igor? Wanneer dan?"
"Briefing? Wat zijn dat voor belachelijke Engelse termen. Sinds wanneer zijn die kapitalisten..."
"Lik m'n dinsjka! Met Natacha is niets mis, ze kwam mee op de laatste vlucht van Pjotr uit Kiev."
"Onmogelijk. Pjotr is door die domme Hollanders ingerekend, hij zit nog vast op Schiphol."
"Waarom? Omdat hij teveel Zhirinskaja gezopen had! Bij binnenkomst heeft hij zijn Tupolev naast de landingsbaan geparkeerd, daarom! Door wie wordt jij eigenlijk geïnformeerd?"
"Door mij? Hah!"
"Stelletje amateurs... het is hier Irsjtkagorsk niet! Wat een vervloekte bende."
"Natacha mocht zo weg, zij was geen cabinepersoneel. Dus waarom is zij niet bij jou?"
"Wat een priachniksmoes Oleg."
"Het ging in Helsinki ook al mis, onthou dat."
"Goed, goed. Ik weet het van haar moedertje. Rustig."
"Ik stuur wel een krans."
"En wie zit er nu dan boven? Hm?"
"Wa..."
"Een Hollandse?! Zijn jullie nu helemaal gek geworden?"
"Hoe komen jullie daar nu aan? Waar zijn al onze mensen dan?!"
"Hollandse tulpenrukkers als uitkijk. Hoe verzin je het."
"Laat dat Hollandse uitkijkertje zich door jou foertje ofzo?"
"Omdat je veels te aardig over haar praat, daarom."
"Ik ween voor jullie stakkers, heilige Vassili sta jullie bij."
"Zijn jullie nu zo desperaat dat je achterlijke Hollanders nodig hebt om een simpele kratsjka uit te voeren?"
"Ik laat je in je ongewassen zweetboebska foertje door Igor hoor je! Drie keer!"
"Oh heilige Vassili. Waar gaat het heen met ons arme Rusland."
"Ik? Niks! Je lost het maar op. Je hebt mijn eetlust grondig bedorven."
"Het is toch een Hollandse daarboven? Ze redt haar eigen zachte wollige dinsjkaja maar. En anders ga je maar bij Igor staan janken, met z'n, z'n..."
"Brie-fing. Hah!"
"Ik betaal je niet om in mijn tijd aan je wormstekige priachnik te trekken. Kom niet onder mijn ogen voordat je het opgelost hebt."
"Ik..."
"Ik zal haar groeten."
"Ja, een krans. Geen zorgen. Je kent je Ljoeba toch."
"Akkoord Olegje. Aan het werk!"
"Gezondheid."

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 126

Berichtdoor zee » wo 27 juni 2007, 1:02

Hoi, dit is de voicemail van Enna. Ik kan je nu even nie...

"Enna."
"Relax Oleg, ik leef nog."
"Joh wat klink jij lief ineens...?"
"Jouw boebska gered? Wat is..."
"Je had me wel even kunnen waarschuwen voor die portier trouwens. Jij had toch zicht op de lobby?"
"Nee nee, niets ontdekt. Al was het op het nippertje!"
"Een borrel zou er nu wel ingaan ja."
"Nou, wat denk je... hoe lul je jezelf eruit als een bewaker jou aantreft in een verder geheel donker kantoor, met opgeschorte rok op je knieën voor het raam, nog net op tijd de telescoop onder het bureau geduwd?"
"Nee Oleg, get real... hoe lul je jezelf als VROUW uit zo'n situatie..."
"Een Kalashnikov vind ik niet echt een effectieve manier om jezelf eruit lullen, eerlijk gezegd."
"Effectief, okee."
"Ja hallo... jij bestelde smooth & silent, niet lomp & luidruchtig."
"Wat nou weekaanbieding... ik werk er nog maar net!"
"Oleg, Oleg Oleg, uit wat voor land kom je zeg... de werkelijkheid is altijd vreemder dan welk onwaarschijnlijk verhaal dan ook!"
"Hihihihi... fout..."
"He gatver, nee..."
"Laat ik het erop houden dat de portier slash bewaker erg galant was toen ik mijn jarretelles eenmaal weer op orde had, en hem meldde dat ik hoognodig een toilet zocht en dit niet op de donkere gang durfde te gaan zoeken, onnozele uitzendkracht als ik ben, en dus bijna mijn toevlucht had gezocht tot..."
"Juist... Waarna de galante ridder het licht aanknipte, mij hoogstpersoonlijk naar de toiletten bracht en na het gedane geklater mij terug naar mijn werkplek begeleidde."
"Trouwens, ik bén een uitzendkracht, dus waar hebben we het over."
"Weet ik veel, die baas van je, bij de briefing, die..."
"Ja, met die wallen onder zijn ogen."
"Eww hou op..."
"Maar man wat moest ik nodig!"
"Wat je noemt van de nood een deugd maken."
"Tsss, Oleg... dat is toch gewoon hoffelijk van die portier."
"Tis gewoon een aardige jongen."
"Hij doet een cursus Engels, zag ik op de balie liggen."
"Ja, ik let wel op..."
"De telescoop? Wat denk je... de hele tijd al..."
"Ja, heb 'm meteen weer rechtop gezet..."
"Heb jij de deur in de gaten gehouden? Ik zie nu niemand in de kamer."
"Behalve de kat dan."
"Laten we het even duidelijk houden. Ik zit hier om die stewardessen te checken, toch?"
"Dat zei je in de auto, op weg hierheen."
"Precies."
"Nee, dan zijn we er weer."
"Negatief."
"Nu zie ik ze. Komen de kamer in. Volgens mij gaan piloot en donkere stewardess opstappen."
"Omdat ze zoenen."
"Stewardess krijgt van de blonde vrouw een tas in haar hand gedrukt."
"Ik denk het uniform, want ze heeft nu weer iets anders aan."
"Piloot geeft iets aan de blonde vrouw, iets kleins, past in zijn hand."
"Nee, kan ik niet zien."
"Zij? Zwarte boxershorts en mouwloos wit hemdje met opdruk, geen bh. Blote voeten."
"Wat erop staat? Lange tekst... zoom, zoom..."
"I have the pussy so I make the rules."
"Tja, ik verzin het niet."
"Nee, op haar hemdje!"
"Ohh... bedoel je dat... okee, die is plastic, geel, opdruk: see buy fly."
"Snap ik, ik check het... 90% zeker dat het uniform erin zit."
"Het is vrijwel zeker kleding gezien de vorm, en wat uit de tas steekt is donkerblauw."
"Positief."
"Volgens mij is die donkere niet uit de kleren geweest, maar ik check het nog een keer..."
"Yep, nog steeds met twee a."
"Bevestig, die met één a zit dus in de tas."
"Ze zijn klaar met zoenen, er wordt nog wat gedraald..."
"Volgens mij verlaten ze nu de woning..."
"Het zal even duren, het is vier hoog."
"Ik zie ze... nu lopen ze richting jouw auto... nu is het jouw beurt!"

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 127

Berichtdoor zee » do 28 juni 2007, 0:50

Het is inderdaad een mooi koppel; mooi meisje, lekkere jongen wel... prettig beeld om te zien, minder geschikt om Oleg te rapporteren. Waarom verplaats ik me toch altijd in die ander, waarom vergelijk ik mezelf toch altijd... mezelf, mijn uiterlijk, mijn gedrag. Het is toch niet raar zo? Integendeel. Het is belachelijk mooi zelfs. Waarom dan altijd die check? Als ik haar was, als ik daar was... zou ik mezelf zo tonen aan hem als zij doet? Misschien, als ik van hem zou houden - zou het dan makkelijker zijn? Het oogt zo, zo... vanzelfsprekend, zoals ze daar samen staan, tegen elkaar aan. Hoe hij haar haren streelt, naar achteren werkt met zijn vingers, hoe hij zijn mond op de hare drukt, hun benen verstrengelen... die gaan nog vallen zo, let op de kat achter je... zie je wel, dikke staart...
Voetstappen, portier? Nee... klinkt als het tikken van een pijp, een cv- of waterleiding ergens...
Het zou makkelijker zijn, het zou als vanzelf gaan. Dat weet ik toch? Zonder na te denken - of dacht ik eigenlijk wel iets, toen hij achter me kroop, mijn dijen likte, zijn gezicht tegen mijn billen duwde, ik niet afhield maar mezelf zonder enige gêne vaster tegen zijn gezicht aandrukte? Ik weet het nog, dus heb ik erbij nagedacht, hoe zou ik me anders alles kunnen herinneren? Maar ik dacht er niet bij na, ik deed. Ik genoot, voelde hoe zijn neus tussen mijn billen gleed, hoe zijn tong langs de rand van mijn slipje likte, mij natter en natter maakte. Is dat nog denken, of alleen maar ervaren?
Ze heeft een boxer van hem aan, het zit haar niet te ruim. Zijn hand schuift er gemakkelijk in, stretch... gaf ik ook zo mee, zo willig tegen zijn hand duwen, alles toelaten, graag zelfs, ga door?
Dat is geen nadenken meer, maar instinctmatig handelen. Toen hij maar langs de rand bleef dralen, trok ik zelf de stof opzij, wreef mezelf dieper op zijn gezicht, boog nog meer voorover om zijn mond nog meer van voren te voelen, zijn lippen op de mijne, oh ik...


"E-Enna hier... Oleg?"
"Ehh.. ja, onveranderd."
"Okee, hun taxi zal dan zo wel stoppen."
"Wat ga je dan doen? Onderschat die piloot niet."
"Dat lijkt me slimmer. Hou het smooth and simple."
"Ik... mmm bedoel, hou je Kalashnikov thuis."
"Beter."
"Ik ga niet weg."
"O-okee."

Toe maar, pak 'm maar vast... hij heeft echt een prachtpik, maar wat trekt ze hem gek af, met van die rukjes... Hij trekt haar hemdje veel tederder over haar hoofd, nu ligt ie kloppend tegen haar blote buik... haar navelpiercing, heb ik die gemist? Het lijkt mijn duimring wel, net zo'n gewelfde knop aan de bovenkant...
Waarom keek ik dan altijd naar mijn zus, als ik vergelijken zo onzinnig vindt? Ze is niet mooier, ze is niet liever. Ze durft minder, toch altijd mijn grote zus. Waarom doe ik het toch steeds?
Niet ophouden nu, lief stel... haar borsten lijken de mijne wel, zijn handen passen er ook omheen. Ga ik weer, vergelijken... mijn tepels zijn kleiner. Zie je wel, ik dacht wél toen hij mijn slipje natlikte; was ik niet ongesteld, kon dit wel? Fuck dat. Denken, denken... ja, mijn billen zien er meer dan goed uit vanonder die hoek, maar maakt het uit, denkt een man überhaupt nog na als hij dat op enkele centimeters voor zich ziet? Ik lek nog door zo... concentratie Enna, dit is... God veel te lekker zo, hoe zou hij in mij voelen... ik... hij in mijn mond, zo ja, zo, mijn hand op zijn buik, weg die boxer, onder zijn ballen door, zijn billen, hard maar beweeglijk. Keek ik hem wel aan toen hij in me stootte? Keek ik wel - ja, ik had mijn ogen open, ik zag het puistje op zijn wang, en een kras in zijn hals, mijn kras, ik...
Wat was dat... sirene op straat?
Zijn litteken ook, op zijn flanken, nat van het zweet, een ribbel onder mijn vingers. Wat zei ik toen hij stopte, achterover leunde maar in me bleef, mijn dijen en buik streelde, naar me keek - hij keek zo, de hele tijd, naar mij - nee anders, voelde me bekeken, steeds die blik, zijn glimlach toen ik kreunde, ergerlijk bijna dat onderzoekende, neuk nou gewoon door lul, ik kwam bijna zo. Zei ik dat? Kan niet, ik... nee. Zijn geur dan, ja zijn geur, ondefinieerbaar maar lekker, all over me, zijn adem langs mijn tepels, zijn haren op mijn huid, mijn ogen, het prikte.
Wat ligt ze mooi achterover zo, zou ik er ook zo uit hebben gezien? Ze heeft minder schaamhaar dan ik. Die kloterok is zo stug, het schuurt over mijn jarretelles. Waardeloos. Nat en dorstig tegelijk, kan dat? Ik wil gewoon komen, het is te lekker zo, zo zo... dacht ik echt niet na? Ik deed, ik durfde, ik gleed, ik kromde mijn rug, spande mijn buik, joeg mijn heupen omhoog, het schrijnde gewoon, pijnlijk maar geil, hoe hij bijna, oh... alleen dat gekke geluid van het ploppen van zij...


"Enna hier... w-wat?"
"Ik... O-Oleg, ja."
"Nee, maar wat... gebeurt er?"
"Zij alleen? Echt?"
"Net? Jezus Oleg, ik..."
"Maar is 't gelukt?"
"A-alles okee hier."
"Maar hoe heb je 't gedaan?"
"Jezus..."
"Wow, echt?"
"Zit ie in de tas?"
"Mooi."
"Niet hard rijden, gewoon doen."
"Moet ik hier opbreken?"
"O-okee."
"Ik maak alles klaar."
"Niet meer gehoord."
"Ik denk dat ie nog bezig is met les twee van zijn cursus Engels."
"Ja."
"Okee."
"Ik kom zo."
"Wat denk je nou man... smooth en simple."
"Is goed."
"Ik kom."

Moet alweer plassen. Opruimen. Jezus ben ik nat. Opruimen. Snel nu. Waar is de telescooptas? Dag lekker stel. Opbreken. Mijn jarretel zit gedraaid. Wat zit die kat er onaangedaan bij, ze vrijen anders aardig heftig...
Waarom stoppen ze nu...? Wat doet zij ineens... Telefoon?

incognita
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 december 2006, 0:59

Berichtdoor incognita » do 28 juni 2007, 1:49

ik snap het verhaal niet -zeker te laat begonnen met lezen- maar wow wat een leuke schrijfsteil! Hou ik wel van!
je weet pas als je probeert

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 28 juni 2007, 19:14

*zucht* zee, ga vooral DOOR!
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 128

Berichtdoor zee » do 28 juni 2007, 20:36

"Wagen dertien."
"Kom d'r maar in centrale."
"Waar is die beroving?"
"Ja is begrepen, maar waar in de Teefselaan?"
"Dat hotel is toch vlakbij de Gijlbergstraat?"
"Begrepen."
"Buitenlander? Nouwehh, dan..."
"Nee hoor, niets."
"Oh... toerist dus."
"Moeten we er nu meteen heen dan? Het is toch zonder letsel?"
"Waarom gaat die Finse niet gewoon naar het bureau, het is maar anderhalve ki..."
"Daar is toch ook personeel."
"Ach... nou ja."
"Ja maar ik..."
"Ehh nee, mijn collega is nog niet bij me."
"Van Reeth."
"Hoezo wie anders? Hij is reuze betr..."
"Hij komt zo, hij is..."
"Ja nou ehh..."
"Gewoon, een patatje, met may..."
"Doe nou niet zeg, dienstklopper... dat is toch niet nodig, hee."
"Ik zie 'm al, hij komt de snackbar uit."
"Ja ja... schreeuw niet zo... wagen dertien gaat erheen, zonder spoed."
"Melding wanneer ter plaatse, over en uit."
(...)
"Hee Rob! Schiet es op met je luie reet!"
"He he... dat duurde lang. Hier krijgen we gezeik over."
"Ja, een of andere zenuwenlijer van de centrale... en veeg die mayo van je kraag."
"Tasjesroof, Teefselaan."
"Zei ik ook al... maar ja, toeristen hè... weten de weg niet."
"Nou, om die gordel, ik ga rijden."

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 129

Berichtdoor zee » do 28 juni 2007, 21:28

"E-Ehhhlse."
"Damn... you are disturbing..."
"For the second time in one night, hehehhhmm..."
"We are making love, Hanni."
"Peter says: make your point quickly, he was about to make his."
"Hahahaha!"
"Oh! Oh... oh no..."
"But where..."
"Shit Peter, haal je tong uit mijn..."
"Omdat Mariisa net is beroofd!"
"Is she ok Hanni? Where were y..."
"Oh, that's good... so no harm done, only the bag..."
"But where were y..."
"Is she in the hotel now?"
"Good... but..."
(...)
"Met Mariisa is alles okee."
"Laat dat, geilneef..."
(...)
"Yes..."
"I see, ok. But whe..."
"Wait, I don't get it. What do I have to..."
"Mm-mm... ok..."
"Yes, you gave it to me."
"I have it still here. Well, somewhere under these clothes, heheh..."
"Relax, it's here. I just forgot about it, because after you left I grabbed Peter's bo..."
"Now? You mean like right now? We're in the middle of a good fu..."
"Ok ok, I'll take a look."
"Jezus, wat een gezeik ineens... waar heb ik 't nou... Pejdor, wacht..."
"Just a moment Hanni."
"Man wordt ie van jou nou nooit slap? Ongelofelijk..."
"Mmm... laat me nou effe..."
"Godsamme wat zit je te frutten, ik moet alleen maar even dat doosje..."
"Dat in mijn uniform zat vanmiddag!"
"Hang on Hanni..."
"Waar dan?"
"Ahh... hè hè... found it Hanni."
"Yes, it's in my hand."
"Ok, we will. No problem."
"Wat een gedoe om zo'n kutterig doosje... weet jij hier een goed plekje voor?"
"Peter knows a safe place, be at ease Hanni."
"Nee niet daar! Hihihihi... Viespeuk..."
"He wanted to... no I can't tell."
"Too naughty heheh..."
"Give Mariisa our love Hanni. But tell me, where were you when sh..."
"Just stay with her, have a last drink or so."
"Or two."
"Yes! But now I still don't know where you were whe..."
"Allright."
"Ok, go to her."
"Oh yes, we will..."
"Heheh... I will tell Peter he has to make my point first..."
"Is ok Hanni.. bye now, talk to you later!"
"Kiss her for me."
"Love you too..."
"Mmmwah!"
(...)
"Wat een idiote avond... kom hier Pejdor, met je lekkere lijf..."
"Zo ja, zooo... mmm... waar waren we gebleven..."

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 130

Berichtdoor zee » do 28 juni 2007, 23:43

+Nieuw bericht!+
+Bericht schrijven+

-----

Oleg, waar zit je?
Nu ist mooi weest.
Je neemt niet op
en voicemail is uit.
Ik sta beneden en
de portier wil al een
taxi voor me bellen.
Waarheen? Enna

-----

+beantwoorden+
+opslaan+
+wissen+


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten