Mijn droom

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
Empatio
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 november 2016, 11:32

Mijn droom

Berichtdoor Empatio » ma 10 juli 2017, 13:21

Mijn droom ,
Daar stond ik dan op je te wachten , met mijn mooie en welriekende boeketje in mijn handen .... je laatste dag van een inspannende week . In de verte zag ik je al aankomen lopen ..verhit omdat het heel erg warm was ... ik zag de zweet druppeltjes over je gezicht lopen ... hmmmmm wat zag je er lekker uit in je shortje en je witte hemdje..waar je borsten en tepels goed in naar voren kwamen ..je shirtje was ook al een beetje nat van het zweet en ik zag je priemende tepels door je shirtje heen schijnen ...je had geen bh aangetrokken mmmmmmm wat een opwindend gezicht. Je zag me staan en er kwam een glimlach op je gezicht...je was erg verrrast dat ik daar stond ,we liepen elkaar tegemoet en omhelsden en zoenden elkaar elkaar .. je was zooo blij met het mooie boeketje wat ik voor je had meegenomen ....... en die geur ...mmmmmmmm Ik pakte je bij de hand en zei met een ondeugende lach op mijn gezicht......kom we gaan nog een klein stukje lopen ...verplichte cooldown..je protesteerde niet en liep met me mee het bos in .....Ik kon mij ogen niet van je lekkere lijf afhouden....we liepen hand in hand te kletsen en ik nam je mee naar een afgelegen plek in het bos... waar ik even daarvoor al een plaid had neergelegd ..en een koelbox met lekkere aardbeien en een gekoeld flesje rose champagne.... we kletsten , dronken een glaasje en we voerden elkaar de heerlijk zoete aardbeien ... mmmmmmm wat ben je toch een mooie lekkere vrouw.... we streelden elkaar ..je kwam iets dichter bij me zitten ..ik pakte je beet en begon je lekker intens op je mond te zoenen .....onze tongen draaiden heerlijke rondjes in elkaars natte warme mond.... onze handen gleden gepassioneerd over elkaars lichaam ..... je ademhaling werd snelller en ik voelde je hart bonzen ... je werd zoo opgewonden van de kus, de spanning en mijn handen ..ik streelde je borsten en je tepels ....die inmiddels kei-hard door je shirtje heen priemden ....en terwijl onze tongen elk plekje in elkaars mond verkenden begon ik je tepels zachtjes te kneden .....mmmmmmmm wat een heerlijk lijf ..... mijn tong ging naar beneden en ik liktje je borsten en tepels door je shirtje heen ...de combinatie van mijn warme mond en tong en de stof van je strakke shirtje deden je zachtjes kreunen ..... ik duwde je shirtje naar boven om je blote borsten lekker te verwennen met mijn tong en mondje ..... heerlijk cirkeltjes draaien rond je mooie stijve tepels .... ik nam je tepel in mijn mond en begon er lekker aan te zuigen ... afwisselend ... zacht hard...en af en toe blies ik op je natte tepel wat een golf van sensatie in je lichaam teweeg bracht....je kreunde heerlijk... inmiddels ging mijn hand naar beneden richting je strakke shortje .... hmmmmm met mijn hand streelde ik je venusheuvel en het gebied rond je kutje ..... je begon me harder te tongen omdat je het zo lekker vond..... hmmmmm ik voelde door je natte lippen door je shortje heen en begon met mijn hand je kutje te masseren .mmmmmm ik zag aan de natte plek in je shortje dat je kutje al drijfnat was ...hmmmmmmm mijn hand verdween in je broekje en merkte dat je niks eronder aan had.....mijn hand wreef lekker langs je lipjes ... en voor ik het wist verdwenen er 2 hele vingers in je natte kutje ..en ik begon je lekker te vingeren ..mijn vingers sopten op en neer in je geile natte kutje ....harder en dieper ... hmmmm jij was ook super geil geworden en jou hand was op zoek naar mijn inmiddels stijf geworden geile lul....terwijl ik je lekker vingerde ..zoenden we elkaar hartstochtelijk. En ik voelde je eerste orgasme al aankomen toen mijn duim je clitje bespeelde ... je kutje trok ineen en met een lekkere kreun kwam je klaar ..... hmmmmmm wat was je vreselijk geil gworden van mijn lekkere gevinger.... je trok mij broek naar beneden en begon me langzaam af te trekken met je volle hand om mijn pik ... je keek er verlekkerd naar en boog je naar onder om hem lekker te likken ...je likte het puntje van mijn eikel ..langzaam naar beneden.. je keek mij aan en zag het genot en de geilheid in mijn ogen .... je duwde me naar achter zodat ik op mijn rug kwam te liggen en je nam mijn eikel lekker in je mond terwijl je tong cirkeltjes draaiden om mijn eikel ... je likte met je tong lekker langs mijn toompje ..wat een schok van genot door mijn lichaam liet gaan mmmmmmmmmm en langzaam likte je naar beneden ... richting mijn ballen ...je trok me nog steeds met 1 hand zachtjes af terwijl je lekker mijn ballen aan het likken was...je likte onder mijn ballen richting mijn kontje ..... mmmmmmm wat een lekker plekje ..wat een heerlijk gevoel ....je duwde van geilheid je tongetje zelfs even op en neer in mijn kontgaatje ..... mmmmmmm ik dacht dat ik bijna zou komen mmmmmmmmmm....zoooooo lekker ............je likte weer naar boven met je tong en nam mijn harde lul weer lekker in je natte warme mond en begon me diep te pijpen ..mijn hele lul verdween in je mondje ....je sabbelde er gulzig op ....mmmmmmmmmmm je wilde mijn sperma in je mondje .je wilde me proeven ...... en je voerde het tempo op ...mmmmm je mondje ging lekker op en neer over mijn lekker harde lul ..... je voelde mijn eikel dikker worden als teken dat ik bijna i je mondje zou klaarkomen ... en met een paar flinke zuigen en likken kwam ik heerlijk kreunend klaar ..... ik spoot je mondje helemaal vol .... hmmmmmm je zoog me helemaal leeg ik voelde het vanuit mijn ballen trekken ........ik zag mijn geile vocht langs je mondhoeken naar buiten druppen ..... je had een erg geile blik in je ogen en je was nu nog geiler geworden van dat gelik en gezuig.. je deed je drijfnatte shortje uit je kwam met je natte kutje op mijn gezicht zitten...lik me zei je geil..terwijl je met je eigen tepels speelde ... ........ mmmmmmm wat een heerlijk kutje .... mijn tong likte in je lies en langzaam langs je grote en kleine lippen ...je natte kutje droop van het geil ...en stond lekker open ..ik blies plagend ..waaarop je met een geile kreun reageerde.. met mijn handen had ik je heupen vast en mijn hoofd werd vast geklemd tussen je knieen .... ik wil je tong voelen riep je geil ...ik likte nu je kutje en stopte mijn tong er lekker in ... ik kwam best diep omdat je natte kutje al zooooo open stond ... ik begon je te neuken met mij tong .. en draaide rondjes in je kutje ... ik likte je kontje ....mmmmm en duwde mijn lekkere geile tong ook daar naarbinnen .... hmmmmm lekker op en neer en heen en weer in je kontgaatje.... ik werd geiler van je en begon harder te likken ...jaaaaaaaaa kreunde je ...lik me lekker laat me je geile tong voelen op mijn clitje .... ik likte via je natte kutje naar boven en draaide cirkeltjes om je clitoris... je werd gek van genot .... mmmmmmm ja .....ik namje clitje in mijn mond en begon er lekker aan te zuigen ...hmmmm wat een heerllijk kutje heb je ...mmmmmm je clitje was behoorlijk opgezwollen van de opwinding en bij elke aanraking van mijn mond of tong schreeuwde je het uit van genot ...jaaaaa lik me harder zei je .. mijn tong ging nu als een razende tekeer en je drukte je kutje nog harder op mijn mond..... jaaaaaaa ik ga komen riep je ..... en terwijl mijn tong je clitje lekker beroerde..kwam je heerlijk spuitend klaar .... mijn gezicht was klets nat van je kutje en je geile sappen die overvloedig vloeiden ......hmmmmmmmm heerlijk...... ik nam je in mij armen en samen kwamen we bij van deze lekker inspanning .. we zoenden lekker ..ik proefde mijn eigen sperma in je mondje en jij je eigen geile kutsappen ... en die vermengden zich door onze tongen die lustvol op verkenning gingen in elkaars mond..... mmmmmm lekker nagenieten mmmmm wat ben je toch een heerlijk vrouw...... al zoenende werd onze lust weer aangewakkerd ...mijn lul werd alweer wat harder ....je voelde het en zei .... ik ga je nu nog lekker even neuken mmmmmmm je kwam op me liggen en terwijl we lekker zoenden zocht je nog drijfnatte kutje mijn inmiddels keiharde lul op ...... ik voelde je drijfnatte lipjes rond mijn eikel en langzaam zakte je over mijn harde pik heen .... je begon me langzaam te neuken terwijl we elkaar in de ogen keken en lekker zoenden .... mmmmmmm het was zooo nat en warm in je ....je hebt zo'n heerlijk en opwindend lijf..je neukte me zooo lekker... mijn harde lul ging lekker op en neer in je natte soppende kutje .... ooooooooo lekker wat heerlijk om met je te neuken ... ..... je voerde het tempo op ..je wilde me dieper en harder .... onze lichamen versmolten en werden 1 bonk vurig genot... je ging nog harder op en neer en mijn vingers zochten je kontje ..ik masseerde je kontgaatje en duwde mijn vinger lekker in je kontje ...mmmmmmm dat vond je zoo geil dat je lichaam kronkelde van genot ... je riep jaaaaaaaaa harder ...dieper..... snelller .... ik wil dat je in me spuit .....en onze lichamen gingen wild tekeer, ik voelde je kutje en kontje al peristaltische bewegingen maken... het zou niet lang meer duren voor je een orgasme kreeg ...... en ik ook niet gezien de grip die je natte geile kutje nu om mijn harde lul had...... neuk me riep ik hard....onze ademhaling en bewegingen versnelden ... en met mijn harde lul in je kutje en mijn vinger in je kontje kwamen we allebei schokkend en trillend en met luid gekreun klaar ...mmmmmmmmm ik spoot mijn lading tot achter in je kutje ...je trok me helemaal leeg .mmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk ........ we streelden en zoenden elkaar liefdevol .... mijn god ...oooooo wat was dat lekker ..... en vielen van uitputting en genot elkaar lekker strelend in elkaars armen in slaap op het plaidje in het bos........ Zooo romantisch :-) xxx

JessieJ
Berichten: 27
Lid geworden op: za 07 oktober 2017, 13:10

Re: Mijn droom

Berichtdoor JessieJ » zo 15 oktober 2017, 11:28

Klinkt als een mooie warme zomernacht!
Jessie J :D33

Joost91
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 december 2016, 12:50

Re: Mijn droom

Berichtdoor Joost91 » do 14 juni 2018, 14:02

Heerlijk verhaal...


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten