Zij....... Deel 2 [Trio]

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Joost91
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 december 2016, 12:50

Zij....... Deel 2 [Trio]

Berichtdoor Joost91 » wo 08 februari 2017, 16:28

Dat werd me al snel duidelijk. Na een innige tongzoen van beide dames werd ik te grazen genomen. Cecyl duwde me iets naar achteren, en maande me te gaan zitten op het randje wat daar zat. Daar kun je normaal goed op zitten om je te scheren oid, ditmaal ging ik zitten en gebeurde er iets anders… Cecyl gaf me een heerlijke zoen en ging tussen m'n benen zitten, en begon me te pijpen. Eline keek het schouwspel aan, maar het werd haar al snel ‘te veel’, waarop ze haar been naast me neerzette op de rand, en haarzelf begon te bevredigen. Dat begon eerst vrij onschuldig met het masseren van haar clitoris, maar al snel gingen er twee vingers naar binnen en begon ze zichzelf heftig te vingeren. Dat uitzicht, mede met dat Cecyl aan m'n lul zoog en likte alsof haar leven er vanaf hing, maakte dat ik voelde dat ik in rap tempo klaar ging komen. Ik wilde Cecyl eerst nog waarschuwen, maar aan haar gekreun te horen voelde ze het zelf ook… Dat vond ze blijkbaar zo geil dat haar handen van mijn ballen (die ze heerlijk aan het masseren was), tussen haar benen liet verdwijnen. We kreunden alle 3, steeds harder en harder. Ik was de eerste die ontplofte en Cecyl haar mond volspoot met warme sperma. Dapper slikte ze de grote hoeveelheid door.
Ook Eline krijste het uit en kwam sidderend klaar. Ik gebaarde Cecyl naar me toe te komen en vroeg haar op de rand te gaan staan waarop ik zat. Ik zat met m'n gezicht precies voor haar kutje en begon hier heerlijk aan te likken. Al gauw begon ze te kronkelen van genot. Om haar er niet af te laten vallen pakte ik haar bij de billen vast, zo zat zij als het ware in mijn handen terwijl ik haar likte. Eline likte ondertussen m'n pik schoon.. Daarna stapte ze uit de douche en begon zich af te drogen, terwijl ik Cecyl naar een hoogtepunt likte. Ik likte haar rustig en beheerst, waardoor haar orgasme zich blééf opbouwen.. “Vinger me… van…… achter” hijgde ze.. Eline sabbelde op m'n vinger, maakte deze nat en liet wat speeksel bij Cecyl haar anus lopen. Voorzichtig bracht ik m'n vinger naar binnen. Nu werd ze van twee kanten te grazen genomen, waardoor ze de controle (als ze die nog had) compleet verloor. Ze hijgde, ze kreunde, ze gromde en kronkelde als een beest. Ik moest alle zeilen bijzetten om haar te kunnen blijven likken. Na enkele zinderende minuten begon ze zwaarder en zwaarder te hijgen… en uiteindelijk diende de explosie zich tweemaal achter elkaar aan. Ze SCHREEUWDE het uit, secondenlang… Na het alles verpletterende orgasme zakte ze door haar benen, bij mij op schoot. Ze kuste me, en knuffelde me, en heeg na.. Ik keek langs haar op en zag dat Eline inmiddels klaar was met zich af te drogen en zich opnieuw aan het vingeren was. Cecyl en ik stonden ook op, kusten elkaar en droogden elkaar af.

Eline was inmiddels de slaapkamer ingedoken en niet veel later hoorden we gezoem. Cecyl kreeg even een blos van schaamte dat haar speeltje(s) ontdekt waren, maar toen ze mijn blik zag verdween die snel. We liepen samen ook naar de slaapkamer, naakt, en zagen dat Eline midden op het tweepersoonsbed was gaan liggen, met een grote vibrator tussen haar benen in. Ze lag wijdbeens, wat een heerlijke blik gaf op haar geschoren kutje. Cecyl was ook kaal. Erg lekker….. Ik keek Cecyl geil aan en zei: “Misschien moeten we Eline een handje helpen om klaar te komen.” “Hoe had je dat in gedachten?” vroeg Cecyl met een twinkeling in haar ogen. “Ga eens op je knieën zitten” beviel ik Cecyl. Ze gehoorzaamde me en ik ging achter haar zitten. Ik maakte m'n lul nat en schoof hem in haar. Ze slaakte even een gilletje omdat 15 centimeter “staaf” best veel is om in één keer naar binnen geschoven te krijgen, maar al snel vond ze het alleen maar lekker en begon ze heftig te kreunen. Ik pakte haar borsten vast en neukte haar; stevig en diep. Ik voelde dat ze natter en natter werd, heerlijk!! Eline vond het uitzicht heerlijk, zoals verwacht, en begon steeds luider te kreunen. Steeds luider en luider, en begon te kronkelen. Het duurde niet lang, of ze kwam zinderend klaar…. Wat was dat ongelooflijk geil om te zien!!! Nadat Eline bijgekomen was, haalde ik m'n lul uit Cecyl en beval Eline in dezelfde positie te gaan zitten als Cecyl. Ook haar wilde ik op haar hondjes nemen. Ze deed gewillig wat ik vroeg, en ik schoof m'n lul gemakkelijk in haar. Eline wenste een nog steviger tempo en begon met haar lichaam “tegen te stoten”. Oioioi wat was dit lekker zeg! Cecyl keek het schouwspel even aan, maar kroop al snel ónder Eline! Ze legde zich in standje 69, en begon afwisselend mijn ballen en het kutje van Eline te likken. Ik pakte de vibrator en gaf die aan Eveline, die op haar beurt Cecyl begon te verwennen. Het duurde niet lang of ik voelde m'n zaad weer opborrelen bij dit ongelooflijk geile schouwspel. Maar ik was nog niet klaar met ze, nog lang niet… Ik verlaagde het tempo steeds meer en haalde hem uiteindelijk uit haar. Ondanks dat ik stopte bleven beide dames doorgaan. Wat een waanzinnig geil gezicht!! Het was Cecyl die het eerst op het punt van komen stond, waarop ik op m'n buik ging liggen en het likwerk van Eline overnam.
Ik likte haar, vingerde haar en Eline wisselde het af met de vibrator. Het gekreun van beide dames was niet van de lucht, en her en der waren ook natte plekken te zien op het bed. Het was een gesop van jewelste. Het likken, vingeren én het werk met de vibrator maakte dat Cecyl als eerste ontplofte en tot haar derde orgasme deze dag kwam. Ze was kapot en moest echt even bijkomen van dit zinderende orgasme. Eline was nog altijd niet gekomen, dus ik vroeg Eline op haar rug te gaan liggen. Ze deed dat gewillig en spreidde haar benen. Ik ging er tussen liggen, sloeg mijn armen om haar benen en legde mijn handen op haar heupen. Ze was zo knettergeil, zo had ik toch nog enigszins ‘grip'. Ik kuste haar buik, en zakte langzaam af naar beneden. Ze kreunde nu al, ze vond dit al heerlijk. Ik liet mijn tong over haar bovenbenen glijden en liet mijn tong steeds meer naar binnen glijden. Ik wilde het rustig aan doen, om haar meer te laten genieten, maar ook om mijn pik wat rust te geven. Ik had namelijk wel een verwachting wat hierna zou gaan gebeuren………..
Cecyl kroop op haar zij naast Eline, legde haar hand op haar wang en kuste haar. Dat begon teder en rustig, dat werd al snel vurig en wild, en veel getong. Terwijl mijn tong de clitoris van Eline verkende, likte en er aan sabbelde, keken mijn ogen zo nu en dan over haar venusheuvel heen, naar het heerlijke gezoen en getong. Wat een heerlijk schouwspel!! Ik zag dat Cecyl een hand van haar liet afdwalen tussen haar benen. Ze lag er wel zo bij dat ik een perfect zicht had op haar kutje en dus precies kon zien wat ze deed. Cecyl kende ik als een schuchter en ietwat verlegen meisje, maar daar was nu helemaal niets van te merken.
Zo langzaamaan begon Eline zwaarder te ademen, een teken dat haar orgasme niet lang meer op zich zou laten wachten……. Voorzichtig bracht ik m'n vinger bij haar en liet die naar binnen glijden. Ze kreunde zachtjes. Dit vulde maar weinig op, en ook de tweede vinger gleed naar binnen. Dit ging beter en haar gekreun werd luider en intenser.
Cecyl en Eline kusten elkaar niet meer ; Cecyl lag al mastuberend toe te kijken hoe Eline langzaam naar een hoogtepunt kwam. Ik vingerde Eline en sabbelde aan haar knopje. Het sap stroomde er uit! Ze lag heftig te kronkelen; ik probeerde in hetzelfde tempo te blijven. Rustig likken, sneller vingeren. Ze ademde zwaarder en zwaarder… nog zwaarder… Nog meer vocht, gekreun, gekronkel…. Daarna volgde een ware oerkreet, ze woelde met haar handen door haar haar en bleef versuft liggen toen de golf van genot langzaam wegebde……. Eenmaal bijgekomen keek ze me aan, vurig, geil, stralend, opwindend…. Ze keek naar rechts, waar Cecyl nog steeds heerlijk lag te mastuberen.. Ze kreunde zachtjes toen ze dat zag. Ze keek naar mij en maakte duidelijk dat ik verder moest gaan met Cecyl. Ze lag op haar zij, met haar ogen dicht. Ik kroop naar haar toe, en kuste haar hand die bezig was. Ze slaakte een verrast gilletje, ze was zo in trance bezig dat ze ons ‘vergeten’ was. Ze stopte, keek me geil aan en duwde mijn hoofd naar beneden. Meer aansporing had ik niet nodig en begon hetgeen ik net bij Eline gedaan had, bij haar ook te doen. Zij was door haar masturbatie echter al een stuk dichter bij haar orgasme, en het duurde niet lang of de oerkreet uit haar mond volgde, terwijl ze heftig klaarkwam…..

Eline duwde me op m'n rug klom bovenop me. Ze stopte haar hand in haar mond, maakte die nat met wat speeksel om vervolgens mijn lul nat te maken. Mijn lul was hard, zo hard dat het bijna pijn deed. Moeiteloos gleed mijn stijve bij haar naar binnen. Eline was kletsnat, haar kutje glom zichtbaar en haar schaamlippen waren opgezwollen. Ze bereed mijn lul heerlijk, langzaam, maar zeker, lange halen. Tot aan m'n eikel er uit, tot aan m'n ballen er in. Heerlijk diep…
Ze boog zich voorover en begon mij te kussen. Ik greep m'n kans en nam de controle van haar over. Ik voerde het tempo op en begon haar stevig te neuken. Dit beviel haar wel, en ze kreunde dat het een lieve lust was. Ik wist niet wat de buren nu dachten, maar dat scheelde me ook weinig. En de andere twee ook niet! Haar prachtige borsten dansten voor mijn ogen, en ik pakte ze vast, en streelde ze en kneep er in. Die combinatie van pijn en genot maakte haar nóg geiler, en ze begon nu tegen te stoten, zodat mijn lul nóg dieper in haar stootte. Haar gekreun werd nóg luider. Ik ging dit niet lang vol houden, Eline merkte dat en bouwde het tempo af. Geil keek ze naar Cecyl. “Jouw beurt?” vroeg ze twinkelend. Cecyl beet op haar lip en knikte. Eline liet mijn lul uit haar glijden en Cecyl nam haar plek in. Ook zij maakte haar vingers nat met haar eigen speeksel en liet deze vervolgens langs mijn lul glijden. Ze ging er daarna boven zitten en ook bij haar gleed hij soepel naar binnen. Ze begon hem direct met een fors tempo te berijden. Ongelooflijk, deze vrouw! Wat was ze heerlijk wild en energiek!! Eline keek het schouwspel even aan en ging op mijn gezicht zitten. Ik kon nog net zien dat Cecyl en zij elkaar en heerlijke tongzoen gaven, voordat de billen van Eline het zicht ontnamen. Ferm begon ik haar te likken, en ondanks dat het al aardig gevoelig begon te worden, was ze nog steeds vreselijk geil. Dit likwerk leidde even mijn aandacht weg van het stevige stootwerk van Cecyl, zodat die “vrij spel” had om mij te grazen te nemen zonder dat ik explodeerde. Niet lang hoefde ik Eline te likken, of ik hoorde diep gegrom, wat vanuit haar tenen leek te komen. Ze tongde met Cecyl, terwijl ze zinderend klaar kwam. Versuft liet ze zich daarna naast ons neer ploffen.
Ook Cecyl was aardig “op”. Ik ook, trouwens. Cecyl bouwde af en ging van mijn lul af. Heerlijk begon ze hem zachtjes af te trekken. Eline kroop naar haar toe en begon m'n ballen te masseren. Ik kreunde. Ik hoorde ze tegen elkaar fluisteren, maar wat ze zeiden kon ik niet verstaan.
Ik voelde dat één van hen heerlijk aan mijn ballen begon te likken en te zuigen. De ander begon me heerlijk te pijpen. Ik kreunde. Ik voelde dat ik ging komen, en snel ook. De beide dames deden niets om dat te stoppen en luttele seconden later voelde ik een ware explosie. Mijn warme zaad spoot de mond van Cecyl binnen,die elke druppel op likte. Ze slikte het niet gelijk door, zo bleek, maar gaf eerst een heerlijke tongzoen aan Eline en deelde mijn zaad met haar.. Ik kreunde, toch wel erg lekker om dat te zien…. Nadat ze alles grondig schoon gelikt hadden ploften ze naast me meer.

We knuffelden nog even heerlijk met z'n drieën en genoten na van deze intens opwindende avond.
Dit was waarschijnlijk niet de laatste keer…..

Suuz
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 september 2017, 10:28

Re: Zij....... Deel 2 [Trio]

Berichtdoor Suuz » wo 06 september 2017, 10:54

Erg geil hoor Joost, ik zou wel 1 van de meiden willen zijn......

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Zij....... Deel 2 [Trio]

Berichtdoor Vaudeville » wo 06 september 2017, 11:22

(Hey Suuz.., gefeliciteerd met je eerste post..;) )

JessieJ
Berichten: 27
Lid geworden op: za 07 oktober 2017, 13:10

Re: Zij....... Deel 2 [Trio]

Berichtdoor JessieJ » zo 15 oktober 2017, 11:09

Hey suuz, wie niet! Mooi beschreven Joost!
Jessie J :D33

Joost91
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 december 2016, 12:50

Re: Zij....... Deel 2 [Trio]

Berichtdoor Joost91 » di 12 juni 2018, 14:59

@Suuz als Cecyl en @JessieJ als Eline... Ik zie mogelijkheden : $


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten