Zij....... Deel 1 [Trio]

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Joost91
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 december 2016, 12:50

Zij....... Deel 1 [Trio]

Berichtdoor Joost91 » di 27 december 2016, 13:04

Ik was uit eten met vrienden, iets wat we geregeld deden. We hadden niet echt een vast restaurant, we zochten elke keer weer een ander restaurant uit. We waren meestal met een clubje van 10 mensen. 6 vrouwen en 4 mannen. Er zaten twee koppels bij, de rest was vrijgezel, incluis ik. We zijn vrienden, maar niet meer dan dat. Voor sommige vrouwen in ons midden zou je zeggen “helaas”, daar kon je wel een avontuurtje mee beleven, maar daar was het tot nog toe niet van gekomen. Ik kon hier mijn ogen echter niet afhouden van een serveerster. Er liepen er meerdere, maar één sprong er bovenuit. Ze was zó mooi, midden 30 gokte ik, en had zwarte kleding aan, net als haar collega's. Zwarte jeans en een zwart shirt. En wat zag ze er waanzinnig goed uit! Ze was brunette, met lichte ogen en licht krullend haar. Haar ogen twinkelden. En wat een mooie vormen!!


Ik probeerde me te concentreren op het eten en kletste met m'n vrienden.
Na een paar minuten dacht ik weer aan haar. Ik zocht haar met m'n ogen, waar was ze? Oh, daar, bij de ingang van het restaurant. Ze wachtte tot ze iets kon betekenen voor iemand. Ze keek me aan, we hadden oogcontact. Haar blik ging schuin omhoog naar het bordje wat er hing. “WC’s” met een pijl naar beneden, de trap af. Toen ging haar hand voorzichtig omhoog en maakte ze het getal “vijf”. Mijn hart bonste in m'n keel. Wat wilde ze? Ik keek naar m'n vrienden naast me, of ze toevallig niet met hem communiceerde. Ze schudde zachtjes nee. Ik was het dus……


Na vijf tergend lange minuten excuseerde ik m'n vrienden en zij dat ik even naar de WC moest. Ik liep naar de WC’s en deed de deur open. Ze stond aan het eind van alle WC’s me op te wachten. Mijn hart ging tekeer, wat ging er gebeuren? Toen ik bij haar was, duwde ze me een hokje in. Ze zoende me gelijk vol op de lippen en rukte m'n broek los. Met een geile blik keek ze me aan toen ze m'n lul vastpakte. Zonder iets te zeggen zakte ze door de knieën en begon me een bowjob te geven. Ze zoog,ze likte… Wat was dit lekker!! Ik kreunde en voelde het zaad opkomen. Zij ook en ze stopte. Whyyy.. Ik wilde dat dit nooit stopte.. Ze kwam omhoog en kuste me terwijl ze m'n lul vastpakte met haar hand en me langzaam aftrok. Ik hijgde: “Ik weet niet eens hoe je heet” en schoten samen in de lach omdat het moment niet heel tactisch was. “Eline”, zei ze tussen twee zoenen door. Ik liet mijn handen over haar lichaam gaan, maar zij pakte ze vast. “Nog niet schatje. Nog niet”. Ze pakte een visitekaartje uit haar kontzak en gaf me die. Ik zag een 06 nummer en een adres staan. “App me” zei ze, “of nog beter, kom naar me toe” met een twinkeling. Ze kuste me nogmaals en liep weer naar buiten, alsof er niets gebeurd was.
Nadat ik even bij gekomen was kleedde ik me weer aan en liep weer terug naar de tafel om verder te eten. Eén van de meiden (Cecyl heette ze) had volgens mij door dat er iets gebeurd was. Ze zei niets maar haar blik keek vragend. Ik was nog steeds in zo'n geile roes dat ik haar ook wel wilde en deed niets om te verbergen dat er niets was gebeurt. Trouwens, ook als je niet opgewonden bent wil je haar wel. Cecyl is en prachtige blondine van midden 20 met een waanzinnig mooi lijf. Geen mager sparerib lichaam, maar gewoon een gezonde Hollandse dame met een prachtige boezem (ik dacht C cup) en mooie, vol uitziende billen.


De tijd liep door en gedurende de avond had ik regelmatig oogcontact, met beide dames. Ik zag dat Cecyl op een gegeven moment wegliep naar de serveerster en wat met haar stond te smoezen, maar ik zocht daar verder niet direct iets achter.


We hadden ons nagerecht op en ik rekende af. Helaas werd ik geholpen door haar mannelijke collega, maar ergens wist ik ook wel dat ik haar binnen nu en een paar uur weer zou zien…


Buiten ging ieder weer “zijns weegs”. Ik nam afscheid van iedereen en stapte in m'n auto. Ik zag dat Cecyl radeloos om zich heen keek. Ik startte de auto en reed naar haar toe en vroeg of er wat was. Haar band was lek en ze had geen fietspomp oid bij zich. Ik had wel een compressor bij me, officieel voor autobanden, maar voor fietsbanden bleek het ook prima te gaan. Probleem was alleen dat de lucht er bijna net zo hard uitliep als ik 't er in pompte. Dat ging hem dus niet worden. Ik zei Cecyl dat ik haar wel thuis wilde brengen, dat ik nu alleen geen mogelijkheid had om de fiets mee te nemen. Ze zette de fiets weg en zei dat dat geen probleem was. Die fiets kwam later wel. Ze navigeerde me naar haar huis. Iets zei me dat we rondjes reden, maar a fijn. Deze wijk heb ik altijd al een ramp gevonden en een drama om doorheen te rijden. Je kunt er beter doorheen fietsen; de wijk is daar veel toegankelijker voor. Maar, na een minuut of 20 - 25 waren we bij haar huis. Ze bedankte me, en zei “ Kom je nog even iets drinken? Of iets anders? Ik heb gemerkt dat je daar ook wel voor te porren ben.” Zelf moest ze lachen om de opmerking,maar ik kreeg een hoofd als een biet en wist even niets uit te brengen. Ze had het dus inderdaad door gehad! Ze wachtte mijn reactie verder niet af en stapte uit. “Kom!” Ik zette de auto uit en liep achter haar aan. Wat ging er vanavond allemaal gebeuren? Eén moment dacht ik nog aan Eline, maar verder ook niet. Waarom wist ik toen nog niet, later bleek het goed uit te pakken!
Ik had er zin in, raakte opgewonden. Ze draaide de sleutel om in het slot, opende de deur en deed haar schoenen en jas uit en maande mij hetzelfde te doen. Ze opende de deur en groette de persoon die in de kamer was. Huh? Ik vroeg me af wie er was. Voor zover ik wist woonde zij alleen. Of had ze stiekem toch een vriend? Ik liep naar binnen….. en zag Eline zitten. Mijn hart sloeg over. Ze had zich omgekleed en had en waanzinnig sensuele jurk aan. Zwart, net als haar bedrijfskleding, maar dit was heel wat erotischer om te zien! Ik raakte in de war, zichtbaar voor de dames zo te zien. “No worries schat” zei Eline. “Ik had andere plannen met je, maar Cecyl had andere plannen, dus ja, toen moesten de mijne wijken. Hé schat?” Eline stond op van de bank, sloeg een arm om Cecyl heen en een kuste haar. Cecyl twijfelde niet, legde haar hand op Eline’s wang en tongde haar vol overgave. Ik stond perplex! Twee bloedmooie vrouwen, waarvan ik de een net amper een paar uur ken staan hier heerlijk met elkaar te Tongen! En Cecyl, ik dacht dat ze hetero was, maar niets is minder waar… Na de innige kus keken de beide vrouwen mij aan een schoten in de lach om mijn verbaasde blik. Cecyl zei: “Ik ken Eline al jaren. Toen ik zag dat je inning oogcontact met haar had en later samen de WC indoken, wist ik genoeg”. Ik kreeg er een kleur van. “En stiekem” voegde ze er aan toe, terwijl ze naar me toe liep “had ik ook wel zin in je, vandaar dat we dit plannetje smeeden”. Bam! Weer stond ik perplex.. Dit plannetje? Triomfantelijk haalde Eline uit haar handtas een zakmes. Het licht ging eindelijk aan bij me en al mijn spanning ebde weg. Dit was dus heel bewust getimed.
Cecyl kuste me terwijl ze haar hand over m'n broek liet glijden. Ik kreunde en zij ook toen ze voelde dat hij hard was. “Kom schat, lets go upstairs and make some fun” zei ze. “En ik dan?” vroeg Eline, waarop we alle drie in de lach schoten. “Jij mag ook mee schat” zei Cecyl.


We liepen naar boven, maar Cecyl ging niet de slaapkamer in. Ze liep naar de badkamer. “Kom, laten we eerst een heerlijke douche nemen zei ze” Ze draaide zich om en kuste me terwijl ze gaat handen over m'n lichaam liet glijden. Ik streelde haar in haar hals z waarop ze haar hoofd achterover gooide en kreunde. Ik voelde hoe Eline achter me kwam staan en m'n riem losmaakte. Ze trok vervolgens m'n broek en boxer in één ruk naar beneden. Cecyl slaakte en gilletje toen ze m'n harde paal zag en beide dames pakten hem vast. “Ohh”...; kreunde Eline. “Ik geloof dat die me goed zal vullen. Wat is hij heerlijk groot….. “ Ik deed de bandjes van Cecyl’s jurk van haar schouders af, waarop zij hem verder uit deed. Ze had en prachtig vuurrood setje aan. En wat een lichaam inderdaad! Het was nog mooier dan ik me voorgesteld had. M'n lul reageerde er gelijk op en ik liet m'n ene hand over haar lichaam gaan terwijl ik met de andere hand mezelf rustig aftrok. Eline kreunde bij deze aanblik, de striptease van Cecyl en ik die met mezelf bezig was en liet ook snel haar jurk van haar lichaam afglijden. Zij droeg een zwart, kanten setje. Beide vrouwen zagen er echt enorm opwindend en erotisch uit en ik had zin om ze beide enorm te verwennen en heerlijk te laten komen.
Terwijl Eline me kuste en het handwerk van me overnam, deed Cecyl haar lingerie uit en zette de douche aan. Ik hielp Eline met haar lingerie en streelde met m'n tong kort langs haar tepel. Ze liet haar hand gelijk afzakken, en die kwam later nat weer terug. Hmmmm…. We stapten met z'n tweeën bij Cecyl onder de douche. De lippen van beide dames’ monden vonden elkaar snel, evenals de tongen, terwijl het warme water over onze lichamen stroomde. De hand van Cecyl verdween tussen de benen van Eline, die op haar beurt mijn lul vastpakte. Mijn ene hand verdween tussen de benen van Cecyl, de andere op de borsten van Eline… Wat een avond ging dit worden……………….?!

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Re: Zij....... Deel 1 [Trio]

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » vr 27 januari 2017, 1:11

Deel 1 laat me niet koud :st: . Komt er ook nog een deel 2?
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Joost91
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 december 2016, 12:50

Re: Zij....... Deel 1 [Trio]

Berichtdoor Joost91 » vr 27 januari 2017, 7:32

@Zwart Zwaantje83 Goed om te horen ;)

Ja, dat is wel de bedoeling. Ben al aan het schrijven, denk dat hij in de loop van volgende week klaar is... :)

Onderweg
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 05 december 2016, 11:18
Locatie: In het zuiden van Nederland

Re: Zij....... Deel 1 [Trio]

Berichtdoor Onderweg » wo 08 februari 2017, 10:48

Wauw, wie wil dat nu niet mee maken?
spannend, inspannend, ontspannend


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten