Saunabezoek

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Saunabezoek

Berichtdoor 230volt » vr 23 december 2016, 19:44

Mijn vrouw is vandaag alleen naar de sauna. Lekker een dagje voor zichzelf, zichzelf (laten) verwennen, na een tijd van drukte en stress op het werk.
Terwijl zij daar geniet, heb ik een fantasieverhaal geschreven over mijn beleving hoe zij de dag van vandaag zou kunnen beleven.
Ik heb eerder dergelijke verhalen geschreven, vanuit de gedachte dat haar favoriete fantasie is dat zij jonge mannen (15-20 jaar) als rijpe vrouw, de geheimen van seks bijbrengt, waarbij het examen van de jongens bestaat uit het seks hebben met haar.
Zelf vind ik het ook leuk om mijn vrouw in die setting dominant neer te zetten.
Ik hoop dat er vanavond of morgen een geschikt moment is om mijn vrouw dit verhaal te laten lezen. Het verhaal is geschreven vanuit de gefantaseerde beleving van mijn vrouw. Jullie hebben de primeur:.
(terwijl ik dit schrijf belt ze met de mededeling dat ze bij de sauna in de auto zit, een heerlijke dag heeft gehad en nu naar huis komt).


Het waren de donkere dagen voor kerst. Letterlijk donker, want de dagen kwamen en gingen in een nevel van mist en de zon liet zich al dagen lang niet zien.

Een mooie tijd om verkwikking te zoeken in een sauna.

Ik had een tijdje geleden een tegoedbon voor een saunabezoek gekregen en besloot deze op de vrijdag voor kerst te verzilveren in een saunacomplex in de buurt.

Op donderdagavond pakte ik de spullen bij elkaar die ik dacht nodig te hebben, een paar handdoeken, body lotion, shampoo, badjas, badslippers, e-reader en een paar tijdschriften.

Ook besteedde ik nog aandacht aan mijn lijf, vijlde mijn vinger- en teennagels wat bij en lakte ze in een mooie donkerrode kleur.

Terwijl ik mijn naakte lichaam bekeek in de passpiegel, viel mij op dat mijn schaamhaar wat aan de lange kant was en dat mijn okselhaar behoorlijk was gegroeid sinds de laatste scheerbeurt. Met een schaar en een ladyshave kortwiekte ik mijn schaamhaar en met een scheermesje scheerde ik mijn okselhaar weg.

De gedachte dat ik de volgende dag helemaal voor mezelf had in de sauna, maakte me relaxed en tegelijk ook een beetje opgewonden. Ik was nog niet eerder alleen naar de sauna geweest en ik vond het eigenlijk best een beetje spannend.

Na een ontspannende nachtrust, stond ik op, verzorgde mezelf goed door mijn haar mooi te kappen en mooie make-up aan te brengen, waarna ik omstreeks kwart over tien mijn lieve man vaarwel kuste en onderweg ging naar de sauna.

De sauna zou om elf uur open gaan en klokslag 11 uur reed ik de parkeerplaats van het saunacomplex op. Nadat ik me had gemeld bij de receptie, liep ik naar de kleedkamer. Ik merkte dat ik licht gespannen was en dat mijn hartslag iets omhoog ging. Ik zou nu echt in mijn eentje het saunacomplex betreden en oog in oog komen te staan met andere naakte mannen en vrouwen. 'Stel je niet aan', zei ik tegen mezelf, 'je bent toch wel vaker in een sauna geweest?' Ik haalde een keer flink adem en opende de deur van de kleedkamer. Leeg! Ik was de eerste bezoeker!

Ik zocht een locker uit en begon me uit te kleden. Op het moment dat ik net helemaal naakt was en mijn tas opende om mijn badjas te pakken, ging de deur van de kleedkamer met een zwaai open. Achter elkaar kwamen vier jonge knapen van ongeveer 20 jaar oud de kleedkamer binnen, nog lachend om iets wat een van hen kort daarvoor gezegd had. De eerste van de vier zag me en groette me met 'dag mevrouw', waarna de andere drie ook een begroeting mompelden. Ik weet niet hoe het jou vergaat op zo'n moment, maar onwillekeurig kijk je toch even een moment naar de andere aanwezigen om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Terwijl mijn blik een fractie van een seconde langs de vier knapen ging, zag ik dat hun blikken even zo snel in mijn richting gingen en mij bekeken. Verbeelde ik me dat of bleven hun blikken een moment bij mijn borsten? Ik was me ervan bewust dat ik er goed uitzag en ik dat ik mooie grote borsten had en daarmee aantrekkelijk was voor mannen, zeker voor knapen van die leeftijd.

Ik concentreerde me weer op mijn badjas, trok deze uit de tas en stak een arm in een mouw. Om de andere arm in de mouw te steken, moest ik me even strekken, waardoor mijn borsten pront naar voren staken, waardoor de knapen een mooie blik op mijn borsten gegund werd. Of het daar door kwam weet ik niet, maar de jongens waren opeens erg stil en zogenaamd druk bezig zich om te kleden. Dat ik op mijn leeftijd kennelijk deze jonge mannen nog kon behagen, deed me goed. Zelfverzekerd stapte ik dan ook de kleedkamer uit, de jongens een prettige dag wensend. Die wenst ik me zelf ook, ik moest eens weten ...

Ik nam me voor eerst te acclimatiseren in het restaurant en met een kop groene thee en een punt appelgebak nestelde ik me heerlijk in een ruime stoel in een hoek. Toen ik goed en wel zat kwamen de vier jongens ook binnen. Met elk een kop koffie gingen ze zitten op krukken aan een hoge ronde tafel, enkele meters bij me vandaan. Terwijl ik wat in een meegebrachte Libelle zat te bladeren, keek ik af en toe even op en zag dat er inmiddels meer bezoekers binnen kwamen die zich verspreid in het restaurant te goed deden aan een kop koffie of thee, alvorens het saunabezoek aan te vangen. De jongens waren op rustige toon met elkaar in gesprek en alhoewel ze het duidelijk stiekem probeerden te doen, merkte ik dat ze beurtelings af en toe een blik mijn kant opwierpen. Kennelijk was ik het onderwerp waarover ze spraken. Het gaf mij een goed gevoel, het gevoel dat ik er mocht zijn.

Inmiddels was het 12 uur geworden en waren er enkele tientallen bezoekers in het complex. De jongens waren inmiddels uit het restaurant weggelopen en ergens in het complex neergestreken. Ik had zin om een eerste rondje te doen en zoals gewoonlijk ging ik mijn lichaam eerst afspoelen onder de douche. Daarna liep ik naar het bubbelbad, waar ik naast twee oudere dames plaats nam op de stenen bank onder water. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd achterover zakken op de stenen rand en genoot van het warme bubbelende water. Ik voelde dat mijn borsten op en neer deinden en dat de sterke stroming een heerlijk gevoel veroorzaakte in mijn onderlijf. Na enkele minuten zo genoten te hebben, opende ik mijn ogen. Ik moest even wennen aan het licht en vanwege de stoom die opsteeg vanuit het bubbelbad, had ik slechts een vaag zicht op de directe omgeving. Maar ik moest me toch sterk vergissen als daar niet de vier jongens vlak langs het bubbelbad liepen. Waar kwamen die vandaan? Ik vroeg me af of ze al die tijd naast het bubbelbad gestaan hadden en naar mij gekeken

hadden. Terwijl ze duidelijk een steelse blik in mijn richting wierpen, liepen ze langs me heen in de richting van de buitendeur.

Langzaam ontspon zich een plannetje in mijn gedachten...

Na het bubbelbad liet ik me in het naastgelegen zwembad zakken en trok een tiental baantjes. Na een verfrissende douche bij de buitendeur, besloot ik op zoek te gaan naar de vier.

Op het buitenterrein stonden een aantal blokhutten met diverse soorten sauna's. Ik besloot te beginnen in de Finse sauna, waarin de temperatuur ongeveer 70 graden is en de luchtvochtigheid laag, prettig om mijn lichaam te laten wennen aan de warmte. Daarna zou ik hetere en vochtigere sauna's gaan bezoeken. Omdat ik wist dat deze Finse sauna een stiltesauna is, verwachtte ik daar een tijdje heerlijk te kunnen relaxen.

Ik trok de buitendeur van de blokhut open en terwijl ik in het portaaltje mijn slippers uitdeed en me ontdeed van mijn badjas, zag ik tot mijn verrassing, door het glas van de binnendeur, dat twee van de vier jongens in de sauna zaten. Ze zaten naast elkaar op de hoogste bank, tegen de achterwand. Inmiddels had een van de twee gezien dat ik er aankwam, ik zag dat hij schielijk zijn maatje aanstootte en met zijn hoofd een knikbeweging in de richting van de deur maakte. Terwijl ik de sauna binnenstapte begroette ik de jongens met 'hoi' en de beide jongens zeiden 'hoi' terug. In het midden van de ruimte stond een kachel, die een heerlijke warmte verspreidde in de blokhut. Door lampen in de vier hoeken van de blokhut werd deze spaarzaam verlicht. Buiten ons drieën was er niemand. Ik koos een plek op de lage bank, schuin tegenover de jongens, zodat we elkaar goed zouden kunnen zien, als we dat wilden. Ik spreidde mijn handdoek uit en ging languit op de bank liggen. Ik was me ervan bewust dat de jongens naar me konden kijken en dat zouden ze zeker ook doen, daar was ik van overtuigd! Maar ja, je zit in een sauna, daar ben je nu eenmaal naakt voor de andere aanwezigen en ik wist heus wel dat mensen naar elkaar kijken, al is het maar terloops of even stiekem. Enkele ogenblikken nam ik de jongens in mij op. Het waren sportief uitziende knapen, ik schatte in dat het hardlopers of misschien volleyballers waren, in ieder geval geen voetballers, gezien hun lange slanke benen. Beiden hadden een slappe, maar dikke en lange pik tussen hun benen. 'Wat voor formaat zou dat wel zijn, wanneer die stijf zouden worden?' dacht ik, terwijl een lekker geil gevoel zich van mij meester maakte.

Met mijn lengte van 1.78 meter en mijn stevige bouw, ben ik een opvallende verschijning. Mijn grote borsten, versterken dit nog eens. Geen wonder dat de beide jongens kennelijk onrustig werden van mijn naakte aanwezigheid. Terwijl ik heerlijk op die bank lag, de warmte van de kachel absorberend, hoorde ik de bank waarop de jongens zaten, met regelmaat kraken. Wanneer ik door de spleetjes van mijn ogen een moment naar ze keek, zag ik ze onrustig met elkaar fluisteren. Om ze nog wat onrustiger te maken, plaatste ik mijn buitenste been naast de bank, waardoor ik de jongens wat meer zicht gaf op mijn schaamstreek. Gelijkertijd strekte ik mijn armen naar achteren om ze vervolgens als een kussentje onder mijn hoofd te leggen, naakter en pontificaler kon ik me bijna niet aan de jongens tonen.

Zij hadden eerder laten merken aandacht voor mij te hebben, nou aandacht zouden ze voor mij hebben!

Stiekem naar de jongens kijkend zag ik dat mijn performance zijn uitwerking niet miste. Ik zag dat beide jongens een stijve pik begonnen te krijgen en stiekem genoot ik er van.

Ik besloot er nog een schepje bovenop te doen. Ik stond van de bank op en legde mijn handdoek op de bovenste bank. Ik ging op mijn buik liggen met mijn benen naar de jongens gekeerd. Vanwege de hoek die ik met ze vormde konden de jongens vrij naar mijn billen en in mijn kruis kijken. Door mijn benen zo ver als de bank dat toeliet, te spreiden, wist ik dat de jongens zo tegen mijn kutje aan konden kijken. Af en toe draaide ik een beetje, ik deed voorkomen alsof ik niet lekker lag. Ik wist drommels goed wat mijn kronkelende lijf voor uitwerking op deze gezonde jongens zou hebben.

Na een tiental minuten besloot ik dat het voorlopig genoeg geweest was en stond ik op van de bank. Met een snelle blik naar de beide jongens zag ik dat beiden met een rood hoofd op de bank zaten en dat ze een mega stijve pik angstvallig probeerden te verbergen, hetgeen ze natuurlijk niet lukte.

Toen ik met een 'hoi' de sauna verliet, hoorde ik een schor 'hoi' terug.

Terwijl ik mijn voeten in mijn slippers stak en mijn badjas aantrok, zag ik dat de jongens met een ingehouden lach naar elkaar keken en elkaar een keer plagend aanstootten, zo van 'hebben wij dat nu echt meegemaakt?'

Ik voelde dat ik zelf opgewonden was geraakt van mijn 'optreden' en verbaasde mij zelf er over dat ik dat gedurfd had. Met een vochtig kutje verliet ik de blokhut.

Vlak bij de Finse sauna hangen een paar stortbakken met koud water aan een stang. Ik vind het altijd fijn om mijn opgewarmde lichaam met een flinke bak koud water snel te laten afkoelen en afkoeling kon ik nu op twee manieren wel gebruiken. Thuis douche ik ook vaak koud na en ik weet wat voor uitwerking dat heeft op mijn lichaam en vervolgens op mijn lieve man wanneer hij er bij staat te kijken.

Wetende dat de jongens vanuit de blokhut naar mij keken, liep ik naar de stortbakken, trok mijn badjas uit en hing deze met mijn handdoek aan een haakje.

Met mijn gezicht naar de blokhut gekeerd ging ik onder een stortbak staan en pakte ik het koord vast. Ik spande mijn lichaam, trok mijn buik in, nam een flinke teug adem, waardoor mijn borstkas opwelde en gaf een flinke ruk aan het touw.

Een tiental liters koud water stortte zich over mij uit, waardoor ik hevig naar adem hapte. Mijn buik spande zich nog meer, mijn borstkas groeide, mijn borsten spanden zich en mijn tepels werden groot en hard.

Ondertussen probeerde ik me een voorstelling te maken van de reactie van de jongens, bij het zien van mijn in extase verkerende lichaam. Wetende hoe mijn man daar altijd op reageert, kon ik me daar wel iets bij voorstellen.

Binnen nam ik een lauwe douche om weer een beetje op te warmen, waarna het tijd was voor een hapje en een drankje in het restaurant. Nog nagenietend en verbaasd van mezelf nestelde ik me in een stoel in een hoek van het restaurant, aan het oog van de meeste bezoekers ontrokken door een grote plantenbak.

Genietend van een heerlijk broodje en een glas thee, bladerde ik in een Libelle, toen ik zag dat de twee jongens, mijn toeschouwers, het restaurant binnen kwamen. Ze namen plaats aan dezelfde tafel als 's morgens. Enkele minuten later kwamen de twee jongens binnen die mijn 'optreden' gemist hadden. Toen deze zich bij de eerste twee voegden, begonnen zij direct enthousiast te vertellen aan hun maten en aan hun gebaren en gezichtsuitdrukking af te lezen, deden ze uitgebreid verslag van hetgeen ze met mij hadden meegemaakt. Ik zag de verbaasde blikken van de toehoorders die vol spanning en ongeloof het verhaal van hun vrienden aanhoorden.

Ik had nu de gelegenheid om de jongens uitgebreid te bekijken. Het waren alle vier mooie jongens met een slank postuur en een korte kop haar. Ze waren ongeveer even lang, ik schatte ze op ongeveer 1.90 meter, hetgeen mijn vermoeden dat ik hier met volleyballers te maken had, bevestigde. Eén van hen viel me in het bijzonder op, hij was iets minder lang dan de andere drie en iets steviger en gespierder. Hij had een mooie kop en blond kort haar, in een mooie sportieve coupe. 'Mmmmm', dacht ik bij mezelf, 'met die jongen zou ik wel een beschuitje willen eten'. Een lichte siddering van genot trok door mijn onderbuik.

Met een glimlach op mijn gezicht dook ik weer in de Libelle, af en toe kijkend naar de jongens die nog steeds hevig opgewonden bij elkaar zaten.

De jongens hadden niet gezien dat ik op enige afstand zat, doordat de bloembak mij aan hun zicht onttrok. Maar toen ik opstond om naar het toilet te gaan en in de richting van hun tafel liep, moesten ze me wel zien. Verwonderd keken ze mij aan en hun blikken volgden elke stap die ik deed. Toen ik hun tafel voorbij liep en ze groette met het bekende 'hoi', hoorde ik ze alle vier stamelend 'hoi' zeggen en ik voelde hun blikken in mijn rug terwijl ik naar de deur van het toilet liep.

Uiteraard zaten de jongens nog steeds aan hun tafel toen ik terug kwam in het restaurant. Ik besefte me dat ik er rekening mee moest houden dat de jongens me de rest van de dag in de gaten zouden houden en als bijen bij een honingpot bij me in de buurt zouden blijven. Ik bedacht dat ik daar wel iets mee zou kunnen doen...

De middag was inmiddels ver gevorderd en ik was toe aan een tweede, hetere saunaronde. Ik begon weer met het gebruikelijke ritueel om mijn lichaam voorzichtig op te warmen, dus eerst douchen, dan even in het bubbelbad en dan naar een sauna.

Ik koos deze keer voor de Turkse stoomcabine, die heel vochtig is. Door de hoge vochtigheidsgraad is er veel stoom in de Turkse sauna, waardoor het zicht beperkt is. Het is er echter niet te heet, waardoor het een mooie opstap is naar de hetere Finse sauna waar ik later nog een opgieting wilde meemaken.

Nadat ik mijn badjas en handdoek had opgehangen opende ik de deur van de Turkse sauna en stapte naar binnen. Even moesten mijn ogen wennen aan de omgeving van licht en stoom. Ik zag dat de sauna bestond uit betegelde banken, drie boven elkaar. Door het beperkte zicht zag ik slechts een klein gedeelte van de ruimte. Ik zag verder niemand. Echter, hoorde ik boven in een hoek iemand zuchten, dus ik schatte in dat er nog minstens één iemand in de sauna was. Ik ging in de andere hoek op de lage bank zitten en liet mijn lichaam even wennen aan de omstandigheden. Ik zweet niet snel, maar het voordeel van de Turkse sauna is dat je lichaam toch snel vochtig wordt, hetgeen een lekker gevoel is. Af en toe streek ik met mijn handen over mijn gezicht, borsten en de rest van mijn lichaam om het vocht af te vegen.

Ik merkte dat de andere persoon, het bleek een vrouw te zijn, de sauna verliet en nadat zij door de deur naar buiten was gestapt, kwamen er direct twee andere personen binnen. Het bleken twee van de vier jongens te zijn en een van hen was de knapperd waar ik wel een beschuitje .... juist.

Ik kreeg de indruk dat ze speciaal om mij naar deze sauna waren gekomen, want toen ze zagen waar ik zat, kwamen ze direct naar mij toe en met het bekende 'hoi' gingen ze elk aan een kant van me, vlak naast mij zitten. 'Hoi jongens, ook zin in even lekker zweten?', vroeg ik ze. De knapperd die links van me zat, hoorde ik zeggen: 'Ja, daar hebben we ook wel zin in' en het ontging me niet dat hij de nadruk legde op het woord 'ook'.

Wat vanaf dat moment gebeurde heb ik met veel genoegen over me heen laten komen. Door hetgeen er eerder die dag was gebeurd met de andere jongens, wisten zowel de jongens als ik welke kant het op zou gaan.

Ik voelde dat beide jongens een arm om mijn schouders legden en beiden bogen hun hoofd in de richting van mijn borsten. Voorzichtig hapten ze in de huid van mijn borsten en streelden ze mijn stijve en gevoelige tepels, met hun tongen. Ik tastte met mijn handen opzij op zoek naar de pikken van de knapen.

Toen ze naast me gingen zitten hingen hun grote pikken nog slap tussen hun benen, inmiddels waren ze gezwollen en half stijf. Ik begon ze langzaam af te trekken, de jongens lieten me los, gingen achterover hangen en ondergingen onder zacht gekreun mijn aanrakingen. Ik voelde de beide pikken groeien in mijn handen en toen ze helemaal stijf en hard waren, merkte ik dat ik beide pikken niet met mijn vingers kon omsluiten, zo dik waren ze.

Een moment moest ik even denken aan mijn avontuur met de jongens van de voetbalclub, een tijdje geleden, die jonge knapen, 16 en 17-jarigen nog maar, hadden ook van die grote pikken. Ik heb wel wat met die jonge brutale knapen, die ik kan laten zien en voelen wat een rijpe volwassen vrouw als ik allemaal in huis heeft.

Voorzichtig tastte ik met mijn handen de lengte van de beide pikken af. Jemig, het leek wel alsof er geen eind aan kwam, ze waren minstens twee en een halve handbreedte lang en schatte ze op een centimeter of 20!

Enthousiast begon ik de snelheid op te voeren en met een stevige touche beroerde ik telkens de beide eikels. De jongens begonnen steeds harder te kreunen, maar voordat ze een orgasme zouden hebben, zou ik stoppen. Ik had ondertussen een vervolgplannetje bedacht...

Ik verlaagde het tempo en na een zachte streling over hun eikels, die bij de jongens een siddering teweeg bracht, trok ik mijn handen van ze af.

'Nu wegwezen jongens, over een uurtje met z'n vieren in de relaxruimte boven, oké?'

Met een zuchtend en tevens verlangend 'oké' stonden ze op en verlieten ze de sauna. Door het raampje van de deur zag ik dat ze hun nog stijve pikken direct verborgen achter een handdoek.

Ik was door het gebeuren botergeil geworden en kon eigenlijk niet wachten de rest van mijn plan uit te voeren, maar ik wilde toch eerst nog de gieting in de Finse sauna bijwonen.

Ik verliet daarom de Turkse sauna, nam een verfrissende douche en liep naar buiten, naar de blokhut waarin ik de Finse sauna wist. Ik sloot mij aan bij de andere belangstellenden die inmiddels een plaatsje in de blokhut zochten.

Een blonde jonge dame verzorgde met veel aandacht en enthousiasme de gietingen waar ik erg van genoot. De hitte werd me op een gegeven moment teveel en ik wachtte het einde niet af en verliet tussentijds de blokhut. Zou mijn ongeduld voor de rest van de middag er misschien ook mee te maken hebben gehad?

Na een koude douche om mijn verhitte lichaam af te koelen, nam ik in het restaurant een glas vruchtensap en een frisse salade. Af en toe keek ik op de klok om de tijd in de gaten te houden, ik had immers een afspraak!

Toen een uur verstreken was verliet ik het restaurant en zocht ik in het complex de relaxruimte op de verdieping op. In tegenstelling tot de relaxruimte op de begane grond, wist ik dat deze ruimte niet veel bezocht werd, omdat veel mensen het daar te warm vinden. Ik vind dat juist lekker en bij het uitvoeren van mijn plannetje had ik geen behoefte aan veel aanwezigen, behalve de vier jongens natuurlijk!

Het verbaasde me niet de vier aan te treffen in de omgeving van de toegang tot de relaxruimte. Wat waren die gasten geil en ongeduldig en nieuwsgierig naar het vervolg! Alle vier droegen ze een badjas, half open en nonchalant dichtgeknoopt met de ceintuur, alsof ze het hadden afgesproken. Ik constateerde nog eens dat het vier knappe jongens waren, waar ik veel plezier mee zou kunnen hebben!

Met gespannen blikken keken ze me aan en toen ik ze met me mee wenkte volgden ze me stilletjes, de praatjes waren even verdwenen.

Ik constateerde tot mijn tevredenheid dat er slechts een paar bezoekers waren in de relaxruimte. Twee stellen lagen kennelijk te slapen op een bank. Ik zocht een hoek waar niemand was en ging op de rand van een bank zitten. Ik wees de jongens dat ze naast elkaar op een bank, twee meter tegenover die van mij, moesten gaan zitten. Ik besloot eerst een beetje verder met ze kennis te maken en vroeg waar ze vandaan kwamen en of ze van een club waren. Mijn gedachte dat het om volleyballers ging bleek juist te zijn, een van hen vertelde dat ze studenten uit Groningen waren en lid waren van een studentenvolleybalvereniging. Ze heetten Jacques, Meindert, Maarten en Jos en waren 19 en 20 jaar oud.

'Hebben jullie tot dusver van het bezoek aan dit complex genoten jongens?' vroeg ik ze, waarop ze bijna in koor antwoordden dat dat zeker het geval was.

'En niet alleen van de sauna mevrouw!' zei de jongen die Meindert heette, enthousiast, 'ook van u!' floepte hij er uit. Kennelijk schrok hij zelf van deze opmerking want zijn gezicht kleurde direct rood van schaamte.

'Jullie mogen me dan een mevrouw vinden, ik heet Marijke', zei ik, gelijk aanvoelend dat ik kennelijk een overwicht had op deze jongens vanwege mijn leeftijd.

'Oké jongens, dit gaan we doen', zei ik alsof ik de trainster van hun volleybalclub was. 'Doe om te beginnen allemaal jullie badjas uit.'

Nadat de jongens hun badjassen hadden uitgetrokken en weer naast elkaar waren gaan zitten, zag ik dat ze zonder uitzondering allemaal een stijve pik hadden. De beide jongens die me hadden bezocht in de Turkse sauna, Maarten en Jos, hadden duidelijk de langste en dikste, maar ook de andere twee mochten er zijn. De knapperd bleek Maarten te zijn, hij was duidelijk de mannelijkste van het stel, had het mooiste lichaam en de grootste pik. Ik zag dat zijn eikel glom van het voorvocht en dat zijn pik op en neer bewoog van opwinding.

'Nu gaan jullie allemaal achterover hangen, steunend op jullie ellebogen', zei ik, hetgeen ze direct deden. Daar lagen ze, vier lekkere naakte jonge kerels op een rij, hun pikken fier en strak omhoog wijzend, gespannen wachtend op hetgeen ik zou gaan doen.

Ook ik was gespannen en mijn hart bonkte in mijn lijf. Mijn kutje was nat van geilheid, mijn borsten deinden op en neer op het ritme van mijn versnelde ademhaling. 'Doe ik dit echt'?, vroeg ik me stilletjes af. Maar ik kwam steeds beter in mijn rol als heersende rijpe vrouw over deze jonge knapen en zou ze een dag laten beleven die ze niet snel zouden vergeten.... en ik zelf ook niet.

Ik stond op van de bank en hield mijn badjas nog aan.

Ik liep naar de jongens toe en knielde tussen de beide linker jongens, Jacques en Meindert, in.

Ik pakte met mijn linker hand de pik van Jacques vast en met mijn rechterhand de pik van Meindert. Op beide pikken zag ik een druppel voorvocht glinsteren, die ik voorzichtig met mijn duimen over hun eikels uitstreek. Ik sloot mijn vingers om de beide pikken vlak onder de rand van de eikel en kneep zacht. Beiden slaakten een diepe zucht van opwinding. Ik loste mijn vingers langzaam en kneep opnieuw, nu iets harder en iets langer. Beiden gooiden hun hoofd achterover en slaakten een diepe kreun. Een nieuwe straal voorvocht kwam uit hun pikken en ik maakte hiervan gebruik om mijn handen te

bevochtigen. Ik zag dat Jos en Maarten vanaf de zijkant opgewonden en verbaasd toekeken wat ik met hun vrienden aan het doen was.

Ik begon Jacques en Meindert langzaam af te trekken, daarbij genietend van hun verbaasde gezichten waar de opwinding en de geilheid van af spatte. Toen ik behalve met mijn handen op en neer te gaan ook nog een draaiende beweging maakte, lieten de beide jongens zich kreunend en grommend achterover vallen, volop genietend van hetgeen ze overkwam. 'O man!' hoorde ik Jos naast me roepen, 'wat geil!'

Na de jongens zo een paar minuten verwend te hebben, mij verbazend over hun uithoudingsvermogen, verminderde ik het tempo en liet ze op een gegeven moment los.

Ik stond op en knielde opnieuw neer, deze keer tussen Jos en Maarten in. Ik verheugde me op de aanraking met de heerlijke pik van Maarten en wat ik in de Turkse sauna ook al gevoeld had, ik kon zijn pik bij lange na niet met mijn vingers omsluiten. Ook de pik van Jos was daarvoor te dik. Toen ik de pikken van deze beide knapen vastpakte, voelde ik het bloed in de aderen kloppen. Hun beide pikken waren knetterhard geworden, geil en opgewonden als ze waren van hetgeen ik had gedaan met hun vrienden. De pik van Maarten was nat van het vele voorvocht dat hij had laten lopen en ook op de pik van Jos blonk een flinke druppel. Toen ik in de pikken van deze jongens begon te knijpen, gromden ze het uit en ik zag dat hun gezichten rood aanliepen van opwinding. Ik voelde dat ik voorzichtig met ze moest doen om ze niet vroegtijdig naar een orgasme te brengen. Ze hadden immers al een tijdje opgewonden toegekeken hoe ik hun maten aan het verwennen was. Ik behandelde deze twee dan ook iets voorzichtiger dan Jacques en Meindert, maar de uitwerking was er niet minder om.

Nadat ik deze jongens zo een paar minuten verwend had liet ik ze los en ging ik weer op de bank tegenover hen zitten.

'Vonden jullie dat lekker jongens?' vroeg ik ze, waarop ik 'zo!' en 'zeker!' en 'Nou en of!' als antwoorden hoorde.

Ik zei tegen de jongens dat ze relaxed mochten gaan hangen en dat ze naar mij moesten kijken.

Achterover op hun ellebogen leunend, keken de jongens me vol verwachting aan, terwijl hun pikken nog stijf stonden te steigeren van opwinding.

Dat ik inmiddels botergeil geworden was heb ik al gezegd, maar de aanblik van deze vier stijve pikken maakte me boter-, boter-, botergeil!

Ik keek rond of er niet iemand te dicht bij ons in de buurt gekomen was, hetgeen niet zo bleek te zijn.

Ik stond op van de bank en ging voor de jongens staan. Langzaam, heel langzaam deed ik de knoop van de ceintuur van mijn badjas open en terwijl ik hen beurtelings in de ogen keek, liet ik langzaam de badjas van mijn schouders glijden. Ter hoogte van mijn borsten liet ik deze nog even hangen om de spanning nog wat op te voeren. Vervolgens pakte ik de beide revers van mijn badjas vast en sloeg deze tergend langzaam open, daarbij de blikken van de jongens strak op mij gericht wetende. Met mijn beide armen opzij gestrekt en de badjas wijd open, bleef ik zo een paar seconden staan, terwijl de jongens zich vergaapten aan mijn lichaam.

Toen ik de badjas van mij af liet glijden en deze om mijn voeten op de grond lag, stond ik compleet naakt voor deze geile jonge mannen. Toen ik zag dat Maarten met een hand in de richting van zijn stijve pik ging, vermaande ik hem. 'Niet doen Maarten!' zei ik quasi streng, waarop hij zijn hand terug trok. Ik wilde niet dat hij al te opgewonden zou raken en zijn kruit voortijdig zou verschieten, want ik had nog plannen met hem.

Ik deed een stapje achteruit en ging met mijn billen op de rand van mijn bank zitten. Ik leunde achterover, steunde op mijn rechter elleboog, spreidde mijn benen zo ver als ik kon en ging met mijn linker hand naar mijn kutje. Ik hoefde niet veel meer te doen om de jongens een vrije blik op mijn kutje te geven, want omdat ik al de hele dag zo opgewonden was, was mijn kutje gezwollen en stonden mijn lipjes al open, waarboven de gezwollen clitoris duidelijk zichtbaar was.

Met de vingers van mijn linkerhand spreidde ik mijn schaam lipjes nog meer en door met de middelvinger tussen de lippen te strelen en deze een stukje in mijn kutje te steken, maakte ik de jongens maar ook mijzelf nog geiler dan we al waren.

Ik was van plan alle vier jongens bij me langs te laten komen en realiseerde me dat ik niet verder hoefde te gaan met het voorspel, want dat zouden de jongens niet volhouden en zelf dacht ik ook niet veel meer nodig te hebben voor een explosief einde.

Ik vatte het plan op om de jongens van links naar rechts gezien, bij me langs te laten komen, waarbij Jacques dan de eerste en Maarten de laatste zou zijn.

'Kom Jacques' en ik wenkte hem met een hoofdbeweging. Terwijl hij opstond zei ik hem dat hij tussen mijn benen moest gaan zitten, op een knie, het andere been gestrekt en mij moest gaan kussen op mijn buik, langzaam afdalend naar mijn kutje. 'En ondertussen trek je jezelf af', zei ik hem. Jacques deed wat hem gezegd was, kuste mijn buik, daalde af naar mijn kutje en likte met zijn tong langs mijn schaamlippen, ondertussen hevig trekkend aan zijn stijve pik. Het duurde niet lang, Jacques was al zo opgewonden, dat hij snel klaarkwam. Hij stond snel op toen hij merkte dat het zo ver was en spoot een flinke straal sperma over en tussen mijn borsten.

Voldaan gaf Jacques me een kus op mijn mond en maakte plaats voor Meindert die als een jonge bok mij begon te likken en zich zo snel aftrok dat hij bijna nog sneller klaar kwam dan zijn voorganger. Ook Meindert spoot zijn zaad over mijn borsten terwijl grommend klaar kwam.

Toen was het de beurt aan Jos. Hij wilde ook tussen mijn benen knielen, maar ik zei dat hij mij moest neuken. Eigenlijk had ik het plan opgevat om alleen Maarten mij te laten neuken, maar ik hield het niet meer. Ik wilde een pik in mijn kut! Ik wilde vrouw zijn, genomen worden!

Ik zei Jos op beide knieën tussen mijn benen te gaan zitten, pakte zijn harde pik vast en leidde zijn eikel tussen mijn schaamlippen. 'Kom, neuk me!' beval ik hem, waarop hij zijn eikel doordrukte en me vulde met zijn grote pik. Jos was de opwinding van de dag ook al snel te veel, ik kneep een paar keer mijn vaginale spieren strak om zijn pik en na enkele stoten

verkrampte zijn lichaam en tijdens een hevig orgasme spoot hij zijn sperma diep in mijn kutje. Hevig hijgend liet hij zijn bovenlichaam op mij neerzakken en voelde ik dat lekkere jonge mannenlichaam boven op mij.

Toen Jos weer een beetje bijgekomen was, stond hij op. Nu was de beurt aan Maarten! Wat verlangde ik naar hem! Ik wilde de grootste pik van alle vier in mij nemen en ik hoopte stiekem dat hij het een tijdje zou volhouden.

'Hé Maarten, kom je bij me jongen?' zei ik half vragend half gebiedend en ik reikte mijn armen naar hem uit. Maarten stond op en ik zag dat zijn pik superstijf en groot was en dat zijn blote eikel donkerrood was van het vele bloed dat er in zat.

Opnieuw verbaasde ik me over de omvang en de lengte van zijn pik, ik had zo'n grote nog niet eerder gezien. Nou ja, niet in levende lijve in elk geval, dit was een pik die je normaal gesproken alleen bij mannen in porno films zag.

Net als Jos ging Maarten ook op zijn knieën tussen mijn benen zitten. Ik kwam iets overeind vanuit mijn leunende positie, pakte met mijn linkerhand zijn pik vast, spreidde met de vingers van mijn rechterhand mijn schaamlippen zover mogelijk en geleidde de enorme staaf voor mijn kutgaatje. 'Kom maar voorzichtig Maarten', zei ik, wetende dat dit even iets anders zou zijn dan zijn voorgangers.

Maarten knikte dat hij het begreep, duwde met een hand de mijne van zijn pik weg en pakte zelf zijn pik vast. Voorzichtig duwde hij zijn heupen naar voren, terwijl hij met zijn hand zijn pik in mijn kutje geleidde. Ik kreunde zacht van genot toen alleen zijn eikel nog maar bij me binnen was. Een luide kreun kon ik amper onderdrukken toen hij voorzichtig door duwde en zijn pik bij mij binnen gleed. Zou hij de eerste pik zijn geweest in een omstandigheid waarin ik nog niet zo lang opgewonden was, dan had ik hem niet kunnen ontvangen. Ik ben van nature vrij nauw daar beneden en heb daarom al snel mijn grenzen bereikt. Nu echter was mijn kutje ontvankelijk voor zijn grootheid, na een dag met zoveel opwinding, en natuurlijk het voorwerk van Jos, zo ruim had ik mijn kutje sinds mijn tienerjaren niet meegemaakt.

Ondanks dat gegeven vulde Maarten mij geheel en voelde ik dat mijn vagina aan haar maximum zat van hetgeen ze hebben kon. Ik zei Maarten dat hij even moest stil houden toen zijn pik geheel in mij zat. Ik voelde zijn pik kloppen in mijn onderbuik en voelde mijn opwinding toenemen, daarvoor hoefde Maarten niet eens te bewegen. Wat een pik had die knaap!

Na een korte periode van gewenning, zei ik Maarten mij langzaam te neuken en met lange halen nam hij mij.

Ik begon mij zelf te vingeren en na een paar minuten voelde ik een orgasme opkomen. Op een moment dat Maarten stootte en zijn pik diep in mij zat, kwam de opwinding van de hele dag bij mij naar de oppervlakte en zocht een weg naar buiten. Ik kon mij niet meer stil houden en onder luid gekreun golfden de schokken van ontlading uit mijn lichaam. 'Ga langzaam door!' beval ik Maarten en terwijl hij mij langzaam en diep bleef neuken, vloeiden de eerste orgasme golven weg. Ik bleef in een hoge mate van opwinding verkeren en mijzelf hevig vingerend kwam ik snel een tweede keer klaar. Ik omsloot Maartens' lichaam met mijn benen en trok hem nog steviger tegen me aan, toen ik voelde dat ook hij het niet meer hield en zijn zaad onder luid gegrom diep in mijn kutje spoot. Dit was de ontlading van de dag! Een hele dag van spelerij en opwinding was hier ten einde gekomen.

Nadat we ons van elkaar hadden losgemaakt keek ik rond in de relaxruimte. Er was niemand meer. Op welk moment de beide stellen de ruimte hadden verlaten, wist ik niet en het kon me helemaal niets schelen.

Voldaan gaf ik alle vier een kus op de mond. 'Ik heb genoten jongens, jullie ook?'

Terwijl ze dat luid en krachtig beaamden, verliet ik de ruimte en liet ik de jongens achter.

Ik nam een uitgebreide douche en spoelde het sperma van mijn borsten en spoelde zo goed en kwaad als dat ging, mijn kutje schoon.

Toen ik nog nagenietend, mij aan het aankleden was in de kleedruimte, kwamen de vier daar juist binnen, na eveneens gedoucht te hebben.

Terwijl ik met mijn jas over een arm richting de buitendeur liep, draaide ik me nog even om naar de jongens en met een opgewekt 'hoi' verliet ik de kleedkamer.

Ik heb niet meer gehoord of de jongens nog een 'hoi' konden uitbrengen.

De auto de oprit bij ons huis oprijdend zag ik tot mijn schrik dat het inmiddels 8 uur was. Ik had geen tijd afgesproken maar ik had gedacht om een uur of vijf thuis te zijn.

Met een kus op de mond begroette ik mijn man. 'Leuke dag gehad schat, nog leuke mensen ontmoet?' 'Ja hoor, ik heb een hele leuke dag gehad, ik ben heerlijk tot me zelf gekomen vandaag', zei ik, wat wil je drinken?'
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Re: Saunabezoek

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » za 24 december 2016, 23:38

@230volt
Mooie schrijfstijl.
Waar ik benieuwd naar ben; heb je het haar al laten lezen? Lijkt het op wat zij zelf zou schrijven.
Grappig zou zijn als zij ook zoiets voor jou zou doen :). Met jou in de hoofdrol.
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Saunabezoek

Berichtdoor 230volt » zo 25 december 2016, 15:08

Dank je Zwart Zwaantje!

Ik heb het haar inderdaad laten lezen. Tot mijn opluchting vond ze het een mooi en geil verhaal!
Ik speelde inderdaad al met de gedachte om haar ook te vragen een verhaal te schrijven, of zijzelf of ik daarin de hoofdrol zou spelen, zou mij niet uitmaken.
Toen jij dat voorstelde heb ik een goed moment aangepakt om haar die vraag te stellen, maar ik denk, gezien haar reactie, dat dat er voorlopig niet inzit en eigenlijk wist ik dat ook wel. Zij ontbeert daarvoor de vrijheid van denken, geen probleem, ik was al lang blij met haar reactie op mijn verhaal! :D5
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Re: Saunabezoek

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » ma 26 december 2016, 1:33

Dat is een mooi compliment voor je:)!
Ja, kan mij goed voorstellen dat het (nog) een brug te ver is voor haar. Naja wat niet is kan nog komen en anders ook oké.
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

blue.tiger
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 17 juni 2016, 21:13

Re: Saunabezoek

Berichtdoor blue.tiger » ma 26 december 2016, 19:10

Mooi verhaal @230volt. Ik heb in ieder geval wel zin in een sauna bezoekje gekregen. Ik vind alleen de leeftijd van de voetbal jongens een beetje discutabel. 16-17 jaar is minderjarig, dit vind ik niet echt gepast voor een erotisch verhaal.


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten