Het dagboek van Sanne - 2

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » di 13 december 2016, 20:38

Gelukkig hebben jullie interesse in mijn dagboek en heb ik een reden om een volgend stukje te plaatsen. Veel leesplezier!
--------------
Lieve lezer, daar ben ik weer. Even terug lezen waar ik was geëindigd... O ja, natuurlijk blijft het verlangen naar een orgasme. Ik kan je vertellen dat we van het ene op het andere moment in ervaren tantra beoefenaars veranderen maar dat is niet zo. In de filmpjes werd al gewaarschuwd om nooit in de buurt van die honderd procent te komen, niet te dicht bij een piek orgasme dus. Maar als je zo verschrikkelijk geil bent als wij allebei zijn, tsja, dan kom je soms gewoon, vanzelf, zonder er echt iets voor te doen. Zowel Marcel als ik hebben orgasmes gehad die niet te stoppen waren. En ik kan je vertellen, die zijn goed. Als je weken met seks bezig bent zonder klaar te komen dan bouw je een partij energie op, onvoorstelbaar. En die komt er dan dus uit, in één keer. En dan lig je te kronkelen en te kreunen. Maar dan. Dan begin je dus van voren af aan, weg energie, weg geilheid, weg lekker slapen. Opnieuw beginnen. Klotezooi.

Maar als je eenmaal doorhebt dat dit bestaat dan begin je opnieuw. Je wilt terug naar dat gevoel van bruisende energie in je lichaam. Een continue verlangen naar aanraking, naar seks en aandacht, het maakt niet uit met wie. Wat zeg je? Het maakt niet uit met wie? Tsja, daar zit dus een addertje onder het gras. Want je bent de hele dag geil, en jouw Marcel is er niet de hele dag. En die energie die je opbouwt sijpelt uit al je poriën, je straalt als de zon. En anderen zien dat ook. Het viel me op dat een paar mannelijke collega's vaker aan mijn bureau stonden. En dat de gesprekken bij het koffie apparaat niet alleen maar over werk gingen. Ineens lijkt het hele universum te draaien om seks. Alsof je jarenlang met een sluier over je hoofd hebt gelopen, als een vis die poten krijgt, het land opstapt en ziet dat de wereld veel groter is dan hij altijd dacht. Maar ik ben gelukkig zo slim geweest om dat tegen Marcel te zeggen. En ook hij merkte dat hij meer aandacht kreeg. Dus we hebben heel open gepraat over vreemdgaan, trio's, kwartetten en ga zo maar door. Maar ja, hoe doe je dat? Je stapt niet naar die collega bij de koffie automaat en vraagt of hij met je wil neuken. Ook al zegt hij misschien wel ja. Maar je wilt niet een dag later bij diezelfde koffie automaat staan te kijken naar die man van wie je gisteren nog de pik in je mond had, dat maakt een gesprek toch ongemakkelijk. Dus besloten we om een onbekende op te zoeken. O ja, maar voor dat gebeurde had mijn man nog wel een paar vragen. Zoals man of vrouw? En de vraag wat ik precies ging doen met een andere man of vrouw. Zou ik dan geneukt worden door de een en de andere pijpen of zou ik me laten sandwichen? Of zou ik een vrouw likken als Marcel haar neukte. Nou dat is een goede vraag eigenlijk, ik heb geantwoord dat ik er over na zou denken.

En ik denk er over na. Soms denk ik dat ik niet zo gek moet doen, twee mannen. Of een vrouw erbij, kom op zeg. Tot ik twee tellen later weer last krijg van spontaan opkomende geilheid en al nat wordt van het idee door twee mannen tegelijk genomen te worden of door een vrouw gelikt te worden.

Gebruikersavatar
Ona
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 30 november 2016, 17:42

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Ona » di 13 december 2016, 21:52

Beste Sanne, ik ga gewoon niet nadenken en schrijven. Dit is erg prikkelend maar nog meer ... bekend... Na 8 jaar is er bij mij een energie wakker geworden die ik lang niet meer heb gevoeld en ook nooit zo hevig als nu. Ik zie ook dat mannen het aan mij zien - ik krijg veel glimlachjes toegestuurd :)
Soms voel ik me wat rustiger maar dan opeens komt er een prikkel (zoals je verhaal lezen :) ) en lap daar gaan we weer... Niet dat ik het erg vind om me zo te voelen, ik geniet er van, het is leven... bedankt voor je vervolg... hopelijk komt er nog :)

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » za 17 december 2016, 8:46

Gisteren ben ik naakt op bed gaan liggen nadat ik onder de douche vandaan kwam. Marcel dook achter mij de badkamer in en ik heb rustig gewacht tot hij klaar was. Toen hij, gekleed in een boxershort, de kamer binnenstapte en mij zag liggen trok hij de boxer bliksemsnel weer uit. Nog voor hij bij het bed was zag ik zijn lul al steigeren. Hij kruipt over me heen en zegt dat hij me gaat neuken. Ik kijk hem geil aan en bijt op mijn onderlip. Hij schuift over me heen en houdt me zijn glimmende eikel voor. Ik zuig hem naar binnen en draai plagend rondjes over de rand van zijn eikel. Terwijl ik hem pijp zegt hij dat hij een filmpje heeft gezien van een vrouw die haar vriend kon deepthroaten. En dat ze zijn lul dan tot zijn ballen in haar mond nam tot hij klaarkwam. Nu ben ik nooit echt heel geil geworden van het idee dat ik die lauwwarme kwak in mijn mond krijg maar vanwege de grensverleggende staat waar we al een tijdje in verkeren besluit ik hem tegemoet te komen. Ik laat zijn lul uit mijn mond ploppen en vraag wat hij daarvoor als tegenprestatie doet. Hij kijkt me verbaasd aan; uhm, geen idee, jij een idee? En ik heb wel een idee, (even uitproberen hoe ver hij wil gaan). 'Jij mag in mijn mond komen als ik jou in je kont mag nemen.' Het lijkt alsof zelfs zijn lul verontwaardigt reageert; 'In mijn kont? Jij? Hoe?'. Ik leg hem uit dat daar hele leuke speeltjes voor te koop zijn en dat het ook voor een man heel opwindend voelt. En dat hij mij tenslotte ook al heel lang daar wil nemen, want daar heeft hij het al jaren over.

En dan gebeurt het dus. Hij zegt okee. Mijn man zegt okee. Hij mag mij deepthroaten en ik mag hem in zijn kont neuken. Nou je kunt een hoop zeggen maar dat had ik dus niet verwacht. En nu heb ik een probleem. Want Marcel is nou niet bepaald klein geschapen. En mijn mond wel. Als ik een te grote hap eten neem verslik ik me al. En ik moet hem dus gaan neuken, met zo'n voorbindding. Maar toch hé, toch, als ik erover nadenk, het doet wel iets met me. Ik zie het al voor me hoe hij zich gewillig voorover buigt. En hoe mijn kunstpik vooruit steekt.

Tot zover dus dag 54. Geloof ik, het kan ook 53 zijn. Maakt niet uit. Morgen duik ik achter de pc om een voorbinddildo te gaan bestellen.

En een handleiding deepthroaten. Niet vergeten, dat moet op internet te vinden zijn toch? Of heeft een van jullie misschien goede tips? Slaap lekker.

Lilywashere
Berichten: 30
Lid geworden op: di 13 december 2016, 17:21

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Lilywashere » ma 19 december 2016, 16:47

Hoi Sanne, je verhalen zijn echt heel geil.. ik zie het al helemaal voor me. Hoe zien jullie eruit? :D4

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » di 20 december 2016, 21:00

Leuk om te lezen dat jullie de verhalen uit mijn dagboek waarderen. Jullie zijn ook een erg leuk dagboek moet ik zeggen, nu krijg ik tenminste nog eens wat feedback :wink:

En hoe wij eruit zien, zal ik dat verklappen? Of laat ik het over aan je verbeelding? Hoe zien wij er in jouw verbeelding uit?

O en laat ik vooral het nieuwe stukje dagboek niet vergeten! Veel leesplezier:
-------------
Lieve lezer. Daar zijn we weer. Ik heb net even mijn laatste verhaal hier doorgelezen. Het was al weer een paar dagen geleden en er is in de tussentijd een hoop gebeurd. Ga er even goed voor zitten, pak een bakje thee of wat anders, hier gaan we.
Ik ben dus op zoek gegaan naar een handleiding deepthroaten, en ik heb wat dingen gevonden. Dat loopt uiteen van de juiste houding 'zodat hij makkelijker je keel in glijdt' tot tips als slikken en door je neus ademhalen. Ik heb alles een aantal keer gelezen en besloten dat ik er klaar voor was. Tenminste, dat vertelde ik mezelf. Even heb ik nog getwijfeld of ik zou oefenen met een dildo maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Stel je voor dat ik er dan achter zou komen dat het niet lukt, dan wordt het met Marcel ook niets en *poef* daar gaat dan mijn kans om mijn man te nemen. Dus ik besloot het gewoon te doen en er vanzelf achter te komen of het wel of niet ging lukken. Misschien dat Marcel me nog tegemoet zou komen in de tegenprestatie als ik halverwege al kotsend op het bed zou eindigen.
Ik heb hem die avond heerlijk opgegeild, ik kon aan zijn ogen zien dat hij hoopte dat zijn wens zou uitkomen. We hebben samen gedoucht, elkaar gestreeld en opgewarmd. Eenmaal in de slaapkamer ben ik dwars op het bed gaan liggen, op mijn rug, met mijn hoofd over de rand. Dit was, volgens de deskundigen op internet, de beste houding. Nadat ik Marcel heb laten beloven dat hij voorzichtig zou zijn en ik hem heb gezworen dat zijn ballen eraf te draaien als hij zich niet in kon houden, is hij over me heen komen staan. Vol vertrouwen heb ik mijn mond voor hem geopend, ik proefde zijn voorvocht toen hij zijn eikel in mijn mond schoof. Nu kan ik je inmiddels vertellen dat je niet heel veel kunt zien in dit standje dus ik moest vertrouwen op mijn gevoel. Maar ik voelde hoe hij steeds verder naar binnen bewoog. En het lukte! Het was echt niet makkelijk en vergde veel zelfbeheersing. Het is namelijk niet prettig om het idee te hebben dat je moest kotsen of niet kan ademhalen. Maar het was geil. Heel geil. Terwijl Marcel met trage bewegingen in en uit mijn mond/keel bewoog zochten mijn vingers naar mijn gevoelige plekjes. Ik vingerde mezelf en kneedde mijn borsten terwijl Marcel me in mijn keel neukte. Zijn ballen die over mijn gezicht bewogen, mijn keel die werd gevuld met zijn grote lul. Het was heerlijk. We hadden even geen boodschap aan de Tantrameesters die ons in gebrekkig Engels toeriepen niet naar de 100% te gaan. We wilden door, we wilden komen! Mijn vingers bewogen snel over mijn klitje en Marcel bewoog in een gestaag tempo door. Toen hij klaarkwam voelde ik hoe hij zijn warme zaad in mijn keel spoot, ik volgde heel snel daarna. Het was supergeil, een aanrader, zeker proberen!

O ja, een voordeel: doordat hij in je keel spuit proef je zijn zaad ook niet!

Voor de balans ook nog een nadeel: mijn keel was toch een beetje pijnlijk de dag er na. Ik heb mijn moeizame praten maar gegooid op een opkomend griepje. Je kunt je collega's moeilijk zeggen dat je keel een beetje rauw is van het deepthroaten van gisteravond, toch?

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » wo 21 december 2016, 20:07

Lieve lezer, daar zijn we weer. Ik zie net dat ik in het verhaal van gisteren nog iets ben vergeten te zeggen. Toen we voldaan op bed lagen bij te komen en Marcel met zijn vingertoppen mijn lichaam streelde stelde hij me nog een vraag;
Liefje?
Ja?
Als je zo'n voorbindding bestelt wil je dan een kleintje bestellen?

Dat vond ik toch nog wel even de moeite van het vermelden waard. Het was zo lief. Hij houdt zich wel aan z'n woord maar maakt zich dus toch ook wel een beetje zorgen. Ik heb hem beloofd iets te bestellen in het formaat Aziaat en niet het formaat Europeaan of Afrikaan (excuus voor de vooroordelen). Ook hier heb ik weer wat informatie opgezocht op de wondere wereld van het internet. Uiteindelijk ben ik beland op een site met een enorme keus aan seksspeeltjes, ik wist niet dat er zoveel mogelijk was in de wereld van plastic, rubber en trilapparaatjes. Volledig opgegeild door een scherm vol levensechte kunstlullen en prachtige lingeriesetjes ben ik me volledig te buiten gegaan en heb veel te veel geld uit gegeven aan spullen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Vol spanning is het nu dus wachten op de bezorgdienst. Spannend.

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » vr 23 december 2016, 21:17

'Jij bent met die challenge bezig hé! Ik zie het aan je.'
Dat is wat mijn vriendin vanmorgen zei toen ik haar tegenkwam. Het is inmiddels al een maand of twee geleden denk ik dat ze me tipte voor deze seks challenge. Ze keek me lachend aan en knipoogde naar me 'Het werkt hé, heb je tijd voor een bakje thee ergens? Ik wil alles van je horen.'
Zo is er vanmorgen dus niets terecht gekomen van de plannen die ik had en heb ik mijn vriendin uitvoerig verslag gedaan van de laatste weken. Toen ik vertelde over Marcel die zijn blauwe ballen in een bakje koud water hing verslikte ze zich in haar thee en was pas na een minuut of vijf weer fatsoenlijk aanspreekbaar. 'Ach die arme mannen, die van mij had dat ook, blijkbaar zijn die blauwe ballen echt vervelend.' Ik vroeg haar hoe zij omging met haar verhoogde libido. Ze verklapte me dat ze regelmatig een date heeft met een man die ze kent uit de sportschool. Hij is ook in voor tantra, heeft een enorm uithoudingsvermogen en is supergoed in masseren. De laatste date die ze met hem had heeft ze een massage gehad van meer dan een uur. Ze moest naakt op een tafel gaan liggen met haar heupen op een driehoekig kussen. Elk plekje van haar lichaam werd zorgvuldig gemasseerd met warme olie. Nadat ze heerlijk ontspannen was geworden van de massage van haar rug, nek en schouders was hij verder afgezakt om zijn volledige aandacht te richten op haar vagina. Ik voelde hoe het tussen mijn benen begon te tintelen toen ze vertelde hoe hij haar schaamlippen tergend langzaam masseerde. Nadat ze was klaar gekomen moest ze zich op haar rug draaien en begon hij weer helemaal opnieuw. Hij heeft haar zo meerdere malen naar een hoogtepunt gemasseerd, ik kon haar ogen zien glanzen toen ze er aan terug dacht. 'Maar je bent meerdere keren klaargekomen, dat mag toch niet?' was mijn reactie.
'Dat dacht ik eerst ook, maar voor ons vrouwen is dat dus veel minder belangrijk dan voor de mannen. Hoe het precies zit weet ik nog niet maar blijkbaar mogen wij wel gewoon klaarkomen, alleen de mannen dus niet.'
Met het voornemen dat toch eens even na te zoeken heb ik afscheid van haar genomen. Als ik wel gewoon klaar mag komen zou ik dat helemaal niet erg vinden. Al zou het ook niet helemaal eerlijk zijn tegenover Marcel natuurlijk. Nou ja, ik ga het zo eens even uitzoeken. Misschien dat ik een limiet kan instellen. Van één orgasme per week of zo, of meerdere keren per avond maar dan maximaal een avond in de week. Nou ja, ik zie wel. Hopen dat morgen mijn pakketje wordt afgeleverd.

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Re: Het dagboek van Sanne - 2

Berichtdoor Sanne21days » ma 26 december 2016, 9:10

Het is zover! Zaterdagmiddag vond ik een briefje in de bus. Het pakket lag klaar bij mijn buren. Met een lichte blos op mijn wangen nam ik het pakket over van mijn bejaarde buurman. Hij zou eens moeten weten wat hij in zijn handen had.
Vol spanning heb ik de doos opengemaakt en alles uitgespreid op de keukentafel. Nadat ik alles had uitgepakt en door mijn handen had laten glijden heb ik een paar dingen weggestopt op zolder. Zoals ik al zei was ik me te buiten gegaan aan een enorme besteldrift en van een aantal artikelen was ik nu niet zo zeker meer of ik die nog wel zou gaan gebruiken. Nou ja, op zolder dus maar, daar kijken we nog weleens naar.
Wat uiteindelijk op tafel bleef liggen was een blinddoek, een prachtige kunstlul in bescheiden formaat en een tuigje waar de lul ingehaakt kon worden. De blik van Martin toen hij thuis kwam vloog heen en weer tussen, tsja wat zal ik zeggen? Een hond die smachtend naar zijn baas kijkt in de hoop een aai te krijgen en een konijn wat verschrikt in je lampen kijkt op een donkere landweg. Ik zag aan de bobbel in zijn broek dat hij opgewonden werd van een nieuwe geile avond in het verschiet maar de gedachte dan zijn sterretje daarbij mijn volledige aandacht zou krijgen maakte hem toch ook weer bang. Na een heerlijke maaltijd met de nodige glazen drank sloeg de ontspanning langzaam toe. Een heerlijke warme douche en een vrouw die hem onder de douche een heerlijke pijpbeurt gaf brachten hem op het peil waar ik hem hebben wilde: botergeil.
Na ons uitgebreid gewassen te hebben belandden we naakt en warm op het grote bed. Ik vroeg hem op zijn rug te gaan liggen en draaide met de blinddoek rondjes om mijn wijsvinger. Eenmaal geblinddoekt lag mijn man met een enorme erectie te wachten op wat komen ging. Ik kuste hem en streelde hem over zijn hele lichaam, maar liet zijn lul buiten het spel. Hij draaide opgewonden met zijn heupen en ademde oppervlakkig. Toen ik de lul bij mezelf omgespte maakte zich een bijzonder gevoel van macht van me meester. Ik keek omlaag en zag de lul vooruitsteken. Ik streelde het ding en kroop over mijn man heen. Met mijn benen gespreid naast zijn lichaam en mijn natte doos op zijn borst pakte ik zijn handen en legde die op de lul. Hij betastte en voelde het ding. Pas toen hij zijn handen omhoog schoof richting mijn borsten en ik aan zijn bewegingen voelde dat hij geaccepteerd had dat ik een lul tussen mijn benen had schoof ik weer omlaag. Ik pakte een kussen en schoof dat onder zijn billen. Op mijn knieën tussen zijn benen nam ik zijn eikel in mijn mond. Terwijl ik hem diep en intens pijpte gleden mijn handen over zijn onderlichaam. Via zijn liezen naar zijn billen, over zijn heupen richting zijn ballen. Binnen handbereik had ik een flesje glijmiddel klaargezet en smeerde dat rijkelijk over zijn ballen. Druppels glanzend vocht drupten omlaag tussen zijn billen. Mijn vingers streelden zijn ballen en gleden steeds wat verder omlaag. Toen ik met mijn vinger over zijn sterretje gleed hoorde ik hem zachtjes kreunen. Zijn hele lichaam ademde geilheid, hij spreidde zijn benen wat verder om mij meer ruimte te geven. Met wat lichte druk duwde ik een vinger bij hem naar binnen. Het voelde vreemd aan. Al zo vaak had ik mijn vingers in mijn eigen grotje geduwd maar dit was anders, strakker. Marcel bewoog mee op het ritme van mijn vingers, zijn mond was een stukje geopend. Toen ik ook een tweede vinger bij hem naar binnen drukte wist ik dat hij er klaar voor was. Ik trok hem iets omhoog op het kussen en schoof op mijn knieën dichterbij. Een scheutje glijmiddel op de kunstlul en het moment was daar. Ik zette het ding tegen zijn sterretje en liet mijn onderlichaam iets zakken om in de juiste positie te komen. Toen duwde ik langzaam naar voren en zag hoe zijn sterretje werd open gedrukt. Zijn keiharde erectie wipte op en neer en ik moest me inhouden om niet spontaan klaar te komen. Ik zag hoe Marcel rustig ademhaalde en zijn best deed zich te ontspannen. Sneller en makkelijker dan gedacht duwde ik de kunstlul verder tot ik met mijn venusheuvel tegen hem aan rustte. Ik pakte zijn pik in mijn hand en trok hem langzaam af.
'Hoe voelt dit?' Vroeg ik hem.
'Dit is raar, gevuld, maar supergeil' kwam er fluisterend over zijn lippen.
Langzaam maakte ik neukende bewegingen terwijl ik zijn lul en ballen masseerde. Toen Marcel zijn handen omhoog bracht en de spijlen van het bed beetpakte verhoogde ik het tempo. Terwijl ik hem neukte keek ik naar de kunstlul die telkens weer verdwijnt en opnieuw te voorschijn kwam. Omdat ik redelijk ritmisch gestoord ben lukte het me niet hem tegelijkertijd te neuken en af te trekken. Toen hij dat merkte pakte hij zelf zijn lul en trok zichzelf met wisselend tempo af. Zijn ademhaling verraadde hoe dicht hij bij zijn hoogtepunt zat. Toen ik zag hoe hij zich spande stootte ik diep in hem en drukte mijn onderlichaam strak tegen hem aan. Dikke klodders zaad spoten uit zijn lul en belandden op zijn buik en borst.

Ik kwam niet klaar maar ben absoluut niets tekort gekomen. Ik heb echt genoten van deze unieke neukpartij en Marcel was meer dan tevreden. Hij liet me niet met rust voor ik hem beloofd had dat ik toch ook echt een keer anale seks moest proberen omdat het zo'n heerlijk geil en apart gevoel was. Dus... Binnenkort ben ik aan de beurt... Ik weet het niet hoor. Ik vond het supergeil om hem te neuken met dat ding maar het idee dat hij dat apparaat tussen mijn billen schuift? Laat staan zijn eigen apparaat trouwens, die is nog wel een paar centimeter dikker en zeker tien centimeter langer. Maar ja, we zien wel. Misschien is het inderdaad wel erg geil.
En je moet alles een keer proberen in je leven toch?


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten