Ik ben Sanne

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Sanne21days
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 december 2016, 13:14

Ik ben Sanne

Berichtdoor Sanne21days » zo 11 december 2016, 13:21

Hallo, ik ben Sanne. Ik ken dit forum al een tijdje en geniet van de heerlijke verhalen en de interessante discussies. Sinds een tijdje houd ik voor mezelf een dagboek bij over mijn seksleven. Of het een voyeuristische inslag is of het zoeken naar erkenning weet ik niet maar ik wil dat dagboek graag met jullie delen. Onderstaand het eerste stukje, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

---------------
Lief dagboek..
Hoeveel verhalen starten zo? Verhalen die verteld moeten worden maar die niemand mag weten. Verhalen, gebeurtenissen en ervaringen die je van de daken zou willen schreeuwen, maar dan wel zonder geluid te maken. Want niemand mag het weten, of misschien is het gewoon beter als niemand het weet. Maar ik heb geen dagboek. Dus ik vertel het aan jou, maar het moet wel onder ons blijven. Je mag het aan niemand vertellen, beloofd? Daarom is het ook beter dat we elkaar niet kennen. Jij een vreemde voor mij, ik een onbekende voor jou.
Wat ik je wil vertellen is een verhaal over mezelf. Een verhaal over mijn seksleven. Ik neem je mee in mijn leven, hoe het veranderde, hoe het beter werd, hoe het ingewikkeld werd. Luister, geniet en leer.

Een paar maanden geleden zat ik met mijn man aan tafel, we noemen hem Marcel. Marcel en ik zijn getrouwd, al best wel lang. Zo lang, dat we met elkaar leven, niet meer voor elkaar maar met elkaar. Zoals je dolgelukkig naar dat prachtige schilderij aan je muur kan kijken wat je altijd al wilde hebben, en het een jaar later niet meer ziet hangen. Het is er wel, en het is ook nog steeds mooi maar het is onderdeel gaan uitmaken van de wereld om je heen. De wereld om je heen die zich vormt en aanpast aan jouw leven. Als een paar nieuwe schoenen wat de eerste paar dagen knelt maar zich dan langzaam aan jouw voet aanpast. Zo past je hele omgeving zich aan jou aan. Dat wat niet past verdwijnt en het comfortabele blijft over. Marcel is mijn schilderij, en ik ben dat van hem. De eerste weken konden we geen genoeg van elkaar krijgen, we keken naar elkaar, voelden, streelden, beminden. Zie je de verleden tijd in die zin? Dat betekent dat er iets veranderd is. Ik ken al zijn streken, alle mooie en minder mooie stukjes. Ik weet welke plekjes je beter niet aan kunt raken en welke plekjes je wel moest aanraken om hem helemaal gek te maken. Die plekjes zijn er nog. Maar je raakt ze niet meer aan. Hij ook niet. Af en toe zag ik hem naar me kijken, alsof hij opnieuw zocht naar de waardering voor dat schilderij, de passie die er was, twijfelend of dat het schilderij veranderd was of dat zijn smaak veranderd was. Om ons heen zagen we mensen die toegaven aan een nieuwe smaak. Die op zoek gingen naar een nieuw schilderij aan hun muur, aan een nieuw decorstuk in de vorm van een nieuwe partner. Vaak heb ik ook naar hem gekeken. Werd het tijd voor iets nieuws? Maar ik moest eerlijk zijn, mijn schilderij was nog steeds mooi. Het moest alleen wat worden schoongemaakt, toch? Maar hoe? Ik durf wel te zeggen dat seks een van de belangrijkste punten van een goede relatie is. Maar de seks was weg, de seks was veranderd in een of twee keer per week languit op bed, best lekker hoor, maar niet vurig en passioneel. Maar genoeg over toen, ik wil je vertellen over nu. Want er is iets veranderd. En zo is het gebeurd:

Tijdens een goed gesprek met een vriendin, je weet het wel, die goede gesprekken van vrouwen onder elkaar, met een lege fles wijn naast de bank, en een lege fles op tafel, en een halfvolle er naast, dat soort gesprekken. Nou ja dat gesprek kwam dus op seks, je weet hoe dat gebeurd. Ik vertelde haar dat mijn seks was als een lp op een platenspeler, een lp met een kras waardoor keer op keer hetzelfde nummer werd afgespeeld. En een platenspeler die van 78 naar 45 toeren was teruggezakt, en inmiddels al richting de 33 toeren ging. Ze moest lachen om mijn vergelijking, ik lachte mee, als een boer zonder tandarts. Maar die vriendin had een tip voor mij die alles heeft veranderd. Google maar eens op '21 day sex challenge'. Je zult er, net als ik, waarschijnlijk eerst om lachen, het misschien niet helemaal snappen en er niet in geloven. Maar omdat het toch geen kwaad kan iets nieuws te proberen en ik altijd roep dat een van mijn levensmotto's is 'Do something every day that scares you' besloot ik haar te geloven en er voor te gaan. Zo startte mijn uitdaging, 21 dagen zonder piek orgasme. Of eigenlijk was mijn eerste uitdaging om Marcel mee te laten doen, maar die was er direct voor in, alles om de seks te verbeteren riep hij iets te enthousiast, was het dan zo erg? Maar waar het dus in het kort op neer komt is dat je 21 dagen geen piek orgasme hebt, je krijgt dagelijks een motivatie praatje van een van je online tantra meesters of meesteressen. Die filmpjes werkten, en werken nog steeds, op mijn lachspieren. Na anderhalve week lukte het Marcel om geweldige imitaties te doen van de, met een duidelijke Noord-Europese tongval sprekende, meester. Het is allemaal net iets te mooi en te enthousiast, na 2 weken wist ik nog niet zeker of ik nou wel of geen seks mocht hebben maar eigenlijk moest ik ook wel toegeven dat het iets met me deed. De eerste week ben je voornamelijk chagrijnig, maar daarna komt de opwinding langzaam terug. En dan moet je dus gaan leren om seks te hebben zonder klaar te komen. Nou ik kan je vertellen dat seks, hoe lang of lekker ook, maar een doel heeft, klaarkomen. Het klopt gewoon niet om een stevige neukbeurt ergens halverwege te stoppen en te zeggen 'zo, klaar'. Alsof je een boterham smeert en hem niet opeet. Alsof je je doucht maar niet afdroogt. Hoe vaak heb ik niet naar de stijve van Marcel liggen kijken als hij zich van me afrolde, zijn eikel nog glanzend van mijn vocht. Er waren dagen dat hij zijn ballen onder de koude kraan hield om van zijn 'blauwe ballen' af te komen. De eerste keer dat ik hem zag staan heb ik gelachen tot de tranen over mijn wangen rolden. Het zag er ook wel enorm komisch uit maar Marcel kon er niet om lachen, blijkbaar is dat voor een man echt enorm pijnlijk. Maar we zijn doorzetters en hielden dus vol. En het werkt. Ik slaap beter en wordt uitgeruster wakker 's ochtends. En ik denk aan seks. De hele dag. Ik heb een enorme behoefte aan fysiek contact, bij Marcel is dat hetzelfde. Dus zitten we aan elkaar, als verliefde pubers, we kussen en kroelen. En we hebben seks zonder klaar te komen, soms kruipt Marcel in bed tegen me aan en schuift zijn erectie tussen mijn benen. Omdat ik de hele dag zeiknat ben van opwinding schuift hij zonder moeite bij me naar binnen. Hij beweegt dan langzaam heen en weer, ik geniet van zijn hardheid in mijn lichaam en voel hem kloppen en pulseren. En na een paar minuten trekt hij zich weer terug en gaan we doen waar we mee bezig waren, of we gaan slapen.

Gebruikersavatar
Ona
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 30 november 2016, 17:42

Re: Ik ben Sanne

Berichtdoor Ona » zo 11 december 2016, 23:45

Dag Sanne,

Wat een mooie schrijfstijl en een spannend en prikkelend begin ... ik kijk er naar uit om meer van je te lezen :D

Ik ben zelf geïnteresseerd in tantra - blij hier iets over te lezen :wink:

groetjes
Ona

Onderweg
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 05 december 2016, 11:18
Locatie: In het zuiden van Nederland

Re: Ik ben Sanne

Berichtdoor Onderweg » ma 12 december 2016, 16:32

Wow, ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Wordt de spanning niet dermate hoog, dat er eens een ongelukje gebeurt??
:oops:
Tsja, daar gaat het natuurlijk net om.... dat moet je voorzijn.
Misschien ook wel iets voor ons...
spannend, inspannend, ontspannend

Onderweg
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 05 december 2016, 11:18
Locatie: In het zuiden van Nederland

Re: Ik ben Sanne

Berichtdoor Onderweg » vr 28 april 2017, 17:34

Sanne,
mag ik je vragen om nog een paar bladzijden toe te voegen?
spannend, inspannend, ontspannend

Zwart Zwaantje83
Berichten: 261
Lid geworden op: do 21 april 2016, 16:40
Locatie: Amsterdam

Re: Ik ben Sanne

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » vr 28 april 2017, 18:59

Ja, ik ben ook benieuwd naar Sanne's verhaal. Hoe zijn de 21 dagen verlopen? Wat neem je mee? En wat laat je achter je?
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Rivka
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 28 mei 2017, 8:11

Re: Ik ben Sanne

Berichtdoor Rivka » zo 25 juni 2017, 21:33

Ik lees mee! Ben benieuwd hoe het verder gaat..
You should never regret anything in life. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten