Doctor (Erotisch verhaal)

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

IrmIrm!
Berichten: 1
Lid geworden op: di 18 oktober 2016, 23:54

Doctor (Erotisch verhaal)

Berichtdoor IrmIrm! » wo 19 oktober 2016, 0:24

"Doctor"
Een erotisch verhaal.

"Babe!" "Boven!" gil ik terug. Ik hoor Felix de trap op komen. "Hey wat doe je hier boven?" vraagt hij lachend. Hij geeft me een kus en kijkt naar de fotos die op bed uitgespreid liggen.

"Ik zocht gewoon wat oude fotos, mijn moeder belde en vroeg of ik nog wat had. Hoe was het op je werk?" antwoord ik. "Goed hoor, hetzelfde als altijd. Veel soa's. En weer 3 teenmoms" zucht hij.

"Ja dat is nu eenmaal je werk schat" zeg ik lachend. "Ja soms is het lastig in gyneacoloog te zijn" antwoord ook hij lachend. Dan kijkt hij me even aan en kust me. "Maar het liefste kijk ik naar jou onderkant" zegt hij grijnsend.

Ik giechel en sla mijn armen om zijn nek. We zoenen, zijn zachte lippen strelen de mijne.

Hij duwt me zachtjes op het bed en gaat voor me zitten. "Mevrouw u mag uw onderkleding uitdoen en uw benen spreiden" zegt hij op zijn serieuze toon. Ik sta op en laat mijn rokje zakken terwijl ik hem aan blijf kijken. Hij likt zijn even en glimlacht. Ik ga weer op het bed zitten en spreid mijn benen. Hij kust even aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Een warm gevoel verspreid zich in mijn lichaam. Ik haal een hand door zijn haar. Hij kijkt me even aan en staat dan op. Hij duwt me zacht achterover op het bed. Hij klimt boven op me en laat zijn hand even over mijn zone gaan. Hij kijkt me intens aan, zoekend naar een reactie. Hij slaat plagend op mijn vagina. Ik kan een kleine kreun niet onderdrukken. Hij kijkt me even aan en zoent me dan. Mijn handen gaan door zijn haar, ik voel mezelf nat worden. Zijn boner groeit tegen mijn bovenbeen.

"Laat eens voelen hoe nat je bent" zegt hij serieus. Hij streelt even zacht over mijn zone en steelt dan een vinger naar binnnen. Ik kreun van genoegen terwijl hij me vingerd.

"Hmm voelt goed. Nog enige klachten gehad?" zegt hij dan. "Ja, te weinig aandacht van u dokter" zeg ik giechelend. "Ow? Is dat zo? Hmm daar moeten we maar wat aan veranderen dan" zegt hij speels. Zijn stem is gevult met lust. We zoenen nog eens. Dan maak ik zijn riem los terwijl hij me nog zacht vingerd. "Goedzo" zegt hij goedkeurend. Hij trekt zich even terug om zich te ontdoen van zijn kleren.

Dan draait hij me om zodat ik op mijn buik lig. "Braaf zijn he" zegt hij dan. "Ja dokter" antwoord ik braaf. Hij geeft me een tik op mijn kont, "Wat zeggen we dan?" "Danku dokter" antwoord ik. Hij tikt nog eens, "Good girl". Ik ga op mijn knieen zitten, hij pakt mijn heupen.

Hij streelt nog even over mijn lichaam. Dan schuurt hij met zijn penis over mijn vagina. Geiler dan dat kun je mij echt niet krijgen. Ik duw zacht naar hem toe. "Hebberig ha? Wacht maar" zegt hij plagend.

Hij stoot naar binnen, ik kreun hard. "Dat vind je wel lekker he?" zegt hij terwijl hij stoot. "Ja...." antwoord ik kreunend. "Ja wat?" zegt hij terwijl hij op mijn kont slaat. "Ja dokter" antwoord ik. Damn dit voelt zo goed.

"Fuck je maakt me zo geil" kreunt hij. Hij stoot harder en harder. Ik kan het niet helpen maar kreun echt heel hard. "Mag ik alstublieft komen dokter?" kreun ik na nog geen 2 minuten. "Good girl, kom voor me" hij slaat nog eens op mijn kont en knijpt een beetje in mijn heupen. Hij stoot een paar keer diep en hard, ik kom. "Oh fuck.." kreun ik.

"Nu moet je mij laten komen. Mond open" commandeerd hij. Nog maar net bijkomend van een geweldig orgasme ga ik op mijn knieen voor hem. Ik pak zijn penis en begin aan de blowjob. "Hmm ja..." kreunt hij hard.

Na nog geen 20 seconde komt hij in mijn mond. We komen meestal snel na elkaar. Ik slik door en olof naast hem neer op het bed.

"Dat was echt heel lekker lieverd" zegt hij terwijl hij me kust. "Ja.. Zeker" hijg ik.

We kijken elkaar aan en lachen. "Maar dan nu de meest belangrijke vraag! Wat gaan we eten voor dinner" zegt hij dan. Ik lach en kus hem. "Kom dan gaan we samen koken..."



The end

Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten