Spannend Halloweenfeestje

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Inkuisheidsgordel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 14 oktober 2016, 1:50

Spannend Halloweenfeestje

Berichtdoor Inkuisheidsgordel » vr 14 oktober 2016, 7:15

Vanuit het mannelijk perspectief voel ik altijd en overal het gegeneraliseerde vooroordeel… het vooroordeel dat mannen voornamelijk zo snel mogelijk seks willen met hun nieuwe date. Zo snel mogelijk en veel te gehaast op hun orgasme proberen af te stieren.. Vrouwen die allemaal keer op keer teleurgesteld worden hierdoor en het vooroordeel alleen maar kunnen blijven bevestigen met elkaar. En terecht….
Ik ben anders, maar dat kopen vrouwen niet als je dat tegen ze zegt.

En ook weer terecht, want ik ken van veel vriendinnen die ik met recht mijn ‘hartsvriendinnen’ mag of mocht noemen, verhalen dat een man weer een of ander plan had bedacht om ‘subtiel’ toch uiteindelijk op zijn eigen voldoening uit was..

Ja, ik heb als man hartsvriendinnen gehad, en nog steeds. Veel mensen geloven niet in een intieme vriendschap tussen een man en een vrouw. Ik wel, want ik heb het ervaren en ervaar het nog steeds.

Ook al draait het om een hele intieme vriendschap, de seksuele spanning is er altijd. Het is ook goed om deze gevoelens uit te spreken naar elkaar. In een voorbeeld vanuit mijn eigen ervaring tegen elkaar gezegd dat we elkaar seksueel aantrekkelijk vinden, maar ook de keuze hebben gemaakt om voor de waardevolle vriendschap te gaan en we deze vriendschap nooit zouden willen opgeven door een avontuurtje met elkaar aan te gaan.

Toch zijn we 1 enkele keer verder gegaan dan de grenzen van een hele kostbare vriendschap reiken. Zonder deze vriendschap te beschadigen…

Een keuze die we beiden vooraf bewust maakten. Ik had haar wel eens verteld over mijn eerdere BDSM-relatie met een strenge, oudere Meester. Zij wist ook dat ik een zware Neosteel kuisheidsgordel had, en de situatie liep eigenlijk deze kant op zonder woorden..

We gingen samen naar een halloweenfeest van een vriend van ons. Vlak voordat ik haar op zou halen belde ze me dat ik mijn kuisheidsgordel om moest doen omdat ik me anders niet in zou kunnen houden bij haar. Ze vond dat haar pakje te strak en te sexy was dat ik dat nooit kon weerstaan. Dat was natuurlijk een grapje, maar ik besloot mezelf toch op slot te doen in mijn kuisheidsgordel en de sleutel niet mee te nemen.

Net na het eten kwam ik bij haar aan en liet zien dat ik mezelf in het stalen gevaarte op slot had gezet en de sleutel had thuisgelaten. Door deze spanning realiseerde ik me dat ik al een paar weken geen orgasme heb gehad door de enorme drukke periode waar ik net uit kwam. Dat kan lang ongemerkt voorbijgaan, maar toen ik een beetje opgewonden werd voelde ik dat meteen.

Haar ogen begonnen te glimmen, want zij zag dat aan mij. Voor de zekerheid controleerde ze mijn sleutels, alle sleutels die ik bij me had of hèt sleuteltje er toch niet stiekem tussen zat. Na een grondige controle onder luid gelach van ons allebei concludeerde ze de waarheid. Het sleuteltje is hier niet.
Ze zei dat ze zich ging omkleden. Ik wilde al naar de huiskamer gaan om haar de vanzelfsprekende privacy te geven.

Maar ik moest blijven. Vol plezier begon haar spel. Haar spel om mij eens flink gek te maken in mijn kuisheidsgordel.

Langzaam liet ze pal voor mijn neus met haar voeten op tafel haar beide benen in slowmotion in haar zwarte glanspanty glijden. Hierna trok ze op dezelfde wijze haar felgroene netpanty aan. Hierna trok ze haar zwarte, strakke sport-BH aan met een netbody erover met lange mouwen. Haar leren minirokje was toen aan de beurt om aan te trekken en tot slot ritste ze tussen mijn benen haar knielaarzen langzaam dicht.

Zij was zo vreselijk opgewonden, dat kon ik alleen aan haar ogen al zien. Ze pakte mijn hand en legde deze in haar kruis en heel brutaal maar toch blozend en ongemakkelijk lachend zei ze: “Voel eens in welke stemming ik ben?”. “Ik heb echt seks nodig vanavond”.

Ik voelde me ook zo. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik me niets liever dan ook zo zou willen voelen, maar mijn opwinding deed pijn. Ik vroeg haar een klein beetje rekening te houden met het slot waar mijn lusten vast en zeker de hele avond achter op slot zouden blijven.

Ze kwam naast me zitten, kruiste haar bloedmooie benen over elkaar en ze fluisterde zachtjes in mijn oor: “Ik zou je nu zo graag in me willen voelen, pak dat sleuteltje nou maar dat je zo goed verstopt hebt.”

Ik werd helemaal gek. En niet omdat ik zo graag seks met haar wilde, maar omdat ze mijn lust zo extreem triggerde terwijl ik achter slot en grendel zat. En het sleuteltje er gewoon simpelweg niet was. Het zal ook een laatste test zijn geweest denk ik achteraf.

We gaven allebei toe dat we zo enorm opgewonden werden van het feit dat de kuisheidsgordel stevig tussen onze lusten op slot zat en zou blijven zitten, hoe graag we ook seks wilden hebben met elkaar.

Ze vroeg of ik na het feest bij haar wilde blijven slapen om nog even heerlijk van elkaar te genieten. Zonder het sleuteltje bij mij thuis op te halen natuurlijk.
We moesten nog vertrekken en ik had op dat moment al meer genoten dan mijn wildste, lekkerste en langste nacht van seksueel genot…

We gingen op weg met de auto, zij reed.

Wordt vervolgd….

Bernard-A
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 juli 2016, 9:18

Re: Spannend Halloweenfeestje

Berichtdoor Bernard-A » di 25 oktober 2016, 20:46

ik ben wel benieuwd hoe het verder is gegaan .......
Ieder in zijn eigen taal.


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten