Een van mijn erotisch geschreven fantasie... "De klok"

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Hans33
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 29 mei 2016, 20:18
Locatie: Buitenland

Een van mijn erotisch geschreven fantasie... "De klok"

Berichtdoor Hans33 » di 31 mei 2016, 15:22

Door mij geschreven verhaal over één van mijn fantasieën........ zo zou ik het willen.

De klok :lol:
Mijn man had een afspraak gemaakt om te gaan kijken naar een klok die hij op het internet te koop aangeboden had zien staan. Omdat een vriend van ons René veel verstand heeft van uurwerken hadden wij hem uitgenodigd om mee te gaan. Op naar Eindhoven zo’n kleine 2 uur rijden. Het was rond zeven uur in de avond maar nog steeds heerlijk warm, omdat de auto waar wij mee gingen geen airco heeft had ik mij lekker luchtig aangekleed, een wijd zittend jurkje met daaronder alleen een tangaslipje, verder niets!
Eenmaal aangekomen in Eindhoven was de koop zo rond.
Nu bleek dit een grote staande klok te zijn, de leuning van de rechter voorstoel moest geheel naar beneden gedraaid worden.
Toen deze klok uiteindelijk in de auto lag waren er maar twee plaatsen over, de stoel van mijn man de chauffeur en pal daarachter nog een gedeelte van de achterbank, hoe gaan wij dit nu doen, vroeg ik mijn man... ja mmmmhhh de enigste mogelijkheid is om dan maar bij René op schoot gaan zitten, dat vindt hij vast niet erg. Dat is toch veel te klein, antwoordde ik.
Nee dat gaat prima, kom gaan wij het proberen, zei René, hij stapte eerst in de auto, zijn knieën zaten klem tegen de voorstoel dus ik moest met mijn benen wijd over hem heen zitten en met mijn ellebogen leunde ik op de stoel van mijn man.
Gaat toch goed zei mijn man, ja gaat wel laten wij maar gaan zei ik.
Omdat René een soort van voetbalbroekje aanhad voelde ik zijn blote huid al meteen bij het wegrijden tegen mijn dijen, ik kreeg een vreemd maar tegelijkertijd ook een gevoel van opwinding, ik zat immers met mijn benen wijd over hem heen.

Het was inmiddels donker geworden en na een klein kwartier rijden vroeg René mij om even iets omhoog te gaan omdat zijn broekje niet goed zat, dit deed ik, bij het weer gaan zitten merkte ik dat mijn jurkje omhoog was gegaan, omdat ik een tangaslipje aanhad zat ik nu dus met mijn blote bips op hem en kon mijn gedachte daar niet meer vanaf houden.
Op een gegeven moment voelde ik iets tegen mijn vagina bewegen, en bij elke oneffenheid in de weg werd dit heviger. Zal toch niet zijn pik zijn dacht ik.
Ik voelde met mijn hand tussen mijn benen wat dit kon zijn, tot mijn grote verbazing had ik plotseling de stijve pik van René vast had hij zijn broekje naar beneden gedaan zat hij gewoon met zijn blote pik langs mijn vagina en blote bips te stoten, ik besloot er eens flink in te knijpen, ik draaide mijn hoofd naar hem om keek hem direct in zijn ogen en schudde met mijn hoofd dat hij dit beter niet kon doen. Maar bij iedere oneffenheid in de weg voelde ik hem toch door mijn slipje heen langs mijn lippen bewegen en tegen mijn clitoris tikken.
Hierdoor begon ik ontzettend opgewonden te raken, na enige tijd was ik niet meer te houden en besloot mijn slipje ongemerkt aan een zijkant los te maken, met een hand haalde ik voorzichtig het slipje tussen onze geslachtsdelen vandaan.
Nu voel ik zijn penis tussen mijn inmiddels natte lippen glijden, op dat moment telde bij mij alleen de lust, ik moet hem in mij voelen dacht ik, ik ga met mijn hand tussen mijn benen pak zijn penis ga iets omhoog en laat hem zachtjes bij mij naar binnen glijden, ohhhhh heerlijk zeg, ohh wat een heerlijke pik en wat gaat hij diep, zo diep dat ik zijn ballen tegen mijn lippen voel.
Elke hobbel of bobbel in de weg is een genot.
Zijn handen gaan onder mijn jurk, een hand streelt mijn borsten, de andere hand tussen mijn benen.
Plotseling neemt mijn man een afslag, effe tanken en de beentjes strekken.
René haalt meteen zijn handen onder mijn jurk vandaan. Nou ik blijf wel even zitten ik zit prima zeg ik, en jij René moet jij er even uit, vraagt hij verder, nee ik blijf er wel even in, antwoordt hij terwijl hij mij doordringend aankijkt. Terwijl de gloeiende penis van René nog diep in mijn vagina zit gaat mijn man tanken, ik zie hem naar binnen kijken, hij fronst zijn wenkbrauwen en knipoog naar mij, hij hangt de slang terug en loopt naar binnen om af te rekenen.
Een paar minuten is het stil in de auto, René en ik zeggen niets tegen elkaar.
Mijn man komt terug heeft drie ijsjes meegenomen, geeft ons er beiden één, gaat weer zitten in de auto en bij het verlaten van het benzinestation maakt hij de opmerking dat wij wel heel erg intiem zitten en dat hij voor het afkoelen een paar ijsjes meegenomen heeft, terwijl ik zeg dat dit wel mee valt denk ik, mannetje je moest eens weten op wat voor een heerlijke lolly ik zit.
Na van ons ijsje gesmuld te hebben hobbelden weer verder, mijn vagina gloeide als nooit tevoren, zo lekker lang had ik nog nooit iemand in mij gevoeld.
Ik voelde dat ik tot een orgasme moest komen, legden mijn armen over de schrouders van mijn man en begon langzaam op en neer te gaan, ik hoorde René gaan kreunen en vroeg mijn man de radio harder te zetten en op het ritme van seksbom van Tom Jones kwam ik tot een ongelooflijk orgasme, ik liet mij achterovervallen tegen de borst van René. Terwijl hij mijn nek kuste fluisterde hij, ik ben niet meer te houden ga door asjeblieft, ik besloot met mijn onderlichaam draaiende bewegingen te maken en zei tegen hem om even te wachten totdat wij thuis zijn.
Zijn handen verdwenen weer onder mijn jurkje en op de manier waarop hij mijn borsten masseerde en aan zijn bewegingen met zijn onder lichaam merkte ik dat hij niet ver van een orgasme af was. Niet klaarkomen in de auto hoor René, ik stuur mijn man dadelijk wel even naar de pinautomaat dan mag je mij lekker neuken, fluisterde ik in zijn oor.
Gaat het goed daar achter jullie zijn zo stil, is het nog een beetje uit te houden, zit je wel lekker vroeg mijn man. Ja gaat prima is goed uit te houden hoor, antwoordde ik, dit mocht van mij de hele avond wel duren. En met jou René gaat het? Gaat goed hoor maar dit maak je ook niet elke dag mee zo’n ritje, zei René. Nee zeker niet lachte mijn man.
Na twee uur constant een keiharde pik in mijn kutje gevoeld te hebben zijn wij bij ons huis aangekomen, ik ging een beetje omhoog en liet de penis van René bijna uit mij wegglijden toen ik besloot nog twee keer met lange halen op en neer te gaan, René kreunde, ik ga je neuken, ik ga je zo direct ongelooflijk neuken zei hij met opgewonden stem heel zachtjes in mijn oor, ik ging omhoog liet hem alsnog uit mij glijden oeffff bleef even stil boven hem hangen om hem de gelegenheid te geven ongezien zijn broekje omhoog te doen. Ik stapte uit en bij het uitstappen verloor ik mijn broekje, mijn man zag dit, ojee het elastiekje breekt zei ik, ojee geef maar zei hij, pakte het van de straat en deed het slipje in zijn broekzak.
Jij moest toch nog geld pinnen vroeg ik mijn man. Ach ja natuurlijk vergeten, zetten jullie dan alvast de klok binnen, antwoordde hij. Ze zetten met z’n tweeën de klok in de achtertuin en op het moment dat mijn man de straat uitreed ontklede René zich in de hal, ik trok mijn jurkje uit en ging op de knieën met mijn kontje achteruit omhoog voor hem zitten. Ik moet je neuken.... ik moet je nu neuken.....zei hij met opgewonden stem, hij pakte mij bij mijn middel en drong zijn penis bij mij naar binnen nam mij op een genadeloze manier van achteren, o yesssssss lekker René o yes, yes!!
Daarna pakte hij mij op alsof ik een veertje was zette mij op de bar met mijn benen over zijn schouders en neukte er nog een keer op los, ik kermde van genot. Zo ben ik nog nooit genomen zeg!!
Ik neuk je lekker ding, en ik neuk je nog en nog en nog wat een heerlijk strak en lekker nat kutje heb je, bij elke stoot zij hij iets opwindends……. Ik ga klaarkomen, ik ga zo klaarkomen zij hij met luidde stem, en ik ga in je klaarkomen!
Nee niet in mij toch René, zei ik met trillende stem.
Echt wel ik doe het! in jou heerlijke kutje! ja... ja... jaaaaaa..ik ga klaarkomen!! Dat klonk zo spannend dat ik zei kom dan maar! kom maar!!…… mijn kutje gloeide van genot.

Ik hoorde de sleutel in het sleutelgat gaan snel ging ik naar boven om mij af te spoelen.
Even later hoorde ik mijn man vragen aan René waar ik was, René zei dat ik even boven was. Ik dacht dat jullie die klok binnen zouden zetten, oja zei René ik wacht even op je vrouw want ik wist niet waar hij zou moeten komen staan.
Toen ik mij heerlijk gedoucht had ging ik weer naar beneden, zei ik mijn man dat ik mij omdat ik het zo warm had gehad even af moest spoelen. Wat een rode wangentjes heb je , zeker door die lange rit he, zei mijn man. Ja zeker, antwoordde ik. Of omdat je bij René op zijn schoot heb gezeten zei hij lachend, precies dat ook zei ik, terwijl ik in de ogen van René keek.
Na iets koels te hebben gedronken is René weggegaan, en hebben wij tweeën er nog een leuke avond van gemaakt.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Een van mijn erotisch geschreven fantasie... "De klok"

Berichtdoor Mannekijn » do 02 juni 2016, 18:10

Leuk fantasie verhaal Hans.
Het detail "Een paar minuten is het stil in de auto, René en ik zeggen niets tegen elkaar." vond ik sterk.

Hans33
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 29 mei 2016, 20:18
Locatie: Buitenland

Re: Een van mijn erotisch geschreven fantasie... "De klok"

Berichtdoor Hans33 » do 02 juni 2016, 18:18

Leuk fantasie verhaal Hans.
Het detail "Een paar minuten is het stil in de auto, René en ik zeggen niets tegen elkaar." vond ik sterk.
Hahaha... Bedankt Mannekijn voor je leuke reactie :lol:

als het goed is nog één berichtje plaatsen en dan kan ik mijn post inzien, ik ben wel nieuwsgierig :wink:


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten