Boek

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

ayesha
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 20 september 2015, 0:51

Boek

Berichtdoor ayesha » zo 20 september 2015, 1:04

Hoi! Ik ben Ayesha, een vrouw van 57 met een levendige fantasie op sexueel gebied. Na diverse relaties heb ik mij bezonnen op wat sexualiteit voor mij betekent en ik heb mijn ervaringen de revue laten passeren. Dat zijn mooie, ondeugende, lieve ervaringen maar ook mijn fantasieën heb ik onder de loep genomen. En daar heb ik verhalen over geschreven. Ik weet dat ik hier geen producten mag aanprijzen, maar ik denk dat mijn boekje zoveel herkenning en inspiratie voor veel vrouwen kan betekenen dat ik toch graag hier wil laten weten dat het er is. Lees het eens en kijk wat je (of een vriendin van je) er mee kunt, voor mij was het een mooie reis naar binnen... Het boekje heet Xxxxx (edit-redactie) en is gewoon bij bol.com te bestellen en hopelijk binnenkort ook in de bibliotheek te leen. Liefs, Ayesha

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Boek

Berichtdoor Jippie » di 22 september 2015, 23:21

de gewone sex is drie keer xxx.
Een boek met vijf xxxxx lijkt me wel heel erg spannend..... Gelijk besteld bij xxx.com
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Boek

Berichtdoor deco » wo 23 september 2015, 13:55

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: @ Jippie
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

ayesha
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 20 september 2015, 0:51

Re: Boek

Berichtdoor ayesha » ma 28 september 2015, 10:53

Haha Jippie, Ik hoop dat ik die vijf sterren van je krijg! Ben heel benieuwd naar je reactie
X ayesha


Lilywashere
Berichten: 30
Lid geworden op: di 13 december 2016, 17:21

Re: Boek

Berichtdoor Lilywashere » di 13 december 2016, 17:29

Hallo allemaal, ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben maar ik heb een vraagje. Ik ben opzoek naar een nieuwe erotische roman die echt de moeite waard is om te lezen tijdens mijn vakantie. Het liefst eentje waar ik een beetje rode oortjes van krijg en ik een beetje op kan warmen voor de seks met mijn vriend..Iemand goede suggesties? xx


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten