Eyes wide shut shespot-feest

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Peter50 » za 27 december 2014, 18:12

“Hé, er zit een kaartje bij,” roept Marjan. Voorzichtig maakt ze het kaartje van de grote bos tulpen los en vouwt hem open. “Ik heb m’n bril niet bij me. Kun jij het lezen?”
Peter draait zich om om zijn bril te pakken, die thuis altijd op een vaste plaats op tafel ligt en die hij bij het weggaan altijd in het hoesje in de linker bovenzak van zijn jas stopt. “Ach shit,” zegt hij, “hij is in de auto blijven liggen.”
“O ja, dat was onderweg natuurlijk,” zegt Marjan.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Savanne » ma 29 december 2014, 1:44

Alhoewel Savje de laatste tijd niet zoveel meer op het shespotforum te vinden was, kijkt ze wel erg uit naar het feest. Een shespotfeest zonder Sav is geen feest! Ze had hier een binnenpretje om want ze leek ineens zo zelfverzekerd toen deze gedachte door haar hoofd schoot. Sinds de uitnodiging voor het “ Eyes wide shut” feest stroomde haar inbox vol met de vraag of zij er ook zou zijn. Voornamelijk mannen, maar ook vrouwen keken er naar uit om met Sav te feesten.
Ze had de hele dag hard gewerkt maar nu ze heerlijk in bad was geweest, zich had ingesmeerd met lotion en haar jarretelles en kousen had aangetrokken, kwam Sav toch langzaam in de stemming…..
Sav was nooit laat, maar dit keer was het niet anders, met Spelf had ze het op een akkoordje gegooid, de jurk die voor haar gekozen was, inclusief het maskertje was naar haar adres verzonden zodat ze zich zonder problemen, wat later bij het gezelschap kon voegen...
Afbeelding
Afbeelding

Vol verbazing had ze naar de doos gekeken toen deze gearriveerd was op haar nieuwe adres. Een zucht ging er door haar heen , vanavond zou ze na lange tijd zich weer eens onder de mensen wagen... gelukkig ondanks de maskertjes waren de meeste mensen bekenden.. en ach verborgen achter haar masker moest het toch wel gaan?
Een uur na aanvang glipte ze voorzichtig en bijna onmerkbaar de zaal binnen.... hemel wat was ze toch dol op mannen in pak, en wat waren de vrouwen adembenemend zo in het lang...

De maskers maakte het lastiger , maar Spelf had ze toch redelijk makkelijk kunnen vinden, en vlug plante ze een zachte kus op haar wang."Dank je wel voor al jouw hulp, zonder jou was ik hier nu niet geweest!" Ze zag aan de glimlach dat ook Spelf haar herkend had... gaf haar een knipoog en liep zachtjes door naar de bar... Een man alleen daar trok haar aandacht.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mrs_Hera » di 30 december 2014, 14:00

Na een zalige wandeling door de bossen rondom het kasteeltje, frisse lucht gehapt en helemaal bekomen van de lange rit, was ik volledig ontstresst. De omgeving had iets idyllisch, maar tegelijk ook onwezenlijk. Was ik echt hier in the middle of nowhere, voor een feestje met onbekenden? In sé is dat niets voor mij, gaat compleet in tegen mijn natuur. Onbekenden aanspreken voor chitchat daarin heb ik nog veel te leren. Zou ik straks als een muurbloempje aan de kant blijven staan tot iemand mij aanspreekt (of niet...) of zou ik zelf mijn stoute schoenen aantrekken.

Ik kwam terug aan bij het kasteeltje om mij klaar te maken voor het feest. Shit, het feest blijkt al volop aan de gang. Ik moet langer gewandeld hebben dan voorzien. Snel douchen en omkleden dus. Spelfje heeft mijn smaak goed ingeschat. Er hangt een prachtige, stijlvolle donkerblauwe jurk voor mij klaar (inderdaad Spelfje, zwart is mijn kleur niet ;-)), met bijhorend maskertje. Ik kan niet wachten om ze aan te trekken. Het enige wat eer aan ontbreekt is een diep décolté, je pluspunten in de verf zetten kan nooit kwaad :oops: nu ja, door de voile zal ook nog wel het een en ander te zien zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer ik in de badkamer kom, zie ik daar een tweede jurk hangen. Spelfje denkt ook aan alles, blauw met décolté: yes!

Afbeelding

Nu kan ik kiezen. Eerder stijlvol/discreet of toch maar the sexy look. De stijlvolle jurk is het meest mijn stijl, maar je komt ook niet elke avond op een eyes wide shut feest. Het wordt dus de sexy look. Ben benieuwd of ik daarmee de nodige blikken kan stelen vanavond.

Ik wandel richting het feestgedruis en kijk wat onwennig rond. Prachtig uitgedoste vrouwen en mannen strak in het pak... Wie zou wie zijn? Het zou wel fijn zijn om wat gezichten te kunnen kleven op een aantal mensen. Zou ik die stoute schoenen aantrekken.... Toch blijven hangen in gewoontes. Om niet te veel op te vallen ga ik aan de bar zitten en observeer ik wat er gebeurt.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Hubbie » zo 04 januari 2015, 0:54

Voordat Hubbie zijn antwoord krijgt omsingelt een groep dames hem en sleuren hem de dansvloer op... Niet de meest gelukkige keuze, want dansen is niet zijn sterkste punt, maar zo goed en zo kwaad probeert hij er maar wat van te maken. De dames moeten er van giechelen. Na een poosje stuntelen laten ze hem weer met rust, hij kijkt in de rondte, de vrouw in het groen blikt, voor zover hij het kan beoordelen, geamuseerd in zijn richting. Een dame benaderd hem van achteren en fluistert hem iets in zijn oor. Ziet hij daar nu een verstopt vleugeltje zitten? Lachend loopt ze weg, hij fronst, zei ze dat nou echt? Hij tikt een voorbij lopende ober aan en pakt een glas champagne om de verbazing weg te drinken. Rustig loopt hij naar de rand van de zaal. Er komen nog wat verlaatte dames binnen zo te zien...

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mar » ma 05 januari 2015, 1:25

sorry.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 25 januari 2015, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor akelei » ma 05 januari 2015, 4:23

Akelei was aan het liften en wist van niets. Ze werd opgepikt door een chauffeur die dacht dat ze wel in een mooie galajurk zou passen. Daar zou hij wel gelijk in kunnen hebben, lang, slank, toch nog wel wat borsten. Ze dommelde in slaap tijdens de rit.
Hij maakte Akelei wakker. Hier moet ik eruit, ga je mee, toe trek dit aan. Hij hield haar een verleidelijke rode jurk voor.

Akelei wist niet wat ze zag toen ze goed keek.
Die vrouwen, het leken wel lopende jurken, allemaal perfect geproportioneerd, lopend in dezelfde strakke maat.
Er klopt iets niet. Waarom lopen hier geen vrouwen met dikke billen of een buikje? Ze dacht aan haar vriendinnen, grote maat maar te sexy om te omschrijven. De mooie bolle kont van haar zus, een uk qua lengte, maar goed.
Akelei besloot niet naar binnen te gaan. Ze wist niet of ze verder naar huis zou gaan liften, of een onderzoek zou moeten starten.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor fuutje » ma 05 januari 2015, 4:27

Doe maar onderzoek Akelei, ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Jij hebt altijd een 'scherpe' blik......
Fuut
(nog even niet in feestveren :mrgreen: )
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor akelei » ma 05 januari 2015, 4:31

buiten kwam akelei een vogeltje tegen, ze zei zacht iets :st: en moedigde akelei aan om door te zoeken. wie weet.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mar » di 13 januari 2015, 23:40

:arrow:
Laatst gewijzigd door Mar op vr 16 januari 2015, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor droomvlinder » do 15 januari 2015, 9:20

Droomvlinder voelt zich opeens immens moe, ze gaat even terug naar haar kamer en vleit zich neer op het grote warme waterbed. Ze voelt zich als doornroosje en vertrekt voor een lange slaap .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Spelfje » zo 25 januari 2015, 2:31

De feestzaal was op dit tijdstip van de vroege avond al goed gevuld met mensen. Prachtige mensen. Mensen van allerlei pluimage. Zoveel verschillende mensen. Maar je kon aan iedereen zien dat ze hun best hadden gedaan op hun uiterlijk. De ene vrouw had nog een mooiere jurk aan dan de andere. Alle mannen zagen er ook verzorgd uit. Spelfje keek haar ogen uit. Alhoewel het haar idee was om eens een shespotfeest te organiseren, had ze nooit kunnen bedenken dat er zoveel mensen zouden komen. Ze had al veel leden herkend. Van een paar had ze het vermoeden welke nickname erbij hoorde. Maar er waren ook zeker veel mensen waarvan ze geen idee had wie het waren.
Daar, aan dat tafeltje bijvoorbeeld, stonden een man en een vrouw die elkaar blijkbaar ook nog maar net hadden leren kennen. Spelfje vond het heerlijk om mensen te observeren van een afstandje. De man deed zijn best om indruk te maken op de vrouw. Dat was duidelijk. Spelfje zag dat de vrouw geïnteresseerd was. Hoe ze dat zag? Aan de manier waarop de vrouw keek, hoe ze lachte, hoe ze bewoog en hoe ze haar lippen nat maakte met haar tong.
De man boog wat voorover en fluisterde iets in het oor van de vrouw. Spelfje zag dat de vrouw knikte, de hand van de man pakte en dat ze samen wegliepen.
Spelfje was stiknieuwsgierig wie dat waren......
"Women are made to be Loved
....not understood"

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor fuutje » zo 25 januari 2015, 14:35

Hoewel redelijk 'ontvleugeld' omdat er geen vijver o.i.d. in de buurt is, geniet ik ten volle.
Lekker op de schouder van Akelei die met enige regelmaat wat Spa blauw over mij heen sprenkelt....
En ja, kijken naar Shespotters is genieten.
Dus ik hoop dat het feest nog lang mag duren.
Hé Akelei, zie ik daar een oortjesstoel in de feestzaal staan?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten