Eyes wide shut shespot-feest

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor 230volt » wo 17 december 2014, 17:42

Ik heb mijn auto maar even ingeruild voor de motor, Spelfje.

Ik ben met de motor onderweg naar... ja, waar naar toe eigenlijk? Een uitnodiging voor een feest, een eyes wide shut feest waar enkel Shespotters- en spotsters zullen zijn. Wat moet ik daar van verwachten? Ik weet dat je op zo een feest anoniem blijft, toch? Dat alle bezoekers een masker dragen waardoor je onherkenbaar blijft voor de andere bezoekers, toch? Een en al onzekerheid gemixed met een flinke portie spanning, raast door mijn lijf. 'Ho jongen, wel de aandacht bij het verkeer houden hoor!'
Ik ben laat, rijdt wat sneller dan ik normaal gesproken doe, maar dat is voor mij geen probleem. Die 1100 cc's van mijn bike kan ik wel handelen, niemand maakt me op dat gebied iets wijs. Maar zo'n feest bezoeken, dat is andere koek!
Onderwijl gaan mijn gedachten naar de paar uitnodigingen voor Shespot meetingen die ik voorbij heb zien komen op het forum, in die ruim twee jaar dat ik daar actief ben. Diep in mijn hart heb ik daar graag bij willen zijn, maar ik weet dat het voor mij niet realistisch is. Nu zal ik dan toch Shespotters ontmoeten, zei het dan min of meer anoniem van beide zijden. 'Ho, zie ik daar een paar agenten langs de weg staan? Even de gaskraan een beetje dicht draaien!'
En voorbij ben ik er al weer. In het voorbij gaan zag ik dat een grijze man in een foute auto, werd aangesproken door een wel heel lekker wijf.... uuuuh agente.
Mijn gedachten gaan weer naar het feest. Ik vraag me af of ik, zonder dat ze zich nader voorstellen, Shespotters zal herkennen. Spelfje bijvoorbeeld, waarvan ik vanaf het allereerste begin op het forum al onder de indruk ben. EstherC, waar ik beelden bij heb waar ik spontaan een erectie van krijg! Anwen en LevendigFoutje, met hun verhalen die mijn belevingswereld te boven gaan en Tess, och Tess, de schat die lijkt te verpieteren op een Waddeneiland. Snoozie, ja Snoozie! Misschien niet de mooiste wat de vrouwelijke lijnen betreft, maar wat een mooi mens! Zou zo maar mijn partner kunnen zijn, wanneer ik niet... nou ja, daar hebben we het nu niet over! Ik ben ook benieuwd naar enkele mannelijke 'Spotters', zoals Hubbie, zou hij echt zo'n charmeur zijn? Wat te denken van Runningslim, kwam opeens binnen wandelen en was binnen no time de getapte gast! JanFreak, zou die ook komen? Wat fijn lijkt me dat, op zo'n hoge leeftijd nog zoveel libido hebben! Maar ja, je moet er wel mee weg kunnen komen en welke vrouw heeft daar zin in?

In de verte zie ik een prachtig kasteel opdoemen aan de bosrand. Het is prachtig verlicht in het donker! DONKER?? Ik kijk op het dashboardklokje en zie met schrik dat ik erg laat ben!!
Snel rijd ik de oprijlaan op, stal mijn motor naast de sierlijke trap die toegang geeft tot de entree van het kasteel. Enkele eveneens laat komende dames die langs me heen lopen, zie ik met interesse naar me kijken wanneer ik met een krachtige zwaai mijn rechter been over de motor zwaai en daarna mijn helm van mijn hoofd trek. Zie ik een van hen nu een kreetje slaken? '230volt, raap je bij elkaar, je verbeelding stijgt je naar je hoofd!'
Wanneer ik de vestibule inloop zie ik mannen en vrouwen, in de meest prachtige en gelukkig ook erotische kleding, naar een zaal lopen, waaruit muziekklanken klinken, die me doen denken aan het Caribische gebied van deze aardkloot. De ontvangst van de receptioniste is alleraardigst, maar ik heb er geen aandacht voor. Ik heb haast en ben gespannen en opgewonden! Het feest is al gaande en ik moet nog naar mijn kamer, de kleding die daar voor me klaar ligt aantrekken en.....
Even blijf ik stil staan op de gang. Ademhaling vijf seconden in, vijf seconden uit, zoals ik onlangs heb geleerd op een cursus van mijn werk, om tot ontspanning te komen. Het helpt.
Rustig geworden loop ik naar mijn kamer. Wanneer ik de deur open met de toegangspas, kijk ik naar de kleding die voor mij klaar hangt aan de kast. Hè!

1 aanpassing i.v.m. toevoegen van een naam.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2172
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor tes » wo 17 december 2014, 19:04

Ook tes is onderweg.. Het was een wat lange rit, en ze heeft besloten rustig aan te doen. Even was ze nog in dubio, alles valt haar nu even erg zwaar, heeft ze wel zin in een feestje? Maar goed, dit is de eerste keer dat het voor haar mogelijk is om naar een meeting te komen en stiekem vind ze dit idee wel erg spannend.. Bovendien is ze erg benieuwd naar de kleding, hoe zou iedereen er uit zien? Ze rijd een lange laan op, bomen aan beide kanten en niemand zichtbaar, even dat gas open trekken dan maar dan valt het laat komen misschien mee! Na een paar minuten ziet ze een motor voor zich, iets inhouden maar weet want hij remt ook opeens. Dan ziet ze het, er staat politie maar goed dat ze weer rustig aan het rijden was. Poeh en daar is het, even bleef ze nog in de auto zitten, toch wel wat zenuwachtig. Tijd om de twijfels weg te stoppen! And off we go..
live your life to the fullest!

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mar » wo 17 december 2014, 20:41

edit
Laatst gewijzigd door Mar op zo 25 januari 2015, 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Laars » do 18 december 2014, 16:05

Laars vist uit de stapel post een sjieke brief. Wat zou dat nou toch zijn? Voor mij? Een rare vergissing van een ridder op zijn witte paard? Nieuwsgierig scheurt ze de enveloppe open en leest de uitnodiging. Jemig de pemig, Spelf van Shespot heeft zin in een feestje! Feestje? Zeg maar gerust een Feest! Ze ziet het helemaal zitten. Op een kasteeltje nog wel... Wauw!
Dan kijkt Laars lachend naar haar ouwe slobbertrui en vale spijkerbroek. D'r zal heel wat moeten gebeuren wil ik sensueel plaats kunnen nemen achter een masker denkt ze grinnikend.
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Hubbie » vr 19 december 2014, 9:53

Man, man, man...
Jij altijd met je goede ideeën, met de trein naar het feest van Spelf.

Carina ziet eruit als een heks met ontploft kapsel en daarachteraan sjokt Hubbie, zeulend met 3 koffers in beide armen, balancerend over de ophaalbrug voor het kasteeltje.
Ja, jaaa, je hebt het mij nu al 5 keer ingewreven, ik kan er ook niets aan doen dat de trein onderweg kapot ging en er toen vervangende bussen moesten komen en dat we alsnog het laatste stuk moeten lopen.
Nou, ik doe nog eens een poging een feestje te bezoeken...
En nou zijn we ook nog veel te laat.

Zuchtend laat Hub de koffers zakken en grijpt de klopper op de voordeur.
Voordat hij de kans krijgt om eens een flinke hengst te geven op de deur gaat deze al open, grijpt iemand de koffers en wenkt de twee feestvarkens om mee te lopen, nou ja lopen, zeg maar strompelen.

Ze gaan door de lange gangen, met deuren waarachter mysterieus geluid en soms zelfs gelach vandaan komt.
Ergens in het midden van het kasteel zwaait er een kamerdeur open en worden zij naar binnen gestuurd.


Afbeelding

Zo, dat is andere koek.
Ziet carina daar nou een bad? Met dampende kannen en zachte handdoeken ernaast?
Hmmmm, misschien had je toch wel gelijk om hier naar toe te gaan.
Ik ga maar eens even in bad en als jij de koffers hebt uitgepakt mag je misschien nog wel even mijn rug wassen...

Hub kijkt het even aan en denkt dat het toch nog wel eens een leuk avontuur kan gaan worden.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Hubbie » vr 19 december 2014, 12:46

Terwijl carina zich overgeeft aan het ontspannende warme water, pakt Hubbie de koffers uit.
Mysterieuze pakjes komen eruit vandaan, maar ook kleding en sieraden.
Nu er toch even tijd over is, kijkt hij nog even rustig in de rondte.
Heee, wat is dat nou, dat lijkt wel een trap, voorzichtig bukkend om zijn hoofd niet te stoten loopt hij omhoog.
Na een paar omwentelingen staat hij plotseling voor een oude eikenhouten deur met een groot slot erin.
Voorzichtig duwt hij tegen de deur, maar die geeft niet mee.
Als hij zijn oor tegen de deur aanlegt hoort hij eerst helemaal niets, maar wacht eens, hoort hij daar nu een heel zacht gezucht?

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor zucht62 » vr 19 december 2014, 14:31

Met gemak parkeerde Zucht haar kleine Fiat in het parkeervak en stapte uit.
Ze pakte haar rolkoffer en zette koers richting het kasteel.
Toen ze de slotgracht overliep voelde ze naast haar opwinding de onzekerheid groeien.
Ze kende niemand van het gezelschap irl....
"Kom op doos ! Je bent vast de enige niet."
In gedachten gaf ze zichzelf een schop onder haar kont en liep de trap op.
Voordat ze de deurklopper wilde pakken zwaaide de deur open en een goeduitziende jongeman in livrei knikte naar haar en nam haar koffer over.
De bevallige receptioniste overhandigde haar de toegangspas en ze volgde de man met haar koffer naar de 1e verdieping.
Bij haar kamerdeur bleef hij staan en met een knipoog wenste hij haar een prettig verblijf.
Zucht opende haar kamerdeur met haar pas en knipperde met haar ogen toen ze de kamer inkeek.
"WOW, dat gaat wel lukken" dacht ze......


Afbeelding[/url]/img]
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor zucht62 » vr 19 december 2014, 14:47

Ze was ruim op tijd om nog uitgebreid in bad te kunnen.
Ze legde haar koffer op bed en begon hem uit te pakken.
Hier en daar glimlachte ze om wat ze uit haar koffer haalde en in de kast of nachtkastje opborg.
Ze kleedde zich uit, trok haar zijden kimono aan en stapte de badkamer binnen.

Afbeelding[/URL]/img]


"Oh....er was al op mij gerekend zie ik" dacht ze en deed haar kimono uit.
Ze goot zachtgeurende badolie in het warme water en stapte in bad.
Genietend liet ze zich achterover leunen en sloot met een diepe zucht haar ogen.
Om daarna meteen weer open te vliegen !!!
Hoorde zij nu iemand morrelen aan die grote houten deur.......?
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Hubbie » za 20 december 2014, 9:30

ja, hij had gelijk, hij hoorde wel degelijk iets.
Nu een kreetje en geplons van water. Vrouwelijk zo te horen.
Nou dan zijn we vanavond in ieder geval niet de enige in het kasteel die de uitnodiging hebben aangenomen.
Hij twijfelt, zal hij het doen of niet... De nieuwschierigheid neemt de overhand en hij knielt voor het grote slot,
Hij buigt naar voren en kijkt door het sleutelgat, zou het een bekende kunnen zijn?
Eigenlijk is er niet zoveel te zien, ja een hoop stoomwolken en de ronde contouren van een vrouwenlijf. Maar iets bekends kan hij er niet in ontdekken.

Van beneden komt er lawaai, ach ja hij moest dan maar weer eens terug gaan.

BAM! Van schrik valt hij achterover
Er werd een harde klap tegen de deur gegeven en er klinkt een heldere lach...
Hij zal toch niet betrapt zijn? Nou ja als dat wel zo is, ziet zij de humor er blijkbaar wel van in...

Met pijn in zijn stuitje strompelt hij de trap af en ziet Carina midden in de kamer staan, met een enorm apparaat in haar handen...
Ehhhh, is het niet wat te vroeg voor dat soort praktijken vraagt hij haar voorzichtig?
Man, doe toch eens normaal, zegt ze. Ik probeer iets aan mijn ontplofte kapsel te doen, maar een normale föhn is niet te vinden.
Misschien moet ik eens even bij de receptie informeren of er hier ook een kapper beschikbaar is, die je even kan helpen.
Nou, dat lijkt me wel een goed idee zegt ze. Hij gaat op op zoek...

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor fuutje » za 20 december 2014, 10:46

Nou ja zeg, staan Marcel62 en ik aan de balie, te wachten totdat wij onze sleutel krijgen, komt er iemand voorbij strompelen!

Wat is dit voor een hotel?
Zijn de bedden zo slecht?
Ik kijk de voorbij strompelende man nog even na en zie dat het Hubbie is.

Hubbie, Hubbie, wat doe jij hier?
Ook hier voor het feest? En is Crien er ook?
Allemaal vragen, een beetje ingegeven door spanning voor het feest.
Wie zullen er allemaal zijn, wat gaat er allemaal gebeuren?

Eerst maar eens even inchecken en naar onze kamer gaan en een lekker lang bad nemen......
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mar » ma 22 december 2014, 13:43

...
Laatst gewijzigd door Mar op zo 25 januari 2015, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor 230volt » di 23 december 2014, 14:52


Ik ben met de motor onderweg naar... ja, waar naar toe eigenlijk? Een uitnodiging voor een feest, een eyes wide shut feest waar enkel Shespotters- en spotsters zullen zijn. Wat moet ik daar van verwachten? Ik weet dat je op zo een feest anoniem blijft, toch? Dat alle bezoekers een masker dragen waardoor je onherkenbaar blijft voor de andere bezoekers, toch? Een en al onzekerheid gemixed met een flinke portie spanning, raast door mijn lijf. 'Ho jongen, wel de aandacht bij het verkeer houden hoor!'
Ik ben laat, rijdt wat sneller dan ik normaal gesproken doe, maar dat is voor mij geen probleem. Die 1100 cc's van mijn bike kan ik wel handelen, niemand maakt me op dat gebied iets wijs. Maar zo'n feest bezoeken, dat is andere koek!
Onderwijl gaan mijn gedachten naar de paar uitnodigingen voor Shespot meetingen die ik voorbij heb zien komen op het forum, in die ruim twee jaar dat ik daar actief ben. Diep in mijn hart heb ik daar graag bij willen zijn, maar ik weet dat het voor mij niet realistisch is. Nu zal ik dan toch Shespotters ontmoeten, zei het dan min of meer anoniem van beide zijden. 'Ho, zie ik daar een paar agenten langs de weg staan? Even de gaskraan een beetje dicht draaien!'
En voorbij ben ik er al weer. In het voorbij gaan zag ik dat een grijze man in een foute auto, werd aangesproken door een wel heel lekker wijf.... uuuuh agente.
Mijn gedachten gaan weer naar het feest. Ik vraag me af of ik, zonder dat ze zich nader voorstellen, Shespotters zal herkennen. Spelfje bijvoorbeeld, waarvan ik vanaf het allereerste begin op het forum al onder de indruk ben. EstherC, waar ik beelden bij heb waar ik spontaan een erectie van krijg! Anwen en LevendigFoutje, met hun verhalen die mijn belevingswereld te boven gaan en Tess, och Tess, de schat die lijkt te verpieteren op een Waddeneiland. Snoozie, ja Snoozie! Misschien niet de mooiste wat de vrouwelijke lijnen betreft, maar wat een mooi mens! Zou zo maar mijn partner kunnen zijn, wanneer ik niet... nou ja, daar hebben we het nu niet over! Ik ben ook benieuwd naar enkele mannelijke 'Spotters', zoals Hubbie, zou hij echt zo'n charmeur zijn? Wat te denken van Runningslim, kwam opeens binnen wandelen en was binnen no time de getapte gast! JanFreak, zou die ook komen? Wat fijn lijkt me dat, op zo'n hoge leeftijd nog zoveel libido hebben! Maar ja, je moet er wel mee weg kunnen komen en welke vrouw heeft daar zin in?

In de verte zie ik een prachtig kasteel opdoemen aan de bosrand. Het is prachtig verlicht in het donker! DONKER?? Ik kijk op het dashboardklokje en zie met schrik dat ik erg laat ben!!
Snel rijd ik de oprijlaan op, stal mijn motor naast de sierlijke trap die toegang geeft tot de entree van het kasteel. Enkele eveneens laat komende dames die langs me heen lopen, zie ik met interesse naar me kijken wanneer ik met een krachtige zwaai mijn rechter been over de motor zwaai en daarna mijn helm van mijn hoofd trek. Zie ik een van hen nu een kreetje slaken? '230volt, raap je bij elkaar, je verbeelding stijgt je naar je hoofd!'
Wanneer ik de vestibule inloop zie ik mannen en vrouwen, in de meest prachtige en gelukkig ook erotische kleding, naar een zaal lopen, waaruit muziekklanken klinken, die me doen denken aan het Caribische gebied van deze aardkloot. De ontvangst van de receptioniste is alleraardigst, maar ik heb er geen aandacht voor. Ik heb haast en ben gespannen en opgewonden! Het feest is al gaande en ik moet nog naar mijn kamer, de kleding die daar voor me klaar ligt aantrekken en.....
Even blijf ik stil staan op de gang. Ademhaling vijf seconden in, vijf seconden uit, zoals ik onlangs heb geleerd op een cursus van mijn werk, om tot ontspanning te komen. Het helpt.
Rustig geworden loop ik naar mijn kamer. Wanneer ik de deur open met de toegangspas, kijk ik naar de kleding die voor mij klaar hangt aan de kast. Hè!

Er zou een mooi kostuum voor de heren klaar hangen, stond in de uitnodiging. Inderdaad hangt er een prachtig kostuum voor mij klaar. Het is een prachtige black tie, een pantalon met een glanzende bies op de pijpen, een zwarte colbert met een glanzende revers en een wit overhemd met een zwarte vlinderdas. Maar ik geloof bijna mijn ogen niet wanneer ik de pantalon zie. Zou dit een foutje zijn of is het opzet! Het zitvlak is er uit geknipt! Wanneer ik nadenk wat ik hier nu mee aan moet, zie ik plotseling dat op het bed nog een aantal kledingstukken liggen. Het zijn drie soorten heren onderbroeken, een grote witte onderbroek, een zwarte boxershort met korte pijpen en een zwarte string. En wat ligt daar? Half onder de onderbroeken ligt een enveloppe. 'Voor 230volt', staat er op. Nieuwsgierig en een beetje gespannen open ik de enveloppe. Er zit een chique kaartje in met een afbeelding van het kasteel waarin ik ben. Er staat met sierlijke letters op geschreven: 'Lieve 230volt. Op het forum heb je ooit een foto geplaatst van je mooie kontje. Je harde billen waren bedekt met een strakke boxershort. Je wordt bij deze uitgedaagd de dames op het feest, meer van jouw goddelijke bilpartij te laten zien! Je mag een van deze onderbroeken dragen, de keuze is aan jou. Je mag er ook voor kiezen geen onderbroek te dragen. Tot straks!'

Daar sta ik dan! Verschillende gedachten en emoties schieten door mijn hoofd! Zenuwen, opwinding, spanning en onzekerheid vechten om voorrang. Laat ik me uitdagen? Ik wilde immers graag meer spanning wat betreft erotiek en seks? Hier krijg je het aangeboden, wat zeg ik? Opgedrongen! Hoe dan ook, ik moet kennelijk letterlijk en figuurlijk met de billen bloot.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Snoozie » di 23 december 2014, 15:41

Al dagen had Snoozie enorme vlinders in haar buik.
Eindelijk zou ze alle gezichten -nou ja, met maskers dan- achter de nicks en avatars ontmoeten en dan nog wel op een erotisch getint feest.

Wat kon ze verwachten en welke verwachtingen werden er ten aanzien van haar gekoesterd? Wie zouden er behalve Spelfje, Katja, Deco & Amaretto, Jippie & Massie, Runningslim, Mrs Hera, Noortje, Lolly1968, Zucht52, Anwen, Janfreak, Zwartepiet, Erofun, Hubbie & Carina en 230volt nog meer zijn?

Wat zou ze aantrekken?
Ze had al vanaf moment 1 dat ze van het feest had vernomen een soepel vallende elegante zwarte jurk uitgekozen. Tot ze bij toeval vernam dat zulk een avondjapon al voor Spelfje was uitgekozen. Toen zonk haar de moed ernstig in de schoenen, want dat was Snoozies geliefde kleur, sober en stijlvol. Ze had stilletjes gehoopt dat vooral de Nederlandse dames voor uitbundige, zeg maar exuberante kleding zouden gaan, maar dat viel dus tegen.

Bummer zou Anwen het noemen.

Zou ze toch maar voor een rode jurk gaan?

Afbeelding

Uiteindelijk werd het deze. Ze wist dat de jurk nogal braaf oogde maar dat was haar bedoeling want haar devies 'less is more' moest en zou gehandhaafd worden. Wie graag meer wilde ontdekken stond het vrij om dat te doen.

Die avond ging ze na een heerlijke verwenbeurt bij het schoonheidssalon bijtijds naar bed, dan kon ze morgen in alle vroegte op pad in haar kleine auto'tje.

Hopelijk zou haar auto het niet voortijdig begeven want wat zou ze zich graag eindelijk een beeld kunnen vormen van die ene immer goedgezinde man die haar al maanden intrigeerde en van wie ze de fantasie had dat hij een goddelijk lichaam had. Ze zou het natuurlijk bij praten en kijken laten, maar hij was in werkelijkheid de belangrijkste reden waarom ze het feest wilde bijwonen dacht ze stilletjes.

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Mrs_Hera » di 23 december 2014, 16:45

Een party met als thema eyes wide shut. Iedereen stijlvol gekleed. Echt iets voor mij! Dan slaat de twijfel toe. Ik ga daar niemand kennen, als het niet leuk is zit ik daar wel mooi. Gaan of niet gaan... that's the question. Zelf raak ik er niet uit. Ik beslis het er dan gewoon even met mijn man over te hebben. Hij ziet zou een geil orgie-feestje niet zitten. Nadat ik hem hem uitgelegd wat voor forum she-spot precies is en dat het vooral draait om mensen te leren kennen, kan hij er zich wel in vinden. Even twijfelt hij om mee te komen, maar hij kan niet dat weekend. De kogel is door de kerk, ik kom...

De auto in dus richting Nederland. Zo ver heb ik nog nooit alleen gereden. Onderweg heb ik alle tijd om na te denken. Geen autoradio betekent geen muziek en de motor maakt zoveel lawaai dat zingen of denken noodzakelijk is om in fatsoenlijke toestand te arriveren op het feest.

Aangekomen aarzel ik niet, ik heb er zin in! Zoals gewoonlijk ben ik te vroeg. Na het inchecken neem ik de monumentale houten trap naar mijn kamer. Daar hangt de jurk voor vanavond. Ik kan het niet laten even te kijken wat men voor mij in petto heeft. Het is een strakke jurk met hoge split en diep décolté. Helemaal mijn ding. Ik verfris me even om nog een wandeling te maken in het bos rond het kasteeltje voor het feest begint. Ik hoor iemand met een moto de oprijlaan op komen. Stiekem hoop ik dat ik dit weekend de kans krijg om daar achterop een ritje mee te maken door de bossen. Ik verfris me en doe een warme jas en sjaal aan om een frisse neus te halen...

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor 230volt » di 23 december 2014, 21:35


Ik ben met de motor onderweg naar... ja, waar naar toe eigenlijk? Een uitnodiging voor een feest, een eyes wide shut feest waar enkel Shespotters- en spotsters zullen zijn. Wat moet ik daar van verwachten? Ik weet dat je op zo een feest anoniem blijft, toch? Dat alle bezoekers een masker dragen waardoor je onherkenbaar blijft voor de andere bezoekers, toch? Een en al onzekerheid gemixed met een flinke portie spanning, raast door mijn lijf. 'Ho jongen, wel de aandacht bij het verkeer houden hoor!'
Ik ben laat, rijdt wat sneller dan ik normaal gesproken doe, maar dat is voor mij geen probleem. Die 1100 cc's van mijn bike kan ik wel handelen, niemand maakt me op dat gebied iets wijs. Maar zo'n feest bezoeken, dat is andere koek!
Onderwijl gaan mijn gedachten naar de paar uitnodigingen voor Shespot meetingen die ik voorbij heb zien komen op het forum, in die ruim twee jaar dat ik daar actief ben. Diep in mijn hart heb ik daar graag bij willen zijn, maar ik weet dat het voor mij niet realistisch is. Nu zal ik dan toch Shespotters ontmoeten, zei het dan min of meer anoniem van beide zijden. 'Ho, zie ik daar een paar agenten langs de weg staan? Even de gaskraan een beetje dicht draaien!'
En voorbij ben ik er al weer. In het voorbij gaan zag ik dat een grijze man in een foute auto, werd aangesproken door een wel heel lekker wijf.... uuuuh agente.
Mijn gedachten gaan weer naar het feest. Ik vraag me af of ik, zonder dat ze zich nader voorstellen, Shespotters zal herkennen. Spelfje bijvoorbeeld, waarvan ik vanaf het allereerste begin op het forum al onder de indruk ben. EstherC, waar ik beelden bij heb waar ik spontaan een erectie van krijg! Anwen en LevendigFoutje, met hun verhalen die mijn belevingswereld te boven gaan en Tess, och Tess, de schat die lijkt te verpieteren op een Waddeneiland. Snoozie, ja Snoozie! Misschien niet de mooiste wat de vrouwelijke lijnen betreft, maar wat een mooi mens! Zou zo maar mijn partner kunnen zijn, wanneer ik niet... nou ja, daar hebben we het nu niet over! Ik ben ook benieuwd naar enkele mannelijke 'Spotters', zoals Hubbie, zou hij echt zo'n charmeur zijn? Wat te denken van Runningslim, kwam opeens binnen wandelen en was binnen no time de getapte gast! JanFreak, zou die ook komen? Wat fijn lijkt me dat, op zo'n hoge leeftijd nog zoveel libido hebben! Maar ja, je moet er wel mee weg kunnen komen en welke vrouw heeft daar zin in?

In de verte zie ik een prachtig kasteel opdoemen aan de bosrand. Het is prachtig verlicht in het donker! DONKER?? Ik kijk op het dashboardklokje en zie met schrik dat ik erg laat ben!!
Snel rijd ik de oprijlaan op, stal mijn motor naast de sierlijke trap die toegang geeft tot de entree van het kasteel. Enkele eveneens laat komende dames die langs me heen lopen, zie ik met interesse naar me kijken wanneer ik met een krachtige zwaai mijn rechter been over de motor zwaai en daarna mijn helm van mijn hoofd trek. Zie ik een van hen nu een kreetje slaken? '230volt, raap je bij elkaar, je verbeelding stijgt je naar je hoofd!'
Wanneer ik de vestibule inloop zie ik mannen en vrouwen, in de meest prachtige en gelukkig ook erotische kleding, naar een zaal lopen, waaruit muziekklanken klinken, die me doen denken aan het Caribische gebied van deze aardkloot. De ontvangst van de receptioniste is alleraardigst, maar ik heb er geen aandacht voor. Ik heb haast en ben gespannen en opgewonden! Het feest is al gaande en ik moet nog naar mijn kamer, de kleding die daar voor me klaar ligt aantrekken en.....
Even blijf ik stil staan op de gang. Ademhaling vijf seconden in, vijf seconden uit, zoals ik onlangs heb geleerd op een cursus van mijn werk, om tot ontspanning te komen. Het helpt.
Rustig geworden loop ik naar mijn kamer. Wanneer ik de deur open met de toegangspas, kijk ik naar de kleding die voor mij klaar hangt aan de kast. Hè!

Er zou een mooi kostuum voor de heren klaar hangen, stond in de uitnodiging. Inderdaad hangt er een prachtig kostuum voor mij klaar. Het is een prachtige black tie, een pantalon met een glanzende bies op de pijpen, een zwarte colbert met een glanzende revers en een wit overhemd met een zwarte vlinderdas. Maar ik geloof bijna mijn ogen niet wanneer ik de pantalon zie. Zou dit een foutje zijn of is het opzet! Het zitvlak is er uit geknipt! Wanneer ik nadenk wat ik hier nu mee aan moet, zie ik plotseling dat op het bed nog een aantal kledingstukken liggen. Het zijn drie soorten heren onderbroeken, een grote witte onderbroek, een zwarte boxershort met korte pijpen en een zwarte string. En wat ligt daar? Half onder de onderbroeken ligt een enveloppe. 'Voor 230volt', staat er op. Nieuwsgierig en een beetje gespannen open ik de enveloppe. Er zit een chique kaartje in met een afbeelding van het kasteel waarin ik ben. Er staat met sierlijke letters op geschreven: 'Lieve 230volt. Op het forum heb je ooit een foto geplaatst van je mooie kontje. Je harde billen waren bedekt met een strakke boxershort. Je wordt bij deze uitgedaagd de dames op het feest, meer van jouw goddelijke bilpartij te laten zien! Je mag een van deze onderbroeken dragen, de keuze is aan jou. Je mag er ook voor kiezen geen onderbroek te dragen. Tot straks!'

Daar sta ik dan! Verschillende gedachten en emoties schieten door mijn hoofd! Zenuwen, opwinding, spanning en onzekerheid vechten om voorrang. Laat ik me uitdagen? Ik wilde immers graag meer spanning wat betreft erotiek en seks? Hier krijg je het aangeboden, wat zeg ik? Opgedrongen! Hoe dan ook, ik moet kennelijk letterlijk en figuurlijk met de billen bloot.
Terwijl het hart me in de keel klopt, trek ik mijn motorpak uit en smijt het op het bed. Daarna volgen mijn hemd, onderbroek en sokken. Ik mijn nakie sta ik in de kamer en ik bekijk me zelf in de grote passpiegel die op de deur van de garderobekast zit. Ik ben tevreden met mijn lijf en mompel zacht: 'mmmmmm'. Dan draai ik me om en kijk naar mijn billen. Wie het kaartje ook geschreven heeft, ik denk dat het een vrouw is, ze heeft gelijk. Ik heb een mooie kont en harde billen! Mijn vrouw zet er dan ook graag haar nagels in, tijdens heftige seks soms tot bloedens toe! Als je heel goed kijkt is er hier en daar een klein litteken te zien!

Mijn onzekerheid maakt langzaam aan plaats voor zelfverzekerdheid. Ik ga de dames wat laten zien! Stuk voor stuk pas ik de drie onderbroeken onder de pantalon. De grote witte onderbroek wekt bij mij een lach op, belachelijk! Afgewezen!
De zwarte boxershort staat op zich prima en tekent prima af op mijn billen. Maar ja, de uitdaging was om de dames meer te laten zien en dat gebeurt zo niet.
Dan de zwarte string. Dit is het! Niet helemaal bloot, maar het geeft een mooi zicht op mijn bilpartij. Ik heb mijn bovenlijf nog bloot. Dat ontlokt me de gedachte dat ik wel een Chippendale lijk! Nou ja, bijna dan, de sixpack ontbreekt alleen!
Ik kleed me verder aan en maak het af met de zelf mee gebrachte zwarte lakschoenen. 'Zouden meer gasten er op een min of meer zelfde manier bijlopen?'
Ik bekijk me zelf nog een keer in de spiegel en draai een rondje. De black tie zit prima en het zitvlak is zo ver uitgesneden dat mijn billen er uit steken en de bovenzijde van de string net zichtbaar is.
Nou Volt jongen! Daar ga je dan!

Ho! Wacht even! Ik zou toch een masker moeten dragen? Snel kijk ik door de kamer en met een zucht van opluchting zie ik, dat op de sitetable een masker ligt. Het is gelukkig een neutraal masker dat goed bij mijn huidkleur past en alleen mijn ogen afdekt. Iemand die mij kent, zou mij zo ook wel herkennen, maar okee, ik doe het er mee.

Behoedzaam doe ik de deur naar de gang open en ik kijk eerst of ik iemand zie lopen. Wanneer dat niet het geval blijkt zijn, loop ik door. Ik ben toch nog gespannen en ben nerveus voor een eerste contact met een andere bezoeker. Ik haal een paar keer diep adem en neem me voor zeker over te komen ook al ben ik dat misschien niet. Er zo bijlopen en dan ook nog onzekerheid tonen, dat is pas belachelijk! Ik strek mijn lichaam, recht mijn schouders en met ferme pas loop ik in de richting van dat deel van het kasteel, waar ik het feest vermoed. Uit een kamer die ik passeer hoor ik het gelach van een vrouw en een man. Even verderop gaat een kamerdeur open en een goed uitziende man loop voor mij uit de gang op en verdwijnt schielijk om een hoek.
Een dienstmeisje komt uit een kamer wanneer ik voorbij loop. Wanneer ik haar voorbij ben hoor ik dat ze een gilletje slaakt! Het effect is er!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast