Eyes wide shut shespot-feest

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Spelfje » di 09 december 2014, 16:22

In de Kroeg is het idee geopperd voor een shespotfeest.
Ik open hier even een nieuw topic......
Het andere feest is in de winter met als thema " Eyes wide shut"..

Vooraf heb je je op moeten geven en heb je je kledingmaat moeten doorgeven.
Het feest beslaat een avond en een nacht. Lokatie: Een klein kasteeltje in het midden van het land.

Afbeelding

Het pad naar het kasteel is verlicht door vuurkorven en fakkels. De gasten stromen toe.
Binnen aan de balie checken de gasten in en aangekomen op je hotelkamer hangt daar de kleding klaar die je
's avonds aan moet trekken. Voor de heren een mooi kostuum en voor de dames een prachtige lange avondjurk met diep decollete. Ook hangt er uiteraard een maskertje voor zowel de dames als de heren.

Afbeelding

De sfeer van het feest is sensueel maar toch heel gezellig. Zeker geen orgie. Er wordt gedanst, geflirt en zo hier en daar zie of voel je een verdwaalde hand op een fijne plek. Het feest duurt tot in de vroege morgen waarna iedereen, al dan niet in zijn/haar eigen hotelkamer belandt......


Het zal snel duidelijk worden wat ik met dit topic wil doen....even geduld :wink: :kiss:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Jippie » di 09 december 2014, 21:00

Volgens mij is dit al een keer eerder geprobeerd en haakte men af toen het serieus werd.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Spelfje » di 09 december 2014, 21:03

Je bedoelt een echt feest Jippie?
Hier ben ik van plan een interactief verhaal te maken :D
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Jippie » do 11 december 2014, 0:16

Ja, een echt feest.. een soort she-spot meeting geile stijl.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Spelfje » do 11 december 2014, 10:27

Ik weet dat het toen ooit op niets is uitgedraaid.
Daarom een virtueel feest. Dat is misschien iets toegankelijker :wink:
Laatst gewijzigd door Spelfje op vr 12 december 2014, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
"Women are made to be Loved
....not understood"

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor LittleMonkey » do 11 december 2014, 11:01

Eigenlijk zijn Shespotters ook maar verlegen hè.... Zodra het echt wordt, durft er niemand... ;-)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor runningslim » do 11 december 2014, 11:04

O, ik durf gerust bekennen dat ik al niet durf voordat het echt word!

Spelfs interactief verhaal lijkt me een schitterend idee. Count me in.

RS, held-met-ware-doodsverachting-in-de-ogen, spuwt-manhaftig-op-de-grond!


Kut... klodder op mijn schoen...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor Spelfje » do 11 december 2014, 12:29

Die bewuste zaterdagmiddag trekt Runningslim de voordeur achter zich dicht en begint aan de reis naar Nederland. Al een paar weken voelde hij de kriebels in zijn buik als hij de uitnodiging voor het “ Shespot Eyes wide shut feest” zag staan op de schoorsteenmantel. Nu was het eindelijk zover! Het hele weekend had hij vrij gepland dus hij had de tijd aan zichzelf. Hij had er zin in. Hij was ook erg benieuwd wie hij er allemaal zou ontmoeten. Tot nu toe kende hij nog maar 1 shespotster in het echt. De rest was hem vreemd. Maar daar zou na dit weekend verandering in komen….

“ Hubbie! Schiet je op? We moeten zo gaan!” riep Carina van onderaan de trap. Ze had de tassen al in de auto gezet. Ze kon haast niet wachten om te vertrekken! Hubbie kwam de trap af met een brede grijns. Ook hij keek al weken uit naar dit feest. Voor Hubbie en Carina was dit feest een weerzien met zoveel andere shespotters. In de loop van de jaren hadden zij al zoveel shespotters ontmoet. Carina voelde zich gelukkig de laatste tijd heel goed. Ze zat lekker in haar lichaam en dat straalde ze ook uit. En Hubbie genoot ervan als zijn vrouw straalde. Samen gingen ze op weg naar het kasteeltje van de uitnodiging…….

“ Waar blijft die klote taxi nou?” vroeg LittleMonkey zich hardop af.
Ze heeft zich vreselijk verheugd op dit shespot feest. Ze keek er dan ook vreselijk naar uit om een paar shespotvrienden weer te zien. Eentje in het bijzonder. Ze wist dat diegene ook zou komen en de gedachte alleen al bezorgde haar een positieve rilling door haar hele lijf.
Ah daar was de taxi dan eindelijk. De taxichauffeur ving een ruime glimp op van het korte rokje en de decollete van LittleMonkey en vroeg zich waarschijnlijk af waar hij deze mooie jonge vrouw heen ging brengen.

Tussen zijn drukke werk en leven in had Erofun toch tijd kunnen vrijmaken om dit weekendje echt alleen maar aan zichzelf te besteden. Nu even niet voor anderen er “ zijn” . Nee, nu was het ZIJN beurt! Vanaf het moment dat de uitnodiging voor dit aankomende feest op de deurmat viel, had hij er al zin in. “ Aan de shespotman van 2007” had er op de envelop gestaan.
MAN, wat had hij behoefte aan een ongecompliceerd feest waar alle remmen los konden.
Onderweg stopte hij nog heel even bij de Jumbo voor een paar laatste dingen voor onderweg.
Het was best een stukje rijden. Eenmaal op de snelweg, op weg naar het kasteeltje, voelde hij de opwinding al groeien…..

Nog even snel haar liefste kat eten geven en daar ging ze…EstherC…op weg naar de trein.
Eenmaal zittend in de trein dwaalde haar gedachte af naar het feest van vanavond. Ze had er erg veel zin in. Ze zou haar favo minnaar wel missen maar hij had haar gezegd dat ze vooral moest Genieten! En dat was precies wat ze van plan was! Ze had al wat stoute plannetjes in gedachte maar of ze die ging uitvoeren wist ze nog niet…..

Voor Snoozie, zou het de eerste keer zijn dat ze zo’n feest zou bezoeken. Ze vond het erg spannend. Wat kon ze verwachten? Eerlijk gezegd vond ze het doodeng om de mensen achter het forum voor het eerst te gaan zien. En dan ook nog eens op zo’n spannend feest. “ Nou, kom op Snooz!” zei ze tegen zichzelf. “ Gaan met die banaan!”. En daar ging ze….

Normaal gesproken ging ze naar hele andere feesten. “ Eyes wide shut” stond er op de uitnodiging. Levendig foutje hoopte dat het feest een beetje aan haar verwachtingen zou voldoen: Een zinderend, stout en geil feest. Dat iedereen verplicht zou zijn om een maskertje te dragen vond ze wel een spannend idee. Het paste bij haar idee van een spannend feest met mensen die ze niet kende. Ze trok de voordeur achter zich dicht en haar hart maakte een sprongetje. “ Yeah! here i go!” …..

Ergens op de snelweg van Belgie naar Nederland reed een auto met dichtbeslagen ramen.
Deco legde zijn hand even op het been van Amaretto en keek opzij. Hij zag dat zijn liefje zin had in dit weekend. Haar wangen waren rood en haar ogen glinsterden. Zelf had hij ook erg veel zin om al die bekende shespotters weer te zien. In de loop van de jaren had hij er al heel wat ontmoet en tot zijn vriendenkring gerekend. De gewone shespotmeetings had hij altijd erg leuk en ontspannen gevonden. Dit feest was anders. Dit zou wel eens een feest kunnen worden die nog lang in zijn geheugen gegrift zou staan!……
Amaretto keek ook opzij en zag dat Deco een grote grijns om zijn mond had. “ Wat zit jij te lachen?” vroeg ze. “ Och laat maar, ik kan je gedachte wel raden, jij nare, foute man!” zei ze.
Ook Amaretto had er zin in! Ze hoopte dat ze alles los kon laten, niet nerveus zou zijn en met volle teugen zou kunnen genieten van alles dat kwam….

Vir40 had eerst heel enthousiast gereageerd toen ze de uitnodiging zag van het “ Eyes wide shut” feest van shespot zag. Maar naarmate de weken verstreken groeide haar twijfel. “ Het is vast niks voor mij” en “ Zou ik mijn brommer wel veilig kunnen parkeren?” en “Zou iedereen ,die ik niet ken, zich wel eerst netjes voorstellen?” schoot door haar hoofd. Toch was er ook een stukje in haar dat stiknieuwsgierig was naar dit feest. Uiteindelijk trokken een aantal shespotvrienden haar over de streep. Met de belofte dat hij een pakje likkoekjes mee zou nemen kreeg Hubbie Vir40 zover dat ze nu toch echt op weg was. Ze moest om zichzelf lachen. Daar zat ze op haar brommer….in string en met kousen aan. Op weg naar een spannend weekendje. Ook voor haar!

Venus was eigenlijk een beetje klaar met al dat gedoe op shespot maar toen de uitnodiging op de mat viel kon ze een stoute glimlach toch niet helemaal onderdrukken. Het feit dat het thema “ Eyes wide shut” was EN omdat er voor haar nog een speciale uitnodiging bij zat om op die avond te fotograferen, deed haar besluiten om te gaan. Ze had al haar spullen al in de auto gelegd. Thuis was alles goed geregeld. Niets stond haar een leuke avond….en nacht nog in de weg…..

Noortje kamde haar lange haren en lakte nog even haar mooie lange nagels. Paars dit keer. Ooooh wat had ze zin in het feest! Ze voelde zich vrij en IN voor alles. Ze had met zichzelf afgesproken dat de komende 2 dagen alle remmen los mochten. Zou ze durven? Zou ze zich op het feest, tussen al die shespotters, vrij genoeg voelen? “ We gaan het zien!” zei ze tegen zichzelf.
Toen har nagels droog waren trok ze haar jas aan en ging op weg……op weg naar het spannende onbekende….

Zijn luxe personenwagen zoefde over de weg. Zee zette de muziek iets harder, haalde zijn vingers door zijn blonde haren en bekeek zichzelf even vluchtig in de spiegel. Best content met wat hij zag naderde hij de feestlokatie. Heel wat jaren geleden stond hij aan de bakermat van een shespotfeest maar dat was toen niet doorgegaan. Mensen durfden op het laatste moment toch niet door te zetten. Dit keer was het anders. Tijden zijn veranderd. Zee had er zin in! In zijn hoofd had hij een aantal plannetjes. Hij hield ervan om zichzelf spannende opdrachtjes te geven. Niemand wist ervan. Maar daar zou na dit weekend verandering in zijn gekomen……

Anwen zette de douche uit en pakte een handdoek. Ze had zichzelf heerlijk verzorgd en had onder de douche staan dagdromen over het feest van vanavond. Over een half uurtje zou ze worden weggebracht. Van haar “ chauffeur” had ze de opdracht gekregen om gedurende het feest gehoor te geven aan zijn woorden. Ze wist dat ze zich eraan zou moeten houden om een leuke avond te hebben. Ze raakte lichtjes in paniek als ze eraan dacht op welke manier ze zijn opdracht zou moeten uitvoeren. Maar dat was van latere zorg……
De reis naar het kasteeltje zat Anwen zwijgzaam naast haar “ chauffeur” en allerlei gedachten gingen door haar hoofd. Ze voelde de opwinding…..

230Volt was zeker geen feestbeest. Dit soort feestjes waren hem volstrekt onbekend. Maar dat had hem niet weerhouden om de auto in te stappen en richting feestlokatie te rijden. Alhoewel thuis alles koek en ei was had hij toch niet helemaal eerlijk durven te zijn over zijn uitje. Zijn vrouw gunde hem alles dus had ze het heel leuk voor hem gevonden dat hij " een weekendje zou gaan vissen met vrienden". 230Volt voelde zich een beetje schuldig maar bedacht zich dat "een weekendje vissen met vrienden" best een hele goede omschrijving was voor het aankomende shespotfeest. En nu hij onderweg was kreeg hij er steeds meer zin in!

Spelfje bedacht zich onderweg dat het niet zo handig was om zulke hoge hakken aan te doen met autorijden. Met 130 km per uur wurmde ze haar schoenen uit en reed verder op kousenvoeten. Ze was een tikkeltje nerveus omdat ze niet wist wat ze zou gaan meemaken de komende 2 dagen. Spelfje hield van dansen en was dan ook van plan om vanavond de dansvloer onveilig te gaan maken! En misschien...heel misschien zou ze een fantasie laten uitkomen......





Dit was een voorzetje.
Wil jij ook een rolletje in het verhaal? Schrijf dan mij (Spelfje)of Runningslim een PM. Een van ons schrijft dan een kleine introductie zoals hierboven is beschreven. Zodra de gastenlijst bekend is (de introductiestukjes geschreven zijn) wordt iedereen van harte uitgenodigd om mee te schrijven. Het interactieve verhaal begint straks dus op het kasteeltje. Ik hoop dat het een mooi, beeldend (met foto's) verhaal van ons allemaal wordt. Je hoeft dus niet over jezelf te schrijven. Het is juist leuk om een verhaallijn voor een ander te schrijven. Maar je mag uiteraard ook je eigen verhaal schrijven!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor erofun69 » do 11 december 2014, 12:45

Geweldig ! :D11
En toevallig draait "Je t'aime moi non plus" nu op de Top 4000 :P
Niets is blijvend, alleen de verandering

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor LittleMonkey » do 11 december 2014, 13:13

Joehoooeeeee!! :-D Leuk!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor runningslim » do 11 december 2014, 13:46

Zucht62 laat de envelop met 'Eyes wide shut' triomfantelijk aan de postbode zien. De jonge snaak krijgt een kleurtje, lacht schaapachtig. Zij weet dat hij een boontje voor haar heeft.
Zucht snelt naar binnen: neemt zwarte lingerie, little black dress, hold ups met naad en de zwarte killernaaldhakken. Die liggen al klaar.
"Nou jij nog" mompelt ze tegen haar parelmoerroze Fiat 500.
"Jij moet net als je baasje adembenemend stralen als we overmorgen naar het feest gaan!"
Zucht kijkt ernaaruit.

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor zucht62 » do 11 december 2014, 15:20

Dit gaat hoop ik een héél leuk topic worden!!
Topidee Spelfje !!!!

RS ehm......wat betekent ;
een boontje voor haar hebben? :?:
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor deco » do 11 december 2014, 18:37

Dit gaat hoop ik een héél leuk topic worden!!
Topidee Spelfje !!!!

RS ehm......wat betekent ;
een boontje voor haar hebben? :?:
vertaling vlaams-nederlands

een boontje voor iemand hebben = zich aangetrokken voelen voor iemand :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor 230volt » do 11 december 2014, 19:06

Mooi omschreven Spelfje! Maar de smoes om te gaan vissen met vrienden, is in mijn geval niet geloofwaardig! Ik ga dan wel een weekendje toeren met de motor!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Eyes wide shut shespot-feest

Berichtdoor zucht62 » do 11 december 2014, 19:12

Maakt niet uit 230 wat voor excuus je voor thuis verzint.
Als je maar komt !!!!!

Bedankt ook Deco voor de uitleg.
Ben niet helemaal thuis in het Vlaams.
X
Only dead fish go with the flow.


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten