Shespot jacuzzi

"Je lichaam als tempel".
Voor onderwerpen als massage, saunabezoek, tantra, meditatie en yoga.

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 1:17

Maar steeds je vingertoppen, zoekend, vindend, omvattend, hemelse kwelling... Zelfs als ik je in uiterste opwinding omhoog trek, je optil en tegen me aan schuif, mijn mond gulzig op de jouwe druk, je lippen zoet zacht en willig wijken, blijf je strelen. Behendig en ongrijpbaar glij je achter me, ik voel je heupen duwen, je borsten tegen mijn rug prikken... je vindt je evenwicht, en je handen gaan waar ze willen gaan...

Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 3:42

Soezend van de slaap genietend van je reactie op onze aanrakingen... streel ik van je schouders over je borst naar beneden.. de waterdruppels volgen dezelfde weg.. onze ademhaling snel.. mijn armen omvatten je van achter.. mijn handen glijden dat stukje van je buik naar beneden....

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 6:35

Ze strelen langs, onder.. ze plagen, kietelen.. ze grijpen, omvatten.. ze strelen, zacht trekken

Tot ik weer terugglij het water in. Wellustig kijkend naar de effecten van mijn aanwezigheid. Ik zittend aan de rand, water tot mijn schouders. Jij staand daar in het midden, verheven...

De bubbels komen weer tot leven. Ik zucht, open mijn benen een klein stukje, zucht nogmaals diep en sluit mijn ogen...

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 12:51

Watervlug als een zeenimf glijdt Mirjam van me af, terug het water in. Een paar meter van me af verschijnt ze weer, aan de badrand. Als zwijgen spreken was, hadden we nu een uitvoerig gesprek in vele talen. Ik zie je ogen, glinsterend, je blikken glijden langs mijn lichaam. Ik zie en voel hoe je blik zich focust op mijn middenrif, je mijn erectie vangt en fixeert. Ik voel je ogen gloeien op mijn torenende lid, enkel je verzengende blik doet hem schokkerig opwippen van opgestuwde lust.

De bubbels gaan aan, borrelend kondigt de jacuzzi de volgende acte aan. Ik kijk naar jouw ogen, zie je blik mistig worden... tot je een zucht uitbrengt en je verzaligd je ogen sluit. Ik zie je beweging onder water, hoor je nogmaals nog dieper zuchten... op dat teken laat ik me zakken en duik onder water.

Als kind ontdekte ik dat ik weliswaar niet de grootste of de sterkste jongen in mijn klas was, maar ik bleek met zwemles iets te kunnen wat niemand kon. Als enige kon ik met gemak het 25 meter bad in de lengte onder water overzwemmen. Dat konden zelfs de voetbaljongens met paardenlongen niet. Ik kon zo lang onderblijven, dat als ik bovenkwam ik geconfronteerd werd met bezorgde blikken. Onder water voel ik me comfortabel, voel geen druk of angst, maar zweef gewichtsloos in alle vrijheid.

Op de bodem glij ik als een traag zwemmende rog naar Mirjam toe. In het flauwe schijnsel van de onderwaterverlichting doemen je benen op, deinend op de dwarrelende luchtbellen. Ik vertraag mijn nadering, stel het aankomen uit.
Mijn vingers raken je voeten, omvatten je enkels. Ik voel een trilling door je benen gaan, ze spreiden zich iets wijder... Ik geef mezelf de tijd de aanblik van je lichaam in me op te nemen, zie de ranke lijnen van je benen, en waar ze elkaar ontmoeten... de belofte ertussen, nauwelijks meer verborgen.
Mijn handen glijden langzaam omhoog, langs je kuiten, je knieholtes... volgen elke contour en welving. Langzaam, overlangs over je bovenbenen, ze verglijden iets naar de binnenzijdes van je dijen... glijden verder, over je buik, omvatten je heupen.
Ik voel opnieuw een siddering door je lichaam gaan. Je strekt je voeten, er lijkt een wellustig golfje door je lijf te gaan, je komt iets los van de zitting, zweeft even... Ik krijg de ronding van je billen in mijn blikveld, bubbels borrelen weldadig tussen je benen omhoog. Wat een weelde...
Mijn hoofd volgt mijn handen, mijn mond glijdt over je benen, je liezen... vindt je onderbuik, de zachte welving van je venusheuvel, opkomend tegen mijn lippen...


Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 13:29

Sidderend zit ik op het bankje.. mijn billen verheffen zich op je handen.. het donker achter mijn gesloten ogen is gevuld met duizenden schitterende kleuren.. ik zucht.. ik kreun.. mijn handen zoeken zich een weg maar je hoofd onder water..

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 14:17

Reikend vang ik je billen, ze passen perfect in de kommen van mijn handen. Ik lift je onderlichaam op, op naar mijn mond. De magie van de eerste aanraking, je waanzinnige zachtheid, het willige wijken onder de zachte druk van mijn lippen.
Ik druk mijn kus op je venusheuvel, schuif langzaam af tot waar het wijkt, mijn tong glijdt ertussen, ik druk mijn mond zacht op je gezwollen schaamlippen. Dan voel ik je handen op mijn hoofd neerdalen. Eerst nog voorzichtig zwevend, maar als mijn tong en lippen iets meer druk zetten, voel ik je vingers klauwen in mijn haren, je drukt ritmisch je buik omhoog en mijn hoofd omlaag, duwt me dieper op je geslacht.

Tussen ons borrelen de luchtbellen enthousiast omhoog. Hoewel ik geen idee meer heb van de tijd, meldt mijn lichaam op indringende wijze dat ik niet veel tijd meer heb voordat ik een nieuwe ademteug moet halen. Het begint steeds meer te branden in mijn borst, maar ik wil het nog laten duren. Met de laatste restanten zuurstof die ik nog in mijn longen heb duw ik je onderlijf omhoog, tot we boven het wild borrelende wateroppervlak uitkomen. Geklemd tussen je dijen adem ik duizelig een diepe teug lucht in, je voelt mijn verhitte hijgen langs je natte schaamlippen strijken.

Wat een glorieus mooie aanblik je biedt... in vervoering bezie ik ons tafereel: Je buik hoog geduwd door mijn ondersteunende handen, je venusheuvel breekt het wateroppervlak. Je dijen over mijn schouders gelegd, mijn hoofd hoog tussen je benen. Je ligt in vervoering met je hoofd opzij, je mond iets open, je wangen vurig, je lippen glinsteren. Je handen omvatten nog steeds mijn hoofd, sturend en klauwend. Tussen je gestrekte armen gevangen je borsten, vol van opwinding, je tepels priemen hard en fier de lucht in...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 14:35

Verschrikt grijpen mijn handen in je haar als je me omhoog duwt.. de kou die langs mijn lichaam blaast doet mijn tepels verder verstijven... een zachte kreun glijdt uit mijn mond als ik je ademhaling langs mijn meest gevoelige plekje voel glijden.

Dan leun ik voorover.. je kan me niet houden en ik plons het water in ...

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 14:57

Splash! :wink:
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 15:01

Als ik even omgeven ben door bubbels en spetters ben ik even onzichtbaar... vrij om te doen wat ik wil. Mijn hand glijdt tussen mijn benen waar de spanning en opwinding zo duidelijk te voelen is... even raak ik mezelf.. even vul ik mezelf...
Dan zijn de spetters verdwenen en kom ik weer boven water... Ik glij naar de rand van het bad en neem een slokje wijn...

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 15:13

Ineens duik je langs me, onder mij, op mij...
Voel ik me al comfortabel in het water, in jou huist evenzeer een waterwezen, thuis en behendig in dit medium.
Glad en niet te vangen glijden we langs elkaar, onze benen verstrengeld, onze monden vinden elkaar in gretige gulzige kussen.
Als we in ademnood loslaten, fluister je hees in mijn mond: “Mmm... eh-even een slokje wijn Zee...”

Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 15:21

Wellustig leun ik over de kant om een slok wijn te nemen. Mijn kont uitdagend naar achteren wetend dat je ogen daarop branden ..

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 16:37

Laserogen tasten elk detail van de rondingen van je billen af, zo welgevormd en uitnodigend als ze zijn. Ik voel ze nog in mijn herinnering, koel en glad in de kommen van mijn handen...
“Ik heb ook even een slokje nodig Mir” stamel ik. Al realiseer ik me te laat dat ik daarmee ook jouw smaak wegspoel, zo opwindend zilt en zoet als je was op mijn tong...
“Zo’n droge keel ineens...”
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » za 16 december 2017, 16:41

Glimlachend reik ik je m'n glas aan.. terwijl ik speels mijn hand over mijn lichaam laat gaan

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 17:04

In dank neem ik het aangereikte glas aan, drink gulzig een te grote slok naar binnen. Dan zie ik je handen gaan, over je lijf, zie hoe at ease je lijkt te zijn, jezelf strelend. Ik voel opnieuw van alles tegelijk, het duizelt me.
Mijn ontregeling doet je glimlachen maar niet ophouden, integendeel... "Mmmmir... You tease..."
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 17:08

En voeg er na nog een slok aan toe, jou over mijn glas heen bekijkend:
"Gawd... Je bent waanzinnig lekker jij..."
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Wellness en spiritualiteit”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast