Shespot jacuzzi

"Je lichaam als tempel".
Voor onderwerpen als massage, saunabezoek, tantra, meditatie en yoga.

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 0:06

De jacuzzi staakt het bubbelen, de stilte treedt in. Ik dobber nog wat na, mijmerend, met gesloten ogen. Nazinderend, nadenkend...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 7:47

Bij dit moment van zelfreflectie zwijgen wij.. staande aan de rand van het bad. Zo zien wij dat het water toch in beweging is terwijl de bubbels al lang stil zijn

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 19:12

It's a shame to let a good erection go to waste, zong Prince ooit in een nummer waar ik de titel van vergeten ben.
Prince's motto en de recente aanraking van Mirjam indachtig mijmer ik in stilte verder... Terug naar het magische moment van haar laatste aanraking, dat zalige spannende niet precies weten wat gaat komen gevoel, hoe het verder zou kunnen zijn gegaan...
Ik voel de spanning in mijn buik, en mijn hardheid glijdt als vanzelf in mijn hand, me voorstellend dat het haar hand is, die mij verkennend en nieuwsgierig, voorzichtig doch vastberaden vastneemt... haar blik gericht op mij, en op het effect dat zij sorteert...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 20:21

Voorzichtig blozend sta ik daar aan de rand.. mijn mond onbewust een klein beetje open.. kijkend naar een opgewonden man welke in hogere sferen schijnt te verkeren.. de koude wind bezorgt mij kippenvel waarbij mijn tepels aanspannen.. is dat echt de kou?

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 21:29

Recente beelden doemen op voor mijn geestesoog. Zoals ze omkeek, haar natte haren, de welving van haar borsten, hoe ze omhoog kwamen uit het water toen ze haar rug kromde...dan hoor ik een gerucht achter me, boven me - ik open mijn ogen en zie haar staan, wtf...
"Mirjam...! Je bent er nog..."
Er schiet een hitte in mijn gezicht van de verrassing, ik voel me betrapt - maar ook zij lijkt een blos te hebben, haar mond een beetje open, haar lippen glinsteren, haar ogen gloeien... Dit in groot contrast met het kippenvel op haar natte huid, druppels langs haar lijf, gespannen tepels...
"Ehm... Mirjam... Sorry daarvoor... Maar... Heb je het koud, of ben je blij mij te zien...? Als het 't eerste is, kom erin. Hier is het warm. Oh en als het 't tweede is, dan ook..."
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 21:38

Een verraste blik in je ogen, verlegenheid, de rode wangen van het blozen.. of is het van de opwinding..
Ik sta daar met mijn handen op de rand van het bad geleund. Geschrokken richt je je op. De druppels glijden van je lichaam. Rollen van je borst naar beneden. Ik kan alleen maar naar beneden kijken. Je opgerichte geslacht, je opwinding, je eikel gezwollen omhoog gericht...
Mijn mond is droog.. ik lik langs mijn lippen. Ik heb het koud denk ik :$ Ik kom er bij. Ik vlei mijn billen op de rand en zwaai mijn benen het bad in.... Ik voel je blikken branden

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 21:47

Plons! :D11
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 21:52

Ik glijd het water in en zit dan opeens op ooghoogte met je net boven het water uittorenende opwinding........ :oops:

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 22:28

Ohh... Je blik, je waanzinnig nabije nabijheid, dit... Roerloos blijf ik in positie, hou mijn adem in, durf zelfs met een ademtocht de magie van dit moment niet de verbreken...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 22:32

Een rilling loopt over mijn rug.. ik merk mijn huid prikkelend strak gespannen zijn.. zachtjes, langzaam buig ik mijn bovenlichaam naar voren

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 22:42

Oh my...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 22:43

Zo dichtbij...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » vr 15 december 2017, 22:50

Een scherpe nagel van mijn wijsvinger krast over je huid .. langs je been omhoog... een spoor trekkend over je ballen.. langs de stam omhoog.......

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » vr 15 december 2017, 23:39

Er daalt een serene kalmte in mij neer. Als iets beyond opwindend gaat, gaat er als het ware een luik open in mijn hoofd en opent zich een nieuwe dimensie, op een hoger bewustzijnsniveau.
Vanuit deze nieuwe dimensie ervaar ik je aanraking, je verkenning, je nieuwsgierigheid. Je nabijheid, je opwinding.
Het is moeilijk in woorden te vatten maar het voelt ergens als buiten mezelf treden... Ik voel je vingertoppen glijden, je nagel een streep trekken... Maar zie het ook, als in een film, het beeld, onwerkelijk, opwindend, buik, brein, hart, hoofd... Hoe je vingers op en neer gaan, steeds hoger, over de gezwollen aderen glijden, de rand van mijn eikel vinden, omcirkelen...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » za 16 december 2017, 0:07

En details, kleine dingen die zich in mijn geheugen etsen...
Hoe je haar over mijn buik valt, de zachte ronding van je schouder, een druppel die langs de curve van je borst neerdaalt... Onze blikken die elkaar vinden, donker, onpeilbaar diep...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Wellness en spiritualiteit”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten