Gevoelige ruggengraat...met leuke gevolgen!

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Gevoelige ruggengraat...met leuke gevolgen!

Berichtdoor Januce » do 24 november 2005, 15:21

Al een ruime tijd ervaar ik dat mijn ruggengraat veel gevoeliger is dan voorheen. Dit gaat gepaard met een grotere libido :wink: wat ik natuurlijk helemaal niet erg vindt. Nu, zit ik wel met een paar vragen voor diegene die er meer over weten. Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen (geen idee meer waar...) dat je seksuele energie opgeslagen wordt in de "driehoek" van onderen aan je ruggengraat. Nu, daar kan ik volledig inkomen, ik ervaar dat ook zo. Als mijn man me daar masseer, heb ik iets wat heel dicht in de buurt komt van een orgasme (klinkt raar, maar is wel zo) Op dat moment voelt het alsof er heel wat seksuele energie vrijkomt, het vrijen op zich is ook een stuk intenser geworden. Overdag ben ik me ook veel meer bewust van mijn ruggengraat, vooral dan de onderste deel ervan :lol: Weet er hier iemand meer over? Iemand ooit ervaren? Voor mij gaat dit gepaard met zeer intense gevoelens :!:
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » do 24 november 2005, 15:48

ik weet er niets van, maar ik wil het ook!!!!

mental note: "vriend dit weekend onderrug laten masseren!"

deFine met ruggraat
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Berichtdoor Januce » do 24 november 2005, 15:59

Geloof me deFine, het is heerlijk. Wat betreft de rugmassage, het is soms gegoeg als er op een bepaalde plek (knopje :wink: ) druk op komt. Heel heftig!
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Berichtdoor Januce » di 29 november 2005, 9:32

:lol: Blijkbaar zijn er toch niet zo veel mensen die deze ervaring al hebben :wink:

Hmm, Moet ik nu blij zijn omdat ik weer een uitzonderig ben? :lol:
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"

amazone10
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 16:39
Locatie: overal...en nergens

Berichtdoor amazone10 » di 29 november 2005, 15:15

Hoi Januce,

Je zou voor een eventueel antwoord(of theorie die bij me opkomt) is kunnen kijken naar info over chakra's. Seksuele energie wordt aldus theorie verbonden aan een chakra wat in die regio ligt. Verdere verklaringsmodellen kan ik niet verzinnen maar plezier ermee :wink:

groetjes,

amazone

ZenSpirit
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 12 oktober 2005, 23:16
Locatie: Vlaanderen - Multifunctioneel

Berichtdoor ZenSpirit » di 29 november 2005, 16:39

Hoi Januce,
Je zit goed in je vel :)

Amazone heeft het over de tweede chakra.
Neem hier eens een kijkje en je leest er meer over:
http://www.stamcel.org/html/chakra2.htm

Groetjes!
Geen man/vrouw is je tranen waard, en degene die dat is maakt je niet verdrietig

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Berichtdoor Januce » wo 30 november 2005, 1:06

Heel erg bedankt voor de reacties, ben er heel blij mee! Vooral met die link ZenSpirit! Zal dat morgen eens goed lezen (heb de late gehad vandaag, en morgen zeer drukke dag op mijn werk...)

Het is wel zo dat ik momenteel goed zit in mijn vel ja. het is moeilijk uit te leggen, maar ik "voel" mijn lichaam aan op een heel andere manier dan vroeger. Ben daar uiteraard heel blij mee! Ik voel de energie in mijn lichaam aan, ben er veel meer bewust mee bezig. Genieten dus :wink:

Ga me eens verdiepen in die chakras, het lijkt echt alsof er vanalles vrijkomt....

Greetz
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten