Bloed na seks

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Pipiii
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 14 november 2005, 19:56

Bloed na seks

Berichtdoor Pipiii » ma 14 november 2005, 20:02

Hallo Allemaal,

Gisteren heb ik een heerlijke vrij partij gehad met mn vriend. Maar nu een dag later komt er telkens een beetje bloed uit mn vagina...en nee ik ben niet ongesteld. Ik heb verder geen pijn, maar het irriteert me omdat ik niet weet wat het is.
Heeft iemand dit hier eerder gehad? Of weet iemand hier meer van? Vertel het me!

Liefs Pipiii

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 14 november 2005, 20:10

hoi pipiiiii

ik zou het niet weten maar wat ik wel weet dat ik naar de huisarts zou gaan!!!

sfinxs

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » ma 14 november 2005, 23:17

Het zou een klein wondje in je vagina kunnen zijn.
Naar de huisarts gaan om het even na te laten kijken zou verstandig zijn. Dan weet je zeker wat het is.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » do 15 december 2005, 15:50

hoi pipiii!

ik heb dat ook een tijdje gehad en ben er mee naar de dokter gegaan!
die vertelde me dat het waarschijnlijk hele kleine bloedvaatjes zijn aan het begin van je vagina die kapot 'knappen' bijv. doordat je een tijdje geen sex hebt gehad en nu ineens wel of meer, door bepaalde standjes, doordat je toch iets te gespannen bent en het dus teveel schuurt.... heel onschuldig en kan geen kwaad, het verdwijnt na een tijdje ook wel weer!
je moet echter wel langs een dokter gaan, want mijn dokter wou een uitstrijkje maken: voor de zekerheid!! om te checken of je geen infectie oid hebt....
bij mij was alles in orde, ik heb me dus ook geen zorgen gemaakt en heb er nu nooit meer last van!


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten