Ongelijke schaamlippen

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 06 februari 2005, 0:42

@Kelly
Ben iig heel erg blij te lezen dat ik 'normaal' ben!
Dat gaat wel heel ver om nu te denken dat je "normaal" bent.... Dat maken wij zelf wel uit... <grin>

:lol:

Snooch, een keer zereneus

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » zo 06 februari 2005, 2:24

:lol: :lol: :lol: ik lig hier in een deuk :lol:

Nee niet om de vraag zelf (alhoewel, daar moet je ook om kunnen lachen hoor vrouw :wink: ) maar ik betrapte mezelf erop dat ik intens naar dat plaatje zat te kijken en dacht; waaaaaaaaat? bij mij zit het toch weer een beetje anders! en toen was er wel een minuut voorbij (interessant plaatje Sfinxs :wink: )
Mijn urinebuis heb ik dus serieus nooooit kunnen vinden, en mijn klit zit echt heeeeel ver verscholen onder het kapje...

groetjes Tink! (die met de scheve oren.. irritant hoor met een zonnebril 8) )
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

Jojanneke
Berichten: 108
Lid geworden op: do 26 augustus 2004, 13:44
Locatie: Brabant, studente

Berichtdoor Jojanneke » ma 07 februari 2005, 13:21

ehm.. jojanneke.. nu ga ik me wel vreemd voelen....

....Maar, ik zie ze niet elke dag, ....

dat kan ik niet beamen.... maar ondanks dat, blijft het normaal
Nymph, ik begrijp, geloof ik, niet helemaal wat je bedoelt.
Waardoor ga je je vreemd voelen?

Wat ik bedoelde met: "Ik zie ze niet elke dag" is dat ik niet zo lenig ben dat ik bij elk toiletbezoek voorover gebogen 'hang' om ze te kunnen zien. Ook bekijk ik ze niet elke dag met een spiegel.

Ze zijn zoals ze zijn, en ze zijn heel normaal. Net zoals mijn voeten best normaal zijn, ook al verschillen ze een ietsiepietsie in grootte (je ziet het niet eens, eigenlijk).

Ik wilde voortborduren op wat YahMan zei, dat eigenlijk niemand echt compleet symmetrisch is. En dat dat heel normaal is.
Ergens denk ik dat we allebei hetzelfde bedoelen, maar dat we het anders verwoorden.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » zo 09 oktober 2005, 17:52

bewaren .. schijnen toch bij tijd en wijle vragen over te komen


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten