vrouwelijke vochtigheid

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

vrouwelijke vochtigheid

Berichtdoor AdamplusEva » zo 17 augustus 2003, 9:27

Graag jullie mening.
Mijn Adam beweert dat als een vrouw vochtig ze steeds zin heeft.
Ik ervaar dat echter zo niet steeds en hou het bij natuurlijke vrouwelijke vochtigheid.
Eva

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 17 augustus 2003, 9:44

Mannen interpreteren vochtigheid vaak met opgewondenheid. Praktisch is een vrouw vochtig beter toegankelijk. Maar extra vochtigheid wordt niet alleen door opgewondenheid veroorzaak, maar kan ook liggen aan stadium vrouwelijk cyclus, of irritatie door spiraaltje of infectie en is van vrouw tot vrouw verschillend in mate aanwezig. Vlak na de overgaang neem t het af, maar kan zich ook deels weer herstellen.

Maurice

Chrisje
Berichten: 6
Lid geworden op: di 12 augustus 2003, 22:55

Berichtdoor Chrisje » zo 17 augustus 2003, 11:50

Ik hoor dat inderdaad erg vaak van mannen: zo zij was lekker vochtig, maar dat zegt niets over je zin in sex hebben vind ik. Ik ben altijd wel een beetje vochtig. Als dat gestimuleerd wordt, wordt dat automatisch meer. Het komt eigenlijk maar zelden voor dat ik helemaal droog ben zeg maar, gewoon vrouwelijk vocht dus :wink:

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » zo 17 augustus 2003, 13:42

Mannen hebben ook ochtenderecties,maar staan daarom niet per sé geil.Erecties kan men ook krijgen,zonder dat men daarom opgewonden is.Dus to topic,het is niet zo dat een vrouw altijd opgewonden is als ze nat staat.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » zo 17 augustus 2003, 14:23

Foute conclusie!

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

Berichtdoor AdamplusEva » zo 17 augustus 2003, 19:44

Ewel Chrisje, ik denk dat je gelijk hebt. Eva is soms bloedgeil en toch wel aan de droge kant, maar kan soms 'nat' zijn en geen goesting hebben.
Even de juiste plekken aanraken helpt wel hoor.
Geen probleem om haar in de juiste stemming te brengen, maar vroeg het mij alleen maar af.

Adam

Chrisje
Berichten: 6
Lid geworden op: di 12 augustus 2003, 22:55

Berichtdoor Chrisje » zo 17 augustus 2003, 19:49

Is ook niets verkeerds aan, daar is een forum toch voor? :wink:

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

it's all in your head

Berichtdoor bikinigirl.nl » ma 18 augustus 2003, 19:13

ik heb schrijnende verhalen in een tijdschrift gelezen over vrouwen die nat werden tijdens een verkrachting...ik rekenen erop...nee eis gewoon van weldenkende mensen dat ze niet eens een seconde denken dat een vrouw in die situatie opgewonden is of raakt.

net zoals mannen op ongewenste momenten een erectie krijgen, en hun lichaam dus niet hun geestestoestand weerspiegelt, is dat betreft de vochtigheid van de vagina ook

bloed is toch ook vocht.....dus tijdens je ongesteldheid ben je ook ????

bikinigirl.nl
als immer overtuigt: opwinding is voor zeer groot deel, zo niet 100% een kwestie van tussen de oren

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

Berichtdoor AdamplusEva » di 19 augustus 2003, 18:52

Nat worden tijdens een verkrachting? Vergeet het! Ik heb het meegemaakt en het blijft je je hele leven achtervolgen.
Gelukkig heb ik nu een partner die respectvol met mij omgaat en waarmee intimiteit geen probleem meer geeft.
Eva

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 19 augustus 2003, 20:49

Ik geloof dat je hele vreselijke dingen hebt meegemaakt. En het is inderdaad zo dat veel vrouwen toch nat worden. Dit betekent niet dat het ook bij jou zou gebeuren. Zoals altijd zijn er ook andere reacties. Ik reageer ook niet op de geijkte zaken die een man zou moeten hebben na een stimulus. Dit betekent echter niet dat ik abnormaal ben, maar gewoon op een andere manier reageer...
Laedere facile, mederi difficile


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten