niet kunnen plassen door stijve

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

niet kunnen plassen door stijve

Berichtdoor konijn » do 14 december 2017, 18:48

Een probleem wat het woord probleem niet mag dragen. Ben eigenlijk vooral benieuwd of ik de enige ben.

Mijn stijve penis staat behoorlijk overeind en kan ik niet echt goed naar voren buigen. Wanneer mijn vrouw tijdens het neuken op me zit kan ze niet te ver naar achteren leunen, anders doet het pijn. Het meest lastige is 's nachts. Rond een uur of vijf 's morgens heb ik vaak een stijve en moet ik plassen (ben ook al 50 jaar). Dat lukt niet omdat ik niet in de pot kan mikken omdat mijn penis te stijf is. Of ik wacht tot mijn stijve over is of ik ga naar de WC en moet mezelf in een soort vooroverliggende houding wurmen. Niet echt een probleem maar ik vraag me af of meer mannen 'last' hebben van een penis die zo stijf is dat hij niet meer is te buigen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: niet kunnen plassen door stijve

Berichtdoor deco » do 14 december 2017, 19:00

Als ik dit probleem heb-----> stijve en moeten plassen
:D6
Dan ga ik gewoon zitten op de wc en duw ik hem naar beneden en plas....
of
:mrgreen:
ik ga naar buiten en plas tegen een boom van dat bos achter onze tuin.....
maakt niet uit hoe stijf hij dan wel/niet staat 8)
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: niet kunnen plassen door stijve

Berichtdoor Mannekijn » do 14 december 2017, 20:15

Heb ik ook Konijn. Lijkt me dus heel normaal.

Plat gezegd heb jij blijkbaar een bloedpenis (in tegenstelling tot een vleespenis). De penis is een zwellichaam. Bij opwinding wordt er bloed in gepompt en vastgehouden.
Een bloedpenis heeft een goede aanvoer en afvoer van bloed. Dus, afhankelijk van de temperatuur, kan de bloedpenis in slappe toestand vrij klein zijn en bij opwinding relatief lang groeien en heel hard worden.
Een vleespenis is langer in slappe toestand en groeit relatief niet zo ver. En wordt ook niet zo hard.
(Ter zijde: de lengte van een erectie is dus niet af te meten aan de lengte van de slappe penis. De voetballer die uitgelachen wordt tijdens het douchen, kan best de grootste en hardste erectie hebben. Dus lach nooit te snel...vraag liever zijn vriendin).

Als een penis heel hard is, kun je hem niet naar beneden buigen en is plassen fysiek niet mogelijk. Er komt gewoon niets uit.
Ik ben wel eens nieuwsgierig geweest en heb het uitgetest. Uit ervaring wist ik dat de hardheid van mijn erectie afnam met het aantal orgasmes dat ik binnen een zeer korte tijd had. Mijn bevindingen hieronder.

Eerste erectie: plassen 100% onmogelijk, naar beneden duwen onmogelijk, onbuigbaar, knetterhard.
Tweede erectie: plassen 100% onmogelijk, duwen onmogelijk, enigszins buigbaar, ietsje minder hard.
Derde erectie: plassen mogelijk, maar dun straaltje en niet constant. Duwen mogelijk, buigen makkelijker, duidelijk minder hard.
Vierde erectie: (nauwelijks erect en kreeg moppers van mijn lieftallige bedassistente over mijn frequente toiletbezoek en de geslonken wijnvoorraad, dus test afgeblazen).

Een vleespenis heb ik (nog) nooit mogen ervaren :mrgreen: en is plassen misschien wel mogelijk.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: niet kunnen plassen door stijve

Berichtdoor deco » do 14 december 2017, 22:17

Bij een ochtenderectie kan je echt al zittend op het wc je iets voorover buigen en je penis iets naar beneden (zodat hij in de pot gericht is)...plassen.

Met buigen bedoel ik dan ook niet dat als hij naar je navel kijkt je hem naar je dikke teen kan laten zien..... :D6

Wel horizontaal zetten.....en als dit niet lukt heb je dikke pech want dan mis je veel standjes die je niet kan doen.... :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: niet kunnen plassen door stijve

Berichtdoor konijn » vr 15 december 2017, 14:52

@deco Nee, als ik een (ochtend)stijve heb dan kan ik echt niet zittend plassen. Ik kan alleen maar omhoog plassen. Helaas heb ik geen boom in mijn achtertuin.

@Manekijn Plassen lukt wel, maar gaat minder makkelijk.

ok, een bloedpenis dus.


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten