dotje slijm op penis

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Nalu
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 september 2017, 10:35

dotje slijm op penis

Berichtdoor Nalu » zo 24 september 2017, 13:36

Ok, hier mijn eerste forum-vraagje ...
Twee jaar geleden hebben mijn vriend en ik Chlamydia opgelopen. Dit na een paar hele leuke momenten met een bevriend koppel. We hebben het toen opgemerkt door een ontsteking bij m'n vriend in z'n balzak (of bijbal, weet het niet meer). Niet leuk ...
We hebben dan natuurlijk medicatie genomen. Andere koppel liet zich ook testen, maar tot grote verbazing hadden zij een negatieve uitslag.
Wel nooit die uitslag op papier gezien ... Uroloog en huisarts vonden dat we nogal naïef waren om de uitslag nooit op papier te vragen.
De fijne momenten met het andere koppel zijn op een bepaald moment gestopt door ruzie tussen mijn vriend en de vrouw van het andere koppel.

Maar ... met de man heb ik het altijd goed kunnen vinden, en nog steeds. Nu na een tijdje terug afgesproken.
Ik merk dat hij op zijn penis altijd een 'dotje' of 'vlokje' (weet niet hoe je dat moet noemen :? ) slijmerig vocht heeft hangen. Beetje wittig van kleur. Had hij vroeger trouwens ook.
We gebruiken een condoom, maar niet bij het pijpen. Niet zo logisch eigenlijk :(( maar wel leuker.

En nu komt de uiteindelijke vraag waar ik mee zit:
Zo'n wittig dotje, kan dat nog iets anders zijn dan iets SOA-achtig? Ik weet dat ik hem toch wel even zou moeten zeggen dat ik me ongerust maak, maar wil even jullie mening. Hebben jullie al eerder zoiets gezien? Is het misschien gewoon voorvocht dat bij hem wat meer slijmerig is?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: dotje slijm op penis

Berichtdoor Vaudeville » wo 27 september 2017, 17:37

Wittig vocht?
Voorvocht is kleur- en geurloos..
Is de plasbuis gevoelig?

Nalu
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 september 2017, 10:35

Re: dotje slijm op penis

Berichtdoor Nalu » do 28 september 2017, 22:56

Hey Vaudeville,
Dankjewel voor je reactie :-)
Het is wat wittig inderdaad.
Of de plasbuis gevoelig is, weet ik niet ... Moet het dringend eens vragen aan hem, maar dat betekent natuurlijk ook dat ik het eens helemaal met hem moet bespreken ...

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: dotje slijm op penis

Berichtdoor Vaudeville » vr 29 september 2017, 8:01

Dat zou ik zeker doen!
En laat jezelf voor de zekerheid testen!

Nalu
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 september 2017, 10:35

Re: dotje slijm op penis

Berichtdoor Nalu » za 30 september 2017, 15:41

indeed
thx voor de reactie op zo'n yukkie onderwerp ;-)


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten