Van k*nt naar k*t en kans op infecties

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Van k*nt naar k*t en kans op infecties

Berichtdoor deco » di 17 november 2015, 18:01

Als je in de kont hebt zitten boteren, moet je niet meer in de poes gaan, simpel...
Best dat je dan kan doen is condoom aandoen voor in de kont, zodat je die weer kan uitdoen om in de poes te gaan zeker...?
Da's nog zoiets: aan iemand zijn of haar aarsje gaan likken (of erin!) .... dat zal ik nooit snappen... Dan moet uw gat toch al serieus proper zijn hoor... :D6
Klopt.
Dat doe je meestal pas als je beide of deze waar je de aars gaat likken in bad of een douche genomen heeft.
Kan je verzekeren dat er geen vieze smaak dan aan is :D
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Van k*nt naar k*t en kans op infecties

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 11:43

Als je in de kont hebt zitten boteren, moet je niet meer in de poes gaan, simpel...
Best dat je dan kan doen is condoom aandoen voor in de kont, zodat je die weer kan uitdoen om in de poes te gaan zeker...?
Da's nog zoiets: aan iemand zijn of haar aarsje gaan likken (of erin!) .... dat zal ik nooit snappen... Dan moet uw gat toch al serieus proper zijn hoor... :D6
Klopt.
Dat doe je meestal pas als je beide of deze waar je de aars gaat likken in bad of een douche genomen heeft.
Kan je verzekeren dat er geen vieze smaak dan aan is :D
Nog niet geprobeerd :) maar ja, ik ben niet echt een gatlikker :)
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Varia
Berichten: 5
Lid geworden op: di 15 september 2015, 14:28

Re: Van k*nt naar k*t en kans op infecties

Berichtdoor Varia » di 22 december 2015, 19:22

:mrgreen: :mrgreen: Ik moet wel lachen om jullie onderonsje hoor! hahahaha LOL

Maar jullie hebben wel gelijk. Ik ben echt helemaal gek op anaal en het is voor ons een normaal onderdeel van de seks geworden maar als er aan mijn gaatje gelikt wordt, word ik daar toch onrustig van. Het idee dat... en het ZELF doen? neeeeejjj! :lol:

Maar genomen worden of zelf iemand anaal nemen met mijn voorbinder.. hell yeah!
Wij doen alles met condooms, ook de speeltjes en natuurlijk het anaal neuken ook. Jammer genoeg is dat toch geen garantie voor het wegblijven van infecties omdat er sapjes/glijmiddel/etc van het gaatje naar het gleufje druipt of dat er overdracht is via de handen.

Na een paar jaar om de maand een urineweginfectie of bacteriele infecties gehad te hebben, gaat het nu beter. We hebben desinfecterende zeep, we spoelen alles af en schoon zodra anaal gedaan is en alles met condooms. Er wordt nagenoeg nooit meer terug naar kutje gegaan als er in het kontje is gepiemeld, zelfs niet als er condooms is gebruikt. Gewoon heel voorzichtig mee zijn maar het is wel de lekkerste seks vind ik :D33

shewantsmore
Berichten: 27
Lid geworden op: do 24 september 2015, 10:26

Re: Van k*nt naar k*t en kans op infecties

Berichtdoor shewantsmore » do 24 december 2015, 10:52

Ik sluit me volledig aan bij Varia, kwestie voorstander zijn van anale seks tenminste :D
Ik neuk dagelijks anaal, vaginaal door mekaar. Ik kijk er ook niet erg naar om.. Heb een paar jaar geleden 1x een blaasinfectie gehad. Maar dat kan overal van komen.
Ik zal het gewoon zijn zeker? Ik hou ook niet zo van condooms dus 't gebeurd meestal zonder :DD


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten