Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

Berichtdoor Inya » di 01 april 2014, 19:28

Ik las op internet dat er een lustopwekkende pil voor vrouwen op de markt komt:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wet ... raan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

De pil krijgt veel kritiek, lovend en veroordelend. Zelf vind ik eigenlijk dat het een welkom middel is; ten eerste omdat ik persoonlijk dit 5 jaar geleden goed had kunnen gebruiken (nu is het overigens niet meer nodig) en ten tweede omdat ik toch vaak in mijn omgeving hoor van vrouwen dat ze simpelweg geen zin in seks hebben (en van de mannen hoor ik de klaagzangen).

Ik weet wel dat dit geen wondermiddel is, en dat zin in seks ook heel erg van de connectie met de partner en zijn/haar skills afhangt, maar buiten dat denk ik dat het best veel vrouwen/relaties zou kunnen helpen.

Wat vinden jullie?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor 230volt » di 01 april 2014, 19:54

Dat dit artikel nu juist vandaag verschijnt!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor Inya » di 01 april 2014, 19:59

Wat bedoel je, 220?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor 230volt » di 01 april 2014, 20:02

Dat het vandaag 1 april is!

Maar het zou ook zo maar waar kunnen zijn, wat mij betreft!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor Inya » di 01 april 2014, 20:06

Aaaah 1 april, hadik niet eens bij stilgestaan :D8

Maar het artikel is van november vorig jaar, dus misschien toch geen grapje =):
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor gurley » di 01 april 2014, 22:07

Ik heb haar er toen ook al in diverse *shows* over horen vertellen ...

ook bij humberto tan.
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nuttelo

Berichtdoor droomvlinder » wo 02 april 2014, 22:07

Wel ik zou zo'n pil voor mezelf af en toe wel als zegening zien, als het inderdaad zo is dat de dosis testosteron zodanig is dat je er je haren niet door gaat verliezen. Soms staat mijn libido op een laag pitje en wanneer dit te lang duurt ga ik erop focaliseren. Ik hou van sex, maar mijn lichaam wil niet altijd meedoen. En in dat geval zou het leuk zijn een steuntje te hebben. Maar ik ben me ervan bewust dat dit ook een schaduwzijde kan hebben; dat hangt helemaal af van de relatie. Ik zou het voor mezelf leuk vinden maar ik zou het niet doen voor m'n partner want als mijn libido laag is belet dit ons niet toch van elkaar te genieten alleen is het voor mezelf dan veel moeilijker om "in stemming " te raken.
De schaduwzijde is volgens mij mogelijk wanneer je tegenover een partner zou komen te staan die zou zeggen , nu als je geen zin hebt neem dan in hemelsnaam een pilletje (erg naar zou ik dit vinden)
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Daisytje
Berichten: 6
Lid geworden op: za 29 oktober 2016, 20:43

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

Berichtdoor Daisytje » za 29 oktober 2016, 21:01

Ik denk dat er wel honderden soorten kruiden en andere natuurlijke middelen bestaan die het libido verhogen bij dames.

Denk maar aan cacao, nootmuskaat of chocolade

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

Berichtdoor droomvlinder » vr 04 november 2016, 11:29

Hopelijk komt er niemand op het nefaste idee een grote hoeveelheid nootmuskaat in te nemen, dit kan namelijk dodelijk zijn ....
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

Berichtdoor 230volt » vr 04 november 2016, 12:40

Goed dat je dat even meldt Droomvlinder! Niet dat ik van plan was mijn vrouw elke dag een flinke lepel nootmuskaat toe te dienen :) maar je weet maar nooit wie er hier snode plannen opdoet!
Overigens eet mijn vrouw zoveel pure ( 70 tot 80 %) chocolade, dat ik eigenlijk geen rustig moment zou moeten hebben, maar dat is geenszins het geval :D5 !
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Lustopwekkende pil voor vrouwen, een zegening of nutteloos?

Berichtdoor droomvlinder » za 05 november 2016, 12:03

:P jammer hé Volt,ook ik vind chocolade heerlijk, en er zitten stoffen in die het humeur kunnen opkrikken, maar mijn libido blijft er ook koud bij :mrgreen:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten