Clitpiercing

De plek voor onderwerpen als borstkanker, uitstrijkjes, overgangsklachten en alles dat te maken heeft met het lichaam.

Let op: Bij lichamelijke klachten raadpleeg altijd de huisarts. Het forum is geen vervanging voor deskundige medische zorg!

Moderators: Xenia, JanWbr

Ceasar25
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 november 2011, 18:48

Clitpiercing

Berichtdoor Ceasar25 » zo 27 november 2011, 18:52

Hallo iedereen,

Ik ben al een aantal weken aan het nadenken over het zetten van een clitpiercing, nu ben ik me er in aan het verdiepen en ik had al veel vragen, maar nu nog meer...is er iemand die mij hierover kan inlichten? het zijn vooral vragen over het verschil van een clitpiercing en een clithoodpiercing? en ik begreep dat je ook beide kunt zetten? en horizontaal en verticaal? Ik vind het ontzettend spannend, ik hoop dat iemand zijn ervaringen met me wil delen!

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Clitpiercing

Berichtdoor NachtVlinder » ma 28 november 2011, 1:13

Ik heb jarenlang dezelfde wens gehad en steeds mijn besluit om te laten zetten niet doorgezet. Uiteindelijk niet gedaan vanwege de lichamelijke risico's. Ik wilde geen risico lopen het gevoel te verliezen van mijn clitoris en sex nooit meer zo beleven als ik nu kan.... denk daar goed over na.
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Knuff » ma 28 november 2011, 20:50

Clitpiercing is door je clitoris heen, een clithoodpiercing is door het hoedje (het kapsel om je clitoris heen). Clitpiercing wordt niet heel vaak gezet en is veel pijnlijker dan de clithoodpiercing.


Deze link bevat foto's van intiempiercings en de naam van zo'n piercing.
http://www.roscher.nl/piercing62.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Show the world the warmth of your smile.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Thomas_K » ma 28 november 2011, 21:47

Deze link bevat foto's van intiempiercings en de naam van zo'n piercing.
http://www.roscher.nl/piercing62.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede link. Het lukte me niet echt om alle plaatjes door te nemen. Niks ziet er mooi uit, en dat is dan de site van iemand die zich er kennelijk mee bezig houdt. Ik vind het al met al een knappe manier van het verminken van een toch belangrijk onderdeel van het vrouwelijk lichaam. Lijkt een beetje op vrouwenbesnijdenis.

Wat beweegt iemand om dit te willen? Ik zag geen enkele foto waar je echt kon denken dat het 'sieraad' iets toevoegde. Wel zag ik veel prutswerk en spoortjes bloed.....

Nogmaals. Waarom wil iemand dit?

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Knuff » di 29 november 2011, 13:36

Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat de meesten van deze piercings net gezet zijn, ze laten een klant natuurlijk niet nog eens terugkomen voor een foto. Voor de rest is het een kwestie van smaak, je vind het mooi of niet.

Maar de foto's zorgen toch dat je een beter beeld krijgt van wat er mogelijk is en hoe dat er dan ongeveer uit gaat zien... en of je dat dan nog mooi vind en wilt :wink:
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Aphrodites' zoon » do 01 december 2011, 20:06

Deze link bevat foto's van intiempiercings en de naam van zo'n piercing.
http://www.roscher.nl/piercing62.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede link. Het lukte me niet echt om alle plaatjes door te nemen. Niks ziet er mooi uit, en dat is dan de site van iemand die zich er kennelijk mee bezig houdt. Ik vind het al met al een knappe manier van het verminken van een toch belangrijk onderdeel van het vrouwelijk lichaam. Lijkt een beetje op vrouwenbesnijdenis.

Wat beweegt iemand om dit te willen? Ik zag geen enkele foto waar je echt kon denken dat het 'sieraad' iets toevoegde. Wel zag ik veel prutswerk en spoortjes bloed.....

Nogmaals. Waarom wil iemand dit?
Volledig mee eens.
Ik denk dat als ik een vrouw zou tegenkomen met metaal op die plek dat ik onmiddellijk af zou knappen. Maar ieder zijn eigen ding...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Jessebel » do 08 december 2011, 14:14

Met clitpiercing wordt trouwens meestal een clithoodpiercing bedoeld.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom je het echt DOOR je clit zou zetten. Als het voor 'de mooi' is kan je het beter door je hoedje laten zetten. Beschadigt geen zenuw en doet minder pijn (lijkt me).

Ik heb een verticale clithoodpiercing, 12 jaar geleden laten zetten. Geen spijt van en soms haal ik het er gewoon uit. Ik vind het gewoon mooi en omdat ik het zolang heb zitten voelt het wat vreemd als ik het eruit heb.
Het gevoel (wrijving) is natuurlijk een tikje anders, met en zonder, maar zeker niet minder geworden :)


Aan het begin was het wel wat ongemakkelijk. Met een skinny jeans aan, te snel opstaan van tafel; :shock:
En op de fiets kon het nog wel eens irritant zijn. Maar dat is na een tijdje weg...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Spelfje » do 08 december 2011, 14:57

Een aantal jaren geleden wilde ik ook dolgraag een clit(hood)piercing. Meneer Spelf vond het ook wel mooi en stond achter mijn beslissing. Samen met een vriendin (die er ooit al eentje had laten zetten maar dichtgegroeid was) en meneer Spelf ging ik naar de piercingshop. Mijn vriendin nam eerst plaats in de stoel. Voila, zo gebeurd!
Toen was ik aan de beurt. Ik nam plaats in de stoel en de piercingmeneer keek eens goed en vertelde mij eerlijk dat hij vond dat ik een "prachtig mooi gesloten poesje" had en dat hij er met alle liefde een piercing in wilde jensen maar dat de kans op langzame genezing en ontstekingen groter zouden zijn dan bij een poesje dat meer "openstaat" of waarbij de binnenste schaamlippen zichtbaar zijn. (??) Ik nam het maar voor waar aan en besloot om het niet te laten doen. Oooh wat was ik teleurgesteld. Ik had me er zo op verheugd.
Nu, een paar jaar later, heb ik geen spijt van de beslissing en ben ik eerlijk gezegd blij dat ik piercingloos door het leven ga.
Neemt niet weg dat ik het, bij de juiste persoon en bij de juiste piercing*, heel mooi vindt!

*een verticaal buisje met mooi bolletje erop zodat er iets subtiels tussen de benen glinstert.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Clitpiercing

Berichtdoor Jessebel » za 10 december 2011, 1:31

Dat is fijn, ik heb 'de juiste'! :) Ja het is inderdaad wel mooi, vind ik zelf nog steeds. 'Ik' ben overigens ook best 'gesloten'. Ik heb er nooit van gehoord dat dat een verschil maakt. Maar ergens begrijp ik de redenatie wel...


Terug naar “Lichaam&Medisch”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten