vaker zin in sex dan geliefde

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

5

Berichtdoor 5 » zo 16 maart 2003, 19:36

Ik herken dat gevoel...hij heeft er niks aan om me te zoenen,ik voel me niet echt bemind door hem terwijl hij eigenlijk wel veel van me houdt maar waarom toont hij het dan niet? Hoeren vrijen ook zonder te zoenen het is dan
gewoon zo mechanisch vind ik,zo gevoelloos...
Ik kan geen behoefte wekken bij hem die niet aanwezig is ben ik nu abnormaal omdat ik eens
goed gezoend wil worden door mijn eigen man...

Suzanne

Berichtdoor Suzanne » ma 17 maart 2003, 12:06

Dit zijn jou woorden:

Hij zegt dat hij wel vindt dat hij bij mij ruimschoots aan zijn trekken komt, dat hij het allemaal erg lekker vindt.

Als dat zo is dan moet je hem daar in geloven, maar hij moet ook begrijpen dat niet iedereen hetzelfde is en dan de een meer behoefte heeft aan sex dan de ander.En als jullie van elkaar houden, dan maakt het toch niet uit als jij naast hem op de bank of in bed met je zelf zit te spelen. Als ik zin heb en mijn vriend niet (of hij ligt al te slapen en ik wil hem niet wakker maken) dan sla ik ook de hand aan mezelf. Geen probleem toch. Als jij hierdoor aan je trekken komt, is het toch goed!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten