vaker zin in sex dan geliefde

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

bosnimfje

vaker zin in sex dan geliefde

Berichtdoor bosnimfje » do 20 februari 2003, 3:24

Steeds hoor ik weer van die verhalen over vrouwen die geen zin hebben in sex, "hoofdpijn" enzo.
Bij mij is dat dus totaal niet het geval.Ik heb een niet te stuiten sexuele behoefte die die van mijn vriend overtstijgt.Soms ben ik bang dat ik hem afstoot met mijn gulzigheid en ik probeer me dan ook behoorlijk in te houden.Ik voel me soms echter wel behoorlijk uit mijn hum als er bv sex in het vooruitzicht lag en het gaat niet door, omdat hij bij nader inzien toch eigenlijk geen zin heeft.Het frustreert me op zo'n moment echt.Ik zit dan met een enorme energie die ik niet kwijt kan.Het nare is dat hij dan ook liever niet wil dat ik in zijn buurt masturbeer.Maar om nou daarvoor naar een andere kamer te gaan..Ik wil echt van alles doen om het leuk voor hem en mezelf te maken hoor en geef ook veel niet-sexuele fysieke aandacht aan hem en wil hem best bevredigen zonder dat daar altijd wat tegenover staat.Het gaat me er beslist niet alleen om om meer sex te ontvangen, maar ook te geven.Vreemdgaan is voor mij geen optie.Hij zegt dat hij wel vindt dat hij bij mij ruimschoots aan zijn trekken komt, dat hij het allemaal erg lekker vindt.Maar eigenlijk wil ik wel meer... Herkennen andere vrouwen dit?

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 20 februari 2003, 9:53

Grappig, ik ken in een ander verband een "bosnimfje", maar ik maak uit je relaas op dat jij dat niet bent.

Maar om even op het masturberen in zijn bijzijn in te haken: daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik kan me inbeelden dat het een beetje als een soort onuitgesproken verwijt naar hem kan overkomen. In de zin van "als jij me niet wil bevredigen dan doe ik t zelf wel".
Niet dat het voor jou zo bedoeld is, maar het KAN bij hem zo overkomen.

vampiertje
Berichten: 134
Lid geworden op: do 03 januari 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor vampiertje » do 20 februari 2003, 23:21

Jij hebt met je topic een passende beschrijving gegeven van mezelf :-).
Ik ben een lotgenootje van je !!!!
Ze bestaan dus :-).

Alleen heb ik een vriend die even "geobsedeerd" is door seks als ik. Maar ik weet wel een beetje hoe het voelt hoor. Mijn ex was ook niet zo happig op mijn gulzigheid en onverzadigbaarheid op seksueel gebied. Maar hij liet me dan weer wel masturberen als hij er bij was. Nooit gevraagd waarom, maar ik denk dat Schorpioen wel gelijk heeft dat het een soort van uitdaging of verwijt naar hem is.

ALs je meer wil, dan zal je moeten babbelen met hem, maar als jij nu eenmaal meer seksbelust bent dan hem, is er fundamenteels niet zo veel dat je kan veranderen. Een compromis lijkt me dan het beste.
In alle geval ... je zal er wel uitkomen en weet mijn best bosnimpfje ... jij bent bijlange niet alleen !!!!

Veel chance !!!

Bosnimf
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 07 februari 2003, 2:01
Locatie: dwalend tussen bomen...

Berichtdoor Bosnimf » do 20 februari 2003, 23:44

Schorpioentje heeft gelijk
een bosnimf was er reeds
leeft in haar eigen rijk
in gedichten doet zij steeds
wind, wezens en dieren verleiden
nieuwe nimf hoeft daarom niet
van schrik het forum te vermijden
deze Nimf zingt haar eigen lied

bosnimfje

bosnimfje

Berichtdoor bosnimfje » vr 21 februari 2003, 3:25

Hoi Vampiertje

Yes ze bestaat! Een vrouw zoals ik Afbeelding
Wat zullen jullie genieten samen
(word er bijna jaloers van Afbeelding
kus,
Bosnimfje


O ja en Bosnimf, dankjewel voor je lieve gedicht, als het lastig is dat ik bijna dezelfde nick heb als jij wil ik hem best veranderen hoor!

Schorpioen, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken omdat ik het ook heel gezellig vind als hij bij mij in de buurt masturbeert..Maar ik denk eigenlijk wel dat je gelijk hebt, misschien komt het op hem verwijtend over.
Dankjewel!

Queen
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor Queen » vr 21 februari 2003, 10:16

hoi,
Ook ik kan me aansluiten bij je bosnimfje,
ons sexleven was/is altijd goed, is het nu nog steeds, maar mijn behoefte is groter dan de zijne en dat is soms inderdaad frustrerend vooral zoals je al zei sex in het vooruitzicht lag en dan niet door gaat.
In het begin dacht ik dat het aan mij lag, maar ik weet nu wel beter.
En ja mijn man zou er geen moeite mee hebben als ik in zijn bijzijn mezelf mastrubeer, maar dat is iets wat ik (nog) niet kan.

Q

Esther
Berichten: 43
Lid geworden op: di 28 augustus 2001, 1:01
Locatie: netherlands

Berichtdoor Esther » vr 21 februari 2003, 21:58

mijn vriendje heeft denk ik een gezonde zin in sex, ik echter kan er uren mee doorgaan of het vaak in een week doen. naar mijn idee heeft hij er de oplossing voor gevonden.
als we sex hebben laat hij me eerst een aantal (ja echt een aantal) keer klaarkomen. en daarna pas zichzelf en vaak als ik dan nog puf heb en maar een klein beetje geil ben, nog wat hand werk.........van hem, bij mij.
praat eens met je vriend, vind samen een oplossing

erikroseveld
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 1:01
Contacteer:

Berichtdoor erikroseveld » ma 24 februari 2003, 16:03

Beste Esther,

Dit herken ik heel goed uit mijn eigen relatie, mijn vrouw kan er vaak ook niet genoeg van krijgen en meestal lossen we het ook op die manier op.

Is dit een goede tip voor je bosnimpfje?

Kus
Erik

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » vr 07 maart 2003, 4:01

Als een man veel zin heeft is het verkeerd, dan ben je bij wijze van "een viezerik". Als een vrouw zo denkt is het geil. Ik ben een man en heb ook onwijs veel behoefte aan sex e.d omdat ik het gewoon lekker vind en ervan hou. Hebben jullie dan ook tips voor mij?

vrouw23

Berichtdoor vrouw23 » do 13 maart 2003, 15:48

Ik ben hier nieuw en zocht wat informatie en zie dat er een aantal vrouwen zijn die met hetzelfde 'probleem' rondlopen.

De laatste tijd heb ik steeds meer zin in sex dan mijn vriend. Ik heb ook tijden gekend dat ik helemaal geen zin had maar dat kwam door stress. Als we sex hebben is het echt geweldig. Maar doordat ik nu veel meer zin heb dan hij voel ik me heel erg onrustig. Ik ken dit probleem niet en snap ook niet waarom ik hier in ene last van heb. Misschien heeft het te maken met het feit dat we voor een andere manier van anticonceptie gekozen hebben.

Zijn er vrouwen die ook zomaar van de ene op de andere dag geconfronteerd werden met een overdreven zin in sex? En waar zou dat mee te maken kunnen hebben?

Hotspot
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 07 januari 2002, 2:01

Berichtdoor Hotspot » do 13 maart 2003, 17:17

vrouw23 het is het weer, de zon gaat schijnen, mensen worden vrolijk en krijgen meer zin in alles, dus ook in sex. Ik herken het in iedergeval wel.

Ik lees over masturbatie als de partner niet wil, terwijl hij/zij erbij is? Ik kan me daar niets bij voorstellen.
Mijn man heeft ook minder vaak zin dan ik en zegt dan ook: doe het dan zelf! Maar ik vind het zo'n anticlimax dan.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat het lekker is als je jezelf klaarmaakt terwijl je partner naast je in bed ligt te lezen of t.v. kijken ofzo.

rbjames

Berichtdoor rbjames » do 13 maart 2003, 17:43

Yes, heerlijk die lente allemaal vrouwen die zin hebben, als jullie niet aan je trekken komen hou ik me aanbevolen. !!

Sorry kon het even niet laten, lijkt me lastig als je partner minder vaak zin hebt. In mijn laatste relatie hadden wij eigenlijk samen vaak zin dus ik ken het probleem niet.

vrouw23

Berichtdoor vrouw23 » vr 14 maart 2003, 23:13

Hotspot:

Ik denk dat het heel goed aan het weer kan liggen. Ik sla in elk geval de hand niet aan mezelf als mijn vriend ernaast ligt... Als ik zin heb heb ik zin in hem en niet in mezelf en het is dan wel jammer als hij geen zin heeft.

kiwi
Berichten: 5
Lid geworden op: do 13 maart 2003, 2:01
Locatie: belgie

Berichtdoor kiwi » za 15 maart 2003, 0:34

Ik herken mij hier volledig in. Mijn vriend heeft ook bijna nooit zin en ik loop natuurlijk gefrustreerd rond. Het is niet zo dat ik sexverslaafd ben maar een paar keer in de week zou ik heel graag hebben. Na al die pogingen die tot niet veel leiden,begin ik te denken dat ik er wel afschuwelijk moet uitzien. Bijna alle mannen die ik ken (vrienden of collega's) vrijen heel graag met hun partner. Ofwel klagen de vriendinnen dat hun vriend hen weer niet met rust liet vannacht omdat hij 'weer' eens zin had. Voor mij lijkt dat het einde. Ik ben soms stikjaloers op vrouwen die kunnen zeggen 'vanavond niet schat'. Want bij mij is het het omgekeerde.
Als we 's nachts bij mekaar liggen in bed dan wil hij zo vlug mogelijk slapen en natuurlijk ben ik dan klaarwakker. IK knuffel liever nog eens. Maar dat wil hij niet omdat hij dan denkt dat ik dan weer wil vrijen. Heel lastig. Soms vraag ik mij af of ik dat nog aankan. Ik ga er echt aan onderuit.

5

Berichtdoor 5 » zo 16 maart 2003, 19:31

Wat doe je als je wel evenveel zin in seks hebt maar andere behoeften hebt. Mijn man kust niet graag,toch geen tongkussen. Terwijl ik er gek van ben,en ik mis daardoor heel veel intimiteit en een verliefdheid op iemand anders ligt dan sluimerend op de loer.
Omdat ik het hem al tien jaar lang probeer duidelijk te maken, maar hij doet er nooit werkelijk wat aan...zucht moet ik het heel mijn leven zonder stellen...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten