Ik mis de passie, de spanning, het verliefd zijn....

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

Berichtdoor goede_vriend » ma 12 mei 2003, 23:58

@ Bridge,

ik heb het niet nodig, ik heb een veel diepere relatie die niet gebaseerd is op dergelijke 'thrills', maar daarom mag ik het toch wel af en toe missen?

bridge
Berichten: 353
Lid geworden op: za 04 augustus 2001, 1:01
Locatie: nederland

Berichtdoor bridge » di 13 mei 2003, 0:15

GoedeVriend,
Oke, misinterpretatie mijnerzijds. "If I had words" om met Yvonne Keeley te spreken.
Wanneer ik echter het woord missen lees, bekruipt me een eigenaardig gevoel.
Dat komt mogelijkerwijs omdat ik me niet kan voorstellen wat het is om iets te missen. Ik doe dat namelijk niet; vanuit mijn open relatie (lees hierboven) heb ik alle mogelijkheden om dingen die ik leuk vind te onderzoeken.
Het gekke is echter dat het bij mij nooit voortkomt uit gemis, maar omdat ik tegen dingen aanloop en me altijd open stel voor nieuwe dingen, maar waarbij ik weet dat ik zonder die dingen zou kunnen wanneer de gelegenheid het vraagt, en die ik niet zou missen.
Ik probeer me voor te stellen dat wanneer je iets heel erg mist (onderwerpen te over hier op shespot) dat je er dan iets zou willen doen/ veranderen.
Is dat in jouw geval aan de orde of denk je gewoon alleen maar soms met weemoed terug aan de keren dat die spanning je een himmelhoch jauchsend gevoel gaf?

Gek hè, ik mis gewoon niks. Ik sluit me dus helemaal aan bij Iago. Hoe het komt weet ik niet, maar ik mis niets.
Bridge

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » di 13 mei 2003, 8:52

Quote:"beseffend dat ik nu zeer gelukkig ben en dat het vanaf nu alleen maar minder kan worden"...
Kijk, en dat begrijp ik dus niet.

De kick van het 'veroveren' is natuurlijk éénmalig. Per partner dan...
Maar als het daarna alleen maar minder wordt...

De adrenalinestoot van het onverwachte vind ik ook binnen mijn relatie. Elke dag is anders, en mijn partner kent veel gezichten als minnares. Ik doe mijn best om dat te evenaren, waardoor het patroon van te voren nooit echt vaststaat. Het is allemaal al eerder vertoond, natuurlijk, maar op één of andere manier telkens weer nieuw.

Wij lagen vannacht innig ineengestrengeld na te genieten, en ik besefte dat ik heel gelukkig was.

Iago.

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

misschien

Berichtdoor goede_vriend » di 13 mei 2003, 9:36

Misschien dat het er mee te maken had dat het een 'onmogelijke liefde' was, waarvan we beiden bij voorbaat wisten dat het nergens toe kon leiden.

Ik mis het, maar wil er niet zonodig iets aan doen.
TLB

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 13 mei 2003, 9:52

Ik mis het ontdekken van de andere persoon...
Als je alles weet, dan lijkt het wel of je elkaar niets meer te vertellen hebt. Ik bedoel dan niet alleen het seksuele hoor. Het ontdekken waar iemand warm voor loopt. Het ontdekken waardoor iemand over de rooie gaat.. Het valt me overigens op dat in de eerste fase van een relatie mensen elkaar nog respecteren en in een later stadium dit voor een groot deel wegvalt. alsof je een onderdeel van het meubilair bent geworden dat moet voldoen aan de wensen en grillen van de partner.
Ik ben overigens nu in mijn eigen leven nog niet op dit punt aanbeland hoor... Dit even om de dingen helder te zetten.

Mark
Laedere facile, mederi difficile

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 13 mei 2003, 9:53

enne:
welkom vriend... sta ik niet alleen te kijk, maar jij nu ook met je toet op SheSpot

:lol:

platvis73
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 mei 2003, 23:04
Locatie: zuidholland

Berichtdoor platvis73 » di 27 mei 2003, 23:14

Woman

Ook ik vind het een gemis en waarom dat ja is heel moeilijk.
Met mijn huidige vriend is de sex echt heerlijk, maar het slippertje, heeft me op dat moment laten duizelen. En ja ik mis het. Zo erg dat ik me ongekend open stel voor andere mannen, ik zoek het op.
Ik ben er bang voor dat ik straks niet meer zonder kan.
Begrijp me niet verkeerd ik houdt heel veel van mijn vriend, maar wil kriebels, flauwvallen van de sex en dat is met mijn huidige routine geworden.
vrouw met vele interesses gebonden en toch vrij

Suzy42
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 8:49

Berichtdoor Suzy42 » do 29 mei 2003, 13:21

Beste woman,

Als het verliefdheid is zal het ooit verkeerd aflopen.Als het voor de sex is kan ik jou begrijpen na al die jaren.Wat ik niet begrijp waarom was het bij die man fijner.Wat deed jij,als jou man die avond zin had.Heb jij nog vaak die man in jou gedachten als jij met jou eigen man aan het stoeien bent om te kunnen klaarkomen.Mischien is het beter een koppel te zoeken waarvan jij die man heel aantrekelijk vindt en jou partner die vrouw,de sex krijgt terug een injectie en ik kan het weten. Groetjes suzy


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten