Gever zijn in een relatie

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » di 04 april 2006, 11:58

@thomas: duidelijke uiteenzetting van die communicatiestoornis tussen mannen en vrouwen, very helpfull :)
Dit lijkt zo makkelijk enzo, maar als ik naar mezelf kijk dan zie ik als ik zelf in die situatie zit met mijn schatje door de bomen t bos niet meer en komen er irritaties omdat ik denk dat ik duidelijk ben maar in de ogen van de man dus niet blijkbaar :P , dus dank je...hier heb ik ook wat aan.

NV, die t zo fijn vind dat hier ook mannen komen om de zaken te verhelderen
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Summer84
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 15:26
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor Summer84 » di 04 april 2006, 19:00

Thomas,

Dankjewel voor het duidelijke man's point of view. Eigelijk best gek dat mannen en vrouwen elkaar denken te begrijpen maar dit eigelijk helemaal niet doen. En door wat jij uitlegt, zie ik nu dat het tijd is om een hele andere richting in te slaan en duidelijker te zijn in mijn vorm van communicatie naar mijn vriend toe. Die tip van praten als hij een klein beetje opgewonden is, ga ik zeker in gedachten houden :D

Summer, die door de bomen het bos weer ziet
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten