Mijn vriend wil bijna nooit sex

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » wo 03 mei 2006, 11:43

Ik hoorde van me vriend ooit dat ze ex juist degene was die weinig zin had niet hij en zij was dun of liever gezegd mager, En als ik dan zeg dus dat is waar je op valt danb zegt hij dat hij dat helemaal niet mooi vind. Maar aan de hand van wat ik hierboven vertelt heb kan ik me dat moeilijk voorstellen.
Hey Latina06,

Dit trof me in jouw posting. Wat ik hier lees, is dat je aan je vriend iets vraagt en als hij je antwoordt, geloof je niet wat hij zegt. Het gaat hier in mijn ogen over veel meer dan maar 1 keer sex per maand. Zoals meestal wel het geval is als er problemen zijn met sex en/of verschil in libido. :roll:

Wat ik lees in jouw posting is dat je geen vertrouwen hebt in je vriend, dat je niet gelooft wat hij zegt. Heb je jezelf al eens afgevraagd of daar een rden voor is? Geen vraag die je mij moet bentwoorden hoor, maar eentje die je jezelf kunt stellen.

Er zijn verschillende fronten waarop er actie kan ondernomen worden, denk ik. Heb je je vriend al eens grondig uitgelegd hoe je hiermee worstelt, dat je niet gelooft dat hij je mooi vindt zoals je bent? En luister je dan ook écht naar wat hij zegt? Als je er het jouwe van denkt, zeg dat dan ook weer tegen hem anders kan hij nooit raden wat er in je omgaat. Praten betekent vooral ook heel goed luisteren naar wat de andere tegen je zegt zonder je eigen interpretatie eraan vast te koppelen.

Zelfvertrouwen is ook iets, denk ik, waar je een beetje meer van kan gebruiken. Echt meid, een maatje 40 is per-fect normaal! 8) Maar als jij dat blijft zien als te dik en jij je vriend niet gelooft als hij zegt dat hij je wél mooi vindt, dan zal eerder jouw houding denk ik misschien hem afschrikken, wegjagen dan maat x of maat y hebben. Het is zo'n torenhoog cliché maar het is wel WAAR. je moet eerst jezelf graag zien om van iemand anders te kunnen houden. Je moet waardering voor jezelf in jezelf zoeken en niet op zoek gaan naar de bevestiging van iemand anders, of tenminste niet in de eerste plaats.

En ja, een keer per maand sex, ik zou er ook niet gelukkig mee zijn, zeker niet :mrgreen: maar ik zie meer een oplossing in werken aan je zelfbeeld dan je constant af te vragen of je niet te dik bent voor je vriend.

liefs,
Sol

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » wo 03 mei 2006, 18:56

Nou ik vind maat 40 niet dik ik zei alleen bij mij wel want dan heb ik nog een dikke buik en dikke bovenbenen.
Maar ik zie dat je me echt niet begrijpt. Want jij zegt dat het aan me zelfbeeld ligt. Nou geloof mij maar al zou ik mezelf mooi vinden hij wil gewoon niet. In het begin van de relatie hadden we ook weinig sex maar 1/2 keer in de week en werd ik ook afgewezen en toen deed ik niet alsof ik mezelf te dik vond zei er niets over. Iedereen brengt wel steeds andere argumenten maar niemand zegt ja het zal daar wel aan liggen terwijl dat nou juuist het meest voor de hand liggend is en het meest logische. Net als SWIA zei. En dat is een jongen dus die weet wel hoe jongens zijn.

Narnya
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 23 november 2005, 11:07
Locatie: Limburg, België

Berichtdoor Narnya » wo 03 mei 2006, 19:38

goh Latina..
SWIA is dus een mannelijk persoon, en als die een statement in zijn kopke heeft zitten is die dus geldig voor elke levende ziel van het andere geslacht?

oeiii...dit ruikt naar veralgemening..niet goed hoor!

als je vriend ergens mee zit dan kan hier niemand daar een juist antwoord op geven. enkel wat ideeën uit hun beleving, hoe zij t zien volgens hun wereld, hun ervaring.
het is aan jou om te ontdekken waar t schoentje wringt..als hij je toelaat in zijn wereld..
of je slaat een andere weg in. het ligt in jouw handen.

ik wens je iig alle succes toe..

Xx

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 03 mei 2006, 19:39

SWIA is een jongen en die weet daarom hoe alle andere "jongens" denken?

Sinds wanneer behoren mannen tot een groep mensen met slechts één hersencel? Want dat zou het kunnen verklaren.

Mij lijkt het dat alle mensen, man of vrouw, zeer complexe wezens zijn, elk met hun eigen unieke idee-en, opvattingen, voorkeuren en noem maar op.

Ik ben vrouw, latina, en jou ook, maar dat betekent zeker niet dat ik denk zoals jij denkt.

Waarom hecht je enkel waarde aan het antwoord van SWIA?

Hoopte je hier enkel antwoorden te vinden die in jouw straatje passen?

Sorry, maar dan zal je toch naar een ander forum moeten gaan, hier werkt het niet zo.

groeten

orchidee
jojo
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 08 mei 2006, 21:04

[quote="Orchid"]SWIA is een jongen en die weet daarom hoe alle andere "jongens" denken?

Sinds wanneer behoren mannen tot een groep mensen met slechts één hersencel? Want dat zou het kunnen verklaren.

Nee maar alle andere mannen die ik spreek zijn net zo. En ook vroeg ik het laats aan een jongen op msn die ik niet ken en hij kende mij ook niet en toen vroeg ik het hem. Hij zei dat hij op slank viel niet dat het per se nodig was maar hij zei: natuurlijk heb je dat liever maar het hoeft niet allemaal ideaal te zijn.
Dan kom ik dus tot de conclusie dat bijna alle mannen daar toch van houden. En het is ook wel heel toevallig dat al mijn slanke vriendinnen meer aandacht krijgen tijdens het uitgaan dan de molligere vriendinnen als we met ze allen uitgaan.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 08 mei 2006, 21:14

Ehmmm latina, je valt ernstig in herhaling. Wij niet, dus wij gaan niet meer uitleggen dat er ook mannen zijn die wel van een maatje meer houden. Enne, zoek eens andere vrienden!
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 09 mei 2006, 0:31

Ja maar dan kennen alleen jullie die mannen en ik heb die nog nooit gezien niet in mijn vriendenkring niet in mijn kennissenkring niet in mijn woonplaats niet daarbuiten en ook niet op straat als ik uit ga. :?
volgens mij denkt iedereen dat ik nu nog maat 40 heb maar zoals ik al eerder zei dat had ik een jaar geleden nog nu niet meer dus ik zet het er nog even en bij.
Maar als jullie het gelezen hebben van wat ik al eerder zei over mijn vriend. Wat is dan volgens jullie het geen dat hij geen zin heeft? Als je je vriendin heel mooi vind en sexy en opwindend dan wiul je vaak sex en als ze naakt gaat liggen op je bed dan wil je haar toch dan ga je haar toch niet steeds afwijzen? 1 keer per maand!! En als je dan sex heb dan ga je toch niet er in en eruit en ben je binnen 15 klaar? En ik heb hem ontelbare keren gezegd dat het langer moet. Nu krijgen we alleen maar ruzie als ik er over begin. Hij is niet onzeker over zichzelf dus dat is het ook al niet dan is toch het enige wat ik kan bedenken dat wat SWIA zei dat het zo is. Of in ieder geval misschien niet zo zeer hoe dik ik ben maar hij vind mijn figuur naakt niet sexueel opwindend. Sorry dat ik er weer over begin maar ik zit er echt mee. Ik word er verdrietig van onzekerder en ik begin zelfs mijn lusten te verliezen. En als jullier zo van verzekerd zijn dat hij mijn figuur mooi vind en dat het niet daar aan logt wat is het dan?

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 09 mei 2006, 0:46

Er stond bij Mannen en erotiek; Mannen wat vinden jullie aantrekkelijk aan een vrouw had rick geschreven: Bij de eerste ontmoeting een paar uur later werd ik gegrepen door een luchtig zomerjurkje over een prachtig figuur,

Ook die mannen hier zijn zoals de mannen die ik ken. Hij bedoelde met een prachtig figuur echt geen mollige vrouw.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 09 mei 2006, 0:59

Ik voldoe absoluut niet aan het stereotype beeld van een mooie vrouw.
Ik ben 1.57 m kort, veel te zwaar, draag kleding maar 48-50.

Ik ben gelukkig getrouwd, heb met mijn man een heerlijk sexleven. Naast mijn man heb ik het plezier regelmatig met nog een man het bed te mogen delen. Deze mannen begeren mij. MIJ. Niet alleen mijn lichaam, MIJ.

Ze kijken verder dan mijn dikke buik, mijn blubberdijen en puttenbillen.

Zij zien namelijk datgene wat IK uitstraal. Zij zien, hoe ik ervoor kies, te zijn wie ik ben. IK kies ervoor, MIDDEN in de wereld te staan, MIDDEN in het leven. Het is MIJN leven waarin IK de regie heb. Ik straal geluk uit, rijkdom, geilheid als ik dat wil.

Mijn innerlijk weerspiegelt zich in mijn uiterlijk, en daarom zijn mijn vetrollen, blubberdijen en dikke buik helemaal niet belangrijk.

Ik ben wie ik ben, en daarom ben ik aantrekkelijk.


Latina, zorg dat je bent wie je bent, spiegel je aan jezelf, ontleen je identiteit aan jezelf, niet aan het beeld dat anderen van je willen hebben of aan het beeld dat jij denkt dat anderen van je hebben.


Laat los dat doemdenken.
Geniet van jezelf, hou van jezelf, eerder kan een ander ook niet van jou genieten en van jou houden. Sta op en open.


HUP!

pipje,
van de zweverige

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 09 mei 2006, 1:14

Als ik je laatste post zo lees heb ik het idee dat je er vanuit gaat dat alle mannen dagelijks (minstens?) sex willen, en dat is ook niet zo.
Ten eerste is libido ook bij mannen verschillend, en ten tweede bestaan er zo veel mogelijke factoren dat iemand gewoonweg minder aan sex denkt, en moeilijker in de stemming te krijgen is (zorgen, stress, eigen onzekerheid, ed).
Zet alsjeblieft je uiterlijke onzekerheid t.a.v. zijn libido opzij. Daar kom je niet verder mee, toch?
Als hij je niet aantrekkelijk had gevonden was hij toch niet met je samen? Zou jij met hem samenzijn als je hem onaantrekkelijk zou vinden?

Het eerste punt dat ik noemde zal in jouw ogen niet opgaan, aangezien je zegt dat hij wel vaker sex wilde met zijn vriendin. Doch, libido kan veranderen over tijd. Bij de een gaat dat na tientallen jaren, bij de ander tussen ontwikkelingsfasen.
Andere factoren waar je je kan afvragen of dat voor hem geldt;

-heeft hij het erg druk op zijn werk/studie? Dingen waar hij stressed over is dat hij moet behalen, gaat alles goed wat zijn ambities betreft op dat gebied?

-Onzekerheid... misschien is hij ook onzeker, dat kan net zo goed over zijn eigen uiterlijk gaan, of onzekerheid over prestaties ed.

-Daarbij... kan het zo zijn dat de situatie zo geescaleerd is dat hij zich onder grote druk voelt staan door jouw wensen. Dat werkt onzekerheid in de hand. Er zijn mannen die zich aangetast voelen in hun 'mannelijkheid' als een vrouw erover klaagt dat hij niet goed, lang, en vaak genoeg 'presteert'. Zo zal jij het waarschijnlijk niet zeggen, maar zo kàn het overkomen. De ene man zou je dan het tegendeel bewijzen, de ander klapt dicht.

-Dan is er nog de 'gewenning'. Klinkt shit, maar een lijf went gewoon, hoe mooi ook. Wil niet zeggen dat je dan minder aantrekkelijk bent, maar kan wel wat zeggen over een verlaagde 'prikkel'. Lingerie werkt niet voor iedere man. En soms werkt zo'n middel 'uit' en is er wat nieuws nodig (hoeft niet steeds meer te worden, kan best dat hij zijn werkelijke turn on nog niet gevonden heeft). Het is overigens een (leuke!) taak voor BEIDE partners om te onderzoeken wat je partner doet 'zwijmelen'. Jullie hebben zo lang niet, dus ik denk niet dat dit punt opgaat, maar bij jullie kan het een zwakke vorm zijn van zo'n gewenning..

Het kunnen zwakke vormen zijn van alles wat hierboven staat; een beetje van alles bij elkaar misschien.. zo klein dat je het nauwelijks ziet. Ik geloof dat er in dit topic nog veel andere mogelijke oorzaken te vinden zijn...

Veel reëlere oorzaken als je het mij vraagt overigens (want ik zeg het weer; als je onaantrekkelijk bent voor je partner was het je partner niet. Externe factoren, misinterpretaties, en onzekerheden sluipen nogal makkelijk en snel tussen de erogene zones van de hersenen.. :? Zaak is die sluipers te ontdekken, hijzelf moet ze erkennen, voor jullie er wat aan kunnen doen)

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 09 mei 2006, 2:14

Zet alsjeblieft je uiterlijke onzekerheid t.a.v. zijn libido opzij. Daar kom je niet verder mee, toch?
Als hij je niet aantrekkelijk had gevonden was hij toch niet met je samen? Zou jij met hem samenzijn als je hem onaantrekkelijk zou vinden?



Daar heb ik ook aan gedacht en ik denk dat hij mijn gezicht wel heel mooi vind en de eerste keren dat we sex hadden was het toevallig wat donker dus zag hij mijn vetrollen, hangtieten en cellulitus niet. En ja toen hadden we al met elkaar en misschien nam hij wel met me omdat hij zich alleen voelde en is hij uiteindelijk van me gaan houden. En om die redenen is hij dus wel met me samen. Als je al met elkaar hebt en je bent verliefd athans neem aan dat hij verliefd was dan zie je die minderheden wat over het hoofd. Dan ga je het niet uitmaken omdat ze hangtieten bleek te hebben en een dikke buik. En daarbij zijn ex heeft het figuur van Nicole Richie extreem dun en hij zei dat hij dat ook niet mooi vond. En met haar had hij toch 2 maanden. Dus daar is hij ook bij gebleven ook al vond hij haar figuur niet mooi. Maar als ik kijk naar wie zijn exen waren waren ze allemaal slank behalve ik dus denk ik dat hij in plast van haar figuur mijn figuur gewoon niet mooi vind.



Jessebel zei: -heeft hij het erg druk op zijn werk/studie? Dingen waar hij stressed over is dat hij moet behalen, gaat alles goed wat zijn ambities betreft op dat gebied?


Gestressed??? Hij doet niks alleen maar de hele dag tv kijken. Hij heeft een uitkering en doet niks anders dan tv kijken totdat hij slaapt. Dan zou ik eerder degene zijn die gestressed zou moeten zijn wat ik overigens niet ben maar goed ik werk en studeer. Hij had in het begin wel altijd een smoesje als ik ben moe of ik heb hoofdpijn of ik heb problemen aan me hoofd. En nee hij had geen problemen aan ze hoofd het was een smoes. Het enige waar hij over in kan zitten is of er nog een leuke film op tv zal komen. Nu zegt hij wel eerlijk van nee ik heb geen zin.



Jessebel zei: -Onzekerheid... misschien is hij ook onzeker, dat kan net zo goed over zijn eigen uiterlijk gaan, of onzekerheid over prestaties ed.


Nou hij is best zelfverzekerd. Hij is tevreden over ze lichaam en ja hij vind wil wel werken straks maar hij wil nog effe een paar maanden thuis zitten. Niemand die druk op hem uitoefent ook ik niet omdat ik aanneem en hoop dat hij straks wel gaat werken.


Jessebel zei: -Daarbij... kan het zo zijn dat de situatie zo geescaleerd is dat hij zich onder grote druk voelt staan door jouw wensen. Dat werkt onzekerheid in de hand. Er zijn mannen die zich aangetast voelen in hun 'mannelijkheid' als een vrouw erover klaagt dat hij niet goed, lang, en vaak genoeg 'presteert'. Zo zal jij het waarschijnlijk niet zeggen, maar zo kàn het overkomen. De ene man zou je dan het tegendeel bewijzen, de ander klapt dicht.


Dat is het ook niet. In het begin zei ik er natuurlijk niet gelijk wat van werd alleen gek van die afwijzingen. Later zei ik er wel wat van een keer en heel voorzichtig toen een tijd later zei ik er wat van nog steeds voorzichtig en ja nou na een lange tijd zeg ik het soms een paar keer per maand en hebben we er wel eens ruzie om.


Jessebel zei -Dan is er nog de 'gewenning'. Klinkt shit, maar een lijf went gewoon, hoe mooi ook. Wil niet zeggen dat je dan minder aantrekkelijk bent, maar kan wel wat zeggen over een verlaagde 'prikkel'.


Dan is die verlaagde prikkel er al gelijk de 2de week van onze relatie geweest. En is dat na 2 jaar uitgelopen op dat we 1 keer per maand sex hebben. Het lijkt mij dat we dan in het begin wel veel sex moeten hebben gehad en dat hij toen wel wou en ook lang. Maar het antwoord is nee.



Jessebel zei: Het kunnen zwakke vormen zijn van alles wat hierboven staat; een beetje van alles bij elkaar misschien.. zo klein dat je het nauwelijks ziet. Ik geloof dat er in dit topic nog veel andere mogelijke oorzaken te vinden zijn...
Veel reëlere oorzaken als je het mij vraagt overigens (want ik zeg het weer; als je onaantrekkelijk bent voor je partner was het je partner niet. Externe factoren, misinterpretaties, en onzekerheden sluipen nogal makkelijk en snel tussen de erogene zones van de hersenen.. :? Zaak is die sluipers te ontdekken, hijzelf moet ze erkennen, voor jullie er wat aan kunnen doen)

Maar dat kan heel goed zoals ik al zei. En tuurlijk kan het dat hij op me viel en me gezicht heel mooi vind maar dat hij mijn lichaam niet mooi vind.
Tuurlijk zal het ook wel zijn dat niet alle mannen een hoog libido hebben al is het wel raar, want zo zijn mannen nou eenmaal maar dan nog 1 keer per maand??? Hij is 21 geen man van 78 jaar En ook de jongens aan wie ik het verteld heb zeiden dat hij dan homo moets zijn maar goed dat is hij niet maar die weten ook dat het gewoon raar is voor een jongen.[/i]

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 09 mei 2006, 3:11

21 en aan een uitkering???
Nounou, daar kan hij trots op zijn (ervan uitgaande dat hij geen plausibele reden heeft voor een uitkering.. en als hij wel heeft, zal de reden alleen maar vervelend voor hem zijn lijkt me). Wat je daar zegt is voor mij juist een aanwijzing dat hij helemaal niet zo happy is als het lijkt, maargoed..

Latina, even eerlijk nu (weer).. stel je hebt gelijk en hij heeft geen sex met je vanwege je uiterlijk..
JIJ bent er duidelijk van overtuigd in ieder geval...
En ja die mannen bestaan, dat weet ik ook wel (maar vind het sneu dat je het idee hebt dat iedere man het zo ervaart)..

Wat doe je in godesnaam dan nog bij hem?

Als partner wil je bemind worden... vooral je innerlijk.. maar ook je uiterlijk...
Bemind worden om wie jij bent... helemaal.. En je gelukkig voelen.. Dat vind ik toch wel ERG belangrijke voorwaarden voor een relatie...

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 09 mei 2006, 20:21

Hij heeft ook geen reden om een uitkering hij is hartstikke gezond op zijn libido na dan. Hij is gewoon te lui.
Maar inderdaad is het zo dat je bemind wilt worden. Ik voel me ook niet mooi bij hem. Misschien heb je gelijk is het beter als het uit gaat er zijn maar weinig goede eigenschappen aan hem te noemen.

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » wo 10 mei 2006, 2:29

Latina,

volgens mij krijg je het door, hij is gewoon lui. Hij hoeft helemaal niets te doen, maar dan ook echt helemaal niets. Jij steld geen eisen aan hem, op geen enkel gebied.
Jij wordt steeds onzekerder, want zelf doet hij niets, zijn exen zijn allemaal heel slank, ooit jezelf afgevraagd, waarom dat nu exen zijn?

Natuurlijk ga je de reden op je zelf betrekken, mag ik er nog zijn, ben ik afzichtelijk, ben ik te vet om aan te pakken? Volgens mij is dat het niet, maar hij is moe van het bank zitten, laat me raden, hij drinkt er ook nog de nodige pilsjes bij. Is maar een gok hoor, zit er graag naast!

Laat je niet gek maken, je bent een spontane meid zeg jezelf, maar volgens mij heb je de verkeerde te pakken.
In deze relatie wordt je langzaam gesmoord, of je moet je poot neer gaan zetten.

SWIA
Berichten: 4
Lid geworden op: do 30 maart 2006, 11:39
Locatie: België

Berichtdoor SWIA » wo 10 mei 2006, 16:48

Dag latina,

eerst en vooral mijn oprechte excuses dat ik jou op één of andere manier met een slecht gevoel heb opgezadeld (ik las nl in één van jouw vorige postings dat je er wel erg mee bezig bent). Dit was nooit de bedoeling!

Mijn vorige post was gewoon de neerslag van wat het gevoel dat ik had bij het lezen van het probleem van Loversrock. Mijn antwoord is waarschijnlijk verre van juist, en zeker niet veralgemenend te nemen!!! (Wie zegt trouwens dat ik enkel val op slank? Ik zei dat het mss een probleem zou worden als mijn vriendin 30 kg bijkomt. Ik heb niet gezegd of ze nu maatje 34 heeft, of 40 of voor mijn part 60! Ik bedoelde op het veranderen van haar fysieke toestand in de loop van onze relatie, en niet op het verdikken zelf. Soit, ik ga hier over stoppen want het is saai, en heb reeds ontdekt dat ik ze nog steeds graag ga zien en dus nog steeds aantrekkelijk zal vinden. Mijn angst was dus ongegrond, en mijn posting misplaatst...)

Aangezien er over jouw situatie meer info te lezen staat, en ik dus hopelijk een beetje juister kan oordelen (nog steeds naar MIJN persoonlijk gevoel) is jouw geval totaal anders, denk ik...

Bij jou ligt de oorzaak, denk ik, bij jouw vriend, en niet bij jouw eventuele fysieke tekortkomingen. Wat spookt hij allemaal overdag uit? Als hij dag in dag uit, ik zeg maar wat, porno bekijkt, solo-sext, of zoals gezegd bier drinkt,.... (wie zegt zelfs dat hij jou niet bedriegt) tja, waarom zou hij dan nog sex bij jou komen zoeken. Komt daar nog bij dat je de fout bij jezelf gaat zoeken, waarom zou hij dus veranderen?

Volgens mij is liefde een werkwoord, en moeten BEIDE partners enige inspanningen doen opdat jullie SAMEN gelukkig zijn.

Nee, hij moet veranderen en niet jij! Ik zou hem botweg voor de keuze stellen: of veranderen en ECHT voor jou kiezen op de manier waarop jij voor hem kiest of einde relatie. Je zal snel merken hoe graag hij je ziet!

Groeten,
SWIA


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten