Mijn vriend wil bijna nooit sex

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 29 mei 2006, 21:17

Ja nu maak je een punt duidelijk. Je hebt mannen die vallen op slank zal maar zeggen zo`n 99% van de bevolking en die ene procent maakt het niks uit. Die valt op dun, dik, mollig, mager. Maar je zal geen mannen tegenkomen die niet vallen op slank. Alsd ze op mollig/dik vallen dan vallen ze ook op slank ja en toch als ze dan echt zouden moeten zeggen wat ze het mooist vinden dan is dat slank. Dan hoor je ze zeggen ik val/vind slank het mooist maar als ze mollig is makt niet uit gaat erom hoe je bent. ja ja dan gaat het erom hoe je bent. Datr zeggen ze niet als je zegt dat je slank bent. Ik had het een keer op tv gezien toen werd aan manne gevraagd waar ze op vielen en inderdaad slank maar ALS er een was die op mollig viel dan was het ik val op allebei maakt niet uit. Oke niet veel mannen vallen op dun maar slank daar valt elke man wel op. En als mijn ex op alle twee viel dan is er toch een die hij mooier zou vinden das met alles en ik weet zeker dat het slank is anders dan wou hij wel met me naar bed en dan liet mijn naakte lichaam op zijn bed hem niet koud.

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » ma 29 mei 2006, 21:22

Sjah... Ik praat nu tegen mijn "eigen winkel" - ben ook niet van de slankste -, maar in de kern heb je wel gelijk hoor, latina06. In mijn ogen zijn er twee oplossingen: "werken" aan je lichaam, kwestie van je zelfvertrouwen wat op te krikken, of je neerleggen bij de situatie (en dat bedoel ik niet zo negatief zoals het misschien klinkt).
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 29 mei 2006, 21:31

Ja precies je begrijpt me. En inderdaad of afvallen tot ik slank ben of het accepteren dat een man mijn lichaam nooit mooi zal vinden of in ieder geval niet mooier dan een slank iemand. :(

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » ma 29 mei 2006, 22:41

Latina,

Ik krijg het gevoel dat je verzandt in zelfmedelijden en dat je daar mss proffesionele hulp bij nodig hebt om jezelfbeeld op te vijzelen.
Soms kan hulp daarbij nodig zijn om hieruit te komen. Niet ieder vrouw is slank. Zelf heb ook bepaald niet het fotomodellen lichaam maar inmiddels kan ik van mijn lichaam houden zoals het is.
Dat heeft ook een tijd geduurd maar nu ik mijzelf mooi vind straal ik dat ook uit naar mijn omgeving toe.
Probeer je zelfvertrouwen als je blieft terug te vinden en van jezelf te houden. Als je dat zelf niet kan, wie dan wel.

Sterkte ermee!
geluk zit in jezelf!

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 29 mei 2006, 23:04

Nou sorry maar ik heb echt geen hulp nodig waar slaat dat nou op? Heb ook geen zelfmedelijden dat zal je verkeed begrepen hebben. En nee ik praat niet over slank alsof dat alleen modellen zijn. Modellen zijn dun of mager slank is niet mager of dun. En ik hoor zoveel meiden zeggen dat ze mogen afvallen of dat ze geen modellen figuur hebben terwijl ze harstikke slank zijn :roll:
Dus dat je geen fotomodellenfiguur hebt wil voor mij niet zeggen dat je niet slank bent.
Dan zeg je dat ik zelfvertrouwen moet krijgen en dat als ik niet van mezelf houd dat dan niemand het doet. das onzin.
Laat staan dat ik zelfvertrouwen zou hebben en mezelf mooi zal vinden dan nog als ik een vriend zou hebben dan zou hij slank mooier vinden dan het figuur dat ik nu heb ookal ben ik nog zo tevreden over mezelf dus dat laatse wat je zei is voor mij pure onzin.

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » ma 29 mei 2006, 23:08

Sorry dat ik je verkeerd begrepen heb.
In ieder geval wens ik je wel sterkte.
geluk zit in jezelf!

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 30 mei 2006, 0:10

geeft niet en bedankt


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast