Vertrouwen

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Doesje
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 oktober 2005, 22:03
Locatie: België homemanager

Vertrouwen

Berichtdoor Doesje » vr 14 oktober 2005, 22:22

:? Chatten het is zo leuk en soms kom je dan die ene tegen waar het echt mee klikt, je vertrouwt haar en geeft bij wijze van spreken je ziel bloot, je vangt haar op als ze depi is je staat dag en nacht voor haar klaar. De gevoelens groeien naar elkaar toe en van in het begin voelde ik dat het goed zat. tot die dag dat ik haar persoonlijk zou ontmoeten en ik ondekte dat het enkel en alleen om de sex te doen was; En dat haar man mee deed hij zou alles opnemen op video. En wilde zelfs meerdere mannen erbij halen. Nou ik ben niet gek en ben als een haas over kop weer naar huis gekomen. Nooit meer heb ik gezworen nog iets te voelen voor een andere vrouw. Gelukkig heb ik geen sex met haar gehad want hoe was ik er dan uitgekomen. Hoe kon ik zo stom zijn. :cry: :?:
Echte vriendschap kan de waarheid aan.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 14 oktober 2005, 22:51

Ik zou het jezelf niet kwalijk nemen...
Sommige mensen kunnen zo goed betrouwbaar overkomen...

Nee het is niet stom van jou, maar heel erg van haar dat ze het vertrouwen van jou (en waarschijnlijk anderen) zo heeft misbruikt.

Echt een lullige ervaring! :evil:

knipoog
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 december 2001, 2:01

Berichtdoor knipoog » za 15 oktober 2005, 9:47

Doesje het duurt zijn tijd voor je weer helemaal vertrouwen in iemand kunt hebben.
Geloof daar in en het zal niet gemakkelijk zijn, maar er lopen ook mensen rond die wel de moeite waard zijn om weer een vertrouwensband mee op te bouwen. Ik spreek hier dan nog helemaal niet over het delen van seks.
Je zult eerst dat ene terug moeten winnen om jezelf weer helemaal aan iemand te kunnen geven.

Good luck!!!
Ook de langste reis begint bij de 1e stap.........

Hub

Berichtdoor Hub » za 15 oktober 2005, 10:00

@Doesje,

Ik wordt hier even nieuwsgierig van en vraag mij af, hoe lang er gezeten heeft tussen het begin van het chatten en het elkaar ontmoeten?

Hubbie

knipoog
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 december 2001, 2:01

Berichtdoor knipoog » za 15 oktober 2005, 10:03

@Hubbie

Maakt dat wat uit??????

Ik betwijfel het.......... (spreekt uit eigen ervaring).
Ook de langste reis begint bij de 1e stap.........

Hub

Berichtdoor Hub » za 15 oktober 2005, 10:06

Maakt dat wat uit??????

Ik betwijfel het.......... (spreekt uit eigen ervaring).
Ehhhhhh,

Ik weet het eigenlijk niet, bedriegers kom je overal tegen....

Maar vertel eens dan?

Hubbie :roll:

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » za 15 oktober 2005, 10:10

Ik kan het mis hebben :wink: maar volgens mij heeft Knipoog hier al heel veel over verteld.....
Valt me een beetje tegen voor een zogenaamde die-hard, dat je dat niet weet Hubbie.
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

knipoog
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 december 2001, 2:01

Berichtdoor knipoog » za 15 oktober 2005, 10:11

Wil hier best een antwoord op geven, maar dan doe ik het via pm.

Knipoog :wink:
Ook de langste reis begint bij de 1e stap.........

knipoog
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 december 2001, 2:01

Berichtdoor knipoog » za 15 oktober 2005, 10:12

Thanx Donna-donna :D

Hub

Berichtdoor Hub » za 15 oktober 2005, 10:14

Ik kan het mis hebben :wink: maar volgens mij heeft Knipoog hier al heel veel over verteld.....
Valt me een beetje tegen voor een zogenaamde die-hard, dat je dat niet weet Hubbie.
@Donna-Donna

Ik sta hier thuis en bij de intimi op dit forum bekend om mijn goudvissengeheugen, dus mag ik het daar bij laten :wink:

Ik lees heel veel mee, maar volg de ene persoon wat aandachtiger dan de andere :roll:

@Knipoog

Is prima hoor, ik zie het wel verschijnen :)

Hubbie

Doesje
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 oktober 2005, 22:03
Locatie: België homemanager

Antw

Berichtdoor Doesje » za 15 oktober 2005, 15:24

Nou bedankt voor jullie reactie's en om een antw te geven hoelang we al chatten met elkaar, via msn en via een andere chatroom welke doet er niet toe. Een viertal maanden bijna elke dag een uurtje of twee. Ik hoop dat hiermee je vraag beantw is Hunkie dacht ik dat het was. En idd al bij het eerste contact via msn had ik iets van dat klikte net alsof ik de dame in kwestie al heel lang kende. Ze kwam heel vertrouwelijk over. Was bezorgd enz maar ja ik doorzag haar niet, mijn man heeft me er nog voor gewaarschuwd. En nu zit ik ondanks alles met een ernorm schuldgevoel naar mezelf hoe doem ben ik wel niet geweest. het is nu al zo'n twee maanden geleden. En soms lijkt het net gisteren. Msn durf ik met momenten niet meer op... heb een aparte gemaakt voor mijn echte vrienden die ik door en door ken.
Echte vriendschap kan de waarheid aan.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 15 oktober 2005, 20:00

Je durft MSN niet meer op vanwege haar? Ehh, de blokkeer functie van msn is heel geduldig hoor Doesje.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

BiMyWillow
Berichten: 52
Lid geworden op: di 02 augustus 2005, 10:14
Locatie: saaidorp in Drenthe
Contacteer:

Berichtdoor BiMyWillow » zo 16 oktober 2005, 7:48

Doesje, wat erg voor je, meid! :( Ik kan helaas over zulke nare ervaringen meepraten...
Mensen ontmoeten via internet (vooral als seks een onderdeel van is) heeft veel nadelen. Mijn ervaring is dat seks vaak de focus is en dat 'vriendschap als basis' vaak een verkooppraatje is om je in bed te krijgen. Vooral bij stellen waar de man vaak dit soort zaken initieert... Uiteindelijk is het ook een harde les in je intuitie en jezelf beter leren kennen. Ik weet uit ervaring dat je gelijk bij iemand een bepaald gevoel krijgt, gelijk bij een eerste gesprek of indruk. Als ik een 'raar' gevoel krijg, dan weet ik dat vroeg of laat dat zich in het echt ook zal laten zien. Dus neem ik bij voorbaat al afstand en ik stel mijn verwachtingen bij.
Maar hoe dan ook fouten maken is menselijk en teleurgesteld worden is ook menselijk. Geef jezelf wat tijd om alles op een rijtje te zetten en je wonden te likken. En misschien is de volgende keer handig om sneller af te spreken (op neutraal terrein overdag bijv.), zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt? En dat je man ook meegaat voor de veiligheid? Heel goed doorvragen over de seks werkte bij mij ook heel goed, ik stel meestal wat 'strikvragen' waar de 'overseksten' vaak in tuinen ;)

Veel sterkte!
Er is maar een weg en dat is liefde.

Doesje
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 oktober 2005, 22:03
Locatie: België homemanager

Thanks

Berichtdoor Doesje » zo 16 oktober 2005, 15:30

Ze stalkten me allebei per gsm, per mails enz.. het is ver gegaan heb klacht neergelegd ben er ziek van geweest, haar man was zover gegaan mijn email en gsmnr aan anderen door te geven dus heb ik alles veranderd, mijn accounts, mijn gsmnr enz. Gelukkig ben ik er nu van af en heb ik een speciale acc voor mijn echte vrienden die ik al een tijdje ken en eerlijk zijn, en een acc voor nieuwe vrienden zeg maar hen die ik graag tot mijn vriendenkring wil hebben maar nog moet ondekken of het snor ziet. En idd ben ik dubbel op mijn hoede en probeer ik het kaf van het koren te scheiden maar valt echt niet mee. :roll:
Echte vriendschap kan de waarheid aan.

Malibu
Berichten: 4
Lid geworden op: do 09 december 2004, 11:11
Locatie: Midden/oosten

Berichtdoor Malibu » zo 16 oktober 2005, 22:22

Hallo Doesje,

Wat erg voor je helaas heb ik hetzelfde meegemaakt vandaar dat ik graag even wil reageren, want ook ik voel me heel erg bedrogen en ben heel achterdochtig geworden en vraag me af of het wel wat voor mij is, dat online daten en chatten..

Ook ik heb meer dan 2 maanden gechat met iemand, heel uitgebreid en heel intiem maar ook over allerlei dagelijkse dingen, het voelde ontzettend vertrouwd en de persoon in kwestie liet mij meerdere malen weten dat het hem niet in de eerste plaats om sex ging. Ongeveer een week voordat we elkaar ontmoetten vertelde hij zelfs dat hij dacht dat hij verliefd op mij was..

Wat een illusie, hij was nog niet binnen (STOM, we hadden bij mij thuis afgesproken omdat hij dat zo graag wilde) of hij begon aan me te zitten en hoe vaak ik ook zei dat ik het iets rustiger aan wilde doen dat maakte niks uit. En hij zei dat we volgens hem min of meer hadden afgesproken dat we sex gingen hebben. Wat ook zo was, maar het ging allemaal zo snel, en bovendien hij zei toch steeds dat het hem daar niet in de eerste plaats om ging?!

Hmm het is een heel verhaal geworden, het kwam ook zo herkenbaar over wat Doesje vertelde, in elk geval delen daarvan, en ik merk nu dat ik er nog steeds van in de war ben en niet begrijp hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zou hij serieus al die tijd zoveel energie in mij hebben gestopt enkel en alleen om mijn vertrouwen te winnen? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.. En ik begin aan mijzelf en mijn inschattingsvermogen te twijfelen hoe ik kan beoordelen of iemand wel of niet oprecht is...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten