Vertrouwen

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Doesje
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 oktober 2005, 22:03
Locatie: België homemanager

Vertrouwen

Berichtdoor Doesje » ma 17 oktober 2005, 13:59

Mss zijn we idd te goedgelovig, maar het mag er ons dan ook weer niet van weerhouden om nieuwe mensen te leren kennen, die het mss wel goed met osn menen en ja hoe halen we de goede er van de slechte eruit... mss ons van in het begin niet te veel bloot geven. maar ja ik ben ook iemand die snel iemand vertrouwt probeer het toch op de ene of andere manier af te leren, als ik met iemand afspreek doet mijn man me weg en gaat even mee binnen iets drinken. als ze naar me thuis komen dan is mijn man thuis!! zover ben ik al. toch zijn er ook serieuze mensen bij, ik date niet met mannen. en als ik een man leer kennen op msn via mijn groepje (dat werd gehackt door een jaloerse ex vriendin) die me beter wil leren kennen overleg ik met mijn man en die kan me dan opzoeken thuis als mijn man thuis is, ik doe niets stiekems maar denk nu vooral aan mijn veiligheid eerst. en ergens afspreken op iets gaan te drinken waar veel volk is en waar ik verschillende mensen van op de hoogte breng. zelf een afgesp teken per sms indien ik me niet veilig voel. maar idd het was een schok om te ervaren dat die vrouw gewoon met haar vriend mee deed. hoop hier enkel goede vrienden te leren kennen. heb nog hoop. :D
Echte vriendschap kan de waarheid aan.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten