Geur van je partner

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Geur van je partner

Berichtdoor Orchid » wo 28 september 2005, 13:52

Verslavend.
Opwindend.
Gewoon heel fijn.
Vertrouwd.

De geur van je partner.

Ik heb er persoonlijk heel veel mee. In alle varianten. Geparfumeerd of ongeparfumeerd. Gewoon zijn geur.

De laatste tijd vraag ik me trouwens af hoe die mee ontstaat. Die geur.

Ik was zijn kledij, met hetzelfde wasmiddel als mijn eigen kledij. We slapen geregeld samen (naakt :wonk:). En toch heeft al zijn kledij een eigen geur.

Als ik me concentreer en aan hem denk, kan ik trouwens een flard van zijn geur ruiken.

Hebben nog meer mensen zoveel (erotisch) met geur?

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 28 september 2005, 14:32

Heerlijk zijn geur, vertrouwd ja, zo bekend. Als hij er niet is, is het lekker om op zijn kant te slapen, zijn kussensloop en nog even te wachten met schoon beddegoed tot hij er weer is.

Ook lekker: onze geur na het vrijen! :lol:

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 28 september 2005, 19:06

had ergens in het topic in heimwee naar erotiek over geur geschreven en de erotische lading ervan.. uhhe wat het bij mij opriep en roept..

heerlijk om de geur om je heen te ruiken.. met vlagen, kan dan ook best met mijn ogen dicht.. in de ze geur zeg maar gaan zitten en weg mijmeren dromen..

sfinxs

Chrissy '67
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 juni 2004, 20:04

Berichtdoor Chrissy '67 » wo 28 september 2005, 21:43

De geur van mijn lief,
Mijn lief is voor lange tijd weg voor zijn werk. Mis zijn geur en ook andere dingen :wink:
Maar heb een Shirt van hem bij mij in bed liggen waar ik aan kan snuffelen :D
Maar snuffel liever aan hem zelf ......

Groetjes Chrissy

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » wo 28 september 2005, 21:48

Zijn geur... mmm...
Ik ben een supersnuffelaar. Het eerste wat ik doe als ik hem in het weekend weer zie, is aan hem ruiken. En gaat ie weer weg, dan snuif ik aan zijn kussen, en beeld me in dat ie nog naast me ligt. Soms draag ik zelfs zijn slaapshirt, tot de geur ervan af is :oops:

Hij heeft een heerlijke lichaamsgeur van zichzelf, maar ook als ie geparfumeerd is, geniet ik van zijn luchtje.
Kom ik in zijn auto, of nog beter, zijn flat, dan is de lucht bezwangerd van zijn geur, heerlijk! :-)

Trouwens, de geur van zijn schaamhaar/schaamstreek vind ik ook superlekker!
Live 4 Love

happy_me
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 25 februari 2005, 19:39
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor happy_me » wo 28 september 2005, 22:58

Hoewel mijn reukzin niet zo bijster goed ontwikkeld is (zoals meerdere zintuigen... :( ), ben ik verzot op geuren. Een lekker fris gewassen en discreet geparfumeerd vriendje... mjammie, like it!!! Mannendeogeur vind ik ook fanastisch! Vooral als het een beetje is vermengd met zijn eigen lijfgeur. Onweerstaanbaar!
xxx enjoying life xxx

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 28 september 2005, 23:17

Vriendin van mij die ooit haar partner verloren is vertelde me dat zij zijn geur een jaar later nog in huis had.
Kun je voorstellen hoe heftig dat is, piew.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten