Mijn vriend wordt niet opgewonden van mij.... help

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

kiwi
Berichten: 5
Lid geworden op: do 13 maart 2003, 2:01
Locatie: belgie

Mijn vriend wordt niet opgewonden van mij.... help

Berichtdoor kiwi » do 13 maart 2003, 18:17

Hallo, Ik een 25 jarige vrouw en zit met een probleem. Mijn vriend geraakt moeilijk opgewonden van mij en daarom vrijen wij dus niet veel. We hebben relatie van 1 jaar. IK voel mij hierdoor lelijk en zeer onzeker. Ik zie er niet lelijk maar ik heb wel kleine borsten. Ik vraag mij af als ik grotere borsten had of mijn vriend meer zou willen vrijen met mij. Ik voel mij door al die dingen niet meer goed. Ligt het nu aan hem? Of ben ik niet sexy genoeg? Hij zegt wel dat hij veel van mij houd. Het is alsof ik de enige ben met dit probleem. De meeste vriendinnen hebben steeds prachtige nachten meegemaakt waar ik alleen maar van kan dromen. Als hij naar sexscenes kijkt op tv of internet dan geraakt hij wel opgewonden. Kan er iemand mij vertellen of de grote van de borsten hiertoe doet?

kiwi
Berichten: 5
Lid geworden op: do 13 maart 2003, 2:01
Locatie: belgie

Berichtdoor kiwi » do 13 maart 2003, 18:48

IK vraag het hem veel. Maar hij zegt mij dat hij bang is om mij te kwetsen en daardoor nerveus wordt. Telkens als we proberen dan voel ik mij achteraf steeds niet goed want het is weer niet gelukt. Het gebeurd veel dat ik dan heel de nacht zit te wenen en hij mij dan troost. Ik vraag hem dan soms om het nog eens te proberen maar hij zegt mij dat het echt niet gaat. Hij gaat zichzelf mastruberen om een erectie te krijgen. Als we dan willen proberen is zijn erectie weg. Ik denk dan natuurlijk dat het komt omdat hij mijn lichaam dan ziet.

possitive
Berichten: 59
Lid geworden op: do 27 februari 2003, 2:01
Locatie: ergens met m'n vlindertjes

Berichtdoor possitive » do 13 maart 2003, 21:43

Hey Kiwi,

Ik vind juist vrouwen met kleine borsten super, maar dat is persoonlijk. Dus vanwege je borsten ben je mijns inziens zeker niet lelijk (ongezien).
En geen zin, daar heeft mijn vriendin ook regelmatig last van, of eigenlijk ik heb er last van.
En ja ik ging me zelf ook vreselijk onzeker voelen over mijn uiterlijk. Ik kon me niet voorstellen dat een jonge meid van 22 geen zin kon hebben. Dus wel.
En die mooie nachten zijn misschien ook maar dromen geweest. Niet iedereen wil op zijn snufferd gaan als het over sex gaat. Heel veel mensen willen naar buiten toe laten blijken dat het super is, tot dat je een keer een avond stiekem mee kunt kijken en blijkt dat het ook niet allemaal je van het is.
Anyway, succes er mee en ga niet alle dagen voor de spiegel staan om je af te vragen of je mooi of lelijk bent.
Check it out there. Kijk in de stad eens rond hoe de mannen naar je kijken en walla. De een wel de ander niet en ziehier als iedereen de perfecte partner had, dan scheen de zon ook elke dag.

Trustekusje en stay possitive

liefhebber

Berichtdoor liefhebber » vr 14 maart 2003, 0:26

Echt waar het maakt niets uit! Toen ik vriendin had met kleine borsten hield ik van kleine borsten. Nu ik een vriendin heb met wat grotere borsten, hou ik daar van. Ik hou gewoon van mijn vriendin, hoe dan ook. En ik vind haar mooi. En jouw vriend jou ook. En anders is ie jou niet waard. Wat een nonsens zeg, de maat van je borsten. Als ik kijk naar iemand waar ik van hou, vind ik haar prachtig, altijd en eeuwig.

notnajja
Berichten: 696
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: NL

Berichtdoor notnajja » vr 14 maart 2003, 1:30

Kiwi, zou het niet zo kunnen zijn dat je vriend eerder teveel dan te weinig van je houdt? En hoe kijkt hij tegen seks aan? Gewoon, in het algemeen? Ik weet uit ervaring dat toen ik mijn zus eens zag vrijen met haar vriend (per ongeluk) dat ik daar hevig van ontdaan was, ik vond het een ruw en juist geen liefhebbend gebeuren. Als iets je heel dierbaar is, wil je het 'heel' laten, niet aantasten, eerder aanbidden dan beminnen. Het ligt absoluut niet aan je borsten, integendeel, ik denk dat je het probleem weleens zou kunnen verergeren als je je borsten vergroot.
In de beleving van seks is het belangrijk dat je jezelf ook voorop kunt/durft te stellen, er zit een vorm van egoïsme in, dit bedoel ik niet negatief. Je moet het genot dat in je opkomt aanvaarden en niet zien als iets wat je van een ander ontneemt. Psychologisch is het een erg ingewikkeld proces. Je vriend kan zichzelf wel masturberen omdat hij zich dan niet schuldig acht, het genot haalt hij puur uit zichzelf. Ik doe maar een gooi, ik weet het ook niet. Maar misschien moet je hem ondersteunen bij het masturberen, laten zien dat je het fijn vindt als hij geniet, dan gaat hij het misschien zien als iets wat je ook echt wil, dat je samen met hem blij wil zijn.

Heel veel sterkte,
Anton

il sergio

Berichtdoor il sergio » vr 14 maart 2003, 14:43

dan ligt het probleem bij je vriend en niet bij u volgens mij en erover praten helpt het meest denk ik

Deerlady26
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 16 maart 2003, 2:01
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor Deerlady26 » zo 16 maart 2003, 5:18

tjee kiwi, ik zou er zelf onzeker van worden !! ga aub niet tweiffelen aan jezelf of aan je eigen lichaam !!!! als dat het was geweest dan was hij nooit voor je gevallen in de eerste plaats !!!. praten praten praten !!! ik zou niet weten wat het is , de enige die dat weet is je vriend, ga een goed gesprek met hem aan in een veilige omgeveving en maak hem vooral duidelijk dat jij door zijn reactie zo aan je eigen (lichaam) gaat tweifflen !! heel veel sterkte

kiwi
Berichten: 5
Lid geworden op: do 13 maart 2003, 2:01
Locatie: belgie

Berichtdoor kiwi » zo 16 maart 2003, 10:40

Bedankt voor de reacties. Maar er zijn toch een aantal dingen die ik moet uitleggen zodat jullie mij beter begrijpen. Het is niet zo dat hij op mij gevallen is. Maar natuurlijk was het ik die op hem gevallen is. Het duurde maanden (we waren buren) vooraleer hij een beetje inging op mijn avances. Dat was omdat hij zijn oude liefde nog niet verwerkt had. In het begin praatte hij heel veel over haar. Dat was natuurlijk niet leuk. Maar na een boze tel van haar was het plots gedaaan. Hij begon meer aandacht te krijgen voor mij en na een tijdje waren wij een koppel. IK leg dit allemaal uit zodat jullie begrijpen dat hij nooit als een blok voor mij gevallen is. Hij is soms zo stil en in zijn eigen getrokken dat ik soms denk dat hij ongelukkig is. Maar hij verzekert mij altijd dat hij zich wel goed voelt bij mij. Het is allemaal zo moeilijk want ik zie hem zo graag maar heb het zeer moeilijk met zijn gedrag tegenover mij.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten