geen zin meer in sex...

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

klein snoezig beertje
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 05 mei 2002, 1:01
Locatie: Belgie

geen zin meer in sex...

Berichtdoor klein snoezig beertje » di 22 juli 2003, 16:11

dag iedereen,
ik zit weer met een probleempje. Ik ben ondertussen al 2 jaar en 4 maand smaen met mijn vriend en het is nu net of ik geen sex meer kan hebben met hem. Ik heb er geen zin in, en als ik dan wel zin krijg(of toch een beetje) dan gaat die meteen weer over als ik denk aan wat er gaat komen. De sex tussen ons is altijd leuk geweest maar nu is het net of ik niet meer kan vrijen met hem. En soms is het of alles wat te maken heeft met sex zo vies is. Ik heb er dan ook absoluut geen zin in. Mijn vriend pusht mij niet hoor maar soms voel ik miij schuldig dat ik bijna nooit meer zin heb terwijl het vroeger omgekeerd was. Ik wil nog vermelden dat ik de pil neem, misschien heeft dat er mee te maken, maar dat kan ik mij niet voorstellen. En ook dat ik soms behoorlijk gefrustreerd kan raken omdat ik nog nooit ben klaargekomen. Ik heb een tijd getwijfeld over mijn relatie en dit is nu bijna over maar de zin in sex met hem blijft weg. En is het normaal dat hoe langer je samen bent hoe minder zin je hebt? Zijn er die dit ook hebben of hebben gehad of mij kunnen uitleggen wat dit betekend?
groetjes,
laura
xxx

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 22 juli 2003, 16:49

Ja het is normaal dat de frequentie wat minder wordt als je een tijdje bj elkaar bent. :roll:
Nee, het is niet goed dat je helemaal geen zin mer hebt. :(
Als ik dat zo lees dan heeft je vriend alleen sex met je omdat hij het zelf lekker vindt en houdt hij weinig rekening met jou.
Kan onervarenheid zijn. Spreek eens met hem af om te strelen en te masseren zonder tot de daad over te gaan dan hoef je daar ook niet tegen aan te zien en ben je toch lekker met elkaar bezig.
Koop een boek of een video met tips en tricks om wat meer passie in je liefdesleven te brengen.

succes!

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 22 juli 2003, 18:09

ik kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment niet zon zin meer in seks hebt als je nog nooit een orgasme hebt ervaren.. kan je bij jezelf ook geen orgasme voorelkaar krijgen dan? of alleen tijdens het vrijen met hem niet?
Ieder heeft zijn eigen definitie van goede seks, maar die van mij is toch wel met orgasmes eigenlijk...

ik denk dat je goed moet nagaan bij jezelf waar de schoen wringt, dat weet je misschien beter dan wij hierzo, we kunnen alleen wat dingetjes opgooien waardoor jij misschien denkt van ey daar zit wat in..

sterkte ermee

x
nothing will kill me except a silver bullet

fantasy
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 18 juli 2003, 14:33
Locatie: Saturnus

Berichtdoor fantasy » di 22 juli 2003, 22:14

Ik kan behoorlijk lekker en vaak klaarkomen, en toch heb ik de laatste tijd minder zin...
:lol: mmm
kvind het het helemaal niet leuk, maar het gaat gewoon nie meer zo "vlot" als eerst.precies dat we er zo bij moeten nadenken en echt zeggen: komaan, nu wordt het tijd dat we nog eens lekker van bil gaan!!!
soms dwing ik me echt om er tijd in te steken, en dan kan ik er toch van genieten hoor.
ik hoop alleen dat het niet altijd zo'n opgave is.

klein snoezig beertje
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 05 mei 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor klein snoezig beertje » di 22 juli 2003, 23:36

dag iedereen,
ik wil eerst en vooral melden dat het helemaal niet is zoals jippie aanhaalt.
Mijn ventje is heel goed en lief voor mij, hij stelt mijn behoeften op de eerste plaats en is zeker niet op de daad alleen gericht. Hij kan kiezen wanneer hij klaarkomt en dus vraagt ie telkens aan mij of ik het ok vind. Ik heb zeker niet te klagen over hem en hoe hij is in bed. Ik heb al veel gedacht dat het misschien ligt aan dat het iedere keer bijna hetzelfde is.
en dat ik toch nog wat met die gedachten van vroeger in mijn hoofd zit. (heb hier een topic over: ik weet het niet meer). En nee ik kan mijzelf ook niet tot een orgasme brengen, altijd net niet.
Zijn er nog mensen die willen reageren? en zijn er die dit herkennen en is het normaal dat het aantal keren sex verminderd na een tijd?
groetjes,
laura
xxx

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » wo 23 juli 2003, 10:16

Hoewel er in een langere relatie na een tijd iets van gewenning komt, is in een langere relatie de sex steeds afhankelijk van de relatie zelf.
Ieder mens groeit steeds en zo volgen fasen elkaar op in je leven en in de partnerschap.
Elke paar jaar verandert dus ook je seksualiteit en dat zal altijd invloed hebben op de manier van vrijen met elkaar.
Zo is seksualiteit een leven lang in ontwikkeling en zullen beide partners steeds opnieuw de seksualiteit vorm moeten geven om het aantrekkellijk voor de ander en jezelf te maken.
Dat lukt nooit voor 100%. Het streven ernaar is echter ook altijd een spannend doel.
Dat je nooit bent klaargekomen is niet iets, dat je moet accepteren als iets, dat nu eenmaal is. Soms duurt het jaren, maar het komt.
Ik kan niet zeggen of het aan je partner ligt of aan jezelf. Zeker als je partner erg lief voor je is. Misschien wel TE lief. Misschien heb je iets meer vuur en pit nodig. Het gevoel, dat een man je WIL. Dat hoeft geen macho- of dominantgedrag te zijn.
Klaarkomen doe je echter zelf. De man kan je echter daarbij helpen, door de juiste manier van aanvoelen van je lichaam en geest. Door te stimuleren en te reageren op jouw reacties van je lichaam.
Jijzelf moet je echter kunnen overgeven aan die cadans en je lichaam als het ware vrij te geven om zich te laten gaan en over te geven aan de onwillekeurige bewegingen in je onderbuik.
Het is echter ook niet iets, dat je bereikt door het sterk te willen.
Als je langer net op het randje bent en er niet overheen komt, dan niet te lang doorgaan. Dat geeft slechts een gewenning en de drempel wordt steeds hoger. Beter af laten zakken en een paar uur later opnieuw beginnen.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten