Wat is het belangrijkste in jouw relatie

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Ikkuh
Berichten: 58
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Ikkuh » zo 06 april 2003, 21:26

Onze zondag :-) Dan zijn we heerlijk een dag samen, 1 dag in de week...smorgens lekker ons zoontje bij ons in bed, crossaintjes koffie jammieeeeee ...

Mekaar vertrouwen, praten en weten van mekaar dat je aan een relatie wilt werken, want ik ben van mening dat je altijd moet blijven werken.Aangezien dat wij beide een heel druk leven hebben is het samen zijn ook heel speciaal voor ons.En dan soms net dat enne kleine dingentje doen met heel veel liefde.

Wij gaan savonds ook lekker wat eerder naar bed omdat de pubers niet meer om 21 uur op bed liggen en dan ben je toch even met zijn tweetjes , wat te drinken lekker bijkletsen in alle rust.. en ik geniet er nog elke dag van.

knuffel
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 06 december 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor knuffel » zo 06 april 2003, 21:41

Ikkuh, heerlijk om dit klein geluk te lezen het zit hem vaak in de kleine dingen die het geluk zo groot maakt. (Moest het even zeggen, meer niet) Blijf genieten!!

IndianaJones
Berichten: 30
Lid geworden op: do 03 april 2003, 1:01

Berichtdoor IndianaJones » ma 07 april 2003, 8:34

Vanochtend voelde ik de eenzaamheid van het alleen ontwaken weer in alle hevigheid. Wat zou ik graag een kusje op je slapende voorhoofd willen geven en lieve woordjes in je oor willen fluisteren.

Waar ben je? Hoe kan ik je vinden? Waarom zie ik je alleen als ik mijn ogen sluit?

Verlangen, Dromen, Zucht

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » ma 07 april 2003, 14:52

Indiana..
Probeer een relatie in wat voor vorm danook niet te idialiseren alles heeft een keerzijde, kunst is om balans te vinden in de relatie die je hebt, in het geval van moose is dat een bewuste keuze, zo zie je maar weer dat vrouwen meestal uitmaken hoe een relatie verloopt. Indiana ik ben bang dat je zo desperaat verlangt naar een relatie dat je daardoor veel kansen mist, ik bedoel, als je net iemand ontmoet en men voelt de enorme pressie is, schrikt dat veel mensen af, vraag is dan ook is diegene wel de ware of ben je bang voor het alleen zijn? probeer ontspannen te zijn met de mensen die je ontmoet en je zult zien dat meestal op een moment dat je er niet naar verlangt dat ene speciale gebeurt

Liefs deFine


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten