vreemd

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » za 30 januari 2016, 21:38

Hi Johan - duidelijk blijven. Het doet je niets en je hebt er geen zin in. Ze zal iets anders moeten verzinnen.
Hi Nel. Je hebt natuurlijk gelijk maar mannen zijn niet zo getraind om nee te zeggen en mijn vrouw weet precies hoe ze haar onderhandelingspositie moet versterken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien moet ik maar instemmen, vrouwen doen ook wel eens iets voor hun man.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » za 30 januari 2016, 23:30

Ik zou aan vrouw en onbekende vriend voorstellen dat je eerst - zonder haar (!) - met hem iets gaat drinken.
Dit geeft je vier voordelen:

a. Aan het begin van het verhaal was jij in de lead, je had iemand anders en ging daarmee vreemd. Als je alleen met die man iets gaat doen - raakt je vrouw een klein stukje controle kwijt en wordt het spannender.

b. Je zegt dat je vrouw niet over sex kan praten, maar met deze man kan ze dat blijbaar wel. Dit is de uitgelezen kans om uit te vinden hoe dat dan zit. Je hebt kans dat de man in kwestie zo bij zo behoorlijk ervaren is en je misschien tips en tricks kan geven hoe je wel met haar in gesprek kunt komen.

c. Je krijgt de kans om de man zelf uit te checken. Hij heeft -zonder je zelfs maar gezien te hebben - gezegd dat hij met je naar bed zal gaan. Dat pleit mi. niet erg voor hem: hij neukt waarschijnlijk zonder dat hij goed waarneemt met wie. En dat is, volgens Nelly, dan weer het recept voor slechte en onprettige sex. Maar misschien is hij juist wel in staat om je echt een stukje te verleiden en krijg je er toch 'zin' in....

d. Je kunt ook uit gaan checken wat - als je op het voorstel in zou gaan - wat dan precies de bedoeling is. Ik ken je ervaring niet - maar anale sex is een kunst op zich (lees de topics er maar op na) en anders uitermate pijnlijk. Bovendien wil je niet dat deze man je per ongeluk opscheept met een SOA.
En als je terugkomt van de date met deze man heb je iets om je vrouw te teasen - je overweegt om het te doen, maar wat gaat zij er tegenover zetten om je aan te moedigen....

Een extra optie is om, als tijdens de date blijkt dat de man helemaal neits voor je is, iets te doen of te zeggen waardoor hij er zelf vanaf ziet....

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » zo 31 januari 2016, 0:07

Ik zou ook nog naar het volgende kijken:

Bij sommige bedrijven is sex tussen werknemers die een hierarchische relatie met elkaar hebben 'not done' (de hooggeplaatste wordt machtsmiscbruik verweten, de ander dat ie zich 'omhoog probeert te neuken').

Hoe is de arbeidsrelatie tussen je vrouw en Mr. Gay? Want ik kan me voorstellen dat een klacht waarbij Mr. Gay vertelt dat je vrouw hem op het werk onder druk zetten om jou 'te doen' voor jullie als koppel heel vervelend uit zou kunnen pakken.
Maw. als Mr. Gay een werknemer is die op een plaats zit die je vrouw in de problemen zou brengen als ze hem zou (kunnen) doen - hem zelf ook niet aanraken....

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » zo 31 januari 2016, 0:51

Hi Nelly, dank voor je reactie. Er zit een misverstand in het verhaal. Mr gay is een redelijk goede vriend van mijn vrouw, ik zie hem ook wel eens, Een arbeidsrelatie is er gelukkig niet.
Dat mijn vrouw met hem wel over sex kan praten.... dat heb je goed gezien zeg. Misschien omdat hij gay is?
Ik mag niet denken aan een date met een man. Mijn vrouw heeft een op het moment een merkwaardige macht over me gekregen. Ik ben heel onderdanig en vind het heerlijk haar te behagen. Ik geloof dat ze het wel echt wil doorzetten....

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » zo 31 januari 2016, 1:00

pff ja en als het zo ver komt moet hij natuurlijk wel een condoom gebruiken ja. Pfff ik zie het eigenlijk niet zitten :roll:

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » zo 31 januari 2016, 1:21

Er lijkt hier getornd te worden aan jouw waardigheid en mens zijn, dus: NIET DOEN! Laat haar maar wat anders verzinnen!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: vreemd

Berichtdoor Anwen » zo 31 januari 2016, 2:13

Dominant zijn wil niet zeggen dat je geen rekening houdt met de ander, je zin doordrijft of erger, over grenzen walst. Onderdanig zijn wil niet zeggen dat je maar klakkeloos moet doen wat de dominant(e) wil.

Het klinkt alsof je vrouw mogelijk last heeft van het tegenovergestelde van wat ook wel sub-frenzy wordt genoemd, maar dan als dominant. Het is een heel heftig gevoel zijn om macht over de ander te krijgen, te hebben. Dat kan een ongelooflijke rush zijn die je naar je hoofd kan stijgen. Ga maar na: in onze maatschappij mag iedereen zelf bepalen wat hij doet en dan heb je ineens een man die tot nu toe alles doet wat je zegt. Het is dan niet raar dat je eigen fantasieën en ideeen met je op de loop gaan. Dan ga je steeds verder in je hoofd, komen er allerlei ideeen en misschien wel nooit eerder ervaren fantasieën bij je op. Die gaan dan met je op de loop en soms vergeet je de ander, zijn wil, fantasieën, grenzen. Dat is dus oppassen geblazen. Zeker in de relatie die jullie nu hebben mag zij zich heel bewust zijn van de grote verantwoordelijke die zij heeft. En als jij dit pad wil bewandelen, dit haar wil geven, ben jij het aan jezelf verplicht om ook voor jezelf op te komen mocht dat nodig zijn. Op jezelf te passen.

Ik zeg wat ik al eerder dacht: jullie spelen een gevaarlijk spel door wel dit pad te volgen maar daar niet over te communiceren.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: vreemd

Berichtdoor Laars » zo 31 januari 2016, 12:03

Mja... welke communicatie bedoel je.. Het technisch verbaal praten lijkt belangrijk(er), maar misschien is er een goeie lezende, diepliggende communicatie op non-verbaal niveau? Dat kunnen wij niet zien. Met sommige vrienden en vriendinnen heb ik aan een halve blik genoeg.
Hij is geen 18 jaar. Bouwjaar 66? in die jaren moet je toch wel wat ervaring hebben opgebouwd.
Gevaar? .. tja.. dat ligt ook op de loer als je in de auto stapt of in Aleppo op straat loopt.
Het is te hopen dat als je aan diggelen bent gere(t)den :wink: je samen scherven kunt rapen, met de nadruk op het woordje 'samen'.

Dat hij gay is en goed met je vrouw kan praten ontslaat jou natuurlijk niet van communiceren :DD (een rare doorsnee opmerking van de hanige hetero-man)


Laars, geen bdsm'mer
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: vreemd

Berichtdoor volverlangen » zo 31 januari 2016, 13:22

Doe niks waar jij geen 100 % achter staat, je mag/kan veel over hebben voor je vrouw maar er zijn grenzen ! :roll:

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » zo 31 januari 2016, 15:50

Dank voor jullie meedenken en aandacht. De suggestie om met die gay eens te spreken ga ik ter harte nemen. Nogal logisch ook. Ga morgen bij hem langs, kijken hoe hij het ziet. Ik sta er nogal ontspannen tegenover. Mijn vrouw reageert heel enthousiast op die afspraak. Mijn vrouw stelde me vanmorgen gerust. Ze deed voor hoe ze me kan masseren en ontspannen en dat het dan geen pijn hoeft te doen. Als ze dat dan doet ben ik niet in staat om nog weerstand te bieden.
Mijn vrouw verheugd zich er erg op, ik vraag me af wat er nou eigenlijk kan gebeuren. Mijn vrouw heeft die fantasie, daar kan ik toch wel mee helpen? Desnoods kan ik het niet, nou ja dan hebben we het gebrobeerd?

.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vreemd

Berichtdoor deco » zo 31 januari 2016, 17:14

Johan,

Bekijk en bevraag jezelf eerst voor je met iets toestemt waar je later spijt van kan hebben. Ok je wil graag iets doen voor je vrouw......maar ga niet over je grenzen (als het harde grenzen zijn) om de ander te plezieren.

Wat betreft sub/Dominantie.....lees goed wat Anwen schreef. Veeel.....heeeeeel veel tot vermoeiens toe veel spreken VOOR je iets doet.
Erna veel bespreken wat het je emotioneel gedaan heeft en je partner ook en hoe goed/slecht het was. Dan weten jullie van elkaar wat wel/niet kan.

Veel plezier verder.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » zo 31 januari 2016, 19:41

Ik vind het een leuk verhaal en zal daarom waarschijnlijk af en toe blijven reageren - maar ik gebruik het woord verhaal niet voor niets. Het karakter van je vrouw komt me namelijk steeds onwaarschijnlijker voor.
-Ze was preuts en deed het een keer in de 14 dagen om jou een plezier te doen.
maar....
-Nu weet ze alles van anale seks en geeft jou daar les in??

Om het simpel te zeggen: hoe kan dat dan?? *pakt chips en wacht op de volgende wending in de plot*

Oh ja - je was vreemd gegaan aan het begin zei je, omdat je een andere vrouw niet kon weerstaan. Waar is die vrouw gebleven? En je vrouw vond het niet erg zei je, maar wil je nu wel anaal laten nemen door een man waar je niets mee hebt (dat lijkt mij nou een *fuck you* en dan in de praktijk gebracht). Waarom vertrouw je erop dat ze niet kwaad is en geen wraak wil nemen?

Jij wilt het laten doen uit liefde zeg je, om haar een plezier te doen.
Maar waar is haar liefde? Ze communiceert niet, vindt het niet erg als je vreemdgaat, bespreekt jullie privé leven met de gay kennis en heeft nu een soort plan bedacht om je te laten verkrachten (tenminste, zo zou je het kunnen noemen). Je kunt geen 'nee' tegen haar zeggen, zeg je. Waarom niet? Wordt ze dan kwaad? Neemt ze dan al haar 'liefde' terug. En als dat dan zomaar kan - is het dan niet gewoon wisselgeld om je te manipuleren??

En waar heb je verder nog mensen die van je houden, behalve de liefde van je vrouw. Is het niet mogelijk om bij hun steun te zoeken, zodat je stevig op je eigen benen blijft staan??

Je begon de topic met dat je niet weet wat ze precies in haar schild voert - toch met een zeker wantrouwen. Dat lijkt me op dit moment nog steeds heel gezond. Ik zeg niet dat je niet op avontuur moet gaan en dingen proberen en ontdekken. Ik zeg wel dat je goed op jezelf moet passen & opletten waar de risico's en onbekendheden zitten.

Verder kwam ik vanmorgen (toen ik met heel iets anders bezig was dan shespot) de volgende grappige site tegen & die zit nu in mijn gedachten: http://www.sektehulp.nl/zeven-belangrij ... tactieken/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je zegt dat je je vrouw niets kunt weigeren - is er dan een soort hersenspoeling aan de gang (zie hierboven - deze video is ook leuk: https://www.youtube.com/watch?v=EJfm71I0OyU" onclick="window.open(this.href);return false; ). Of gebeurt er heel wat anders, en wat dan?? *Laatste alinea is pure nieuwsgierigheid. De topic 'hersenspoelen' fascineert me & de grip die jouw vrouw op je heeft maakt me ook *nieuwsgierig* *

PS. Zoals bekend op Shespot ben ik een openlijke voorstander van therapie en hulpverlening. Het neusje van de zalm zijn voor mij nog steeds goede haptotherapeuten (je hebt ook slechte - hard wegrennen!!). Kom ik in situaties zoals die waar jij nu in zit (of andere - riskante, onduidelijke situaties met een hoop emoties en een groot risico) dan schakel ik meteen een haptotherapeut bij. Is me altijd goed bevallen & heeft voor mij ook een hoop 'brokken' voorkomen.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: vreemd

Berichtdoor Carina » zo 31 januari 2016, 22:56

Ik vind het een leuk verhaal en zal daarom waarschijnlijk af en toe blijven reageren - maar ik gebruik het woord verhaal niet voor niets. Het karakter van je vrouw komt me namelijk steeds onwaarschijnlijker voor.
-Ze was preuts en deed het een keer in de 14 dagen om jou een plezier te doen.
maar....
-Nu weet ze alles van anale seks en geeft jou daar les in??

Om het simpel te zeggen: hoe kan dat dan?? *pakt chips en wacht op de volgende wending in de plot*
*pakt een bak popcorn en gaat naast Nelly zitten* Afbeelding

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met m'n bedenkingen over dit verhaal.

Je vrouw is preuts, wil niet over seks praten met je maar vertelt je ondertussen doodleuk dat ze wilt dat je je laat nemen door haar gayvriend?

Sterker nog, je zegt:
Gisteren suggereerde mijn vrouw dat het haar geil lijkt dat ik me laat neuken door haar gay vriendje. Ze hadden het al samen besproken... Ik heb gezegd dat ik helemaal niets met mannen heb... Mijn vrouw zegt dat het haar heel geil lijkt als ik dat voor haar doe als een offer. Ik mag er echt niet aan denken, niets voor mij maar mijn vrouw zegt dat ik nog even moet 'wennen'.
Voor iemand die niet over seks wilt praten, vind ik dit nogal wat. Sterker nog, zelfs voor iemand die wel over seks kan praten, vind ik het nogal wat. Want niet alleen praat ze ineens over anale seks, maar heeft het inmiddels ook allemaal al geregeld.
Oh ja - je was vreemd gegaan aan het begin zei je, omdat je een andere vrouw niet kon weerstaan. Waar is die vrouw gebleven? En je vrouw vond het niet erg zei je, maar wil je nu wel anaal laten nemen door een man waar je niets mee hebt (dat lijkt mij nou een *fuck you* en dan in de praktijk gebracht). Waarom vertrouw je erop dat ze niet kwaad is en geen wraak wil nemen?
Mee eens. Als het verhaal inderdaad waar is, klinkt het mij als ordinaire wraak in de oren.

Misschien moet ik maar instemmen, vrouwen doen ook wel eens iets voor hun man.
Ik denk dat er niet veel vrouwen zijn die zich anaal laten verkrachten om iets voor hun man over te hebben.
Ze gaat volledig voorbij aan jouw grenzen. En zelfs bij SM worden grenzen bewaakt.

Hoe dan ook, dit klinkt gewoon fout op alle mogelijke manieren.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » zo 31 januari 2016, 23:33

@Carina - maar het is wel een hele leuke topic toch?? Als het een verhaal is, mag het van mij gewoon doorgaan inclusief adviezen van mede-forummers en leuke plotwendingen. Ben benieuwd wat het gesprek met Mr. Gay gaat opleveren.

Enne - misschien is mevrouw Johann66 wel heel erg into SM oid. maar heeft ze hem dat om andere redenen nooit verteld. En is het idee van 'preuts' dus een misverstand.... *kijkt hoopvol*

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: vreemd

Berichtdoor Carina » zo 31 januari 2016, 23:56

@Carina - maar het is wel een hele leuke topic toch??
Het is wel vermakelijk. :mrgreen:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten