vreemd

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

vreemd

Berichtdoor johan66 » di 05 januari 2016, 21:04

Ik ben 50 jaar. Ik heb een relatie van 23 jaar met mijn vrouw.
We hebben een leuke relatie maar in bed is het al een paar jaar erg rustig. 1 keer seks in de 1-2 weken en vaak komt het er op neer dat mijn vrouw me een pleziertje gunt maar er zelf minder van geniet.
Mijn vrouw heeft altijd beperkte belangstelling voor seks gehad ze richt zich meer op carriere en andere doe-dingen. Seks heeft nooit haar volle aandacht gehad.
Een paar maanden geleden ben ik vreemd gegaan. Een oude jeugdliefde. Na veel aarzelen heb ik het mijn vrouw toch maar verteld. Ik verwachtte het ergste...
Het tegengestelde was het geval. Het leek mijn vrouw eerder op te geilen. Ze lijkt er van te genieten me op te geilen en te vragen naar details rond het vreemdgaan. Ze trekt me af en wil weten wat ik precies deed met die vrouw met wie ik vreemd ging. Of ik het even voor doe en ze laat zich heerlijk verwennen.... Maar als 'straf' laat ze mij niet klaarkomen. Ik mag alles met haar doen maar ze zorgt er voor dat ik niet klaarkom. In eerste instantie was ik al blij dat ze niet zo'n punt maakte van het vreemdgaan. Maar ik heb nu toch wel behoefte aan een fijn orgasme.
Kan iemand het gedrag van mijn vrouw begrijpen?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » di 05 januari 2016, 21:15

Hallo Johan, allereerst: welkom hier!

Niet om bruut te zijn hoor, maar wat denk je zelf?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » di 05 januari 2016, 21:41

Tja je spreekt in raadselen. Ik denk dat je denkt dat ze me wil straffen voor mijn vreemdgaan.
Punt is dat ze er wel geiler van is dan ik gewend ben. Eerlijk gezegd kan ik de straf opgewekt dragen als ik zie hoe ze geniet... Maar begrijpen doe ik het niet.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » di 05 januari 2016, 21:48

Ik spreek in raadselen? Dus: je begrijpt me niet? :)
Je moet niet denken wat ik denk, want dat is niet te doen.

Je brengt een kwestie, maar schrijft niet zelf wat je er van denkt, m.a.w. of jij het gedrag van jouw vrouw wel begrijpt. Als je dat nou eerst eens uitlegt, kunnen we daar op reageren.

230volt die niet in raadsels denkt te spreken.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » di 05 januari 2016, 21:59

Tja ik kan het dus niet plaatsen. Ik geniet er van dat mijn vrouw nu meer lijkt te genieten van seks. Maar waarom ze dat doet? Misschien wil ze me overtuigen dat ze aantrekkelijk is? Misschien maakt het iets in haar los om me te delen? Misschien geniet ze van de macht die ze over me heeft nu ik stout ben geweest? Overigens maakt ze me geen verwijten.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » di 05 januari 2016, 22:04

Heb je het haar al gevraagd?

Wanneer je al 23 jaar een relatie hebt, kan je dan de intentie van haar vragen niet lezen?

Overigens probeer ik me voor te stellen hoe mijn vrouw er voor zou kunnen zorgen dat ik geen orgasme zal hebben!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » di 05 januari 2016, 22:17

Ja ik vraag wel eens, tijdens de seks, waarom ze die details wil weten, of haar dat opwindt. Ze reageert dan niet echt, met dat soort dingen is ze ook super preuts.
Nou ze weet altijd precies wanneer ik klaarkom, op de seconde af. Een bijzondere gave of ik laat het teveel merken.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: vreemd

Berichtdoor droomvlinder » wo 06 januari 2016, 9:42

Misschien komt haar geilheid voort uit het feit dat er iets nieuws gebeurt en stimuleert het haar om zelf iets te veranderen in jullie sexueel functionneren.

Het kan best zijn dat ze je bewust of onbewust wil straffen, maar misschien wil ze dat niet bekennen?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » wo 06 januari 2016, 12:55

Daar heeft Droomvlinder wel een punt te pakken, Johan.

Profiteer er van zou ik zeggen en dat orgasme, dat moet toch lukken?!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » wo 06 januari 2016, 22:16

Ja dat punt van droomvlinder, daar kan ik ook wel wat mee.
Mijn vrouw ervaart het incident als een verandering en de verandering doets iets met haar.

Mijn vrouw is in bed totaal niet experimenteel aangelegd, ze wijst de kleinste veranderingen af. We doen het al jaren op dezelfde manier. Maar deze verandering kon ze niet meer afwijzen en dit heeft wel heel veel gevolgen. En vlgens mij best positieve gevolgen.

Ik ben een hele lieve geduldige minnaar en doe nooit iets wat mijn vrouw niet wil. Ik zou nu bijna gaan denken dat ik misschien minder lief en geduldig kan zijn en dat dat misschien ook goed uitpakt?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » wo 06 januari 2016, 22:23

Lijkt me een uitstekend standpunt Johan! Wie niet waagt ...
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: vreemd

Berichtdoor Flippo » do 07 januari 2016, 21:44

@Johan

Welkom bij Shespot. Dat klinkt als Femdom of Female Led Relationship. Google die zoektermen en dan kom je uit bij http://www.aboutflr.com/What-Is-FLR.html" onclick="window.open(this.href);return false; en http://female-led-relationship.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en nog een paar duizend andere sites. Hetzelfde trefwoord invoeren op tumblr.com zal je nog meer afbeeldingen opleveren.

Daaruit leer je dat er veel mannen zijn die hunkeren naar een female led relationship en de consequenties daarvan als geen orgasme meer, heel weinig orgasmen (enkele per jaar), of een geruineerd orgasme, dat is zoiets als een zaadlozing zonder plezier door op het point of no return te stoppen met stimulatie.

Ik vraag me dan altijd af of er wel voldoende vrouwen zijn die de hunkering van al die mannen kunnen beantwoorden. Het lijkt er op dat jij zo'n vrouw hebt. Als je dat leuk vindt, kun je die kink doorontwikkelen zover als je wilt. Succes. Hou ons op de hoogte.

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » vr 08 januari 2016, 11:24

@Filppo,

Wat een leuke link geef je hier. Ik heb al wat gekeken. Ik herken er veel van bij mezelf en bij mijn vrouw. Ik ga nog eens verder lezen.
Vanmorgen nog zei ze me dat ik haar vanavond wel mag bevredigen. Daarnaast zei ze ook dat er voor mij niets inzat helaas. Dat zegt ze dan op een hele geile manier waar ik meteen opgewonden van raak.

Ik vraag me wel af hoe ik de FLedR verder kan ontwikkelen. Mijn vrouw neemt echt geen enkele suggestie voor iets nieuws proberen aan. Daarnaast is ze geweldig preuts, er over praten is niet mogelijk. Ze bepaalt ook buiten de sex haar eigen koers.

Enfin ik begrijp nu wel beter wat ik zo aantrekkelijk vind aan mijn vrouw. Maar ik begrijp ook beter waarom ik dan ook behoeftes kan hebben met een andere vrouw sex te hebben. Want mijn pallet aan behoeftes is wel wat groter dan FLedR. Enfin, dank voor reactie, hier kan ik wel wat mee!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » vr 08 januari 2016, 11:41

Ik begin stilletjes aan te denken dat jouw vrouw misschien nog een andere kant heeft.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » vr 08 januari 2016, 11:46

@230 volt
Aan wat voor kant denk je dan, en waarom denk je dat....


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten