vreemd

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » ma 01 februari 2016, 0:50

Ik ben nu benieuwd naar de reactie van TS. De vrouw van TS is een heel bijzondere vrouw of TS zelf is een heel bijzondere man, 'if you know what i mean'. Beiden kan natuurlijk ook!

Ik vond aanvankelijk de situatie waarin TS verkeerde, een spannende en dacht 'goh, ik zou dat willen', maar inmiddels wordt het een beetje 'creapie'.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

johan66
Berichten: 21
Lid geworden op: di 05 januari 2016, 20:37

Re: vreemd

Berichtdoor johan66 » ma 01 februari 2016, 10:49

Lieve hemel. Wat een hoop reacties op het onderwerp. Ik zie misverstanden, ik zie scherpe analyses en ik zie dingen waar ik onrustig van word. Later meer.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » ma 01 februari 2016, 11:10

@230Volt - Het is een heel bijzonder koppel, maar stiekem zijn we dat allemaal wel. De meest bijzondere koppels - waar je nooit wat van hoort en die ongelukkig samen in een rijtjeshuis blijven wonen..... Why???

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: vreemd

Berichtdoor 230volt » ma 01 februari 2016, 19:57

En dat vraag je aan mij?! Kom eens kijken hoe ik woon! :lol:

Alle gekheid: Ben het met je eens dat er heel wat achter voordeuren gebeurt waar de rest van de wereld geen weet van heeft. Ongelukkig zijn is ook een zekerheid!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: vreemd

Berichtdoor Noortje » ma 01 februari 2016, 23:24

Alle gekheid: Ben het met je eens dat er heel wat achter voordeuren gebeurt waar de rest van de wereld geen weet van heeft. Ongelukkig zijn is ook een zekerheid!
En áls je dan besluit te scheiden is een veelgehoord commentaar dat mensen dat tegenwoordig zo gemakkelijk doen.. . :? (Enorm OT, ik weet het)

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » di 02 februari 2016, 23:38

Ben benieuwd hoe het ondertussen met TS gaat - er zou ondertussen al weer het een en ander in de story gebeurd moeten zijn.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » wo 03 februari 2016, 13:31

Heeft pauze. Where's my fix?? Beste TS, als je aan meer mensen dingen niet kunt weigeren, dan schrijf je snel een update!!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vreemd

Berichtdoor Nelly » vr 12 februari 2016, 12:50

Speculeren is niet helemaal netjes - maar toch brengt de huidige stand van deze topic me te zwaar in de verleiding. Wat kan er toch aan de hand zijn?

-Of de topic is real en dan:
a. Heeft TS nu de gay vriend van zijn vrouw om mee van gedachten te wisselen.
Of...
b. Waren onze waarschuwingen terecht en heeft TS zichzelf pijn gedaan en geen zin in een forum vol met 'told you so' (maar zo zijn we niet..)
Of...
c.

Of de topic was never real en dan:
a. Was het een weddenschap en heeft er nu iemand verloren/ gewonnen
b. Was het een spelletje en is dat niet vol te houden als het She-spot forum het door heeft...

OOoh - speculeren is fijn, maar brengt me nog niet echt verder.
Wie speculeert er mee en vertelt me dingen die ik nog niet kan bedenken??

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: vreemd

Berichtdoor droomvlinder » za 13 februari 2016, 10:12

Misschien heeft topicstarter gewoon geen zin in nieuwsgierigheid, en wil hij voor zichzelf wat rust .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten