Partner komt veel te snel klaar

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor deco » wo 18 november 2015, 14:59

Animan :D

Wat ik vermoed te lezen is:

- wat je bedoelt is duidelijk maar "grof" en "bot" verwoord.....dit bedoelen de andere shespotters .

Dat het sexisme is, klopt niet. Het is de manier van je mening/stelling over te brengen die stoort.
Net zoals je (hypothetisch) kan zeggen: "ik hou niet van kontneukers " ipv " ik hou niet van homo's". Je bedoelt hetzelfde maar verwoord het anders.
Weet dat de geschreven taal geen nuances toelaat omdat er geen interactie van gezichts- en/of lichaamsuitdrukking.....die emoticons kunnen soms helpen.

My 2 cents and correct me if i'm wrong. 8)
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor deco » wo 18 november 2015, 15:00

blijkbaar misklikt want was eerst niet verstuurt en kom nu te laat.....maar laat het staan.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 15:13

Animan :D

Wat ik vermoed te lezen is:

- wat je bedoelt is duidelijk maar "grof" en "bot" verwoord.....dit bedoelen de andere shespotters .

Dat het sexisme is, klopt niet. Het is de manier van je mening/stelling over te brengen die stoort.
Net zoals je (hypothetisch) kan zeggen: "ik hou niet van kontneukers " ipv " ik hou niet van homo's". Je bedoelt hetzelfde maar verwoord het anders.
Weet dat de geschreven taal geen nuances toelaat omdat er geen interactie van gezichts- en/of lichaamsuitdrukking.....die emoticons kunnen soms helpen.

My 2 cents and correct me if i'm wrong. 8)
Tja, was niet grof bedoeld he... Was gewoon gehaast en wou het to-the-point weergeven.

Ik vind persoonlijk "ik hou niet van homo's" ook wel erg grof.... Dan ben je een geweldig kortzichtig mens om iedereen over dezelfde kam te scheren owv hun geaardheid...
Ik kijk meer naar de inhoud van een zin dan naar de verpakking ervan. Je zegt 2 keer hetzelfde maar omfloerst het wat ... dat is vind ik nog erger in sommige gevallen.

Tja, marketing was nooit mn sterkste punt. Voor mijn werk moet ik mezelf verkopen en to the point zijn.... Rond de pot draaien of dingen omfloersen is waste of time...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 15:24

Ik heb even de originele post herwerkt om de vrouwen te plezieren:

Het kan in deze optiek erg interessant zijn om uw ervaring op seksueel gebied uit te breiden door het bed te delen met andere bedpartners, zijnde vrouwen in dit geval. De uitgebreide ervaring kan u helpen verschillende sensaties te ervaren, zodat het mannelijk geslachtsdeel van de premature ejaculator in kwestie andere gewaarwordingen leert kennen en net daardoor alle ervaringen en sensaties leert relativeren, teneinde het orgasme langer kunnen uit te stellen.

Het kennismaken van het liefdespenseel met een verscheidenheid aan vrouwen vergroot de ervaring in erg grote mate. Zo kan het lid alle intieme lichaamsdelen van deze vrouwen gewaar worden en een heel spectrum aan ervaringen opdoen, gaande van handelingen uitgevoerd met het vrouwelijk geslachtsorgaan (de vagina), de handen van deze vrouwen, en met wat geluk kan het lid ook gestreeld en liefdevol bewerkt worden met de mond van deze dames in kwestie.
Al deze handelingen zullen de ervaring vergroten aan sensaties en handelingen van het prematuur ejaculerende lid, door een heel spectrum aan handelingen en sensaties te ervaren, waardoor deze, vnl. door het mechanisme van gewenning, de zaadlozing langer zal kunnen uitstellen en toekomstige bedpartners beter en vooral langduriger zal kunnen doen genieten, teneinde ook deze toekomstige vrouwen een spetterend orgasme, misschien wel veelvuldig, te doen krijgen.

Hoogachtend
A

edit: emoticon vergeten :P
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor zucht62 » wo 18 november 2015, 16:44

Zie je nou wel A.
Het is niet zo moeilijk.... :D12
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9547
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Carina » wo 18 november 2015, 18:41

Ik heb even de originele post herwerkt om de vrouwen te plezieren
Volgens mij moet jij nog een hoop leren over het plezieren van vrouwen... :roll:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 18:44

Ik heb even de originele post herwerkt om de vrouwen te plezieren
Volgens mij moet jij nog een hoop leren over het plezieren van vrouwen... :roll:
Lap, weer niet goed! :x :lol: :P :P :oops: :P
(let op het overvloedig emoticon gebruik)

Ik bedoelde enkel om mijn tekst leuker te maken...

En qua plezieren van vrouwen zit ik wel goed, daarom deert je opmerking me totaal niet
:D11 :D11 :mrgreen: :idea: :wink: :) :shock: :D :D6 :D7 :D8
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor volverlangen » wo 18 november 2015, 21:08

@animan, mijn man zou nog mogen met miss belgie in zijn bed kruipen, dat zou er niks aan veranderen :oops:

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Jeanny » wo 18 november 2015, 22:30

Zooooo animan (mijn autocorrectie wil er animal van maken, heeft mijn gsm een ziel? Haha)

Los van mijn mening over je laatste aantal berichten, zal ik me hier beperken tot je vreemde gedachtegang.
Op zn zwakst uitgedrukt zeer vreemd en onlogisch dat volgens jou een man minder snel zou klaarkomen door verschillende kutjes te voelen/ervaren.
Dat is dus niet zo. Wie zegt dat hij, of de andere mannen waar dit onderwerp over gaat, niet ruim voldoende ervaring heeft?
En Had ik moeten uitwijden over de diverse manieren waardoor hij te snel klaar kwam? Had je het dan wel begrepen? Is dus echt niet alleen door penetratie. TO , anderen en ik spreken over een kwaal, een ziekte eigenlijk. Het gebeurt zelfs bij het lezen van een geschreven gezamenlijke ervaring. Een fijne zoen. Een striptease, samen in bad zitten en elkaar niet eens aanraken.
We spreken niet over selectief emancipatie / dat vrouwen iets kiezen omdat t in hun straatje past. Weet even niet of ik het juiste zeg over je opmerking over sex isme
Wat mijn probleem betreft is vooral de opstelling van mijn man hierin het grootste probleem. Ik heb bewezen dat ik echt zonder kan, jaren. Maar zijn gebrek aan wil er iets aan te doen is killing. Geen artikelen, geen medicatie en geen alternatieven bestuderen. Sterkte met je ik
Ik heb medelijden met je

Maar goed. Er zijn er al meer geweest die het echt niet met je eens waren
Ik sluit mij hierbij aan.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » do 19 november 2015, 10:10

Zooooo animan (mijn autocorrectie wil er animal van maken, heeft mijn gsm een ziel? Haha)

Los van mijn mening over je laatste aantal berichten, zal ik me hier beperken tot je vreemde gedachtegang.
Op zn zwakst uitgedrukt zeer vreemd en onlogisch dat volgens jou een man minder snel zou klaarkomen door verschillende kutjes te voelen/ervaren.
Dat is dus niet zo. Wie zegt dat hij, of de andere mannen waar dit onderwerp over gaat, niet ruim voldoende ervaring heeft?
En Had ik moeten uitwijden over de diverse manieren waardoor hij te snel klaar kwam? Had je het dan wel begrepen? Is dus echt niet alleen door penetratie. TO , anderen en ik spreken over een kwaal, een ziekte eigenlijk. Het gebeurt zelfs bij het lezen van een geschreven gezamenlijke ervaring. Een fijne zoen. Een striptease, samen in bad zitten en elkaar niet eens aanraken.
We spreken niet over selectief emancipatie / dat vrouwen iets kiezen omdat t in hun straatje past. Weet even niet of ik het juiste zeg over je opmerking over sex isme
Wat mijn probleem betreft is vooral de opstelling van mijn man hierin het grootste probleem. Ik heb bewezen dat ik echt zonder kan, jaren. Maar zijn gebrek aan wil er iets aan te doen is killing. Geen artikelen, geen medicatie en geen alternatieven bestuderen. Sterkte met je ik
Ik heb medelijden met je

Maar goed. Er zijn er al meer geweest die het echt niet met je eens waren
Ik sluit mij hierbij aan.
Animal hier...
Tja, ik spreek hier uit eigen ervaring en ervaringen van mijn maten...
Kan gewoon ook zijn dat het gewoon met de ouderdom komt, maar ik had de indruk dat je door verschillende sensaties te voeren gewoon alle sensaties meer kunt relativeren... Maar als jullie als vrouw beter weten hoe onze penissen werken, blijf dan maar lekker in je droomwereld hoor.
't Gaat er ook om hoe veel je vrijt he. Als je maar 1x per maand vrijt, dan blijft 'ie altijd supergevoelig (en je gaf zelf aan dat het toch niet echt frequent gebeurde)... Zo een periode van 2 weken aan een stuk, elke dag 1-2 keer vrijen, dat helpt...
En masturberen is uit den boze, want dan ben je als man (meestal) erop gericht zo snel mogelijk te komen en dan 'train' je je penis dus verkeerd...
Ik wou gewoon als MAN, dus toch meer ervaringsdeskundige dan de doorsnee vrouw, even m'n mening geven. Als je dan een eventuele tip geeft wordt je direct afgemaakt...

Als je man er dan niks aan wil doen, tja dat is dan natuurlijk wel het grootste probleem. Lijkt me een zwaar gebrek aan zelfvertrouwen, om hier niks aan te willen doen. Ofwel is het één van die zeldzame mannen met een laag libido en kan het 'em geen bal schelen...
Ik had in mijn jonge jaren ook erg veel last van te snel komen, en heb dan ook vanalles geprobeerd om het op te lossen: start-stop techniek door op eikel te knijpen, polaire seks, even voor vrijen masturberen, je lul klappen geven, extra veel glijmiddel gebruiken, zelfs lidocaine erop smeren om te verdoven :)...

En nog als laatste punt over dat sexisme: ik haalde gewoon jouw voorbeeld aan omdat ze me aanvielen omdat ik vreemdgaan zou stimuleren, da's al. Jij vertelt jouw verhaal over vreemdgaan, no prob. Mijn tip wordt geïnterpreteerd als vreemdgaan-stimuleren, en lap, heel het forum op m'n dak. Ik wou gewoon even dat verschil aanhalen.
Ik veroordeel jou niet: je leeft maar 1 keer en life is too short to have bad sex (or no sex at all). je moet doen waar jij je goed bij voelt, het is jouw leven. Ik ben over het algemeen een erg begripvol persoon... Mensen doen soms 'rare' dingen maar als je hun verhaal kent, zit daar meestal een erg goede logica achter.... Ik veroordeel zelden mensen.... Ik kan zelfs begip opbrengen voor die jongeren die zichzelf opblazen in Parijs: die gasten zijn helemaal opgenaaid door een paar gasten in't Midden-Oosten die rijk worden door jonge gasten voor hun kar te spannen en de verdoemenis in te sturen, in de naam van een godsdienst. Sukkelaars zijn dat, die misbruikt worden om anderen rijk te maken.

Je moet trouwens geen medelijden met me hebben: ik heb een erg leuk seksleven en heb helemaal geen last van vroegtijdig klaarkomen. Ik heb daarnaast ook een erg gevuld leven, met schatten van kids (intelligent, knap, sportief, prachtresultaten op school, sociaal, lief, begripvol, ... beetje zoals hun vader :D7 ) en ook een bloeiende zaak waarin ik me creatief kan uitleven en ondertussen een mooie hoop geld schep (doet me eraan denken, straks naar de BMW-garage voor de bestelling te bevestigen). Mijn leven is best OK, ik had het niet beter kunnen hebben... En ondertussen kan ik ook nog wat 'haters' op stang jagen, zo blijkt :D5

Prettige dag allemaal! :D6 :D11 :D11 :D7 :D7 :wink: :) :lol: :lol: :P :P
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Inya » do 19 november 2015, 10:44

Mooie reactie, animan
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Snoozie » do 19 november 2015, 10:52

Mooie reactie, animan
Helemaal mee eens!

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Jeanny » do 19 november 2015, 14:16

Hater ben ik absoluut niet. En op stang zal je niet meemaken, sorrie :mrgreen:

Maar je geeft nu weer een veronderstelling die niet klopt.
Zei ik dat ie niet genoeg verschillende vrouwen heeft gehad? Ruim voldoende en meer dan sommige vrouwen zouden wensen van hun man hihi

Je nu nieuwe veronderstelling is dat hij, of de andere mannen waar in dit onderwerp over gesproken wordt, niet dagelijks sex zou hebben gehad. Waardoor de problemen van overgevoeligheid of te snelle ejaculatie zou kunnen optreden.

Als je je opmerkingen als een geïnteresseerde vraag had gesteld dan had het gewoon heel anders geklonken.
Maar nu veronderstel je dingen die helemaal niet zo zijn.
Ik ontmoette mijn man dus 30 jaar geleden en daarvan zijn we 23 jaar getrouwd.
Zou ik niet genoeg hebben geprobeerd om het beter te krijgen?
Ik weet dat het je niet uitmaakt dat ik gekozen heb voor mijn oplossing. En als je het wel had afgekeurd dan had ik mijzelf ook geen seconde rot gevoeld.
Maar als ik niet zoveel van hem zou houden als dat ik doe, dan had ik lijkt mij al 20 jaar geleden vertrokken.

Een huwelijk is meer dan sex.... het is een werkwoord, een gezamenlijk leven, een doel om elkaar gelukkig te maken, je kinderen goed in de wereld te zetten

Alle pogingen ten spijt heeft het bij ons geen oplossing gegeven
Na mijn 5e depressie en dito levens beëindigings poging omdat ik niet mijn ziel in leven kon houden, koos ik voor mijn eigen oplossing
Ik heb rust en hij hoeft zich niet minder man te voelen

# vredesvlag?
Laatst gewijzigd door Jeanny op do 19 november 2015, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » do 19 november 2015, 14:23

was het oorlog? :lol:
peace x
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Jeanny » do 19 november 2015, 14:32

Haha wat mij betreft was het geen oorlog hoor.

Het leek me een ludieke manier om aan te geven dat het "het sop van de kool niet waard was" zoals Hollanders zeggen.
Er waren verschillende partijen ontstaan al leek het.... ineens was sinds mijn voorlaatste bezoek een hele pagina toegevoegd. .... en zelf vatte ik je opmerking "ik heb spijt van een opmerking in hoe doe ik" in "hèb je wel eens dom gedaan" als van toepassing in deze ontstane discussie :D7


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten